تاکتیک های استخدام هوشمند از نامزد جایزه جیمز ریش

تاکتیک های استخدام هوشمند از نامزد جایزه جیمز ریش

نظرات بیان شده توسط همکاران کارآفرین خودشان هستند.

Sur Lie واقع در قلب پورتلند ، ماین ، یک رستوران تاپاس با نام جیمز ریش است که دارای منویی است که توسط سرآشپز میمی ویسنبورن به سر می برد ، یک شرکت کننده اخیراً اعلام شده در براوو سرآشپز برتربشر

در حالی که ویسنبورن در آشپزخانه سرپرستی را می گیرد ، کریستا کول ، مالک و جیمز ریش ، در پشت صحنه کار می کند تا یک شب خدمات صاف را از شب اطمینان دهد. او ابتدا رستوران را از عشق خود به تاپاس و جفت های شراب باز کرد و شکافی را که نتوانست در پورتلند پیدا کند پر کرد. سپس ، ویسنبورن همراه شد و بازی را تغییر داد. اکنون ، پویا منحصر به فرد آنها یک مؤلفه اصلی برای موفقیت آنها در Sur Lie است.

“[We’re] این دوتایی پویا باورنکردنی ، “کول می گوید.” من بسیار داده گرا ، سازمان یافته و کارآمد هستم و او مغز درخشان و خلاق است که با این منو همراه است ، به همین دلیل افراد نیز به سور می رسند. ما واقعاً رابطه خوبی داریم. به عنوان زنان در صنعت که سعی در برطرف کردن موانع دارند ، ما روی آنچه که واقعاً خوب هستیم و چگونه مکمل یکدیگر هستیم تمرکز می کنیم. “

مرتبط: تجارت سفالگری این مدیرعامل دارای 130 مکان است-اما هر کسی می تواند از نکات خود برای ایجاد یک تجربه مشتری اول استفاده کند

با هم ، این زوج منوهای نوآورانه و یک سرویس TAPAS حتی چشمگیر تر ساخته اند. یکی از مشتری ها ، مایک سی ، در یک سفر پس از تعطیلات از رستوران بازدید کرد و هنوز هم امروز نام سرور خود را به خاطر می آورد.

مایک می گوید: “خدمات وعده غذایی را می سازد و می تواند غذا را بشکند.” “مگ-از آنجا که نام او را به یاد می آورم-او واقعاً عالی ، فوق العاده دوستانه ، خوب و گاه به گاه اما حرفه ای بود. خدمتی که ما به دست آوردیم ، توجه داشت اما بیش از حد تحمل نکرد.

کول می گوید مطمئن نیست که آیا می توان حس ششم برای خدمات استثنایی را آموزش داد ، اما او تیم خود را ترغیب می کند تا در کار خود غرور کند. او هنگامی که سرورها با کار خود به عنوان یک کاردستی رفتار می کنند و احساس قدرت می کنند تا لمس شخصی خود را اضافه کنند ، متوجه پیشرفت آشکار در سرویس می شوند.

مرتبط: استراتژی های تخصصی برای افزودن به دفترچه کسب و کار کوچک خود در این فصل مالیاتی

همچنین به داشتن یک سرآشپز پرشور در اجرای نمایش کمک می کند. “من فکر می کنم مهمترین چیز نیز هست [Mimi is] یک رهبر شگفت انگیز ، و این ، برای من ، بیشتر از اینکه یک سرآشپز شگفت انگیز باشد صحبت می کند زیرا وقتی می توانید تیمی از مردم را هدایت کنید و واقعاً در صنعت ما الهام بگیرید ، پس از آن به تجربه مهمان تبدیل می شود. “

ساختن یک تیم رویایی به اشتباه اتفاق نمی افتد. کول از دو تاکتیک استخدام برای یافتن کارمندانی که وعده نشان می دهند استفاده می کند. اول ، او رزومه متقاضی را مرور می کند و مکانهای کاری قبلی خود را برای درک فرهنگ های کاری گذشته خود تحقیق می کند و می بیند که آیا آنها در Sur Lie مناسب هستند یا خیر. دوم ، او در مورد محل کار مورد علاقه متقاضی سؤال می کند و چرا ، بینش ارزش ها و کمک های فرهنگی خود را به دست می آورد.

از استخدام گرفته تا موجودی ، کول این کارها را انجام می دهد ، با تأکید بر اهمیت سازمان برای ماندن در بالای همه چیز. قبل از تبدیل شدن به یک رستوران ، کول به عنوان مدیر مراقبت های بهداشتی کار می کرد و کارآفرینی را تحصیل می کرد و در ساختار تیمی و سازمانی که هنوز هم در خدمت اوست ، تخصص خود را کسب می کرد.

او می گوید: “داشتن سیستم و فرآیندهای موجود برای ارائه کیفیت و سازگاری بسیار مهم است.” “[That translates into] حضور تیم شما واقعاً در کارهایی که انجام می دهند و قادر به پاسخگویی افراد هستند. این دستگاه باید یک دستگاه روغنی باشد و باید انتظارات کاملاً واضحی و یک راه برای انجام کارها داشته باشد. “

مرتبط: فلسفه آموزش (و تجارت) که این استودیوی دفاع از خود را از هم جدا می کند

کول با وجود چنین سیستمهایی و انتظارات ، قادر به محافظت از زمان محدود خود است. او علاوه بر دروغ Sur ، دو غذای دیگر را نیز در ماین اداره و اداره می کند. چیزی به سادگی ایجاد فرم درخواست سفارش آمازون یا تهیه دستور کار جلسه باعث صرفه جویی در وقت گرانبهای او می شود و اطمینان می دهد که او با تیم خود به هر مسئله ای می پردازد.

خواندن بررسی مشتری همیشه موردی در لیست کارهای کول و یک مؤلفه اساسی دستگاه روغنی Sur Lie است. او از هرکسی که وقت خود را برای ارائه بازخورد می گیرد قدردانی می کند ، اما وقتی از یک ساکن محلی می آید ، واقعاً آن را به قلب خود می گیرد.

هنگامی که او برای اولین بار رستوران جمع آوری رستوران را به دست گرفت ، با استخدام کارشناسان و تهیه مواد تشکیل دهنده محلی در این برند سرمایه گذاری کرد و در نتیجه قیمت منو بالاتر بود. “[We were] کول می گوید: “ما قطعاً این بازخورد را جدی گرفتیم زیرا شما یک رستوران مقصد در یک شهر کوچک نیستید. معمولاً توسط جامعه و افراد محلی پشتیبانی می شوید. بنابراین این چیزی بود که ما تغییر دادیم و سعی کردیم کمی برای مردم ، به ویژه در یک جامعه خانوادگی محور ، کمی نزدیک تر شود. “

مرتبط: آنچه مشاغل کوچک می توانند از ردیاب روند Yelp بیاموزند

از شروع مراقبت های بهداشتی تا داشتن سه رستوران ، کول همچنان با این درس های کلیدی سفر کارآفرینی خود را هدایت می کند:

  • مهارت های قابل انتقال را در طول مسیر انتخاب کنید. سفر کارآفرینی غالباً یک جاده پر پیچ و خم است ، اما مهارت های صنایع دیگر می تواند در دراز مدت بسیار ارزشمند باشد.
  • به افراد محلی گوش دهید. جامعه نیروی محرکه تمام مشاغل محلی است. حتماً به افراد محلی گوش فرا دهید و نظرات آنها را برای تقویت وفاداری بلند مدت ارزیابی کنید.
  • خواندن خوبی در بازار داشته باشید. تعیین کنید که آیا در بازار سوراخ وجود دارد که تجارت شما می تواند چگونه می تواند خود را از رقبا متمایز کند.
  • سرویس یک کاردستی است. خدمات جلوه ای ماندگار ، خوب یا بد را به جا می گذارد. تیم خود را ترغیب کنید تا استعداد خود را به خدمات مشتری برساند و به کار خود افتخار کند.
  • از وقت خود محافظت کنید انتظارات واضح را با تیم خود در مورد زمان و نحوه دسترسی خود تنظیم کنید. این که آیا این یک فرم برای درخواست های موجودی است یا یک مورد دستور کار برای جلسه All-Hands ، داشتن یک سیستم در محل به شما کمک می کند تا باهوش تر کار کنید ، نه سخت تر.
  • برای تقویت فرهنگ خود استخدام کنید. اگر در مشاغل کارکنان خود سرمایه گذاری نکنید ، آنها در تجربه مشتری سرمایه گذاری نمی کنند. ارزش آنها و چگونگی هماهنگی آن با فرهنگ شرکت شما را تشخیص دهید.

به قسمت زیر گوش دهید تا مستقیماً از کول و مایک سی بشنوید و مشترک شوید پشت بررسی برای اطلاعات بیشتر از صاحبان مشاغل جدید و داوران هر پنجشنبه.

مشارکتهای سرمقاله ارین پالمرو و کریستی لیندال

مجله ترفندهای اینستاگرام

https://www.entrepreneur.com/growing-a-business/smart-hiring-tactics-from-a-james-beard-award-nominee/490502

دیدگاهتان را بنویسید