بهترین راه برای فروش حق رای دادن یک زمین نیست ، این است
نظرات بیان شده توسط همکاران کارآفرین خودشان هستند.
وقتی در حال ساختن یک مارک حق رای دادن از زمین به بالا هستید ، یک چیز مسلم است: شما زیرگروه هستید. اما تو انجام دادن یک چیز داشته باشید که می تواند بلافاصله شما را از هر حق رای دادن در حال ظهور در آنجا متمایز کند: داستان شما. و مؤثرترین راه برای به اشتراک گذاشتن آن داستان؟ ویدئو نه یک آگهی شرکتی ، نه نمایش پرده ای از آمار ، یک فیلم واقعی ، عاطفی و انسانی از شما – بنیانگذار – صحبت در مورد اینکه چرا این مارک را شروع کرده اید ، چه چیزی مخفف است و از کجا می گیرید.
اغلب به حق رای دادن در حال ظهور گفته می شود که عرشه های فروش ، FDD و تبلیغات دیجیتال را در اولویت قرار دهند. اما اگر داستانی را که مأموریت شما را سوخت نمی کند ، ضبط نمی کنید ، در حال صرف یک چیز است که باعث می شود اعتماد سریعتر از هر چیز دیگری باشد.
مرتبط: با توجه به مالکیت حق رای دادن؟ اکنون شروع کنید تا لیست شخصی خود را از حق رای دادن که با سبک زندگی ، علایق و بودجه شما مطابقت دارد ، پیدا کنید.
وقتی تازه کار هستید بیشتر اهمیت دارد
بیایید صادق باشیم ، وقتی تازه کار را شروع کردید ، نمی خواهید با شناخت برند برنده شوید. شما به 500 واحد تقسیم نشده اید. شما در هر گوشه خیابان نیستید. و این اشکالی ندارد ، زیرا آنچه شما انجام دادن قدرت اتصال از طریق حقیقت است. فرانشیزها فقط به دنبال شماره نیستند ، بلکه می خواهند به رهبری اعتقاد داشته باشند – آنها می خواهند بدانند که شخص در پشت این برند کسی است که می تواند به آنها اعتماد کند.
غذای آماده؟ اگر در حال ارسال PDF 20 صفحه یا ایمیل های دسترسی به سرما هستید اما یک مورد ندارید بنیانگذار فیلم در وب سایت خود ، ممکن است در ارتباط واقعی از دست ندهید.
مرتبط: چگونه IFA قصد دارد در سال 2025 صنعت حق رای دادن 800 میلیارد دلاری را تقویت کند
چرا یک داستان بنیانگذار اینقدر مؤثر است؟
در هسته آن ، بنیانگذار ویدئو یک پل است ، راهی برای انتقال اعتقاد. این سؤال به این سؤال پاسخ می دهد که هر یک از حق رای دادن بالقوه در سکوت می پرسد: “آیا می توانم خودم را جزئی از آینده این مارک ببینم؟” یک ویدیوی بنیانگذار عالی آنها را “چرا” به آنها نشان می دهد. این روزهای ابتدایی ، رسالت ، چالش های شما ، اشتیاق شما را نشان می دهد. نیازی به تولید بیش از حد نیست ، فقط باید واقعی باشد.
من با ده ها مارک حق رای دادن در صنایع کار کرده ام – از خدمات خانگی تا غذا – و مارک هایی که به سرعت رشد می کنند ، همه یک چیز مشترک دارند: آنها با قلب و نه اعتیاد به مواد مخدره رهبری می کنند. حق رای دادن در حال خرید محصولی نیست ، آنها در حال خرید هستند. بنابراین ، قبل از اینکه در مورد سیستم ها و فرآیندهای خود به آنها بگویید ، به آنها بگویید که چرا این برای شما مهم است.
مرتبط: 64 میلیون خانوار آمریکایی حیوان خانگی دارند. در اینجا نحوه این حق رای دادن با رتبه برتر زندگی صاحبان شلوغ را آسان تر می کند.
داستان ، نه فیلمنامه
شما به فیلمنامه احتیاج ندارید ، به یک داستان احتیاج دارید. در اینجا آنچه را که من به هر مارک در حال ظهور توصیه می کنم قبل از اینکه رکورد را مطرح کنیم ، آورده شده است:
-
فیلم در مکانی که به معنای چیزی است. اولین فروشگاه شما ، گاراژ یا آشپزخانه دوران کودکی شما – زمینه عاطفی ایجاد می کند.
-
بگذارید به طور طبیعی جریان یابد. صحبت کنید مثل اینکه به یک دوست می گویید چه چیزی شما را به اینجا سوق داده است.
-
آن را زیر دو دقیقه نگه دارید. این اصلی نیست. این یک جرقه است.
-
از تصاویر واقعی استفاده کنید. کلیپ هایی از خانواده خود ، نمونه های اولیه ، اهداف دست نویس را نشان دهید – هر چیزی که داستان شما را زنده می کند.
-
با دید خود نزدیک باشید. به آنها بگویید که این برند به کجا هدایت می شود و آنها را دعوت می کند تا بخشی از آن باشند.
این نوع فیلم قبل از اینکه حق رای دادن شما را ملاقات کند ، پیوند انسانی ایجاد می کند. درها را باز می کند. شک و تردید را نرم می کند. منجر به سرماخوردگی به مؤمنان کنجکاو می شود.
بنیانگذاران اغلب ارزش نمایش در دوربین را دست کم می گیرند. آنها می گویند ، “من دوست ندارم در فیلم باشم” یا “من در دوربین خوب نیستم”. در اینجا چیز: شما لازم نیست که کامل باشید ، باید حضور داشته باشید. ویدیوی بنیانگذار مربوط به کاریزما نیست. این در مورد اتصال است. با گفتن داستان خود ، به جهانیان نشان می دهید که پشت یک آرم پنهان نیستید. شما با دید پیشرو هستید. و وقتی مردم آن را می بینند ، به آنها تکیه می دهند.
مرتبط: چگونه Shaq سرگرم کننده به Papa Johns است
فیلم های دیگر برای ایجاد
هنگامی که داستان خود را ضبط کردید ، آن را به عنوان لنگر پیام برند شما تبدیل می شود. از آنجا ، حق رای دادن در حال ظهور باید برای پشتیبانی از کتابخانه ویدیویی استارت در نظر بگیرد استخدام ، آموزش و کارآیی عملیاتی.
در اینجا 10 نوع ویدیویی قدرتمند برای اضافه کردن پس از داستان بنیانگذار شما وجود دارد:
-
ویدیوی استخدام حق رای دادن
یک قطعه کوتاه و عاطفی که از دیدگاه یک حق رای دادن این فرصت را نشان می دهد. -
روز در زندگی یک حق رای دادن
به چشم اندازها کمک می کند تا ببینند که این کار در واقع چگونه به نظر می رسد – و تصور کنید که خود این کار را انجام می دهند. -
فیلمبرداری 10 دقیقه ای
محتوای سوار شدن که مقیاس می دهد بدون اینکه خود را تکرار کنید. -
پشتیبانی آموزش عملیاتی
فرآیندها و سیستم های کلیدی را در قالب بصری نشان می دهد. -
ویدیوی توصیف کننده مصرف کننده
مشتریان خوشحال را با استفاده از خدمات یا محصول شما برجسته می کند. -
قرقره برجسته داستان برند
لحظاتی را از وقایع ، دهانه ها و مصاحبه ها جمع می کند. -
معرفی تیم رهبری
تیم شما را فراتر از عکسهای سر ویکسن بشریت قرار می دهد. -
“چرا حالا؟” ویدئو
توضیح می دهد که چرا این لحظه سرمایه گذاری در برند شماست. -
فیلم های Spotlight Franchisee
دارای یک داستان رشد ، انعطاف پذیری یا تأثیر یک فرانشیز است. -
ارزشهای اصلی و فیلم ماموریت
فرهنگ را تقویت می کند و آنچه برند مخفف است.
مرتبط: ارز جامعه: ایجاد افراد برای سود
یک بوم خالی
یک حق رای دادن در حال ظهور به این معنی نیست که شما باید مانند یکی رفتار کنید. این بدان معناست که شما یک بوم خالی دارید – و داستان شما برس است. با یک فیلم شروع کنید. آن را انسان کنید. آن را واقعی کنید و تماشای آنچه اتفاق می افتد وقتی مردم در سفر خود شروع به دیدن خود می کنند. اگر در مورد رشد برند خود جدی هستید ، فقط در مورد تجارت خود صحبت نکنید ، داستان خود را بگویید. در فیلم
مرتبط: آیا می خواهید یک تجارت داشته باشید؟ این حق رای دادن برای شروع کار کمتر از 10،000 دلار هزینه دارد.
https://www.entrepreneur.com/franchises/the-best-way-to-sell-a-franchise-isnt-a-pitch-its-this/490562