بیاموزید که چگونه اکنون تفویض کنید – یا خطر از دست دادن شغل خود را به خطر بیاندازید

بیاموزید که چگونه اکنون تفویض کنید – یا خطر از دست دادن شغل خود را به خطر بیاندازید

نظرات بیان شده توسط همکاران کارآفرین خودشان هستند.

کارآفرینان موفق غالباً خصوصیات مشابهی را به اشتراک می گذارند – آنها هدایت می شوند ، باهوش و آماده پوشیدن کلاه های متعدد هستند تا دید خود را به واقعیت تبدیل کنند. در مراحل اولیه ساختن یک تجارت ، داشتن یک تجارت جک فقط یک مزیت نیست. این یک ضرورت است.

با توجه به ماهیت شغل ، می تواند برای کارآفرینان چالش برانگیز باشد که یاد بگیرند که چگونه با رشد یک شرکت به طور مؤثر تفویض می کنند-اما این یکی از مهمترین مهارت ها برای تسلط برای مقیاس گذاری یک تجارت و حفظ موفقیت طولانی مدت است. توانایی تشخیص زمان کمک ، کدام وظایف برای تفویض و نحوه تکیه بر تخصص دیگران است ، چیزی است که مشاغل پر رونق را از کسانی که در حالت بقا گیر کرده اند جدا می کند.

برای من ، درس هیئت در اوایل سفر کارآفرینی من به وجود آمد که من راه اندازی خود را در یک چهارراه بحرانی پیدا کردم. در ابتدا ، من به عنوان یک نمایش یک نفره فعالیت می کردم و نرم افزار خود را به صورت رایگان ارائه می دادم در حالی که شخصاً در هنگام کار تمام وقت خود ، سوالات پشتیبانی از 500 کاربر خود را انجام می دادم. به سرعت مشخص شد که ادامه مدیریت این کار به تنهایی پایدار نیست ، و من با انتخاب یا از بین بردن پشتیبانی به طور کامل یا یافتن راهی برای به اشتراک گذاری بار کار روبرو شدم.

من تصمیم گرفتم اولین کارمند خود را برای مدیریت حجم فزاینده درخواست های پشتیبانی استخدام کنم تا بتوانم روی گسترش بیشتر پایگاه کاربر و ساختن یک مدل تجاری پایدار تمرکز کنم. با تفویض پشتیبانی ، تجارت من بدون قربانی کردن خدمات مشتری با کیفیت بالا که امروز به تعریف برند ما ادامه می دهد ، توانستند مقیاس چشمگیری داشته باشند.

مرتبط: 5 دلیل این که نمایندگی برای کارآفرینان ضروری است

شکستن ذهنیت “این کار ساده تر است”

اگر یاد نگرفتید که تفویض کنید ، رشد کسب و کار شما همیشه با ظرفیت و توانایی های شخصی شما محدود خواهد شد. رسیدگی به همه چیز به تنهایی ممکن است در لحظه احساس کارآیی داشته باشد ، اما در واقعیت ، پتانسیل شما را به عنوان یک رهبر و به عنوان یک تجارت محدود می کند. شما فقط می دانید چه می دانید ، و فقط ساعت های زیادی در روز وجود دارد. تصور کنید که اگر از متخصصان مناسب پشتیبانی صحیح داشته باشید ، شما و تجارت خود می توانید بتوانید از چه چیزی قادر باشید.

یک ذهنیت انفرادی اغلب منجر به فرسودگی ، فرصت های از دست رفته و رکود می شود. حرکت به سمت ذهنیت رهبری لزوماً به معنای رها کردن کنترل نیست – این در مورد حداکثر رساندن تأثیر شما است. با اعتماد و توانمندسازی دیگران ، زمان ارزشمندی را برای تمرکز بر استراتژی ، نوآوری و تصویر بزرگ آزاد خواهید کرد و در نهایت موفقیت بیشتری را به وجود می آورید.

کوچک را شروع کنید و اکنون شروع کنید

اگر نمایندگی کت و شلوار قوی شما نیست ، مؤثرترین راه برای ایجاد عادت شروع کار کوچک و شروع اکنون است. یک کار را از لیست خود انتخاب کنید – هر چقدر هم که کوچک یا مهم باشد – و آن را به شخص دیگری در تیم خود واگذار کنید. سپس به کار بعدی و بعدی بروید. هرچه بیشتر نماینده باشید ، هنگام ایجاد اعتماد به نفس در تیم و توانایی های آنها ، بار کاری خود را سبک تر می کنید. با گذشت زمان ، نمایندگی به طور طبیعی تر خواهد شد و شما اطرافیان خود را ترغیب خواهید کرد که قدم بردارند و برتری داشته باشند.

پیشرفت بیش از کمال

در ابتدا ، کارها ممکن است دقیقاً همانطور که خودتان انجام می دهید انجام نشود – و این اشکالی ندارد. تمرکز خود را بر پیشرفت بر کمال متمرکز کنید. نمایندگی مؤثر یک فرایند یادگیری برای شما و تیم شما خواهد بود و نیاز به صبر ، ارتباط و اعتماد دارد. به جای ریزگرد یا انجام وظایف در اولین نشانه نواقص ، سعی کنید این لحظات را به عنوان فرصت های آموزش و رشد در آغوش بگیرید.

ساختن یک تیم قوی تر و تواناتر

نمایندگی ابزاری قدرتمند برای کمک به تیم شما است. با واگذاری تیم خود به وظایف معنی دار و تشویق حل مسئله و پاسخگویی ، فرهنگ ایجاد می کنید که کارمندان می توانند مهارت های جدیدی را توسعه داده و اعتماد به نفس در توانایی های خود ایجاد کنند. وقتی تیم شما برای حل مشکلات و تصمیم گیری احساس قدرت می کند ، احتمالاً احساس مالکیت و غرور در کار خود را احساس می کنند. این احساس مسئولیت باعث تعامل ، انگیزه و سرمایه گذاری در موفقیت تجارت می شود.

با گذشت زمان ، نمایندگان فقط تیم شما را تقویت می کنند تا خودکفا تر و تواناتر شوند. از آنجا که آنها مسئولیت بیشتری را به عهده می گیرند و در نقش های خود رشد می کنند ، تجارت شما با یک پایه قوی تر مقاومت می کند. این رشد شما را قادر می سازد بدون اینکه کیفیتی را که برای موفقیت بلند مدت بسیار مهم است ، به طور کارآمد تجارت خود را مقیاس دهید.

مرتبط: چگونه می توان به طور مؤثر تفویض کرد و تمام پتانسیل های کسب و کار خود را باز کرد

مراحل عملی برای تفویض مؤثر

  1. انتخاب کنید که چه واگذاری کنید: در مورد حجم کار خود تأمل کنید و کارهایی را که واقعاً به درگیری مستقیم شما و مواردی که انجام نمی دهند ، شناسایی کنید. زمان صادقانه در مورد نقاط قوت و ضعف خود – آیا شخص دیگری در تیم شما تخصص دارد تا کارهای خاصی را با کارآمدتر انجام دهد؟ وظایف وقت گیر یا تکراری را که می توانید به آنها واگذار کنید ، در نظر بگیرید تا وقت خود را برای کارهای اولویت بالاتر آزاد کنید.
  2. شخص مناسب را انتخاب کنید: در مورد اختصاص وظایف مناسب به افراد مناسب بر اساس مهارت و تجربه آنها عمدی باشید. در مورد کسانی که توانایی دارند ، مشتاق یادگیری و نشان دادن بیشترین پتانسیل رشد هستند.
  3. انتظارات واضح را تعیین کنید: دامنه کار مورد نظر را به وضوح تعریف کنید ، به تشریح مهلت های کلیدی ، اهداف و نتیجه نهایی مورد نظر خود برای تعیین تیم خود برای موفقیت. منابع لازم یا زمینه پس زمینه را ارائه دهید و برای پاسخ به سؤالات یا ارائه پشتیبانی در طول مسیر در دسترس باشید.
  4. پشتیبانی بدون کنترل: اعتماد کلید اصلی نمایندگی مؤثر است – به همین دلیل می تواند چنین مهارت سختی برای تسلط داشته باشد. در برابر اصرار به ریزگردها یا تقاضای کمال مقاومت کنید. به کارمندان و استقلال به کارمندان خود بدهید تا در صورت لزوم در دسترس شما برای راهنمایی و پشتیبانی باشید.
  5. پیگیری کنید و بازخورد ارائه دهید: برای بررسی پیشرفت و ارائه بازخورد سازنده ، مهلت یا چک را برنامه ریزی کنید. اولویت بندی شناخت موفقیت ها به عنوان پرداختن به هرگونه چالش.

مجله ترفندهای اینستاگرام

https://www.entrepreneur.com/leadership/learn-how-to-delegate-now-or-risk-losing-your-business/489384

دیدگاهتان را بنویسید