داده های روز نخست آمازون ، بزرگترین روز فروش آنلاین سال

داده های روز نخست آمازون ، بزرگترین روز فروش آنلاین سال

آمازون روزهای فروش نخست خود را برای سال 2025 دو برابر کرد و این فروش را از 8 تا 11 ژوئیه به یک رویداد چهار روزه تبدیل کرد. و تا کنون ، به نظر می رسد که پرداخت می شود.

CNBC گزارش می دهد که روز سه شنبه ، روز اول فروش چهار روزه آمازون ، فروش آنلاین ایالات متحده 9.9 ٪ نسبت به سال گذشته به 7.9 میلیارد دلار افزایش یافت.

Adobe به Outlet گفت: “این بزرگترین روز تجارت الکترونیکی تاکنون امسال بود.

مرتبط: 2 استراتژی ساده برای صرفه جویی بیشتر در روز اول 2025

اما همه فروشندگان شاهد افزایش فروش نیستند. بلومبرگ گزارش می دهد که تجارت حرکت ، که حدود 7 میلیارد دلار فروش سالانه در آمازون دارد ، گفت که فروش روز اول آن در مقایسه با سال گذشته 41 درصد کاهش یافته است. این شرکت فروش آنلاین را برای 50 مارک ، از جمله ضرب و شتم ، Crocs ، و Therabody.

جان شی ، بنیانگذار و مدیر ارشد اجرایی Momentum ، عدم فوریت را مقصر دانست و خاطرنشان كرد كه فروش با روزهای بیشتر به معنای زمان “شکار گنج” است نه خرید ضربه.

شی گفت: “این همه به این استراتژی چهار روزه موفقیت آمیز است.” “این یک سال بسیار غیرقابل پیش بینی و نامشخص است.”

با این حال ، Shea خاطرنشان کرد که می تواند یک فشار فوریت در آخرین لحظه وجود داشته باشد. وی گفت که شرکت وی هنوز هم در مقایسه با سال گذشته در مقایسه با سال گذشته انتظار افزایش 9.1 ٪ در سال گذشته را دارد.

مرتبط: آمازون در حال گسترش تحویل همان روز به هزاران شهر کوچک و مناطق روستایی است

در مصاحبه با تلویزیون بلومبرگ روز چهارشنبه ، رئیس آمازون نخست ، جمیل غنی ، گفت که تاکنون خریداران در حال خرید “ملزومات روزمره” هستند و به طور خاص خاطرنشان می کنند که نوارهای سفید کننده دندان سریعترین دسته در آمازون هستند.

غنی افزود که هنوز “خیلی زود” در مورد شماره های فروش کلی صحبت می شود.

CNBC خاطرنشان كرد كه Adobe انتظار دارد كه فروش چهار روزه برای رویداد Prime Day “معادل دو جمعه سیاه” باشد ، حدود 23.8 میلیارد دلار.

آمازون روزهای فروش نخست خود را برای سال 2025 دو برابر کرد و این فروش را از 8 تا 11 ژوئیه به یک رویداد چهار روزه تبدیل کرد. و تا کنون ، به نظر می رسد که پرداخت می شود.

CNBC گزارش می دهد که روز سه شنبه ، روز اول فروش چهار روزه آمازون ، فروش آنلاین ایالات متحده 9.9 ٪ نسبت به سال گذشته به 7.9 میلیارد دلار افزایش یافت.

Adobe به Outlet گفت: “این بزرگترین روز تجارت الکترونیکی تاکنون امسال بود.

بقیه این مقاله قفل شده است.

به کارآفرین بپیوندیدبا امروز برای دسترسی

مجله ترفندهای اینستاگرام

https://www.entrepreneur.com/business-news/amazon-prime-day-data-biggest-online-sales-day-of-year/494432

دیدگاهتان را بنویسید