بهترین وکیل کیفری در تهران وکیل ادیب

بهترین وکیل کیفری در تهران وکیل ادیب

در صورتی که قصد اعطای وکالت کیفری دارید با گروه وکلای دیوان سالار تماس بگیرید تا کارشناسان ما جهت تنظیم وقت جلسه شما با وکیل متخصص کیفری در زمینه پرونده شما، اقدام نمایند. دستمزد وکیل کیفری تهران بر مبنای نوع پرونده، میزان پیچیدگی آن و همچنین اندازه تجربه و سابقه وکیل میتواند بسیار متفاوت باشد که برای این موضوع، اغلب مشاوره های قبل از انتخاب پرونده کیفری صورت می گیرد و تمام شرایط برای موکل توضیح داده می شود. در کل در بسیاری از پرونده های کیفری بدست آوردن نتیجه مطلوب و رضایت بخش اهمیت خیلی بیشتری نسبت به پرونده های مالی دارد. پس بهتر است در این نوع پرونده ها اشخاص با یک وکیل کیفری خوب به توافق برسند و به همراه وی در دادگاه مربوطه حاضر شوند. وکیل کیفری به وکیلی گفته می شود که در مسائل و موضوعات کیفری تخصص دارد و بتواند نسبت به هر امور کیفری که مورد بحث قرار می گیرد دفاعیات تخصصی مورد نیاز را انجام دهد و به همه موضوعات کیفری اعم از قواعد و مقررات و ماهیت آن تجربه و آگاهی داشته باشد. این وکیل بر خلاف دیگر وکلای حقوقی نمی تواند در همه ی پرونده های کیفری حاضر شود مانند پرونده های که در دیوان عالی مورد بحث قرار می گیرند چون این نوع پرونده ها تنها توسط وکلای پایه یک مطرح و مورد بررسی قرار می گیرد.

  • وکالت آنلاین با توجه به پتانسیل ذاتی خود خدمات مشاوره حقوقی، وکالت دعاوی حقوقی را توسط بهترین و متخصص ترین ارائه می نماید.
  • خوب است بدانید که وکلای کیفری بر عکس دیگر وکیل‌ های حقوقی امکان شرکت در تمامی پرونده‌ های کیفری را نخواهند داشت .
  • جرایم کیفری در قانون ایران بسیار گسترده هستند که هر کدام از آن ها ذیل یک عنوان قانونی قرار می گیرند و برای آن ها مجازات در نظر گرفته شده است که در اینجا ما به چند مورد از مهم ترین جرایم کیفری که از دید وکیل کیفری متخصص موسسه ما بیشترین موارد مطرح شده در دادگاه ها هستند اشاره خواهیم کرد و سه مورد از آن ها را برای شما توضیح خواهیم دادید .
  • خدمات کیفری به آن دسته از خدمات گفته می شود که موضوع آن وقوع جرم و نهایتاً مجازات مرتکب است و در دادسرا و پس از آن دادگاه‌های کیفری به آن رسیدگی می شود.

وکیل کیفری خوب باید با دقت و آگاهی کامل نسبت به همه امور کیفری در دادگاه حاضر شود زیرا حساسیت امور کیفری ایجاب می کند که فرد با ظرافت عمل کند تا به حقوق اجتماعی و حیثیت دیگری صدمه ای وارد نشود. جعل جرمی است که امروزه شکل پیشرفته ای به خود گرفته و در قالب های مدرن اتفاق می افتد. قانونگذار با در نظر داشتن این مسئله قوانین جعل را با مصادیق همچون جعل اسناد رایانه ای هم مطرح نموده است. مطابق نظر قانونگذار جعل باید درباره اسناد، نوشته ها، مهر و موم و غیره انجام شود و به گونه ای باشد که افراد عادی قادر به تشخیص جعل نباشند. مجازات های حدی از جمله مجازات هایی است که توسط شارع مقدس تعیین شده است و قاضی پرونده نمی تواند در انتخاب آن نقشی داشته باشد. اما مجازات های تعزیری توسط قانونگذار مشخص شده و دست قاضی برای قرار دادن مجازات متناسب با شرایط مجرم باز خواهد بود و امکان تخفیف مجازات وجود دارد.

تنظیم قراردادهای مرتبط با حقوق مالکیت فکری

افراد سودجو با توجه به موقعیت های که برای آنها پیش می آید دارایی و مال دیگران را به فرد دیگری منتقل می کنند و یا آن را می فروشند. اگر شخص خریدار زمان انجام معامله بداند که مالی که در حال معامله آن است متعلق به فرد دیگری می باشد، او هم مجرم شناخته می شود و مجازات می شود. غلبه و چیرگی لازم بر امور، از اهمیت زیادی برخوردار است به همین خاطر نیاز است که یک وکیل کیفری خوب بتواند با استفاده از علم روانشناسی تسلط لازم برای دیگر امور را به دست بیاورد و از ابعاد مختلف توانایی حل آنها را داشته باشد. 1- اثبات افعال متهم بر عهده شاکی می باشد؛ یعنی اینکه شاکی باید اثبات کند که متهم دروغ و وسایل متقلبانه ای را برای فریب دادن شاکی بکار برده است؛ مثلاً شاکی اثبات کند که طرف خود را پزشک معرفی نموده و از مرجع قضایی بخواهد که در این خصوص از مراجع و ذیصلاح استعلام بعمل آورد. در پایان این بحث ذکر این نکته ضروری است که چون در نقض آن قسمت از تعهدات وکیل که ناظر به نتیجه است تقصیر وکیل مفروض است، وکیل فقط می تواند برای معذوریت خود از انجام آنها، به فورس ماژور استناد نماید.

شاکی، متشاکی، بزه دیده و مدعی خصوصی

دادسرا علی الاصول مرجعی است که تحت مجموعه قوه قضاییه جمهوری اسلامی ایران میباشد و جزوی از ارکان دادستانی کل کشور است و با همراه تنی چند از کارمندان شاغل در دادگستری و نیز قضات اعم از بازپرس و دادیار که در معیت دادستان محل با وظیفه ، تحقیق ، کشف جرم و تحصیل ادله مجرمیت و نیز بازجویی از فرد مجرم میباشد . در عمل یا در ادعا حق قانونی و مشروعی مورد انکار یا تجاوز قرار گرفته باشد. در صورتی که فرد مدعی حق این دو شرط مهم را داشته باشد می تواند جهت دادرسی حق پایمال شده خود اقدام نماید. در پرونده های کیفری، طرفین پرونده می توانند وکیل یا وکلای خود را انتخاب و معرفی کنند.

وکیل کیفری کیست و وظایف آن چیست؟

از مهم ترین دعاوی کیفری در دادگاههای کیفری ، میتوان به جرائمی چون کلاهبرداری، رشا و ارتشا، سرقت، کلاهبرداری، حمل مشروبات الکی و مواد محدر، قتل، اختلاس ،خیانت در امانت، صدور چک بی محل و امثال آنها اشاره کرد. مجازات دعاوی کیفری بسته به نوع جرم و نظر قاضی محدود به جبران خسارت مالی، تبعید ، حبس، شلاق حدی یا تعزیری، جزای نقدی، اعدام و… به عنوان مثال یکی از مهم ترین جرائم در امور کیفری جرم کلاهبرداری است که مجازات قانونی کلاهبردار، علاوه بر تعیین حبس بین یک تا هفت سال برای مرتکب جرم، جزای نقدی معادل اموالی که با کلاهبرداری به دست آورده وکیل کیفری می باشد . وکالت در دعاوی شامل بخش های مهمی می باشد که یکی از این بخش ها وکالت در امور کیفری می باشد. تفاوت دعاوی کیفری با مسائل حقوقی و خانواده در منشاء و منبع ایجاد حق، که جرم و جنایت است می باشد. دعاوی کیفری اعمال و رفتارهایی است که قانون آنها را جرم دانسته و در قوانین کیفری برای آنها مجازات تعیین شده است.

دیدگاهتان را بنویسید