به دنبال افزایش فالوور اینستاگرام هستید؟ در اینجا 10 نکته برای استفاده امروز وجود دارد!

برای تعامل بسیار مهم است که نظرات ارزشمندی را بنویسید.

این به شما فرصتی می دهد تا با پست های مرتبط تعامل داشته باشید و آن را پیدا کنید.

اگر نمی توانید وقت خود را برای گذاشتن نظرات سنجیده صرف کنید، فقط وقت خود را تلف می کنید.

محتوای پشت صحنه را پست کنید تا نشان دهید که برند چگونه در پشت پرده عمل می کند و احساس می کند.

این مشارکت کنندگان مهمان برای رشد سریع حساب شما بسیار مفید هستند.

و هنگام ایجاد یک مسابقه مفید است

اگر فقط از او بخواهید، ساده تر است که کسی را وادار به انجام کاری کنید.

وقتی حساب دیگری را دنبال می کنید و با آن درگیر می شوید، اولین کاری که دیگران انجام می دهند این است که متوجه نام کاربری شما می شوند.

این هشتگ پشت مرغ دوستدارانی که روزی برای مرغ سوخاری می خواستند آمد. از زمانی که KFC متوجه شد این چیزی نزدیک به کاری است که آنها انجام دادند، یک کمپین تبلیغاتی در اطراف آن شروع کردند.

در اینجا یک مثال برای رسیدن به اصل موضوع آورده شده است.

در اینجا یک مثال است.

4. با فالوورهای اینستاگرام خود معاشرت کنید

یکی دیگر از راه‌های خلاقانه برای افزایش فالوور اینستاگرام، مشارکت دادن یک اینستاگرامر محبوب با درخواست از آن‌ها برای کنترل حساب کاربری است.

برای اجتماعی شدن موفقیت آمیز – به نظرات پست های خود پاسخ دهید و نظرات خود را در مورد کار دیگران بنویسید. گولولو، سازنده بطری های آب با فناوری پیشرفته، توانست ۱۰۰ هزار دلار از طریق فالوورهای خود در رسانه های اجتماعی به دست آورد. این فالوورها پس از تعاملی که با فالوورهای شبکه های اجتماعی داشتند و در آن فواید استفاده از بطری آب خود را به اشتراک گذاشتند، آمدند.

هنگامی که هشتگ های مناسب را کشف کردید، برای دنبال کردن این استراتژی، کار بعدی فیلتر کردن محتوا برای یافتن محتوای مرتبط و جذاب است.

به تلاش و زمان شخصی که کپشن را نوشته است نگاه کنید. آیا این فقط یک توصیف ساختگی است که فقط سعی می کند در برخی کلمات گیر کند؟ آیا این چیزی است که سعی می‌کند قبل از پرش به پست کردن محتوای بعدی، به همان تعداد هشتگ جا بیفتد؟

می‌توانید با نگاه کردن به لایک‌ها و کامنت‌های پست، نرخ تعامل را اندازه بگیرید و آن را بر تعداد کل فالوورها تقسیم کنید تا تصوری از تعامل واقعی در حساب داشته باشید.

نظراتی که می گذارید ارزش بلندمدتی برای برند و جامعه در آینده ایجاد می کند.

رویدادها را تبلیغ کنید

  • رسانه های اجتماعی کانالی برای معاشرت هستند.

    نمونه‌های زیادی از برندها وجود دارد که به این موضوع کمک می‌کنند. این یکی از KFC است:

    اکنون که آماده افزایش فالوورهای اینستاگرام هستید، توصیه های دیگر ما را برای کمک بیشتر در سفر خود بررسی کنید:

    اما هنوز استرس نداشته باشید. با این نکات برای افزایش فالوور اینستاگرام، می توانید به سرعت اکانت خود را افزایش دهید.

    چطور این کار را بکنیم؟ لایک کردن و ارسال نظر در مورد 10 تا 15 پست مختلف در حساب های مشابه شما را هدف قرار دهید. اینکه فردی باید به کسب و کار شما مرتبط باشد. اگر یک نظر واقعی بگذارید و آنها را دنبال کنید کمک می کند. این به آنها کمک می کند تا شما را متوجه شوند و همچنین به دنبال کنندگان آنها کمک می کند تا شما را کشف کنند.

    نتایج؟ سرمایه گذاری اولیه 300000 دلاری به 1.6 میلیون دلار در فروش افزایش یافت. اینفلوئنسرها می توانند برای برند شما معجزه کنند.

    افزایش فالوور اینستاگرام از طریق مطالعه موردی اینفلوئنسر مارکتینگ

    زیرنویس‌های خوب همیشه داستان محور هستند. در واقع داستان سرایی بر اساس تحقیقات یکی از مهم ترین عوامل برای محتوای اثربخش است.

    هشتگ ها بهترین راه برای شما هستند تا بتوانید نام تجاری خود را گسترش دهید و حتی بیشتر شناخته شوید. هشتگ‌ها پست‌های شما را به مخاطبان مرتبط می‌برد.

    هنگام استفاده از تبلیغات، به خاطر داشته باشید که پیشنهادات شما باید با دمای PPC مطابقت داشته باشد. به عبارت دیگر، آنها باید با مخاطبان شما مرتبط باشند.

    8. تشویق عمل از طرف پیروان

    اینستاگرام یکی از آن مکان هایی است که هنوز دسترسی ارگانیک خود را از بین نبرده است. این زمین حاصلخیز برای شما است که با انجام بیشتر کارهایی که قبلاً مورد توجه مخاطبان آنلاین شما قرار گرفته است، رشد مخاطبان خود را ردیابی و درک کنید. توصیه های من را دنبال کنید و مطمئناً فالوورهای اینستاگرام را افزایش خواهید داد.

    تفاوت زیادی در گذاشتن یک نظر یک کلمه ای و رفتن سریع به یک پست جدید برای گذاشتن هرزنامه تبلیغاتی دیگری نسبت به گذاشتن نظری که در آن منتظر ایجاد یک بحث هستید، وجود دارد. فقط اقدامات آگاهانه سوزن بازاریابی را حرکت می دهد.

    سعی کنید پاسخ ها و نظرات واقعی را بنویسید. اگر دنبال کنندگان شما محتوای تولید شده توسط کاربر را ارسال می کنند، سعی کنید بیشتر از آن تشویق کنید.

    5. یک هشتگ مارک ایجاد کنید و استفاده از آن را تشویق کنید

    از فالوورهای خود بخواهید محتوای حساب شما را لایک کنند یا به اشتراک بگذارند – چه عکس و چه ویدیو. اگر چیزی را به اشتراک می‌گذارید که می‌تواند ویروسی شود یا خنده‌دار باشد، بخواهید دوستی را تگ کنید. شما می توانید با درخواست دعوت به عمل کنید.

    9. مخاطبان شما چه می خواهند؟

    در کامنت ها پشت صحنه کسب و کار شما در اطراف عنوان وجود دارد. یا چیزی از زندگی تان که بتوانید با آن ارتباط برقرار کنید.

    مطالب را بخوانید تا ببینید آیا:

    مخاطب شما را درگیر می کند

  • سوزان پترسن از Freshly Picked از صفر به بیش از 900000 فالوور در اینستاگرام رسید و ساعت‌ها از وقت خود را صرف لایک کردن تعداد زیادی محتوا از سایر حساب‌های مشابه خود کرد.

    وقتی #NationalFriedChickenDay به هشتگ پرطرفدار در توییتر تبدیل شد، KFC تصمیم گرفت از این فرصت نهایت استفاده را ببرد.

    داشتن یک حساب کاربری اینستاگرام به طور خودکار به این معنی نیست که شما صدها هزار فالوور دریافت خواهید کرد، صرف نظر از اینکه آمار اینستاگرام چه می گوید. افزایش فالوور اینستاگرام کار آسانی نیست.

    منبع تصویر

    سوال بپرس. از نظرسنجی ها و برچسب های عجیب و غریب استفاده کنید. از فیلترها استفاده کنید با کاری که انجام می دهید راحت باشید تا مردم با شما ارتباط برقرار کنند.

    در این مثال خاص، هشتگ چیزی نبود که KFC اختراع کرد، بلکه در زمان مناسب به آن پرداخت.

    یکی دیگر از کارهایی که می توانید برای جریان یافتن مکالمه انجام دهید این است که از مردم بخواهید با پرسیدن سؤالات باز صحبت کنند و درگیر شوند. این روش بسیار معنادارتری برای شروع مکالمه است

    3. یک موضوع برای محتوای خود ایجاد کنید

    علاوه بر این، تاکتیک دیگری که می توانید از آن استفاده کنید اجرای مسابقات هشتگ خود است. از مردم بخواهید شما را در کپشن تگ کنند. همچنین می توانید تگ کردن دیگران را به عنوان یک قانون مشارکت در نظر بگیرید.

    هشتگ ها باعث ایجاد آگاهی از برند می شوند

  • برای ساختن جامعه خود کافی نیست که در اطراف هشتگ های محبوب محتوا ایجاد کنید. راه پیشبرد این امر با ایجاد هشتگ منحصر به فرد خود است که مردم می توانند برند شما را با آن مرتبط کنند. مطمئن شوید که از قبل استفاده نشده است.

    در مرحله بعد، کمی به عقب برگردید و عکس‌ها و ویدیوهایی که پست کرده‌اید را مرور کنید تا متوجه شوید و تجزیه و تحلیل کنید. چه نوع محتوایی برای دریافت بیشترین لایک و کامنت استفاده می شود و همچنین چه محتوایی بدون عشق است. مخاطبان چه نوع محتوایی را بیشتر کلیک می کنند؟

    در اینجا در این بخش، من قصد دارم در مورد نرخ تعامل ایده آلی که باید به دنبال آن باشید، بحث کنم.

    شما همچنین می توانید با همکاری با اینستاگرامرهای دیگر در جایگاه خود، یک جایزه اجرا کنید.

    ممکن است قبلاً چند هشتگ داشته باشید که از آنها برای تعامل با فالوورها استفاده می کنید. بنابراین جستجوی خود را از آن لیست شروع کنید و سپس هشتگ های جدیدتر را هنگام یافتن آنها یادداشت کنید و یک صفحه گسترده بزرگتر ایجاد کنید که در آن بقیه هشتگ ها را پیگیری می کنید.

    منبع تصویر

    نتیجه گیری نحوه افزایش فالوور اینستاگرام

    Zoe Rodriguez یک وبلاگ نویس سلامت و تناسب اندام است که @zoelovefit را اداره می کند. به عنوان بخشی از یک بازنگری کلی اینستاگرام، او با چندین اینفلوئنسر محبوب در اینستاگرام ارتباط برقرار کرد که محتوای او را در فید خود تبلیغ کردند و جذابیت زیادی برای برند شخصی او ایجاد کردند.

    بعد می آیند حساب شما را چک می کنند. چیزی به آنها بدهید که به آنها کمک کند بفهمند حساب شما در مورد چیست. یک بیوگرافی اضافه کنید که مردم بفهمند باید حساب را با چه چیزی مرتبط کنند.

    هنگام انجام این کار، در اینجا مواردی وجود دارد که باید مراقب آنها باشید – محتوای افراد در جایگاه خود را دنبال کرده و لایک کنید. بروید و هشتگ های مرتبط را جستجو کنید تا محتوای مرتبط را پیدا کنید.

    به بیو و جزئیات دیگر نگاه کنید.

    راه های مختلفی وجود دارد که یک هشتگ می تواند مفید باشد:

    • در مورد مسابقات در اینجا کاری است که می توانید در مورد آنها انجام دهید:

      6. یک مسابقه برای افزایش فالوور اینستاگرام برگزار کنید

      در واقع رشد کند خواهد بود.

      با خواندن کپشن، از جزئیات هر پستی که با آن برخورد می کنید مطلع شوید. با عنوان، می توانید بفهمید که آیا شخصی که آن را ایجاد کرده است واقعاً فکری به آن کرده است یا اینکه فقط متنی است که به عنوان یک فکر بعدی نوشته شده است.

      منبع تصویر

      به عنوان مثال، اگر شخصی از Shopbob بازدید کند، بلافاصله می‌داند که این حساب در مورد چیست. آنها تمام تلاش خود را می کنند تا بهترین لباس ها را در خوراک خود تهیه کنند. این امر خرید را برای مشتریان بالقوه آسان می کند.

      برای انجام این کار در اینستاگرام، به گزینه جستجو و کاوش دسترسی پیدا کنید.

      آنها دید محتوا را افزایش می دهند

    • از دنبال کنندگان دعوت کنید تا از عکس هایی که روی آنها کلیک کرده اند استفاده کنند یا با محصولات شما سلفی ارسال کنند.

      مسابقات راه خوبی برای فروش در اینستاگرام است.

      7. از استوری های اینستاگرام استفاده کنید

      نرخ تعامل مهم ترین عامل در انتخاب حساب هایی است که می خواهید به عنوان بخشی از این استراتژی با آنها تعامل داشته باشید. اکانتی با میلیون ها فالوور اما به ندرت کامنت یا لایک داشته باشد، حساب مناسبی برای هدف گیری شما نیست. این موضوع چیزهای زیادی در مورد عدم وجود انجمن در اکانت اینستاگرام می گوید.

      زمانی که برای ایجاد روابط با افراد مناسب صرف می کنید، رشد شما را بهبود می بخشد.

      عکس چارلز دلویو

      افزایش فالوور اینستاگرام آسان نیست و ممکن است زمان بر باشد، اما استرس نداشته باشید: با این نکات برای افزایش فالوور، در مسیر موفقیت قرار خواهید گرفت!
  • مجله ترفندهای اینستاگرام

    https://nealschaffer.com/grow-instagram-followers/

    در مورد محتوای خود کمی تحقیق کنید. به عکس‌هایتان برگردید و ببینید کدام یک بیشترین لایک و نظر را داشته‌اند. همچنین به محتوایی نگاه کنید که کمترین تعامل را ایجاد کرده است. دریابید که چه چیزی با مخاطبان شما کلیک می کند. زمانی که از آن محتوا بیشتر بسازید.

    10 نکته برای افزایش فالوور اینستاگرام امروز

    اولین قدم این است که هشتگ های مناسب را پیدا کنید.

    هنگامی که مردم را به استفاده از هشتگ تشویق کردید، می توانید آن تصاویر هشتگ شده را مجدداً در حساب خود ارسال کنید و قدردانی خود را از محتوای آنها نشان دهید:

    هنگامی که به چنین روشی درگیر شدید، این احتمال وجود دارد که افراد شروع به بررسی حساب شما کنند. اجازه ندهید این فرصت از دست برود.

    نکته بعدی که می دانید به یک رویداد سالانه و محبوب ترین کمپین هشتگ KFC تبدیل شد. چیزی که KFC برای آن اختراع نکرده است.

    افزایش فالوورها

  • نامی برای خود بسازید. هشتگ های مناسب فرصتی را برای شما فراهم می کند تا به افراد بیشتری دسترسی پیدا کنید. این به شما کمک می کند تا محصول خود را بفروشید، درباره محصول خود نظر دریافت کنید و افراد بیشتری را جذب کنید.

    2. شناسایی و تعامل با پست های اینستاگرام

    فقط آن حساب‌ها باعث تعامل می‌شوند. در اینجا نحوه یافتن حساب‌هایی با تعامل خوب آورده شده است.

    نرخ تعامل اینستاگرام چقدر است؟

    همچنین از تبلیغات در استوری های اینستاگرام استفاده کنید. تبلیغات راهی برای افزایش حضور شما در اینستاگرام است.

    اگر یک حساب تجاری اینستاگرام دارید، می توانید به راحتی به آمار آن دسترسی داشته باشید.

    10. به اینفلوئنسرها نزدیک شوید

    ردیابی محتوای خود را آسان کنید

  • استوری های اینستاگرام داغ ترین چیز در اینستاگرام است. از سال 2019، 400 میلیون کاربر فعال روزانه با استوری ها درگیر شده اند. الان 500 میلیون شده. مردم عاشق تماشای داستان هستند. راه های مختلفی وجود دارد که می توانید خلاقیت را به منصه ظهور برسانید.

  • دیدگاهتان را بنویسید