تاکتیک های استخدام هوشمند از نامزد جایزه جیمز ریش
نظرات بیان شده توسط همکاران کارآفرین خودشان هستند.
Sur Lie واقع در قلب پورتلند ، ماین ، یک رستوران تاپاس با نام جیمز ریش است که دارای منویی است که توسط سرآشپز میمی ویسنبورن به سر می برد ، یک شرکت کننده اخیراً اعلام شده در براوو سرآشپز برتربشر
در حالی که ویسنبورن در آشپزخانه سرپرستی را می گیرد ، کریستا کول ، مالک و جیمز ریش ، در پشت صحنه کار می کند تا یک شب خدمات صاف را از شب اطمینان دهد. او ابتدا رستوران را از عشق خود به تاپاس و جفت های شراب باز کرد و شکافی را که نتوانست در پورتلند پیدا کند پر کرد. سپس ، ویسنبورن همراه شد و بازی را تغییر داد. اکنون ، پویا منحصر به فرد آنها یک مؤلفه اصلی برای موفقیت آنها در Sur Lie است.
“[We’re] این دوتایی پویا باورنکردنی ، “کول می گوید.” من بسیار داده گرا ، سازمان یافته و کارآمد هستم و او مغز درخشان و خلاق است که با این منو همراه است ، به همین دلیل افراد نیز به سور می رسند. ما واقعاً رابطه خوبی داریم. به عنوان زنان در صنعت که سعی در برطرف کردن موانع دارند ، ما روی آنچه که واقعاً خوب هستیم و چگونه مکمل یکدیگر هستیم تمرکز می کنیم. “
مرتبط: تجارت سفالگری این مدیرعامل دارای 130 مکان است-اما هر کسی می تواند از نکات خود برای ایجاد یک تجربه مشتری اول استفاده کند
با هم ، این زوج منوهای نوآورانه و یک سرویس TAPAS حتی چشمگیر تر ساخته اند. یکی از مشتری ها ، مایک سی ، در یک سفر پس از تعطیلات از رستوران بازدید کرد و هنوز هم امروز نام سرور خود را به خاطر می آورد.
مایک می گوید: “خدمات وعده غذایی را می سازد و می تواند غذا را بشکند.” “مگ-از آنجا که نام او را به یاد می آورم-او واقعاً عالی ، فوق العاده دوستانه ، خوب و گاه به گاه اما حرفه ای بود. خدمتی که ما به دست آوردیم ، توجه داشت اما بیش از حد تحمل نکرد.
کول می گوید مطمئن نیست که آیا می توان حس ششم برای خدمات استثنایی را آموزش داد ، اما او تیم خود را ترغیب می کند تا در کار خود غرور کند. او هنگامی که سرورها با کار خود به عنوان یک کاردستی رفتار می کنند و احساس قدرت می کنند تا لمس شخصی خود را اضافه کنند ، متوجه پیشرفت آشکار در سرویس می شوند.
مرتبط: استراتژی های تخصصی برای افزودن به دفترچه کسب و کار کوچک خود در این فصل مالیاتی
همچنین به داشتن یک سرآشپز پرشور در اجرای نمایش کمک می کند. “من فکر می کنم مهمترین چیز نیز هست [Mimi is] یک رهبر شگفت انگیز ، و این ، برای من ، بیشتر از اینکه یک سرآشپز شگفت انگیز باشد صحبت می کند زیرا وقتی می توانید تیمی از مردم را هدایت کنید و واقعاً در صنعت ما الهام بگیرید ، پس از آن به تجربه مهمان تبدیل می شود. “
ساختن یک تیم رویایی به اشتباه اتفاق نمی افتد. کول از دو تاکتیک استخدام برای یافتن کارمندانی که وعده نشان می دهند استفاده می کند. اول ، او رزومه متقاضی را مرور می کند و مکانهای کاری قبلی خود را برای درک فرهنگ های کاری گذشته خود تحقیق می کند و می بیند که آیا آنها در Sur Lie مناسب هستند یا خیر. دوم ، او در مورد محل کار مورد علاقه متقاضی سؤال می کند و چرا ، بینش ارزش ها و کمک های فرهنگی خود را به دست می آورد.
از استخدام گرفته تا موجودی ، کول این کارها را انجام می دهد ، با تأکید بر اهمیت سازمان برای ماندن در بالای همه چیز. قبل از تبدیل شدن به یک رستوران ، کول به عنوان مدیر مراقبت های بهداشتی کار می کرد و کارآفرینی را تحصیل می کرد و در ساختار تیمی و سازمانی که هنوز هم در خدمت اوست ، تخصص خود را کسب می کرد.
او می گوید: “داشتن سیستم و فرآیندهای موجود برای ارائه کیفیت و سازگاری بسیار مهم است.” “[That translates into] حضور تیم شما واقعاً در کارهایی که انجام می دهند و قادر به پاسخگویی افراد هستند. این دستگاه باید یک دستگاه روغنی باشد و باید انتظارات کاملاً واضحی و یک راه برای انجام کارها داشته باشد. “
مرتبط: فلسفه آموزش (و تجارت) که این استودیوی دفاع از خود را از هم جدا می کند
کول با وجود چنین سیستمهایی و انتظارات ، قادر به محافظت از زمان محدود خود است. او علاوه بر دروغ Sur ، دو غذای دیگر را نیز در ماین اداره و اداره می کند. چیزی به سادگی ایجاد فرم درخواست سفارش آمازون یا تهیه دستور کار جلسه باعث صرفه جویی در وقت گرانبهای او می شود و اطمینان می دهد که او با تیم خود به هر مسئله ای می پردازد.
خواندن بررسی مشتری همیشه موردی در لیست کارهای کول و یک مؤلفه اساسی دستگاه روغنی Sur Lie است. او از هرکسی که وقت خود را برای ارائه بازخورد می گیرد قدردانی می کند ، اما وقتی از یک ساکن محلی می آید ، واقعاً آن را به قلب خود می گیرد.
هنگامی که او برای اولین بار رستوران جمع آوری رستوران را به دست گرفت ، با استخدام کارشناسان و تهیه مواد تشکیل دهنده محلی در این برند سرمایه گذاری کرد و در نتیجه قیمت منو بالاتر بود. “[We were] کول می گوید: “ما قطعاً این بازخورد را جدی گرفتیم زیرا شما یک رستوران مقصد در یک شهر کوچک نیستید. معمولاً توسط جامعه و افراد محلی پشتیبانی می شوید. بنابراین این چیزی بود که ما تغییر دادیم و سعی کردیم کمی برای مردم ، به ویژه در یک جامعه خانوادگی محور ، کمی نزدیک تر شود. “
مرتبط: آنچه مشاغل کوچک می توانند از ردیاب روند Yelp بیاموزند
از شروع مراقبت های بهداشتی تا داشتن سه رستوران ، کول همچنان با این درس های کلیدی سفر کارآفرینی خود را هدایت می کند:
- مهارت های قابل انتقال را در طول مسیر انتخاب کنید. سفر کارآفرینی غالباً یک جاده پر پیچ و خم است ، اما مهارت های صنایع دیگر می تواند در دراز مدت بسیار ارزشمند باشد.
- به افراد محلی گوش دهید. جامعه نیروی محرکه تمام مشاغل محلی است. حتماً به افراد محلی گوش فرا دهید و نظرات آنها را برای تقویت وفاداری بلند مدت ارزیابی کنید.
- خواندن خوبی در بازار داشته باشید. تعیین کنید که آیا در بازار سوراخ وجود دارد که تجارت شما می تواند چگونه می تواند خود را از رقبا متمایز کند.
- سرویس یک کاردستی است. خدمات جلوه ای ماندگار ، خوب یا بد را به جا می گذارد. تیم خود را ترغیب کنید تا استعداد خود را به خدمات مشتری برساند و به کار خود افتخار کند.
- از وقت خود محافظت کنید انتظارات واضح را با تیم خود در مورد زمان و نحوه دسترسی خود تنظیم کنید. این که آیا این یک فرم برای درخواست های موجودی است یا یک مورد دستور کار برای جلسه All-Hands ، داشتن یک سیستم در محل به شما کمک می کند تا باهوش تر کار کنید ، نه سخت تر.
- برای تقویت فرهنگ خود استخدام کنید. اگر در مشاغل کارکنان خود سرمایه گذاری نکنید ، آنها در تجربه مشتری سرمایه گذاری نمی کنند. ارزش آنها و چگونگی هماهنگی آن با فرهنگ شرکت شما را تشخیص دهید.
به قسمت زیر گوش دهید تا مستقیماً از کول و مایک سی بشنوید و مشترک شوید پشت بررسی برای اطلاعات بیشتر از صاحبان مشاغل جدید و داوران هر پنجشنبه.
مشارکتهای سرمقاله ارین پالمرو و کریستی لیندال
https://www.entrepreneur.com/growing-a-business/smart-hiring-tactics-from-a-james-beard-award-nominee/490502