حذف اکانت اینستاگرام در 3 دقیقه! + لینک حذف اکانت اینستاگرام + ویدیو

در نهایت اگر اکانت شما حذف شده باشد. متأسفیم که شاهد حضور شما برای شما هستیم، این نشان می دهد که عملیات حذف اکانت اینستاگرام با موفقیت انجام شد و حساب شما برای همیشه حذف خواهد شد. البته توجه داشته باشید که معمولا چند ساعت یا چند روز طول می کشد تا اینستاگرام شما به طور کامل حذف شود، اما معمولا کمتر از یک روز طول می کشد.

نویسنده: سینا فرحی

سطح سوم: در مقابل عبارت Why are you deleting your account وجود دارد. روی آن کلیک کرده و Something other را انتخاب کنید.

در نهایت اگر اکانت شما حذف شده باشد. از اینکه شاهد حضور شما برای شما هستیم متأسفیم، این نشان می دهد که عملیات حذف اکانت اینستاگرام با موفقیت انجام شده است و اکانت شما برای همیشه حذف خواهد شد.

سوالات متداول در مورد اکانت اینستاگرام دوستیابی

خیر، پس از حذف اکانت اینستاگرام، هیچکس به آن دسترسی نخواهد داشت و اطلاعات شما برای همیشه پاک می شود.

اما قبل از تلاش برای حذف حساب خود، چند نکته مهم وجود دارد که باید در نظر داشته باشید حذف اکانت اینستاگرام دانستن:

  • تمام اطلاعات اکانت اینستاگرام شما پاک شده و غیر قابل برگشت است.
  • تمام تصاویر ارسال شده، نظرات، لایک ها، ویدیوها، پیام های مستقیم، لیست فالوورها و دنبال کنندگان شما برای همیشه حذف می شوند و قابل دسترسی نیستند.
  • پس از حذف صفحه دیگر نمی توانید از همان نام کاربری استفاده کنید. به عنوان مثال، اگر شناسه صفحه شما mohammad1 باشد و صفحه خود را حذف کنید، نه شما و نه هیچ کس دیگری نمی توانید از آن نام کاربری استفاده کنید.
  • همچنین، اگر صفحه را حذف کنید، ایمیل حساب شما دیگر برای ایجاد حساب کاربری دیگر قابل استفاده نخواهد بود.
  • پس از اینکه درخواست حذف اکانت خود را دادید، ممکن است چند روز طول بکشد تا اکانت اینستاگرام شما حذف شود و در این چند روز نام اکانت اینستاگرام شما به طور موقت به Instagrammer تغییر یافته و سپس اکانت شما برای همیشه حذف خواهد شد.

البته این می تواند دلایل زیادی داشته باشد. یکی از دلایل آن می تواند اعتیاد شدید برخی افراد در اینستاگرام باشد و به همین دلیل برخی افراد تصمیم به حذف اکانت اینستاگرام خود می گیرند. همچنین، درصد بالایی از کاربران اینستاگرام معمولا چندین اکانت دارند و شاید به همین دلیل است که بخواهند یک یا چند اکانت دیگر خود را حذف کنند. حذف اکانت اینستاگرام کار سختی نیست و به راحتی قابل انجام است. من در این مقاله به طور کامل از صفر تا صد دارم اکانت اینستاگرام خود را حذف کنید من توضیح خواهم داد.

نحوه حذف اکانت اینستاگرام یا حذف اکانت اینستاگرام را بیاموزید

چند نکته مهم قبل از حذف اکانت اینستاگرام

در حال حاضر حذف اینستاگرام فقط از طریق سایت آن امکان پذیر است. البته اولین مراحل را می توان از طریق اپلیکیشن موبایل انجام داد اما در نهایت برای حذف اکانت اینستاگرام باید به سایت آن مراجعه کنید. البته قبل از حذف اینستاگرام باید نکاتی را بدانید که در قسمت های بعدی می توانید آن ها را ببینید. اما حذف اکانت اینستاگرام از طریق سایت آن کار ساده ای است و در اینجا می توانید مراحل آن را مشاهده کنید.

اگر شخصی نام کاربری و رمز عبور شما (همان شناسه صفحه) را داشته باشد و ورود دو مرحله ای اینستاگرام را فعال نکرده باشید، آن شخص مشکلی برای حذف اکانت اینستاگرام شما ندارد. او می تواند صفحه شما را طبق مراحل بالا حذف کند.

منبع: آکادمی الفبا

! پیشنهاد دیگر ما: آموزش حذف موقت اکانت اینستاگرام + فیلم

مرحله 5: پس از وارد کردن مجدد رمز عبور، روی ضربه بزنید نوع آبی روی حذف (نام حساب خود) کلیک کنید. پس از کلیک کردن، از شما می پرسد که آیا مطمئن هستید که می خواهید اکانت اینستاگرام خود را حذف کنید، که تایید می کند که اکانت اینستاگرام شما با موفقیت حذف می شود.

همانطور که در بالا گفتم، امکان حذف اکانت اینستاگرام خود به طور مستقیم از خود برنامه اینستاگرام وجود ندارد. برای حذف اکانت اینستاگرام در موبایل ابتدا باید مراحل زیر را انجام دهید و البته در پایان اینستاگرام شما را به مرورگری هدایت می کند که بتوانید تایید کنید. اما مراحل را ببینید اکانت اینستاگرام خود را حذف کنید در موبایل چطور است؟

خیر، اگر 5 اکانت در اپلیکیشن اینستاگرام خود دارید، حذف یکی از آن ها برای صفحات دیگر مشکلی ایجاد نمی کند.

مرحله 9: پس از وارد کردن مجدد رمز عبور، روی گزینه پایین کلیک کنید حذف (نام حساب شما) با رنگ آبی مشخص شده کلیک کنید. پس از کلیک کردن، از شما می پرسد که آیا مطمئن هستید که می خواهید اکانت اینستاگرام خود را حذف کنید، که تایید می کند که اکانت اینستاگرام شما با موفقیت حذف می شود.

“”آموزش ویدیویی حذف اکانت اینستاگرام»»

مرحله دوم: در قسمت تنظیمات بر روی Help کلیک کنید و از گزینه های باز شده روی Help Center کلیک کنید.

خیر، در قسمت های بالا توضیح دادم که حذف اکانت اینستاگرام در حال حاضر فقط از طریق سایت آن امکان پذیر است و اگر از اپلیکیشن آن نیز استفاده می کنید، ممکن است لازم باشد اکانت خود را از طریق مرورگر حذف کنید.

اکانت اینستاگرام خود را در رایانه خود حذف کنید

میخوام بگم حذف اکانت اینستاگرام از رایانه می توانید این کار را مانند روش اول از طریق مرورگر رایانه انجام دهید. اگر کار با مرورگر گوشی برایتان سخت است و نمی توانید به خوبی از آن استفاده کنید، می توانید حساب اینستاگرام خود را از رایانه خود حذف کنید. برای این کار کافی است لینکی را که در بالا قرار دادم وارد کنید، سپس مراحل یک تا پنج را دنبال کنید تا اکانت اینستاگرام خود را حذف کنید.

مرحله 4: پس از کلیک بر روی گزینه فوق، گزینه جدیدی با عنوان ادامه، لطفا رمز عبور خود را مجدد وارد کنید باز می شود و باید رمز عبور حساب کاربری خود را مجددا در کادر روبرو وارد کنید.

4- آیا می توانم اکانت اینستاگرام خود را از گوشی خود حذف کنم؟ ✅

مرحله دوم: در این مرحله از شما خواسته می شود که اطلاعات حساب کاربری خود شامل نام کاربری و رمز عبور اکانت اینستاگرام خود را وارد کنید. البته توجه داشته باشید که اگر قبلاً در مرورگر وارد حساب کاربری خود شده باشید، مستقیماً به صفحه حذف اکانت اینستاگرام خود منتقل خواهید شد. (اگر رمز عبور خود را فراموش کرده اید، روی گزینه فراموشی رمز عبور یا روی مقاله کلیک کنید با نحوه تغییر و بازیابی رمز عبور اینستاگرام آشنا شوید دیدن.)

مرحله 5: “چگونه حساب اینستاگرام خود را حذف کنم؟” و سپس از شما می خواهد که روی “حذف حساب خود” کلیک کنید.

6- آیا حذف اپلیکیشن اینستاگرام با حذف اکانت اینستاگرام متفاوت است؟ ✅

اکانت اینستاگرام خود را حذف کنید

سطح سوم: سپس بر روی Manage your account کلیک کنید.

بله، وقتی اپلیکیشن اینستاگرام را از گوشی خود حذف می کنید، فقط از حساب کاربری خود خارج می شوید و می توانید با نصب مجدد و وارد کردن اطلاعات خود دوباره وارد شوید. اما حذف یک حساب به این معنی است که صفحه شما برای همیشه حذف خواهد شد.

راهنمای کامل حذف اکانت اینستاگرام

آموزش حذف اکانت اینستاگرام در سایت اینستاگرام

“”مرحله 3 تا 5 اکانت اینستاگرام خود را حذف کنید»»

“”مرحله 1 و 2 اکانت اینستاگرام خود را حذف کنید»»

2- آیا صفحه اینستاگرام به محض حذف پاک می شود؟ ✅

مرحله 8: در مرحله بعد، گزینه جدیدی به نام ادامه، لطفا رمز عبور خود را دوباره وارد کنید باز می شود و باید رمز عبور حساب خود را دوباره در کادر زیر وارد کنید.

مرحله 6: سپس از شما می خواهد که اطلاعات حساب کاربری خود از جمله نام کاربری و رمز عبور را وارد کنید.

حذف اکانت اینستاگرام

خیر، شما نمی توانید حساب شخص دیگری را بدون دسترسی به آن حذف کنید. البته اگر او لاگین 2 مرحله ای را فعال کرده باشد، حتی با رمز عبور هم نمی توانید اکانت او را حذف کنید.

خیر، در حال حاضر همان روش هایی وجود دارد که در این مقاله برای حذف اکانت اینستاگرام توضیح داده شده است.

مرحله اول: ابتدا در پروفایل خود روی سه خط اول سمت راست کلیک کنید و وارد قسمت تنظیمات شوید.

9- اگر چندین اکانت روی گوشی داشته باشیم، آیا با حذف یکی از آنها، بقیه اکانت ها حذف می شود؟ ✅

خلاصه نهایی حذف اکانت اینستاگرام

مرحله 4: در صفحه باز شده روی Delete your account کلیک کنید تا اکانت اینستاگرام شما پاک شود.

یک نکته مهم: این روش حذف اکانت اینستاگرام بیشتر شبیه استفاده از اینستاگرام است و در پایان این روش همچنان باید روش بالا را دنبال کنید.

5/5 – (1 امتیاز)





مجله ترفندهای اینستاگرام

مرحله اول: ابتدا روی این لینک کلیک کنید: https://www.instagram.com/accounts/remove/request/permanent

3- آیا شخص دیگری می تواند صفحه ما را حذف کند؟ بدون اینکه ما از آن آگاه باشیم؟ ✅

1- آیا می توانم پس از حذف درخواست بازیابی حساب بدهم؟ ✅

مشخصات اکانت اینستاگرام |  اینستاگرام را حذف کنید

در بیشتر موارد، حساب شما در همان روزی که آن را درخواست می کنید، و گاهی اوقات چند ساعت یا چند روز بعد حذف می شود. در طی این چند روز، ID اینستاگرام شما معمولاً تغییر می کند.

بله، شما نمی توانید حساب خود را بدون رمز عبور حذف کنید. اگر رمز عبور خود را فراموش کردید، می توانید رمز عبور خود را بازنشانی کنید و سپس حساب خود را حذف کنید.

7- آیا راه دیگری برای حذف اکانت اینستاگرام وجود دارد؟ ✅

“”مرحله 6 تا 9 اکانت اینستاگرام خود را حذف کنید»»

به دلیل محبوبیت بسیار زیاد آن در سراسر جهان و به خصوص در بین ما ایرانی ها، اکثر ما حداقل یک یا چند اکانت اینستاگرام داریم. با این وجود، برخی افراد به هر دلیلی تصمیم گرفته اند حذف اکانت اینستاگرام یا به معنای فارسی اکانت اینستاگرام خود را حذف می کنند. اینستاگرام به کاربران خود اجازه داده است تا هر زمان که خواستند اکانت اینستاگرام خود را حذف کنند.

حذف اکانت اینستاگرام از طریق تلفن همراه (در اپلیکیشن اینستاگرام)

! پیشنهاد ویژه برای شما: آنتی هکر اینستاگرام + 10 راه برای افزایش امنیت صفحه اینستاگرام

8. آیا می توان اکانت شخص دیگری را حذف کرد؟ بدون داشتن رمز عبور؟ ✅

5- آیا برای مشاهده اکانت اینستاگرام به پسورد اکانت نیاز دارم؟ ✅

همانطور که می بینید، روند حذف اکانت اینستاگرام شما چندان سخت و پیچیده نبود. البته، قبل از حذف اکانت اینستاگرام، مطمئن شوید که به دقت در مورد کاری که می خواهید انجام دهید فکر کنید. زیرا با حذف اکانت و نمایش متن حاکی از موفقیت آمیز بودن عملیات حذف، دیگر قادر به بازیابی اکانت یا بخشی از اطلاعات آن نخواهید بود.

مرحله 7: در مقابل جمله Why are you deleting your account کادری وجود دارد که باید روی آن کلیک کنید تا Something other را انتخاب کنید.

دیدگاهتان را بنویسید