بیش از یک چهارم از لیست ایمیل شما ممکن است بد باشد – در اینجا 5 روش برای تمیز کردن آن آورده شده است

بیش از یک چهارم از لیست ایمیل شما ممکن است بد باشد – در اینجا 5 روش برای تمیز کردن آن آورده شده است

نظرات بیان شده توسط همکاران کارآفرین خودشان هستند.

درآمد بازاریابی ایمیل در سال جاری به 13.6 میلیارد دلار رسیده است – اثبات این که ایمیل همچنان یک نیروگاه است. اگر ایمیل برای تجارت شما در اولویت قرار دارد ، در مسیر صحیح قرار دارید. اما برای استفاده بیشتر از پتانسیل های خود ، یک چیز وجود دارد که نمی توانید از آن غافل شوید: سلامتی لیست ایمیل شما.

طی یک سال گذشته ، حداقل 28 ٪ از پایگاه داده شما ممکن است تخریب شده باشد ، آخرین گزارش Zerobounce نشان می دهد. پس از تجزیه و تحلیل بیش از 10 میلیارد آدرس ایمیل ، تیم من دریافت که ایمیل های نامعتبر هنوز بزرگترین محرک پوسیدگی داده ها هستند-2.5 میلیارد آدرس را به خود اختصاص داده اند. سایر مخاطبین پرخطر مانند تله های هرزنامه و ایمیل های موقت نیز نقش مهمی در از بین بردن کیفیت لیست دارند.

چرا روی کیفیت لیست ایمیل خود تمرکز کنید

رشد لیست مخاطبین شما ارزش هر تلاش خود را دارد. گسترش مخاطبان شما به شما کمک می کند تا به مشتریان بالقوه بیشتری برسید و درآمد را افزایش دهید ، اما تنها در صورت اعتبار این مخاطبین. یک لیست نفخ پر از داده های بد به این معنی است که:

  • بسیاری از ایمیل های شما به عقب برگشته و به اعتبار فرستنده شما آسیب می رسانند.
  • شما با ارائه دهندگان صندوق ورودی اعتماد خواهید داشت ، که معیارهایی مانند نرخ گزاف گویی را برای سنجش مشروعیت خود اندازه گیری می کنید.
  • ایمیل های شما می توانند در پوشه هرزنامه شروع به فرود کنند.

اگر نگران هستید که پایگاه داده شما ممکن است به تلاشهای بازاریابی ایمیل شما آسیب برساند ، در اینجا نحوه رفع آن-و حفظ مخاطبین با کیفیت ضعیف از خزیدن در اینجا آورده شده است.

تمیز کردن لیست ایمیل به طور منظم

اگر در سه ماه گذشته لیست ایمیل خود را تأیید نکرده اید ، اکنون زمان آن است. اجرای مخاطبین خود از طریق یک بستر تأیید ایمیل به شما کمک می کند تا آدرس های منسوخ شده را حذف کنید ، از اعتبار فرستنده خود محافظت کرده و تعامل را بهبود می بخشید. ایمیل های غیرفعال یا نامعتبر به معیارهای شما آسیب می رسانند ، فضای ذخیره سازی را به خود اختصاص داده و هزینه ها را باد می کنند.

با برنامه ریزی آن حداقل یک بار در یک چهارم ، یک عادت را یک عادت ایجاد کنید – و یادآوری هایی را برای ماندن در مسیر قرار دهید. قرار دادن صندوق ورودی (و بودجه) شما از شما تشکر خواهد کرد.

ثبت نام های جدید را با دقت بیشتری بررسی کنید

گذشته از اعتبارسنجی لیست خود یک چهارم ، می توانید یک قدم اضافی برای اطمینان از واقعی بودن هر تماس جدید بردارید. اضافه کردن یک چکمه ایمیل خودکار به فرم های ثبت نام شما به مسدود کردن آدرس های ایمیل جعلی و نامعتبر قبل از ورود به پایگاه داده شما کمک می کند. این محافظت ساده لیست شما را در زمان واقعی تمیز نگه می دارد و باعث کاهش تندخوانی می شود.

می خواهید ثبت نام های اسپم کمتری داشته باشید و عملکرد ایمیل قوی تری داشته باشید؟ آدرس های بد را در درب فیلتر کنید.

مرتبط: نحوه ساخت یک لیست ایمیل سالم و پر رونق

فرم های ثبت نام را ایمن نگه دارید

از Captcha استفاده کنید تا از طریق ایمیل های ناخواسته از لیست ربات ها جلوگیری کنید. بدون این لایه امنیتی اضافی ، شما خطر جمع آوری ثبت نام های جعلی را که لیست شما را باد می کند اما هرگز درگیر نمی شوید. Captcha یک تست ساده است – مانند انتخاب تصاویر یا چک کردن جعبه – که به علفهای هرز رباتها کمک می کند.

پلت فرم بازاریابی ایمیل شما ممکن است Captcha داخلی را ارائه دهد ، یا می توانید از Google’s Recaptcha برای محافظت از فرم های خود استفاده کنید. این یک گام کوچک است که در نگه داشتن پایگاه داده شما از ایمیل های جعلی و مضر تفاوت زیادی ایجاد می کند.

همیشه مجوز بخواهید

اگر می خواهید یک لیست ایمیل سالم و با عملکرد بالا داشته باشید ، خرید یکی از این مسئله ها خارج است. بنابراین بدون رضایت آنها مخاطبین را اضافه می کند. حتی مشتریان خود قبل از ارسال ایمیل به آنها باید انتخاب کنند. در غیر این صورت ، شما در معرض نقض انطباق و گزارش های هرزنامه قرار می گیرید ، که به شهرت شما آسیب می رساند و می تواند شما را از صندوق ورودی ممنوع کند.

بازاریابی مبتنی بر مجوز به شما کمک می کند تا با مشتریان خود مشارکت بالاتری و روابط قوی تری داشته باشید. اگر آنها درخواست نکردند از شما بشنوند ، احتمالاً به ایمیل های شما پاسخ خوبی نخواهند داد.

مخاطبین بی پاسخ را حذف کنید

آیا چشم انداز خاصی از باز کردن ایمیل های شما متوقف شده است؟ اگر چنین است ، آنها احتمالاً دیگر علاقه ای به پیشنهادات شما ندارند ، که بهترین سناریو است. بدترین؟ آدرس ایمیل آنها ممکن است رها شده باشد ، و ارائه دهندگان ایمیل به طور مرتب حساب های غیرفعال را پاک می کنند. چرا از آنجا که این مخاطبین از قبل تعامل را متوقف کرده اند ، خطر زیاد گزاف گویی را به خطر می اندازد؟

برای محافظت از شهرت فرستنده خود و نگه داشتن معیارهای خود ، بخش ، بخش و حذف مخاطبین بی پاسخ هر شش ماه. قبل از شروع صدمه زدن به تحویل شما ، یادآوری را برای تمیز کردن این ایمیل های خفته تنظیم کنید.

مرتبط: 3 موردی که باید قبل از تمیز کردن لیست ایمیل خود بدانید

کیفیت محتوا نیز مهم است

تمام این مراحل پیشگیرانه به شما در حفظ یک لیست ایمیل سالم کمک می کند-برخی با نتایج نزدیک به فوری. اما بهداشت لیست به تنهایی کافی نیست. اگر ایمیل های شما به زندگی افراد ارزش افزوده ای اضافه نکنند ، حتی مشترکان واقعی و درگیر شروع به تنظیم می کنند.

هنگامی که مخاطبان شما از تعامل متوقف می شوند ، ارائه دهندگان صندوق ورودی سیگنال ها را انتخاب می کنند. نرخ باز پایین ، نرخ ضعیف کلیک و اشتراک های نامشخص پرچم های قرمز به Gmail ، Yahoo یا Outlook است. با گذشت زمان ، کاهش در معیارهای شما می تواند ایمیل های شما را از صندوق ورودی دورتر کند و به توانایی شما در رسیدن به مخاطبان آسیب برساند.

فراتر از از بین بردن مخاطبین منسوخ و جعلی ، نگه داشتن لیست خود به معنای ارسال مداوم محتوای مفید و جالب است. این که آیا این نکات روشنگری ، پیشنهادات منحصر به فرد یا به روزرسانی های صنعت است ، اطمینان حاصل کنید که هر ایمیل به مردم دلیلی می دهد تا مشترک شوند ، بخوانند و مشترک شوند.

مجله ترفندهای اینستاگرام

https://www.entrepreneur.com/growing-a-business/more-than-a-quarter-of-your-email-list-may-be-bad-here/487015

دیدگاهتان را بنویسید