بهترین توصیه برادران املاک برای کارآفرینان
نظرات بیان شده توسط مشارکت کنندگان کارآفرین مربوط به خود آنهاست.
از فروش چوب لباسی های تزئینی در سن هفت سالگی تا بازی در یک برنامه تلویزیونی که در 160 کشور پخش می شود، برادران املاک همیشه می دانستند که می خواهند رئیس خودشان باشند. برادران دوقلوی درو و جاناتان اسکات در HGTV با نمایش هایی مانند امپراتوری ساختند برادران ملکی، که برای اولین بار در سال 2011 پخش شد و با جدیدترین سریال خود به گسترش میراث خود ادامه می دهند. از خانه خود با برادران دارایی متنفر نباشید.
اگرچه درو و جاناتان اکنون نام های شناخته شده ای هستند، اما با شروع به عنوان متخصص به سطح موفقیت خود نرسیدند. مانند هر کارآفرینی، مشاغل آنها با تمایل آنها برای یادگیری و رشد به عنوان صاحبان مشاغل تعریف می شود. درسی که آنها در سفر کارآفرینی خود آموختند، قدرت صداقت است. درو گفت که این مهمترین مؤلفه برای رشد کسب و کار و شهرت شماست.
مطالب مرتبط: او به مدت 20 سال میزبان «این خانه قدیمی» بوده است – اینها بهترین نکات او برای رشد کسب و کار خدمات خانگی است
او می گوید: «لازم نیست همه چیز را بدانید. برای شما بهتر است فقط بگویید: “راستش، شما می دانید چیست؟ من پاسخ آن را نمی دانم، اما هر کاری از دستم بر بیاید انجام خواهم داد تا جواب شما را پیدا کنم.” آنها به شما احترام بیشتری می گذارند و این به رشد کسب و کار شما کمک می کند زیرا شما آن را بر اساس یکپارچگی می سازید.
جاناتان همچنین پیشنهاد میکند که با پذیرش صداقت، صاحبان کسبوکار میتوانند آن را در شرکای تجاری بالقوه تشخیص دهند و مهمتر از آن، روابط غیر معتبر را تشخیص دهند.
او میگوید: «اگر با کسی برخورد کردید که فکر میکرد میتواند همه این کارهای معجزهآسا را که غیرواقعی به نظر میرسد، انجام دهد، به شما تضمین میدهم که غیرواقعی است. «تعداد دفعاتی بودهایم که افرادی به ما توصیه میکنند که جای نصیحت کردن ندارند یا افرادی که سعی کردهاند با معجزهای باورنکردنی از یک ایده وارد شوند، و معلوم شد که آن ایده معتبر نیست. این شرکا.”
اعتماد به شراکتهایتان هنگام ساختن یک برند با هر اندازهای حیاتی است، اما زمانی که جاهطلبیهای تجاری یا شهود شما زیر سوال میرود، گاهی اوقات حرکت درست این است که به چشمانداز خود اعتماد کنید.
مطالب مرتبط: در اینجا آمده است که چگونه بنیانگذار PopUp Bagels یک پروژه پخت حیاط خلوت را به یک حس ویروسی تبدیل کرد
این درس زمانی که برادران میخواستند برند Property Brothers را که در آن زمان مالک آن نبودند، کشف کنند، به طور فزایندهای مرتبط شد. وقتی آنها این ایده را به شبکه پیشنهاد کردند، رد شدند. برادران به جای اینکه دلسرد شوند، تصمیم گرفتند به شجاعت و دیدگاهی که برای برند خود داشتند اعتماد کنند.
آنها از تولیدکنندگان خواستند که به صورت کتبی اعلام کنند که با طرحهای تجاری موافق نیستند و تصمیم گرفتند بهطور مستقل برند خود را بسازند. برادران با تلاش خود، بخش خرده فروشی کسب و کار را به 100 میلیون دلار رساندند. وقتی تولید موفق شد و نیمی از سود را درخواست کرد، اسکات ها سندی را به آنها نشان دادند که بیان می کرد این ایده را رد کرده اند. مدت کوتاهی پس از آن، این جفت حق را به دست آورد برادران اموال.
این تنها یک نمونه از این است که چرا موفق ترین صاحبان کسب و کار کسانی هستند که تیمی را می سازند که پشت چشم انداز آنها ایستاده باشد. برای درو و جاناتان، خانواده ستاره شمالی آنهاست، خودشان و دیگران. آنها می خواهند به خانواده ها کمک کنند تا در خانه های امن، شاد، سالم و مقرون به صرفه زندگی کنند. این مأموریت تجاری هر حرکت آنها را هدایت می کند، از جمله تلاش های خارج از تلویزیون.
هر چه خانوادههای درو و جاناتان بیشتر ملاقات کردند، بیشتر به اهمیت سلامت خانه پی بردند. یک لحظه نورانی باعث شد که این زوج صندوق نوآوری خانه سالم (HHIF) را برای سرمایه گذاری در استارتاپ هایی که بر توسعه فناوری متمرکز شده اند تا خانه ها را برای خانواده ها سالم تر کنند، ایجاد کنند.
“این که چگونه خانه را کربن زدایی کنیم تا آن را سالم تر کنیم، چه کیفیت هوای داخل خانه، چه معامله ای برای خرید، فروش، نوسازی انجام می دهید – هر جنبه ای از خانه که می تواند برای مردم بهبود یابد، ما در اینجا سرمایه گذاری خواهیم کرد.” درو می گوید.
مطالب مرتبط: او از شغل خود به عنوان وکیل ناراضی بود، بنابراین کسب و کاری را راه اندازی کرد که به یک غذای اصلی کمک می کرد – و میلیون ها درآمد کسب کرد
تصمیمگیری برای سرمایهگذاری زمان، انرژی و سرمایه یکی از مهمترین و سختترین تصمیمها برای صاحبان کسبوکار است – اما Drew یک نکته ریاضی سریع برای مالکان دارد تا بررسی کنند که آیا منابع مناسبی برای افزایش سود سرمایهگذاری میکنند یا خیر.
او میگوید: «دستههای خاصی وجود دارد که میتواند 80 درصد از زمان تیم شما را مصرف کند، اما تنها 20 درصد یا کمتر از درآمد را به همراه دارد. “آیا واقعا ارزشش را دارد؟ در عوض، به مناطقی تکیه کنید که حاشیه های بهتری دارند یا استرس کمتری برای تیم دارند.”
آنها بر وزن یک حوزه تجاری تأکید کردند که واقعاً سوزن هر صنعتی را به حرکت در می آورد: بازاریابی. جاناتان می گوید که در املاک و مستغلات، شکست دادن رقابت و جلب اعتماد مصرف کننده بسیار مهم است و بازاریابی به صاحبان مشاغل اجازه می دهد هر دو را انجام دهند.
او می گوید: «همه چیز در زندگی به بازاریابی برمی گردد. “مهم نیست که این زندگی دوست یابی شما باشد. مهم نیست که این کار شما باشد. همه چیز به بازاریابی بستگی دارد. هیچ کس قرار نیست شما را موفق کند. شما باید خودتان روی آن کار کنید. ما همیشه روی این موضوع متمرکز بودیم. استراتژی بلند مدت و یکپارچگی وقتی اعتماد مصرف کننده را از دست بدهید، نمی توانید آن را پس بگیرید.
اگرچه بازاریابی یکی از اجزای سازنده اعتماد است، اما برادران گوش دادن به بازخورد مشتریان را نیز توصیه می کنند. نه تنها تالارهای نقد و بازخورد به مشتریان این امکان را میدهند که احساس کنند شنیده میشوند، بلکه جاناتان همچنین میگوید آنها راههایی را برای نوآوری کسبوکار ارائه میدهند.
او می گوید: «بازخورد از ابتدا برای ما مهم بوده است. “ما در واقع خیلی زود وارد رسانه های اجتماعی شدیم زیرا احساس می کردیم که این یک راه عالی برای برقراری ارتباط مستقیم با مصرف کننده است. ما هر هفته حدود نیم میلیون پیام در رسانه های اجتماعی از طرفداران دریافت می کنیم. برخی از نوآوری های محصولات ما باعث شده است. در واقع از پیشنهادات ناشی می شود.”
اگرچه برخی از شرکتها در پایان سال بررسیهایی را برای بررسی چنین پیشنهاداتی انجام میدهند، اما Property Brothers تغییرات را به زودی در روز بعد اعمال خواهد کرد.
الهام از هر جایی میتواند بیاید، اما هرگز قدرت بازخورد مشتری را برای جرقه زدن این ایده طلایی دست کم نگیرید. مانند همه کارآفرینان، اسکات ها از فرصتی برای چشم انداز خود استفاده کردند و از آن یک امپراتوری ساختند. تنها کاری که آنها باید انجام می دادند این بود که ستاره شمالی خود را دنبال کنند.
مطالب مرتبط: او دنیای شرکت ها را ترک کرد تا به دنبال اشتیاق خود برای خارج از منزل باشد. 25 سال بعد، تجارت او به لطف این 4 اصل رونق گرفت.
فصل به فصل، اسکات ها این قوانین اساسی کارآفرینی را دنبال می کنند:
- بازاریابی سوزن را حرکت می دهد. اگر برای نوشتن محتوا یا مدیریت رسانه های اجتماعی به یک دست اضافی نیاز دارید، برادران استخدام یک پیمانکار یا دانشجوی کالج با تجربه بازاریابی را توصیه می کنند. در هر صورت، بازاریابی کلید ایجاد یک برند موفق است.
- بازخورد یک هدیه است. استفاده از بازخورد مشتریان می تواند کسب و کار شما را ارتقا دهد و با پیشنهادات نوآورانه ای که ممکن است فکرش را هم نمی کردید، آن را به سطح بعدی برساند.
- صداقت بهترین سیاست است. وقتی پاسخ را نمی دانید بپذیرید، اما تلاش کنید تا آن را برای مشتری پیدا کنید. این باعث ایجاد شهرت برای صداقت می شود.
- شریک تجاری واقع بینانه را انتخاب کنید، نه فروشنده. شرکای تجاری اغلب ایده های بزرگی را طراحی می کنند که ممکن است واقع بینانه نباشد. خودتان را زمینگیر کنید و بپرسید که آیا چیزی که وعده داده می شود خیلی خوب است که واقعیت داشته باشد، زیرا اغلب اینطور است.
- وقت خود را بر روی حوزه های تجاری متمرکز کنید که بیشترین درآمد را ایجاد می کنند. اگر یک منطقه 80 درصد درآمد را تامین می کند، زمان صرف شده برای آن باید متناسب باشد. برعکس، اگر چیزی فقط 10 تا 20 درصد را هدایت می کند، ارزیابی کنید که آیا زمان سرمایه گذاری شده به خوبی در آنجا صرف شده است یا خیر.
برای شنیدن مستقیم از درو و جاناتان به قسمت زیر گوش دهید و مشترک شوید پشت بررسی برای اطلاعات بیشتر از صاحبان مشاغل جدید و بازبینان هر پنجشنبه. در Spotify، Apple Podcasts و Pandora موجود است.
مشارکت های سرمقاله توسط ارین پالمرو و کریستی لیندال
https://www.entrepreneur.com/growing-a-business/the-property-brothers-best-advice-for-entrepreneurs/483296