به وبینار زنده کارآفرین با Inventor Ollyball بپیوندید
گرفتن “نه متشکرم” مخزن کوسه – دو بار! – ممکن است برخی از افراد فکر کنند که به یک ایده جدید احتیاج دارند. اما جو برک یکی از این افراد نیست. او با ایده اسباب بازی بچه ها ادامه داد که او در میز آشپزخانه خود توسعه یافته است ، و امروز ، اوللیبال بیش از 3 میلیون واحد به فروش رسانده و جوایز مختلفی از جمله اسباب بازی سال را کسب کرده است.
Ollyball یک توپ بادی است که برای “بازی کامل با سرعت و تمام فضای داخلی” طراحی شده است. وزن آن کمتر از یک اونس است ، بنابراین بچه ها بدون ترس از ضربه زدن یا شکستن هر چیزی در خانه ، آن را دور می زنند.
در تاریخ 28 ماه مه در ساعت 2 بعد از ظهر ET ، جو برای یک کارگاه آنلاین به کارآفرین می پیوندد تا نگاهی به پشت صحنه نشان دهد که چگونه او اوللیبال را به توپ پرفروش بازی سرپوشیده تمام وقت تبدیل کرد-و استراتژی هایی که وی برای انجام این کار بدون سرمایه گذاران بزرگ یا تبلیغات چشمک زن استفاده می کرد.
این رویداد برای مشترکین Entrepeneur+ رایگان است. برای رزرو مکان خود در اینجا ثبت نام کنید و این فرصت را داشته باشید که به طور زنده از جو سؤال کنید.
مشترک کارآفرین نیست؟ امروز فقط با 5 دلار مشترک شوید.
پیش از مکالمه ، ما با جو صحبت کردیم تا در مورد محصول وی و سفر کارآفرینی وی بینشی کسب کنیم.
چه چیزی شما را به ایجاد اوللیبال القا کرد؟
دختر 9 ساله من پس از شکستن وسایل در خانه با والیبال در آشپزخانه گریه می کرد. من می دانستم که آیا می توانیم یک توپ را برای والدین اختراع کنیم تا به بچه هایشان اجازه دهند در خانه با آنها بازی کنند ، ما میلیون ها نفر از آنها را می فروشیم. این یک وسواس از طریق 100 نمونه اولیه ، دو اختراع ثبت شده در ایالات متحده و یک جایزه اسباب بازی سال قبل از اینکه ما به بازار انبوه برویم.
چگونه آن را آزمایش کردید؟
من یک تن نمونه اولیه با مواد و اندازه های مختلف درست کردم. من بچه ها را با تناسب اندام 24 ساعته به کلوپ بچه ها می بردم و آنها را به آنها می رسانم که نمونه های اولیه را با خود همراه می کنند. من تماشا می کردم که بچه ها وارد آن شده اند یا نه. وقتی یک شنبه نسخه اولیه ای از توپ ساخت و ساز Krunchcor را که اکنون در حال حاضر قرار گرفته است ، آوردم ، بچه ها رفتند و مدیر مجبور شدند توپ را از آنجا دور کنند زیرا همه آنها بر سر آن جنگیدند. من می دانستم که پس از آن به جواب نزدیک هستیم.
لحظه های بزرگ دیگری که در مورد روزهای اولیه برای شما برجسته است؟
وقتی میزبان های نمایش صبح CBS شروع به حفاری یکدیگر با Ollyballs به صورت زنده در تلویزیون ملی کرد. برای آن لحظه ، آنها بچه ها در یک زمین بازی بودند. یک لحظه مهم دیگر ، یک پست اینستاگرام از سال 2019 از بچه ای به نام مارتین وودیکا و پدرش در اتریش بود که در خانه خود با اوللیبال بازی می کردند. فهمیدم که یک توپ می تواند جهان را تغییر دهد.
بزرگترین چالش شما چه بوده است و چگونه برای غلبه بر آن محور هستید؟
covid و تعرفه. با آنها یکسان رفتار کرد: سر اول و تمام زور را به بحران بروید و یک مزیت رقابتی ناعادلانه پیدا کنید. محور ما این بود که یک جهش بی پروا از ایمان را بگیریم. چالش بزرگ دیگر مالی بود – سرمایه گذاری 150 کیلو دلار پس انداز ، رشد سود و سودآوری سرمایه گذاران درنده. مهمترین نکته در آنجا اعتماد به دو فلا است که من با آنها ملاقات کردم با انجام خدمات غیرانتفاعی/خیریه ، CPA و یک وکیل ثبت اختراع.
به کارآفرینانی که به دنبال بودجه هستند چه توصیه ای می کنید؟
وقتی سرمایه می خواهید ، آن را دریافت نخواهید کرد. وقتی به سرمایه احتیاج ندارید ، همه آن را ارائه می دهند – آن را نگیرید. بهترین توصیه من این است که از تسلیم عدالت خودداری کنید و از یادگیری هر بعد در کسب و کار و برند خود خوشحال شوید. مشغول ساختن آجر امپراتوری خود توسط آجر خونین باشید.
چگونه پیشنهاد می کنید برای یک زمین آماده شوید؟
یک اتاق پر از سوراخ های A را پیش بینی کنید. خارج از تحقیق و پاسخ واقعی برای هر سوال سوراخ داشته باشید. این واقعیت را مجبور می کند.
کلمه “کارآفرین” برای شما چه معنایی دارد؟
“بازمانده”. فیلم ها رستگاری Shawshank وت خون وجود خواهد داشت هر دو Apex و Dungeon of کارآفرینی را نشان دهید.
چیزی که بسیاری از صاحبان مشاغل مشتاق فکر می کنند واقعاً به آنها احتیاج دارند؟
پول من اولین شرکت خود را در یک میز کارت و یک صندلی فلزی در انتهای یک راهرو که برای کار معامله کردم ، شروع کردم.
کتابی که همیشه توصیه می کنید چیست؟
در اینجا چهار آورده شده است:
- خرگوش مخملی توسط مارگری ویلیامز. بزرگترین کتاب در مورد اصالت در تجارت.
- هنری چهارم توسط ویلیام شکسپیر. به طور خاص ، ACT I SC. ii. ، که مربوط به درک مهمان/مشتری شما است.
- استارتاپ لاغر توسط اریک ریس. من آن را زندگی می کنم
- چشمک زدن توسط مالکوم گلادول. بهترین کتاب در مورد بازاریابی معتبر.
- آناتومی بله توسط جوزف جی بورک. این کتابی است که من در 46 ساعت در قطار نوشتم. این شرکت توسط شرکت متیو کلی منتشر شد و پیشگفتار توسط بنیانگذار پیتزا دومینو نوشته شده است.
آیا نقل قول خاصی وجود دارد یا گفته می شود که از آن به عنوان انگیزه شخصی استفاده می کنید؟
بله ، من سه مورد از آنها را دارم:
- “قهرمانان در ساعات تنهایی ساخته می شوند.” یک دوست خوب ، کوین کارو ، نویسنده کتاب قوانین توپ لاستیکی قرمز، این مروارید خرد را به من داد.
- “یک تیم گروهی از افراد است که به یکدیگر اعتماد دارند.” این یک حقیقت غیرقابل اجتناب است.
- “خدا را در مرکز هر کاری که می کنید قرار دهید.”
گرفتن “نه متشکرم” مخزن کوسه – دو بار! – ممکن است برخی از افراد فکر کنند که به یک ایده جدید احتیاج دارند. اما جو برک یکی از این افراد نیست. او با ایده اسباب بازی بچه ها ادامه داد که او در میز آشپزخانه خود توسعه یافته است ، و امروز ، اوللیبال بیش از 3 میلیون واحد به فروش رسانده و جوایز مختلفی از جمله اسباب بازی سال را کسب کرده است.
Ollyball یک توپ بادی است که برای “بازی کامل با سرعت و تمام فضای داخلی” طراحی شده است. وزن آن کمتر از یک اونس است ، بنابراین بچه ها بدون ترس از ضربه زدن یا شکستن هر چیزی در خانه ، آن را دور می زنند.
در تاریخ 28 ماه مه در ساعت 2 بعد از ظهر ET ، جو برای یک کارگاه آنلاین به کارآفرین می پیوندد تا نگاهی به پشت صحنه نشان دهد که چگونه او اوللیبال را به توپ پرفروش بازی سرپوشیده تمام وقت تبدیل کرد-و استراتژی هایی که وی برای انجام این کار بدون سرمایه گذاران بزرگ یا تبلیغات چشمک زن استفاده می کرد.
بقیه این مقاله قفل شده است.
به کارآفرین بپیوندیدبا امروز برای دسترسی
https://www.entrepreneur.com/starting-a-business/join-entrepreneurs-live-webinar-with-ollyball-inventor/492135