بهترین دامنه ها از بین رفته اند – در اینجا چگونگی بنیانگذاران زرنگ و دانا هنوز هم آنها را می چسباند

بهترین دامنه ها از بین رفته اند – در اینجا چگونگی بنیانگذاران زرنگ و دانا هنوز هم آنها را می چسباند

نظرات بیان شده توسط همکاران کارآفرین خودشان هستند.

گرفتن یک دامنه حق بیمه فقط یک تصمیم برندسازی نیست – این یک دارایی استراتژیک است. دامنه راست اعتبار فوری را ایجاد می کند ، اعتماد را به حرکت در می آورد و می تواند هزینه های بازاریابی بلند مدت را به شدت کاهش دهد.

مشکل؟ بهترین نام ها در اطراف نامشخص نشسته اند. آنها متعلق به ، محافظت و تقاضای زیاد هستند. و هنگامی که آنها به بازار برخورد می کنند ، آنها اغلب در محدوده شش تا هفت رقمی قیمت گذاری می شوند.

این باعث می شود بنیانگذاران با انتخاب انتخاب کنند: به تنهایی در میدان مین دامنه حرکت کنید یا یک کارگزاری را استخدام کنید که می داند چگونه معاملات املاک و مستغلات دیجیتالی را در اختیار داشته باشد.

در اینجا به همین دلیل است که این تصمیم اهمیت دارد – و چگونه می توان به آن استراتژیک نزدیک شد.

چه چیزی باعث می شود دامنه “حق بیمه” باشد – و چرا اهمیت دارد

دامنه های پریمیوم کوتاه ، به یاد ماندنی ، آسان برای هجی و معمولاً در .com پایان می یابد. فکر کنید stripe.com ، tesla.com یا voice.com. برخی کلمات کلیدی دقیق مانند بیمه. com هستند ، برخی دیگر نام های تجاری قدرتمند هستند.

این دامنه ها فقط به یاد نمی آورند-آنها از مشروعیت ، اقتدار و دید طولانی مدت نشان می دهند. یک دامنه عالی باعث بهبود فراخوان برند ، افزایش سئو می شود و هزینه های کسب مشتری را کاهش می دهد. به همین دلیل شرکت ها اغلب میلیون ها نفر را برای دستیابی به آنها خرج می کنند.

این فقط یک نام نیست – در نگاه اول اعتماد است.

مرتبط: یک نام دامنه عالی می تواند میلیون ها نفر به تجارت شما اضافه کند – در اینجا نحوه دریافت یکی (حتی اگر قبلاً گرفته شده باشد) آورده شده است

چرا بنیانگذاران برای تأمین حوزه های حق بیمه تلاش می کنند

1. دامنه های حق بیمه قبلاً گرفته شده است: بر خلاف دستگیره های اجتماعی ، دامنه ها فقط نمی توانند ادعا شوند. بیشتر بهترین .com ها سالها پیش خریداری شده اند – اغلب توسط سرمایه گذاران یا شرکت هایی که ارزش خود را می دانند و مشتاق فروش نیستند.

2. بهره سریع قیمت را افزایش می دهد: اگر یک صاحب دامنه احساس کند که یک راه اندازی با رشد بالا علاقه مند است ، قیمت می تواند افزایش یابد. الون مسک مشهور 11 میلیون دلار برای Tesla.com پرداخت کرد – اما اگر او مستقیماً بدون ناشناس بودن مذاکره کند ، این معامله بسیار بیشتر خواهد بود.

3. مذاکره ضعیف می تواند آتش سوزی را پشت سر بگذارد: بدون تجربه یا اهرم ، بنیانگذاران خطر ناامیدی سیگنالینگ را دارند. این می تواند قیمت درخواست را دو برابر کند – یا معامله را به طور کامل از بین ببرد.

4. نقل و انتقالات پیچیده و پرخطر است: حتی پس از انجام معامله ، با خیال راحت دامنه با خیال راحت شامل قراردادها ، سپردن و حمایت قانونی است. یک اشتباه می تواند یک ثروت داشته باشد.

چرا کارگزاران دامنه به بنیانگذاران می دهند

یک کارگزار عالی فقط معرفی نمی کند – آنها استراتژی ، اختیار و قدرت مذاکره را به ارمغان می آورند.

  • دسترسی خارج از بازار: کارگزاران برتر غالباً از دامنه هایی که در لیست عمومی قرار ندارند ، می دانند و می توانند معاملات خصوصی را باز کنند و دیگران نمی توانند.
  • ناشناس: فروشندگان نمی دانند که خریدار کیست و نشانه های عاطفی یا انتظارات تورم را از بین می برد.
  • سرعت و ساختار: بنیانگذاران وقت خود را برای عقب نشینی و جلو ندارند. کارگزاران معامله را هدایت می کنند ، روانشناسی فروشنده را هدایت می کنند و سریع بسته می شوند.
  • تأمین مالی خلاق: از مدل های اجاره ای به مالکیت گرفته تا معاملات سهام ، کارگزاران می دانند که وقتی پول نقد تنها ارز نیست ، چگونه معاملات برنده را ساختار دهند.

چه اتفاقی می افتد وقتی شما به تنهایی می روید

تلاش برای به دست آوردن انفرادی دامنه حق بیمه اغلب به این موارد منجر می شود:

  • به دلیل بی تجربگی یا عدم ناشناس بودن ، دو تا سه برابر بیشتر پرداخت می شود.
  • از دست دادن معامله برای خریداران سریعتر و آماده تر.
  • اشتباهات قانونی که پول شما – یا دامنه شما را در معرض خطر قرار می دهد.
  • حل و فصل برای یک دامنه درجه دوم که سالها برند شما تضعیف می شود.

مرتبط: 5 درس فراموش نشدنی من یاد گرفتم که 1 میلیون دلار برای نام دامنه هزینه کنم

در یک کارگزار چه چیزی را جستجو کنید

اگر در حال استخدام یک کارگزار دامنه هستید ، حتماً آنها را بیاورید:

  • یک سابقه اثبات شده از معاملات با ارزش بالا و موفق.
  • هزینه های شفاف – هیچ کمیسیون مبهم یا نشانه گذاری غافلگیرانه.
  • دسترسی به صنعت و روابطی که درها را باز می کنند.
  • ارتباطات و تجربه روشن با حقوقی ، سپرده گذاری و محافظت از برند.

در سال 2025 ، دامنه شما هویت شماست

به عنوان مقیاس AI ، Crypto و مقیاس تجارت الکترونیکی ، املاک دیجیتال املاک و مستغلات کمرنگ تر و با ارزش تر می شوند. بهترین نام ها توسط استارتاپ ها ، شرکت ها و شرکت ها را با پول نقد برای خرج کردن جمع می کنند.

اگر در حال ایجاد یک تجارت جدی هستید ، استراتژی دامنه خود را به شانس نگذارید. یک نام عالی می تواند برند شما را بالا ببرد. اشتباه ، یا بدتر از آن ، که در سمت راست از دست رفته است ، می تواند شما را برای سالها عقب نگه دارد.

بنیانگذاران هوشمند با دستیابی به دامنه مانند M&A رفتار می کنند: استراتژیک ، با تأثیر بالا و ارزش حق دریافت حق.

برای باز کردن استراتژی ها برای مقیاس بندی تجارت ، افزایش درآمد و ایجاد موفقیت پایدار ، به مدیرعامل ، بنیانگذاران و اپراتورها در کنفرانس سطح بالا بپیوندید.

مجله ترفندهای اینستاگرام

https://www.entrepreneur.com/growing-a-business/the-best-domains-are-gone-heres-how-savvy-founders/490353

دیدگاهتان را بنویسید