خطای نام Tiktok Sweet Loren منجر به موفقیت ویروسی ، فروش شد

خطای نام Tiktok Sweet Loren منجر به موفقیت ویروسی ، فروش شد

برند خمیر کوکی بدون گلوتن ، Sweet Loren’s ، قبلاً ویروسی شده است (هر دو کایلی جنر و گلن پاول از درمان های شیرین استفاده کرده اند) ، اما این هفته ، این برند به موفقیت ویروسی باورنکردنی-و با کل اشتباه رسیده است.

در حالی که سعی در به روزرسانی نام شخصی Tiktok خود داشت ، مدیر جدید رسانه های اجتماعی این شرکت ، رایان ویتز ، به طور تصادفی نام Tiktok شیرین لورن را به خودش تغییر داد – “رایان”. او می گوید بلافاصله سعی کرد تا آن را تغییر دهد ، فقط برای اینکه بفهمد او قادر به انجام این کار به مدت هفت روز نیست.

او می گوید: “بنابراین من دچار مشکل نمی شوم ، لطفاً این تعداد پیروان را بالا ببرید.”

مرتبط: این همان چیزی است که یک استراتژی Tiktok 300 میلیون دلاری به نظر می رسد

yspeetlorens پیروان جدید این فرصت را دارند که قبل از اینکه در قفسه باشد ، طعم جدید ما را به صورت رایگان دریافت کنند؟ #SocialMediaManager #smm #helpme #Jobstruggles #ContentCreator #HelPyourGirlout #ManagersBelike ♬ صدای اصلی – رایان

پس از گفتن رئیس خود ، این دوتایی تصمیم گرفت کاری را انجام دهد که هر مدیر خوب رسانه های اجتماعی انجام دهد – در مورد آن یک تیکتوک درست کنید.

یک هفته و 42 فیلم بعد ، شیرین لورن هنوز از موفقیت ویروسی برخوردار است و تاکنون بیش از 2.2 میلیون بازدید دارد. این شرکت در هفته گذشته 10،000 دنبال کننده به دست آورد و فروش مبتنی بر وب سایت 46 ٪ افزایش یافته است.

ویتز به The Outlet گفت: “Tiktok مکانی است که می توانید کمی سرگرم کننده باشید ، بنابراین ما تصمیم گرفتیم که به آن تکیه دهیم و در همان لحظه محتوا ایجاد کنیم.” “من را تحت فشار قرار داده ام تا واقعاً به دنبال آن بروم ، بی شرم باشم و آن را پرداخت می کند.”

sweetlorens به نظر می رسد مانند من ممکن است اخراج شوم اما لطفاً به من کمک کنید تا به من کمک کنید ؟؟؟ #sweetlorens #SocialMediaManager #SocialMediaStruggles #internmessup #Brandhumor #CompanyTok #WorkFail ♬ صدای اصلی – رایان

سرانجام Sweet Loren این توانایی را داشت که نام خود را در روز جمعه تغییر دهد (اگرچه هنوز این کار را انجام نداده است).

به مدیر عاملان برتر ، بنیانگذاران و اپراتورها بپیوندید کنفرانس سطح بالا برای باز کردن استراتژی ها برای مقیاس بندی تجارت ، افزایش درآمد و ایجاد موفقیت پایدار.

مرتبط: آیا می خواهید ویروسی شوید؟ 3 استراتژی برای ایجاد کمپین بعدی شما ویروسی می شود

برند خمیر کوکی بدون گلوتن ، Sweet Loren’s ، قبلاً ویروسی شده است (هر دو کایلی جنر و گلن پاول از درمان های شیرین استفاده کرده اند) ، اما این هفته ، این برند به موفقیت ویروسی باورنکردنی-و با کل اشتباه رسیده است.

در حالی که سعی در به روزرسانی نام شخصی Tiktok خود داشت ، مدیر جدید رسانه های اجتماعی این شرکت ، رایان ویتز ، به طور تصادفی نام Tiktok شیرین لورن را به خودش تغییر داد – “رایان”. او می گوید بلافاصله سعی کرد تا آن را تغییر دهد ، فقط برای اینکه بفهمد او قادر به انجام این کار به مدت هفت روز نیست.

او می گوید: “بنابراین من دچار مشکل نمی شوم ، لطفاً این تعداد پیروان را بالا ببرید.”

بقیه این مقاله قفل شده است.

به کارآفرین بپیوندیدبا امروز برای دسترسی

مجله ترفندهای اینستاگرام

https://www.entrepreneur.com/business-news/sweet-lorens-tiktok-name-error-led-to-viral-success-sales/495979

دیدگاهتان را بنویسید