بهترین لپ تاپ تا 15 میلیون آپدیت تابستان 1401 لپ تاپ فا

طراحی لوکس لپ تاپ به عنوان یک کروم بوک قابل قابل قبول است و هر خریداری را به خود جلب می‌کند. اگر دقت رنگ برای‌تان اهمیت بالایی دارد، لپ تاپ Duet 5 در رتبه بالایی قرار می‌گیرد. تست دقت رنگ Delta-E روی ۰.۲۲ قرار گرفته و توانست بهتر از رقبا ظاهر شود. نمایشگر این لپ تاپ یکی از جذاب‌ترین قسمت‌های لپ تاپ است و یقینا بر حسب محدوده قیمت، از آن راضی خواهید بود.

یکی از موارد بسیار مهمی که در لپ تاپ های ایسوس گیمینگ در سال 2022 از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است، رم آن‌ها در نظر گرفته می‌شود. اگر لپ‌تاپ شما مقدار زیادی رم داشته باشد، می‌توانید برنامه‌های زیادی را به‌صورت هم‌زمان باز کرده و از آن‌ها استفاده نمایید. بهترین لپ تاپ های ایسوس 2022 رم بسیار خوبی دارند و می‌توانید از این نظر مطمئن باشید. همچنین باید به پوشش رنگی و کیفیت صفحه نمایش هم توجه کرده و در نهایت همه این موارد را در کنار بودجه مورد نظر خود قرار دهید.

این محصول ارگونومی بالایی هم دارد و به عنوان یک ابزار نوشتاری، اذیت نخواهید داشت. اگرچه، این امتیاز کمتر از میانگین ۱۱۹ درصدی است، اما بسیار بهتر از لپ تاپ‌های یوگا C940 و Spectre x با پوشش دهی ۱۰۴ و ۱۰۵ درصدی ظاهر شده است. سامسونگ این لپ تاپ را به قهرمان پوشش رنگی در بازار تبدیل کرده است و مانند ستاره‌ای در آسمان شب می‌درخشد.

بهترین مدل لپ تاپ اچ پی در سال 2022

کماکان در انتظار مک‌های جدید اپل با تراشه‌ی M1x و نسل جدید از محصولات سرفیس مایکروسافت با ویندوز ۱۱ هستیم؛ اما بدون در نظر گرفتن برچسب قیمتی، می‌توان به گزینه‌های جذابی در بازار ایران رسید. اگر جزو افراد انگشت‌شماری هستید که قیمت محصول برایشان موضوعیت ندارد، لپ‌تاپ‌های زیر را به شما توصیه می‌کنیم. همچنین در بحث اتصالات بی‌سیم، لپ تاپ ایسوس 14 اینچی مدل VivoBook R427FA-BV672 مجهز به وای‌فای و بلوتوث است. لپ تاپی با طراحی ظاهری زیبا و کاربر پسند و مشخصات مناسب که در ادامه به معرفی آن می پردازیم. لپ‌تاپ ایسوس ExpertBook B9450 یک لپ‌تاپ تجاری بسیار زیبا با عمر باتری فوق‌العاده است.

در این مقاله‌، لپ‌تاپ‌هایی را معرفی می‌کنیم که با حداقل هزینه پاسخ‌گوی نیازهای روزمره باشند. می توانید لیست کاملی از این ویژگی ها را در بخش «راهنمای خرید» این مقاله بیابید. اما قبل از رفتن به آن، لطفاً لیست انتخاب شده ما از بهترین لپ تاپ های بازی زیر 50 میلیون تومان و بررسی های آنها را ببینید. در این مقاله از مجموعه مقالات فروشگاه ژینال شما را با بهترین لپ تاپ در بازار برای برگزاری وبینار و کلاس های آنلاین معرفی کردیم. امیدواریم که مقاله بهترین لپ تاپ برای کلاس های آنلاین مورد توجه شما قرار گرفته باشد و بتوانید در هنگام خرید لپ تاپ انتخاب درستی را داشته باشید.

  • پس هنگام خرید یک گجت گران قیمت مانند لپ تاپ، برای خرید نباید عجله کنید.
  • این لپ تاپ میان رده لنوو از سخت افزار بسیار خوبی هم استفاده می‌کند.
  • تقریباً هرکسی می‌داند که عمر باتری یکی از مهم‌ترین فاکتورهای خوب بودن یک لپ‌تاپ به شمار می‌رود.
  • لپ تاپ‌های محدوده قیمت 15 میلیون تومان معمولا پردازنده مرکزی نزدیک به متوسط و رم کافی برای کارهای عادی دارند.
  • بنابراین می‌توان گفت که لپ تاپ های مهندسی در اصل دسته بندی الترابوک ها و لپ تاپ هایی است که لپ تاپ خانگی یا گیمینگ محسوب نمی‌شوند.
  • خرید این لپتاپ برای آن دسته از کاربرانی که تنها به کارت گرافیک قدرتمندتری نیاز دارند توصیه می‌شود.

هارد دیسک ها با دیسک های چرخشی که داده ها را به صورت مغناطیسی ذخیره می کنند از نظر اندازه بزرگتر هستند. بنابراین، بررسی ویژگی های اضافی فراتر از عملکرد گیمینگ لپ تاپ شما، تطبیق پذیری و ارزش پول پرداختی را بهبود می بخشد. حتی اگر کاربرد اصلی لپ تاپ بازی است، شما همچنان از آن برای مقاصد دیگر استفاده خواهید کرد. در کنار طراحی متفاوت‌تر خود لپ تاپ، احتمالا وجود نور پس‌زمینه یا همان بک لایت در این محصول، بیش از هر چیز توجه شما را به خود جلب خواهد کرد. مقرون‌به‌صرفه‌ترین لپ‌تاپی که شما می‌توانید با پرداخت هزینه مقرون‌به‌صرفه از آن استفاده کنید، دستگاه Asus VivoBook 15 است.

بهترین تبلت تا 10 میلیون

به جرأت میتونم بگم که این لیست، چکیده بهترین لپ‌تاپ‌‌های بازاره که همین الان میتونید بخرید. این لپ تاپ لنوو از ۲۵۶ گیگابایت حافظه SSD هم استفاده می‌کند که سرعت این محصول را افزایش داده است. دو عدد پورت USB 3.1 و یک عدد پورت USB 3 هم روی این محصول دیده می‌شود. این لپ تاپ میان رده از جمله محصولاتی است که ارزش خرید بسیار خوبی دارد. البته که قیمت لپ تاپ میان رده لنوو هم باعث شده خیلی‌ها به خرید این محصول علاقه‌مند بهترین لپ تاپ گیمینگ تا 40 میلیون شوند.

بهترین لپ تاپ تا 15 میلیون آپدیت تابستان 1401 لپ تاپ فا

دیدگاهتان را بنویسید