در اینجا به همین دلیل است که من به شرکت های سازمانی می گویم که برای بازی وقت بگذارند

در اینجا به همین دلیل است که من به شرکت های سازمانی می گویم که برای بازی وقت بگذارند

نظرات بیان شده توسط همکاران کارآفرین خودشان هستند.

من اخیراً خودم را در یک اتاق پر از مهندسین و مدیران برنامه در یک شرکت سازمانی پیدا کردم. اینها افراد مبتنی بر داده بودند که لیزر در زایمان متمرکز بودند. من فقط چند دقیقه فرصت داشتم تا همه آنها را در ذهنیت درست و خلاق و باز کنم.

من مطمئن نبودم که گرم شدن من چگونه پیش می رود.

گرم کردن یک فعالیت ساده بود. من به عنوان تیمی که در یک دایره ایستاده اند ، از آنها خواستم که ABC ها را بگویند و هرکدام به نوبه خود نامه ای می گویند. اما آنها نتوانستند به ترتیب پی در پی در دایره بروند. و آنها فقط یک دقیقه برای انجام کار داشتند. اگر آنها به هر طریقی – مانند دو نفر که همزمان نامه ای می گفتند – به هم ریختند ، مجبور شدند دوباره شروع کنند.

من تماشا کردم که تیم “A” … “B” را شروع کرد … سپس دو نفر همزمان گفتند “C”. همه آنها خندیدند و از بالا شروع کردند.

این اتفاق بارها و بارها اتفاق افتاد ، همه به خوبی می دانند که دقیقه آنها از بین می رود. این گروه از طریق فشار خندیدند. و سرانجام ، دقیقه به پایان رسید. اما لبخند ماند. من به آنها اطلاع می دهم که اشکالی ندارد که آنها تمام نشوند ، و من آنها را بخاطر تلاش و گذراندن اوقات خوب تبریک گفتم.

در واقع ، بیشتر تیم ها تمام نمی شوند. این فعالیت گرمایش دلیلی در پشت آن دارد-اخلاقی که در مورد کار و زندگی آنها صدق می کند.

در بیشتر شرکت هایی که من با آنها کار کرده ام ، تیم ها آنقدر مهلت محور هستند که قبل از شیرجه زدن به آنها زحمت توسعه یک استراتژی را ندارند. آنها احساس نمی کنند که وقت خود را برای کند کردن و ایجاد یک برنامه بازی با یک آغاز ، میانه و پایان دارند. تنها هدف حمل و نقل است. متأسفانه ، این ریشه مشکلات بسیاری از تیم هایی است که محصولات ، خدمات و برنامه هایی را ایجاد می کنند که مؤثر نیستند. آنها برای سرعت بخشیدن به سرعت نیاز دارند.

اگر این گروه در این اتاق حتی 10 ثانیه طول کشیده بود تا یک استراتژی مقدماتی را ایجاد کند (یعنی با اشاره به شخص بعدی برای گفتن نامه) ، آنها به راحتی در 30 ثانیه فعالیت را تمام می کردند.

گرم شدن باید سرگرم کننده باشد-آنها باید مردم را ترغیب کنند که تعامل ، بخندند ، به یکدیگر نگاه کنند و با هم شکست بخورند یا موفق شوند-اما این تنها هدف آنها نیست. گرم کردن باید یک مداخله خرد در مبدل باشد. یک آیین هدفمند که فرهنگ تیم را شکل می دهد ، به هم تیمی ها کمک می کند تا آسیب پذیرتر شوند و مغز خود را در معرض نوآوری قرار دهند. شرکت ها فاقد راه حل های نوآورانه هستند زیرا تیم های خود را به بازی تشویق نمی کنند ، اما تمرین گرم کردن مناسب می تواند این مسئله را برطرف کند.

مرتبط: مزایای تعجب آور از سرگرمی در محل کار

“بدون آسیب پذیری ، شما هیچ نوآوری ندارید.”

برنا براون در نمایش Netflix خود در مورد تیم های شرکت می گوید: “بدون آسیب پذیری ، شما هیچ نوآوری ندارید. اگر مایل به ایجاد فرهنگ آسیب پذیر نیستید ، نمی توانید ایجاد کنید.” من واقعاً این را باور دارم و آن را به قلبم. و علم از آن پشتیبانی می کند.

امی ادموندسون از هاروارد مفهوم ایمنی روانی این اعتقاد که شما خجالت نخواهید گرفت یا به خاطر صحبت کردن مجازات نمی شود. این یک ماده اصلی برای عملکرد تیم است. گرمی که کمی از صداقت یا ناراحتی را دعوت می کنند (به عنوان مثال ، حرکت ، داستان پردازی ، بداهه) به مدل آسیب پذیری و تقویت ایمنی روانی کمک می کند. با ایجاد فضایی که به مردم اجازه می دهد کمی احمقانه باشند ، می توانید در بین تیم خود اعتماد کنید – و همکاری Drive Trust را ایجاد کنید.

که مرا به مطالعه دیگری می رساند.

شکستن روتس ذهنی و تقویت خلاقیت

شبکه حالت پیش فرض مغز (DMN) حاکم بر رویاپردازی و تفکر عادت است. تغییر حالت – مانند خنده ، حرکت بدنی یا تازگی – DMN را مختل می کند و تفکر واگرا را تقویت می کند. بنابراین ، بیرون آمدن تیم شما از وضعیت معمول خود می تواند از نظر جسمی مغز خود را از خواب بیدار کند و آنها را نسبت به تفکر خارج از جعبه پذیرایی کند.

این لازم نیست آسانسور سنگین باشد. صرافی هایی که شامل داستان پردازی شخصی یا تجربیات مشترک است ، خواه گرم شدن آنها ، پیام های SLACK مرتبط با کار باشد ، یا حتی پنج دقیقه در صدر هر جلسه طول می کشد تا فقط در مورد چیزی معنی دار اما نامربوط به کار گپ بزنید ، می تواند به اعضای تیم کمک کند تا یکدیگر را به عنوان انسان ببینند ، نه فقط نقش ها ، منجر به ارتباط بهتر و دلسوزانه می شوند.

مرتبط: “می خواهید عملکرد تیم خود را تقویت کنید؟ آنها را بخندید”

ایجاد اتصالات واقعی

گرمای دیگری که من رهبری کردم به چنین چیزی رفت: من به همه در اتاق گفتم که بایستند ، یک دایره تشکیل دهند و دست دو نفر را از کنار آنها بگیرند. هنگامی که همه آنها به دستان خود پیوستند ، من به آنها گفتم که – بدون رها کردن – همه آنها مجبور بودند خود را به عنوان یک تیم باز کنند. با کفر و خنده عصبی روبرو شدم. اما آنها به دنبال آن رفتند. آنها استراتژی کردند تا بفهمند چه کسی قدم گذاشته است و تحت چه کسی قرار گرفته است ، و به طور متد درک می کنند که چگونه خود را از گره انسانی که در آن قرار دارند ، باز کنند. و آنها این کار را کردند.

در حقیقت ، آنها در دو دایره ای قرار داشتند که همپوشانی داشتند ، که به زودی با مشاهده “یک نمودار ون – چقدر جالب!” و این درست در رابطه با مداخله روز بود: هیچ مشکلی بزرگ برای مشکلی وجود نداشت که در صورت نزدیک شدن به آن ، آنها نتوانند آن را حل کنند. واقعاً متصل

بازی جایی است که نوآوری رونق می گیرد

نوآوری برای تیم ها بسیار سخت است و یکی از دلایل اصلی این است که مردم به مغز خود اجازه می دهند هنگام کار به صورت خودکار به صورت خودکار بروند. گفته می شود که جنون بارها و بارها همین کار را انجام می دهد و انتظار نتایج مختلف را دارد و این دقیقاً همان چیزی است که می افتد. اما در مورد کودک خود ، در خلاق ترین و کنجکاو خود به این فکر کنید. ذهن شما در اوج گسترش و یادگیری بود ، نه فقط به دلیل مدرسه ، بلکه به این دلیل که بازی کردید.

ریک روبن ، یکی از خلاقانه ترین ، اصلی ترین و مشهور تولید کنندگان رکورد زمان ما ، در کتاب خود می گوید ، عمل خلاق: راهی برای بودن: “ما برای پیروزی بازی نمی کنیم ، ما بازی می کنیم تا بازی کنیم. کمال گرایی در راه بازی قرار می گیرد و بازی قلب کار خلاقانه است.” و او درست است. اگر می خواهید از سر خود خارج شوید و چیزی معنی دار ایجاد کنید ، بازی بسیار مهم است.

برخی از افراد بدبینانه فکر می کنند که این گرمایش ها اغلب 10 دقیقه اول این جلسات هدر می رود ، اما می دانم که این مهمترین 10 دقیقه است زیرا من آن را دیده ام. آن زمان را بسازید. به آن اعتماد کنید. آن فضای امن را ایجاد کنید. هرچه تیم شما بیشتر می خندد ، لبخند می زند ، حرکت می کند و با هم بازی می کند ، نوآورانه تر و پربارتر می شوند.

مرتبط: 5 راه برای الهام بخشیدن به خلاقیت و نوآوری در کارمندان خود

من اخیراً خودم را در یک اتاق پر از مهندسین و مدیران برنامه در یک شرکت سازمانی پیدا کردم. اینها افراد مبتنی بر داده بودند که لیزر در زایمان متمرکز بودند. من فقط چند دقیقه فرصت داشتم تا همه آنها را در ذهنیت درست و خلاق و باز کنم.

من مطمئن نبودم که گرم شدن من چگونه پیش می رود.

گرم کردن یک فعالیت ساده بود. من به عنوان تیمی که در یک دایره ایستاده اند ، از آنها خواستم که ABC ها را بگویند و هرکدام به نوبه خود نامه ای می گویند. اما آنها نتوانستند به ترتیب پی در پی در دایره بروند. و آنها فقط یک دقیقه برای انجام کار داشتند. اگر آنها به هر طریقی – مانند دو نفر که همزمان نامه ای می گفتند – به هم ریختند ، مجبور شدند دوباره شروع کنند.

بقیه این مقاله قفل شده است.

به کارآفرین بپیوندیدبا امروز برای دسترسی

مجله ترفندهای اینستاگرام

https://www.entrepreneur.com/leadership/heres-why-i-tell-enterprise-companies-to-make-time-for-play/494650

دیدگاهتان را بنویسید