در حال حاضر بهترین توصیه برای صاحبان رستوران ها
نظرات بیان شده توسط همکاران کارآفرین خودشان هستند.
تورم و افزایش هزینه های پس از ثبت نام به رستوران ها را سخت کرده است و بسیاری را وادار می کند تا استراتژی های تجاری خود را برای ماندن در کنار هم تکامل دهند. به گفته دکتر آن مک مک برید ، معاون رئیس جمهور تأثیر در بنیاد جیمز ریش ، و سرآشپز دی آندره کارتر ، صاحب Soul & Smoke ، مقاومت این صنعت ناشی از تعهد مشترک به میهمان نوازی ، فرهنگ و جامعه است.
مک برید می گوید: “به طور متوسط ، رستوران های مستقل 3-5 ٪ حاشیه سود را ایجاد می کنند و این در روزهای خوب است.” “شما به این تجارت می پردازید زیرا واقعاً به میهمان نوازی اعتقاد دارید. رستوران ها برای هر کاری که در خارج از خانه انجام می دهیم بسیار مهم هستند.
مرتبط: این همان چیزی است که مدیرعامل Kickstarter آرزو می کند کارآفرینان مشتاق می دانستند
در Soul & Smoke ، یک تجارت رستوران مستقر در شیکاگو با سه مکان آجر و ملات و دو کامیون مواد غذایی ، کارتر می گوید اتصال مشتری برای رسالت خود اصلی است.
کارتر می گوید: “ما 100 ٪ به مشتریان و جامعه متصل هستیم.” “رستوران های مستقل برای جامعه حیاتی هستند. ما در اینجا زندگی می کنیم ، اینجا کار می کنیم و منبع اینجا هستند. درست مثل [McBride] ذکر کرد ، تمام درآمدی که وارد می شود به جامعه باز می گردد. “
کارتر همچنین شفافیت را ارزیابی می کند ، به خصوص در مورد افزایش هزینه ها. استراتژی های وی برای ماندن به احساسات مشتری شامل اتصال از طریق رسانه های اجتماعی ، ایجاد موارد جدید منو و توجه به تقاضا است. او می گوید: “من می خواهم میهمانان بتوانند در Soul & Smoke شام بخورند.” “من نمی خواهم کسی احساس کند که نمی تواند تجربه ناهار خوری داشته باشد.”
مرتبط: او استودیوی رقص مورد نظر خود را ایجاد کرد. اکنون ، این یک برند سراسر کشور است.
یکی از راه های رستوران ها می توانند این کار را با استفاده از داده ها انجام دهند. بنیاد جیمز ریش هر سال گزارشی را در مورد وضعیت صنعت منتشر می کند ، که می تواند به کارآفرینان کمک کند تا تصمیمات آگاهانه بگیرند.
“یکی از بخش های اصلی داده های 2025 [Independent Restaurant Industry Report] این بود که تقریباً همه قیمت های خود را افزایش داده اند. ” هر چیزی بالاتر از آن ، و سود کاهش می یابد. بنابراین این اطلاعات عملی است که صاحبان می توانند هنگام نگاه به منوهای خود از آنها استفاده کنند. “
کارتر برای هدایت عملیات روزانه و برنامه ریزی بلند مدت به داده ها متکی است. وی می گوید: “ما باید از تاریخ فروش خود استفاده کنیم تا چگونگی اداره یک تجارت را تعیین کنیم.” “ما از داده هایی در مورد نحوه برنامه ریزی کارمندان برای کار استفاده می کنیم. ما از داده ها استفاده می کنیم تا به ما اطلاع دهند که چقدر مواد غذایی را که سفارش می دهیم ، چه مقدار غذا را برای تهیه آماده می کنیم ، به ما اطلاع می دهیم. این تنها راهی است که شما در صنعت امروز موفق خواهید بود.”
با این وجود ، اعداد فقط یک قطعه از معما هستند. برای کارتر ، استفاده از فناوری به عمد به ایجاد اتصالات در داخل و خارج از آشپزخانه کمک می کند. او می گوید: “رسانه های اجتماعی اینگونه است که ما با جامعه خود در ارتباط هستیم.” “[It allows us to be] معتبر و طبیعی تر [in showing the] دلیل اینکه ما کارهایی را انجام می دهیم که انجام می دهیم. “
از نمایش آنچه در سیگاری است تا به مشتریان اطلاع دهد که کامیون در کجا پارک خواهد شد ، کارتر رسانه های اجتماعی را ابزاری قدرتمند می داند که به Soul & Smoke کمک می کند تا از ذهن خود باقی بماند. با این وجود ، بودن در دوربین به طور طبیعی نیامده است.
او می گوید: “این چیزی بود که من مجبور شدم به آن تبدیل شوم.” “این روزها سرآشپز فقط مربوط به پخت و پز غذا نیست. شما باید یاد بگیرید که چگونه با فناوری کار کنید. شما باید یاد بگیرید. شما باید با رسانه های اجتماعی راحت باشید. شما باید یک مربی باشید. شما باید یک فعال جامعه باشید. [There are] بنابراین بسیاری از لایه های مختلف سرآشپز بودن در دنیای امروز. این نشان می دهد که صنعت در حال رشد و تحول است. “
مرتبط: او از معلم به داشتن یک تجارت در یک صنعت غیر منتظره رفت – و می خواهد دیگران نیز همین کار را انجام دهند: “فرصت زیادی وجود دارد”
برای کارتر ، حضور در محله خود بخشی از الگوی تجاری است ، نه یک نتیجه گیری. وی می گوید: “حضور در جامعه ، حمایت از دلایلی که مردم واقعاً به آنها اهمیت می دهند – مردم آن را فراموش نمی کنند.”
یک نمونه از این تعهد ، یخچال جامعه Soul & Smoke است که تیم هر روز وعده های غذایی تازه ای اهدا می کند و دیگران را ترغیب می کند تا همین کار را انجام دهند. به گفته مک برید ، این نوع تعامل جامعه نه تنها وفاداری را ایجاد می کند بلکه هویت برند ماندگار را نیز ایجاد می کند.
او می گوید: “شما باید تجربه بازدید از شما را به یک تمایز دهنده تبدیل کنید.” “عنصر اصلی اصالت و تعامل است. مشتریان امروز ، بیشتر و بیشتر ، می خواهند از مشاغل حمایت کنند که احساس می کنند با ارزش های خود مطابقت دارند.”
در بالای درگیری ، Soul & Smoke نیز با همکاری با مشاغل محلی خود را متمایز می کند. کارتر می گوید: “هیچ کس واقعاً به خودی خود مشاغل را اداره نمی کند.” “ما با شرکت های مختلف دسر شریک هستیم [and] یک کارخانه آبجو محلی به این ترتیب ، هر زمان که می خواهیم چیزی را اعلام کنیم ، [those partners have] انگیزه برای بیرون راندن آن نیز. “
مرتبط: او با دنبال کردن این روند از مشتری به مدیرعامل یک زنجیره دسر در حال گسترش در حال گسترش رفت
مشارکتها ، فناوری ، داده و داستان پردازی همه نقش دارند ، اما هیچ یک از آنها بدون گوش دادن به بازخورد کار نمی کنند. به همین دلیل کارتر و تیمش هر بررسی آنلاین را جدی می گیرند.
او می گوید: “ما هر بررسی را می خوانیم.” “ما هر بررسی را جدی می گیریم ، و به عنوان یک تیم در مورد آن بحث می کنیم.
حتی بررسی های انتقادی می تواند فرصت های رشد را ارائه دهد. وقتی مشتریان شکایت کردند که بریس خیلی چرب است ، به عنوان مثال ، کارتر به عقب برگردد. او به سادگی گزینه کمتری چرب را برای پذیرایی از این ترجیحات اضافه کرد. او می گوید: “ما به مشتری برش های مختلفی از بریس را ارائه دادیم و صادقانه ، بررسی های بد از بین رفت.”
این نوع انعطاف پذیری است که تعریف می کند که چگونه رستوران های مستقل مانند Soul & Smoke فقط زنده مانده بلکه در حال تحول هستند.
کارتر می گوید: “تسلیم نشوید. انعطاف پذیر باشید.” “تمام تلاش خود را بکنید تا یک فرد باشید. به مشتریان گوش دهید. به کارمندان خود گوش دهید. این کار طولانی است.”
کارتر و مک برید مشاوره ای واضح و آزمایش شده برای صاحبان مشاغل ارائه می دهند.
- سرب با هدف. تجارت شما بخشی از محله است. برای جامعه خود ظاهر شوید ، پشتیبانی از دلایلی که به آن اعتقاد دارید و چیزی را ایجاد می کنید.
- بهترین ابزارها را برای تجارت خود انتخاب کنید. از جمع آوری داده ها گرفته تا رسانه های اجتماعی ، فناوری ضروری است. از آن برای اطلاع رسانی تصمیمات ، ارتباط با مشتریان و گفتن داستان خود در زمان واقعی استفاده کنید.
- ریشه در اصالت بمانید. مردم می خواهند از مشاغل پشتیبانی کنند که ارزش آنها را منعکس می کنند. شفاف باشید ، انسان باشید و از نشان دادن آنچه در پشت صحنه اتفاق می افتد نترسید.
- گوش دهید و سازگار شوید. شنیدن هر بازخورد آسان نخواهد بود ، اما می تواند به شما در رشد کمک کند. برای شناسایی الگوهای و تکامل کسب و کار خود ، به بررسی ، پاسخ و استفاده از بررسی ها بپردازید.
- چیزی بزرگتر از محصول بسازید. یک محصول عالی افراد را به خود جلب می کند ، اما فرهنگ ، اتصال و مراقبت همان چیزی است که باعث می شود آنها به عقب برگردند. وقتی با قلب رهبری می کنید ، مخاطب دنبال می کند.
قسمت بالا را تماشا کنید تا مستقیماً از مک برید و کارتر بشنوید و در آن مشترک شوید پشت بررسی برای اطلاعات بیشتر از صاحبان مشاغل جدید و داوران هر چهارشنبه.
مشارکتهای تحریریه جیا چو و کریستی لیندال
این مقاله بخشی از ادامه ما است فروشگاه های محبوب مادر و پاپ آمریکا سریال برجسته مشاغل خانوادگی و اداره شده.
آماده هستید تا سقف درآمد خود را بشکنید؟ با ما در سطح UP ، کنفرانسی برای رهبران جاه طلب مشاغل برای باز کردن فرصت های رشد جدید بپیوندید.
https://www.entrepreneur.com/growing-a-business/the-best-advice-for-restaurant-owners-right-now/495757