خواهران و برادران با مارک 8-رقم خود را به اشتراک می گذارند.
رائه و دیوید لیو ، خواهر و برادرش ، بنیانگذاران در پشت لوکس لوکس لوکس چرم شناسی ، “از سنین جوانی اشکال کارآفرینی داشتند”-اما آنها فوراً جهش را به مالکیت تجارت تبدیل نکردند.
اعتبار تصویر: حسن نیت ارائه دهنده چرم شناسی. دیوید و رائه لیو.
در اصل از دالاس ، تگزاس ، تجربیات اولیه خواهر و برادر آنها را به نیویورک و جاهای دیگر برد: RAE حرفه ای را در صنعت مد آغاز کرد در حالی که دیوید تخصص در تبلیغات ، بازاریابی و فروش را توسعه داد.
در سال 2001 ، پدر آنها ، دیوید لیو ، خود کارآفرین ، رسما شرکت تجارت الکترونیکی یکپارچه DC International را در خود جای داد. خواهران و برادران با داشتن مجموعه مهارتهای حرفه ای مکمل در زیر کمربند خود ، تصمیم گرفتند یک مارک مستقیم به مصرف کننده را تحت چتر DC International: Leatherology شروع کنند.
“ما تولید خود را در چین داریم ، و واقعاً بی نظیر است زیرا این ما ، کاملاً متعلق به ماست و فقط تولید می کند [our brands]، “دیوید می گوید.” بنابراین این باعث می شود ما به پایان برسیم. چرم شناسی در بالای آن ساخته شده است. [Entrepreneurship] در خون ما دوید و ما را به جایی که امروز هستیم ، رسانده است. “
مرتبط: او و خواهرش برای کمک به مردم در بالا بردن خانه های خود ، یک فشار جانبی را آغاز کردند – اکنون مارک آنها صدها میلیون نفر را جمع می کند: “کار کنید”
کار رائ در فضای لوازم جانبی ، چشم انداز اولیه او را برای این برند برانگیخت. او درک عمیقی از محصولات چرمی و نحوه کار این صنعت داشت ، اما هزینه کالاهای با کیفیت مانعی برای بسیاری از مصرف کنندگان از جمله خودش بود.
رائه به یاد می آورد: “من خودم را در 20 سالگی پیدا کردم ، ساعات طولانی در صنعت مد کار کردم و فهمیدم که هرگز نمی توانم کیف هایی را که روی آن کار می کردم تحمل کنم.” “قیمت و کیفیت قیمت برای من بسیار مهم بود. فکر کردم آنجا [had to be] یک راه بهتر. “
اعتبار تصویر: حسن نیت ارائه دهنده چرم شناسی
رائه از چرم شناسی می خواست تا طرح های چرمی با کیفیت بالا و بی انتها را با قیمت مناسب و مستقیماً به مصرف کنندگان ارائه دهد ، و از دیوید پرسید که آیا او می تواند از پیشینه تبلیغات خود برای کمک استفاده کند. البته ، دیوید موافقت کرد. این دوتایی این تجارت را در سال 2008 راه اندازی کرد.
در سالهای پس از آن ، چرم شناسی به یک برند 8 شکل ، حتی در میان نوسانات زنجیره تأمین و عدم اطمینان اقتصادی تبدیل شده است.
کارآفرین برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد استراتژی های رشد موفقیت آمیز خود – با رائ و دیوید نشست – و چه چیزی برای این برند است.
1. خود تأمین و فرایند
چرم شناسی از روز اول خود تأمین مالی شده است. بدون سرمایه گذاری در خارج ، بنیانگذاران همیشه می توانند تصمیماتی بگیرند که به نفع تجارت باشد.
“ما در مورد آن صحبت می کنیم [like] ما در حال ساخت خانه ای هستیم که می خواهیم در آن زندگی کنیم ، نه خانه ای که می خواهیم تلنگر بزنیم و سپس سعی کنیم بیشترین پول را بفروشیم ، “رائه توضیح می دهد.” این بدان معنی است که ما تصمیمات استراتژیک می گیریم و در مواردی که به دنبال خروج نبودید ، بسیار سرمایه گذاری می کنیم. “
از نظر بنیانگذاران ، رشد هوشمند “آهسته و پایدار” است – و به “آزادی مطلق” ترجمه می شود.
دیوید می افزاید: “ما به حفظ یک تجارت سودآور افتخار می کنیم.
مرتبط: او از 10،000 دلار پس انداز برای تبدیل فشار جانبی خود به یک برند 8 رقمی که احتمالاً دیده اید ، استفاده کرد
2. به کیفیت تکیه دهید و چه چیزی محصول را از هم جدا می کند
از همان ابتدا ، بنیانگذاران صنایع دستی با کیفیت و شخصی سازی یکپارچه را در محصولات چرم شناسی در اولویت قرار دادند.
این برند ابتدا از مهر و موم کور استفاده می کند ، جایی که مقدمات به مواد فشرده می شوند ، سپس فویل را به طرح های آن معرفی می کنند و شامل رنگ های مختلف و گزینه های قلم می شوند.
رائه می گوید: “ما سالهاست که نقاشی دستی انجام می دهیم.” “بسیاری از افراد در فضا شخصی سازی دیجیتالی را انجام می دهند. شما معمولاً فقط خانه های لوکس را می بینید که هنوز هم نقاشی های دستی انجام می دهند ، اما ما به نوعی به اسلحه های خود گیر کرده ایم – [and to] این ایده کاردستی. بنابراین این همان کاری است که ما هنوز انجام می دهیم. ما صنعتگرانی داریم که هر حرف را نقاشی می کنند ، و ما واقعاً قصد داریم این مجموعه را با قلم و اندازه بیشتر برای اولین بار در مدتی گسترش دهیم. “
بنیانگذاران می گویند که مدل ادغام عمودی توجه را به جزئیات و سطح شخصی سازی ممکن می کند. Leatherology همچنین در حال راه اندازی گزینه ای برای آثار هنری سفارشی است و به افراد امکان می دهد طرح های خود را – به عنوان مثال ، یک نت دست نوشته – بارگذاری کنند تا در این محصولات حضور داشته باشند.
مرتبط: چگونه “تجارت V” می تواند روند بزرگ بعدی برای استارتاپ ها باشد
اعتبار تصویر: حسن نیت ارائه دهنده چرم شناسی
3. ارزش بازاریابی متنوع را دست کم نگیرید
چرم شناسی به دلیل رشد آن در روزهای اولیه به رسانه های اجتماعی اعتماد نکرد. در عوض ، بنیانگذاران پایه و اساس این برند را گذاشتند ، سپس کانال های بازاریابی خود را متنوع کردند.
این برند دارای یک تجارت “قوی” B2B است که با شرکت های Fortune 500 و مشاغل کوچک به طور یکسان کار می کند تا آرم های خود را بر روی محصولاتی که به مشتریان و کارمندان هدیه می دهند ، قرار دهند.
“بسیاری از مصرف کنندگان ما که سالها با ما بوده اند ، اولین بار شنیدن آنها در مورد چرم شناسی بود [when] دیوید می گوید: “دریافت آن به عنوان هدیه.” [growth from] کلمه دهان ، که مهمترین و ارزانترین شکل بازاریابی است که می توانید پیدا کنید. بنابراین ما به هدیه دادن تکیه می کنیم. ما وقتی به این فصل تعطیلات می رویم ، دو برابر می شویم و لحظاتی با هدیه تر و جذاب تر ایجاد می کنیم. “
دیوید حتی یک بار به یاد می آورد که هنگام ملاقات با مشتری در هنگام حضور در گوگل و نام تجاری خانواده خود را ذکر کرد: یک زن کیف چرمی شناسی خود را بیرون کشید ، گفت که او آن را به عنوان هدیه دریافت کرده است و به همه هدیه داده است – نمونه ای کامل از آن “اثر گلوله برفی”.
مرتبط: به همین دلیل است که مراجعه به دهان به دهان باید معیار موفقیت شما باشد
اکنون ، با ادامه این برند ، Rae و David از دنبال گسترش بین المللی Leatherology و تعهد خود به نوآوری و سفارشی سازی هستند.
رائه می گوید: “من واقعاً می خواهم فضای شخصی سازی را داشته باشم.” “من می خواهم به عنوان Go-to شناخته شوم ، که ما بهتر از دیگران کار می کنیم به گونه ای که در دسترس تر باشد. ما در یک جامعه بسیار مصرف گرایانه زندگی می کنیم و من بدیهی است که مردم دوست دارند بهتر بخرند و بهتر مصرف کنند و چیزهای ارزان را خریداری نکنند ، اما چیزی را خریداری کنیم که از ما بیشتر طول بکشد.”
اعتبار تصویر: حسن نیت ارائه دهنده چرم شناسی
علاوه بر این ، بنیانگذاران می گویند که فعالیت به عنوان یک تجارت خانوادگی به آنها مزیت مشخصی می بخشد ، به خصوص که اهداف و علایق بلند مدت آنها همیشه هماهنگ بوده است.
دیوید می گوید: “خنده دار است ، پدر ما می گوید ،” شما بچه ها می توانید در مورد هر چیزی استدلال کنید اما هرگز در مورد پول نمی جنگید. “[and] این چیزی است که ما هرگز در مورد آن بحث نمی کنیم. ما می خواهیم این شرکت را بسازیم و همین کار و انگیزه برای انجام این کار را داریم. همانطور که رائه گفت ، ما می خواهیم این خانه را بسازیم. در نهایت ، داشتن آن تراز طولانی مدت به سختی می توان با کسی که خواهر خود شما نیست ، تکرار شود. “
آیا می خواهید داستانهای بیشتری مانند این را بخوانید؟ مشترک شدن در پول ساز، خبرنامه رایگان ما با ایده های شلوغ طرف خلاق و استراتژی های موفق. اینجا ثبت نام کنید
برای باز کردن استراتژی ها برای مقیاس بندی تجارت ، افزایش درآمد و ایجاد موفقیت پایدار ، به مدیرعامل ، بنیانگذاران و اپراتورها در کنفرانس سطح بالا بپیوندید.
https://www.entrepreneur.com/starting-a-business/siblings-with-self-funded-8-figure-brand-share-business-tips/494204