دریچه داکت اسپلیت قیمت خرید دریچه بازدید داکت اسپلیت پخش نیرو سپهر مهار

سایز و اندازه فریم را از چهارچوبه اصلی و جایی که قرار است دریچه بازدید داکت اسپلیت پانچی بر روی آن نصب شود برداشت می‌کنیم و این ابعاد را از هر طرف به میزان سه سانت اضافه تر در نظر می‌گیریم تا پوشش کار در اطراف و حاشیه درب تامین شود. با برش زاویه‌ی ۴۵ درجه ای در سرهای اضلاع فریم دریچه بازدید داکت اسپلیت،این امکان فراهم میاید که ساختار فریم پس از اتصال اضلاع به هم کاملاً گونیا و ۹۰ درجه گردد. ابعاد درب طوری از روی ابعاد داخلیِ فریم استحصال می‌گردد که هنگام بازوبستِ درب،گیر و اشکالی به وجود نیاید. به همین دلیل به میزان دو میل از ابعاد طولی و عرضی به عنوان بادخور کم می نماییم و ابعاد درب را بر این اساس برش می‌زنیم. زیرا هوای مورد نیاز برای سیستم برگشت دستگاه فن کویل از طریق داکت هوای مجزا که به واحد مسکونی یا تجاری مرتبط است تامین خواهد گشت و هیچ نیازی به شیار یا سوراخ روی سطح درب دریچه بازدید داکت اسپلیت ناست.

دریچه‌های دیفیوزر گردابی (یا خورشیدی) به منظور ایجاد جریان اختلاطی کامل با طول پرتاب نسبتا بلند استفاده می‌گردد. هدف از جایگذاری این دریچه‌ها حذف گرادیان دمایی در اتاق و رسیدن به بالاترین حد اختلاط ممکن می‌باشد. نکته‌ای که در مورد کاربرد این دریچه‌ها باید درنظر داشت این است که در فضاهایی که امکان ایجاد ذره وجود دارد و مهم است ذرات به سریع‌ترین راه ممکن از فضا خارج شوند باید به محل جانمایی این دریچه و محل جانمایی دریچه‌های برگشت دقت لازم مبذول داشت که کمترین فاصله ممکن را داشته دریچه بازدید داکت اسپلیت باشند. باید به این نکته اشاره نمود که دلیل نام گزاری این دریچه به ساده بودن این است که هیچ شیاری و هیچ منافذ جریان هوا بر روی آن طراحی نشده است و هنگامی درب این دریچه باز میشود از بدنه (قاب) جدا نمیشود و توسط لولایی که به آن اشاره کردیم متصل می‌ماند. این محبوبیت بر میزان تولید و فروش این قطعه هم افزوده و هر روزه تعداد زیادی از آن وارد بازار می‌شود. برای تصمیم‌گیری نسبت به خرید دریچه کانال داکت اسپلیت نیاز به اطلاعات کامل و دقیقی است که در این مقاله به شما عزیزان ارائه می‌شود.

قیمت تایل آلومینیومی 60*60

این محصول، یکی از عمومی ترین انواع دریچه داکت اسپلیت به شمار میرود.درب این دریچه را به صورت کاملا صاف و بدون هیچگونه شیار و منافذی از پروفیل آلومینیوم می سازند و به وسیله یک لولا آن را به ساختار فریم متصل میکنند. این نوع دریچه بازدید داکت اسپلیت نیز با توجه به نیاز دستگاه داکت اسپلیت در طرح ها و رنگ های متنوع قابل تولید و عرضه است. دریچه بازدید داکت اسپلیت بنا به تناسب محیط و نیز نیاز دستگاه داکت اسپلیت با متریال و در طرح های مختلف قابل تولید و به کارگیری می باشد. دریچه داکت اسپلیت را میتوان به دو صورت پیچ از رو و پیچ از تو (پیچ مخفی) نصب کرد.

دریچه بازدید داکت اسپلیت طرح اسلوت به دو صورتِ پیچ از رو و پیچ از داخل( پیچ مخفی) در محلِ مورد نظر نصب و تعبیه می‌شود. دریچه بازدید داکت اسپلیت خطی کله قندی برای بازدید و تعمیرِ دستگاههایی به کار می‌رود که مکشِ دریچه بازدید داکت اسپلیت از طریقِ دریچه خطی کله قندیِ تعبیه شده بر روی بدنه‌ی دریچه بازدید داکت اسپلیت انجام می گیرد و دلیلِ نامگذاریِ این دریچه بنام دریچه بازدید داکت اسپلیت خطی کله قندی نیز وجودِ این دریچه خطی می‌باشد. در فضاهایی که از دریچه بازدید داکت اسپلیت خطی کله قندی استفاده می‌گردد برای دمشِ هوا نیز از همین نوع دریچه خطی کله قندی استفاده می‌شود. دریچه بازدید داکت اسپلیت خطی کله قندی دارای دو مدل درب به صورت لولایی و وزنه‌ای می‌باشد.

این دریچه بازدید تاسیسات نیز به مانند دریچه شیاردار ساده لولایی از شیارهای گریلی در طول 9 و 18 سانتی‌متر بر روی بدنه و قاب اصلی تشکیل شده است. اما با استفاده از ساختار سه پَری خود موجب حذف لولا و حفظ درب در قاب اصلی شده و در زمان نیاز به صورت کلی از فِرِم اصلی جدا خواهد شد. ساخت و نصب انواع کانال های گرد و چهارگوش ساختمانی ساخت و نصب انواع دریچه های تنظیم هوا و زیرفن کوئلی ساخت تخصصی داکت اسپیلیت و داکت های پیش ساخته گروه صنعتی کارآزما سازنده بهترین کانال ها و ساخت داکت در اصفهان بازدید ، مشاوره و ارائه پیش فاکتور رایگان با اطمینان ساخت کانال های ساختمانی خود را به… دریچه های بازدید در قسمت های مختلف واحدهای مسکونی، اداری، تجاری و صنعتی قابل استفاده است.

انواع دریچه بازدید داکت اسپلیت

دریچه داکت اسپلیت قیمت خرید دریچه بازدید داکت اسپلیت پخش نیرو سپهر مهار

این جای پیچ ها اگر بر روی نمای فریم دریچه بازدید داکت اسپلیت ایجاد گردد دریچه به صورت پیچ از رو و اگر در دیواره داخلیِ پروفیل ایجاد بشود به صورت پیچ مخفی در محل خود نصب می‌شود. دیکی از کارهایی که در زمان ساخت فریم دریچه بازدید داکت اسپلیت باید انجام داد ایجاد جای پیچ یا اصطلاحا خزینه پیچ هاست. تعداد جای پیچ ها بر روی فریم دریچه بازدید داکت اسپلیت به ابعاد و بزرگی و کوچکیِ طول و عرض فریم بر می‌شود. با تکمیل مراحل ساخت فریم،نوبت به طراحی و ساخت درب دریچه بازدید داکت اسپلیت شیاردار می‌رسد.ابعاد این درب بر پایه ابعاد داخلیِ فریم دریچه بازدید داکت اسپلیت تعیین می‌شود.در واقع با کسر دو میل از هر بُعد، طول و عرضِ درب تعیین می‌شود.البته با توجه به اینکه در هر قسمت از طول و عرضِ درب دریچه بازدید داکت اسپلیت یک لبه ۲ سانتی باید تعبیه شود لذا افزودن این مقدار به سایز اصلیِ درب الزامی است که پس از خم کاریِ این مقادیر، ابعاد درب دریچه بازدید داکت اسپلیت به میزان اصلی خود می‌رسد. از آنجا که این نوع دریچه بازدید داکت اسپلیت از نوع شیاردارِ موازی می‌باشد، لذا ایجاد شیارهای گریلی در طول های ۹ و ۱۸ سانت بر روی درب این دریچه بازدید داکت اسپلیت در این مرحله صورت گیرد.

سطح دریچه بازدید داکت اسپلیت ساده گریل دار، به وسیله رنگ کوره ای در رنگهای متنوع از قبیل سفید، کرم،قهوهای، مشکی،طوسی و… پس از آماده شدنِ بدنه و سخت افزارِ دریچه بازدید داکت اسپلیت ساده ی لولایی نوبت به مراحل نرم افزاری و فانتزیِ ساختِ دریچه بازدید داکت اسپلیت می رسد. برای تعیین قیمت دریچه بازدید داکت اسپلیت باید فاکتورهای مختلفی را مد نظر قرار داد. عواملی مانند تعداد سفارش، نوع و مدل، قیمت مواد اولیه و نوع رنگ از جمله این موارد هستند.

  • این امر باعث می‌شود تمامی فضای واحد مسکونی یا تجاری به طور کامل تحت پوشش هوای مطبوع داکت اسپلیت‌ها قرار بگیرند.
  • از دریچه دسترسی داکت اسپلیت برای بازدید، تعمیر، سرویس و چکاپ دستگاه داکت اسپلیت استفاده میشود.
  • پس از رنگ آمیزی دریچه بازدید داکت اسپلیت این محصول درون مشمعهای حبابدار قرار گرفته تا از هرگونه ضربه و آسیبی در امان بماند.
  • یکی از مهمترین مزیت های استفاده از دریچه اسپلیت، این است که زیبایی محیط حفظ می‌ شود.

دیدگاهتان را بنویسید