من توصیه می کنم حداقل یک یا دو سال آینده به رشد بالقوه و آنچه برای حمایت از آن نیاز است نگاه کنید. به عنوان مثال، هنگامی که دوره های شما راه اندازی و تأسیس شد، ممکن است بخواهید توانایی ایجاد یک جامعه خصوصی را داشته باشید که در آن دانش آموزان بتوانند با یکدیگر همکاری کنند و آموخته های خود را به اشتراک بگذارند.
نظرات بیان شده توسط مشارکت کنندگان کارآفرین مربوط به خود آنهاست.
بخشی از موفقیت Hootsuite ناشی از انتخاب پلتفرمی بود که به آن اجازه میداد از قدرت پایگاه رو به رشد مشترکین خود استفاده کند. انتخاب ابزارهایی که میتوانند با شما رشد کنند، به شما امکان میدهد تا زمانی که آماده هستید، ویژگیهای جدیدی اضافه کنید و از دردسر انتقال محتوای خود به یک پلتفرم قویتر جلوگیری کنید، همانطور که در حال افزایش است.
زمانی که رهبر مدیریت رسانه های اجتماعی اولین برنامه صدور گواهینامه پولی خود را راه اندازی کرد، در Hootsuite کار می کردم، و من خوش شانس هستم که شاهد توسعه چنین آموزش مشتریان پیشرو در صنعت بودم. اما می دانم که درآمد هدف اصلی ورود نبود.
اگر نیاز به الهام دارید، به کارهایی که دیگران انجام می دهند نگاهی بیندازید – به خصوص رقبای شایسته در سایر بخش ها. یکی از موارد مورد علاقه من Cricut Access است، یک حساب پولی برای دست اندرکاران Cricut که منابع، پشتیبانی و ایده های پروژه را ارائه می دهد. این شرکت به مشتریانی که مخاطب هدف شرکت من نیستند، پاسخ می دهد، اما به نظر من همیشه منبع خوبی برای فکر کردن است.
در آن زمان، این دورهها برای حمایت از تولید سرنخ و ابتکارات موفقیت مشتری در نظر گرفته شده بود، اما با افزایش جذب دورهها، شرکت به پتانسیل واقعی در دورههای آموزشی خود پی برد و امروز، آکادمی Hootsuite یک مرکز تولید درآمد خوب است.
مطالب مرتبط: مهم ترین سرمایه گذاری استارتاپ شما آموزش مشتری است
از فناوری استفاده کنید و آن را با خلاقیت تقویت کنید
مطالب مرتبط: 4 روشی که برندها می توانند به مشتریان خود آموزش دهند و قلب را به دست آورند
با یک استراتژی شروع کنید
Hootsuite و سایرین مانند Hubspot و LinkedIn راه را برای برنامههای آموزش مشتری با تأثیر کامل هموار کردهاند. و اگر شرکت شما در استفاده از آموزش مشتری به عنوان یک عامل درآمد جهش نکرده است، اکنون زمان آن فرا رسیده است. در اینجا دلیل و نحوه رسیدن به آنجا آمده است.
با این حال، برای بسیاری از شرکتها، آموزش به مشتری آنقدر که میتواند برای نتیجه نهایی کار نمیکند. در حالی که آمار موفقیت غیرقابل انکار است – 90٪ از شرکت ها مزایای مثبت سرمایه گذاری در آموزش مشتری را تجربه کرده اند – واقعیت این است که امروزه شرکت ها به بازگشت سرمایه ملموسی نیاز دارند که فراتر از معیارهای همبستگی مثبت مانند افزایش رضایت مشتری و ارزش طول عمر است. آنها به جریان درآمد دیگری نیاز دارند.
هر چقدر هم وسوسه انگیز باشد که محتوای موجود را جمع کنید و روی آن قیمت گذاری کنید، اما واقعیت این است که شما به برنامه ای نیاز دارید که رشد را پیش بینی و تسهیل کند. به دقت در نظر بگیرید که مشتریان شما برای چه چیزی هزینه خواهند کرد و چه چیزی باید به همه ارائه دهید. این ممکن است مستلزم ایجاد سطوح دسترسی پولی باشد که با سطوح تعامل مطابقت دارد، مانند گواهینامه پولی برای مشتریان استاندارد و مربیگری یک به یک برای عملکردهای برتر شما.
اگر ایجاد نوع ارزشی که مردم برای آن هزینه می کنند احساس دلهره آور باشد، فناوری می تواند در اینجا نیز کمک کند. ابزارهای هوش مصنوعی مولد کار سادهتری را برای تبدیل داراییهای موجود به دورههای آموزشی انجام میدهند و پلتفرم تحویلی که انتخاب میکنید ممکن است دارای اعلانها و ویژگیهای داخلی باشد تا با کمترین تلاش، دید شما را به واقعیت تبدیل کند. نمونه موردی: ما موفق شدهایم ویرایشهای ویدئویی را از شش ساعت به یک ساعت با استفاده از هوش مصنوعی کاهش دهیم – کارایی قابل توجهی افزایش مییابد!
مگر اینکه یک موسسه آموزشی باشید، به سرعت متوجه خواهید شد که ارائه دوره ها و گواهینامه ها با ساختن نرم افزار یا فروش ویجت ها متفاوت است. برخورد با آن به عنوان یک کسب و کار منحصر به فرد به شما کمک می کند تا منابعی را که برای موفقیت نیاز دارید به دست آورید. این شامل پشتیبانی بازاریابی و ادغام در استراتژی کلی محصول شما می شود.
مطالب مرتبط: مشتریان وفادار می خواهید؟ به آنها چیز جدیدی بیاموزید – در اینجا نحوه ارتقای کسب و کار شما توسط برنامه های آموزش مشتری آمده است
تاثیر کامل قیف راه رو به جلو است
از زمان شیوع بیماری همه گیر، ریزش مشتریان به سطوح بی سابقه ای رسیده است و بر تیم های بازاریابی و موفقیت مشتری فشار وارد می کند تا تلاش های خود برای جذب، جذب و حفظ مشتریان را دو چندان کنند. در شرایطی که کسبوکارها فشار مالی ناشی از رکود اقتصادی را احساس میکنند، بسیاری علاوه بر کاهش هزینهها، به دنبال کانالهای درآمد جدیدی نیز هستند.
تیمهای بازاریابی و خدمات مشتری در اینجا معدن طلا هستند، با دانش و دادههای فراوانی که در مورد مشتری دارند – از درک آنها از سفر خرید تا چالشهایی که مشتریان پس از ورود به آن تجربه میکنند. تیمهای موفقیت مشتری و بازاریابی میتوانند از پایگاه دانش و داراییهایی که قبلا ایجاد کردهاند حمایت کنند و با هم کار کنند تا داراییهای خود را در قالب پیشنهادات ملموسی که مشتریان برای آن هزینه میپردازند بستهبندی کنند. آنها میتوانند تجربه مشتری را به سمت یادگیری سلفخدمت سوق دهند و موقعیت خود را برای تولید درآمد تغییر دهند، تقاضاهای زمان خود را کاهش دهند و مشتریان را توانمند سازند تا مستقلتر به اهداف خود برسند.
همچنین به خاطر داشته باشید که لزوماً نیازی به تولید ده ها ویدیو با کیفیت بالا ندارید. در نظر بگیرید که چگونه از آنچه دارید استفاده کنید، سپس شکاف ها را با محتوای جدیدی پر کنید که به وضوح به نقاط درد مشتریان شما می پردازد. و از خلاقیت نترسید. مطمئناً، کتابهای راهنما در مورد چگونگی توسعه دورههای آموزشی وجود دارد، اما شما همیشه میتوانید راه خود را ادامه دهید.
در محل کار فعلی من، ما ارزش بسیار زیادی در جذب مشتریان و فعال کردن آنها در سریع ترین زمان ممکن با استفاده از دوره های آموزشی سلف سرویس دیده ایم. با این حال، این استراتژی فقط برای شرکت های SaaS نیست. من آن را در مشتریانی از طیف گستردهای از صنایع – از برنامههای آموزش عمومی گسترده تا آموزشهای بسیار تخصصی دیدهام. یک چیزی که من در سراسر صفحه متوجه شده ام؟ ایجاد تأثیر تمام قیف تنها از طریق همکاری واحدهای تجاری متفاوت و یک طرح تجاری واحد امکان پذیر است.
در نهایت، از امتحان کردن چیزها نترسید – حتی اگر آنها کارساز نباشند. به هر حال، بهترین راه برای یادگیری آزمایش کردن است. و یادگیری درست در کنار مشتریانتان ممکن است معتبرترین راه برای تسریع بهرهوری و درآمد آنها و شما باشد.
https://www.entrepreneur.com/growing-a-business/heres-how-i-drove-my-companys-revenue-by-taking-one/478601