بعد از اینکه تجارت شما پوشش رسانه ای را انجام می دهد چه کاری باید انجام دهید

بعد از اینکه تجارت شما پوشش رسانه ای را انجام می دهد چه کاری باید انجام دهید

نظرات بیان شده توسط همکاران کارآفرین خودشان هستند.

از اکثر کارآفرینان بپرسید که از یک کمپین روابط عمومی چه می خواهند ، و شما تنوع همان پاسخ را خواهید شنید: “ما می خواهیم نام خود را از آنجا بیرون بیاوریم.” این عادلانه است دید مهم است.

اما این مشکل در اینجا وجود دارد: دید به تنهایی صورتحساب را پرداخت نمی کند.

من نمی توانم تعداد صاحبان مشاغل را که با آنها صحبت کرده ام ، حساب کنم که ده ها هزار نفر را در روابط عمومی صرف کرده ام ، پوشش خود را در TechCrunch ، Fast Company ، حتی Forbes – به زمین انداخته ام و هنوز هم نتوانستم یک مشتری جدید را به آن قرار دهد.

آنها مطبوعات شدند. آنها خط لوله دریافت نکردند.

چرا این اتفاق می افتد؟ زیرا بیشتر استراتژی های روابط عمومی در تیتر متوقف می شوند. آنها بازدیدهای رسانه ای را تعقیب می کنند و فرض می کنند که مزایای آن به فروش می رسد. اما در واقعیت ، مگر اینکه شکاف بین آگاهی و عمل را برطرف کنید ، حتی بهترین پوشش مطبوعات فقط یک فرصت از دست رفته است.

اگر می خواهید رسانه بعدی شما در واقع سوزن را جابجا کند ، در اینجا نحوه انجام این کار آورده شده است.

مرتبط: 10 راه برای به دست آوردن ترافیک بیشتر پس از پوشش رسانه ای

دید همان اعتماد نیست

ذکر در یک نشریه مهم می تواند کاملاً به برند شما کمک کند ، اما نه اگر در انزوا زندگی کند. در دنیای دیجیتال پر سر و صدا امروز ، خریداران فقط عمل نمی کنند زیرا آنها از شما شنیده اند. آنها وقتی به شما اعتماد دارند عمل می کنند.

و اعتماد با یک مقاله ساخته نشده است. این کشور با گذشت زمان ، در چندین نقطه لمسی ساخته شده است – و به ویژه از طریق سیگنالهایی که نشان می دهد نام تجاری شما معتبر ، معتبر و مورد تأیید دیگران است.

کاری که شما واقعاً با روابط عمومی انجام می دهید ، ایجاد سر و صدا نیست. شما در حال ایجاد سیگنال های اعتماد هستید – شواهدی که نشان می دهد چشم اندازهایی را که شما باید به آنها توجه کنید.

اما در اینجا جالب است: این سیگنال های اعتماد فقط در صورت استفاده از آنها از استراتژیک کار می کنند.

اجازه ندهید که یک مطبوعات عالی در خلاء بمیرد

بیایید بگوییم که شما در یک انتشار تجاری محترم نمایش داده می شوید. این فوق العاده است اما اگر تنها مکانی که پوشش آن در آن زندگی می کند در وب سایت آن انتشار است – و شما آن را در هر جای دیگر ادغام نمی کنید – بیشتر چشم اندازهای شما هرگز آن را نمی بینند.

درعوض ، شما باید با هر پیروزی رسانه ای مانند یک دارایی با ارزش بالا رفتار کنید و آن را در کانال های بازاریابی خود فعال کنید:

  • وب سایت: یک بخش “همانطور که در” مشاهده می شود “به صفحه اصلی یا صفحه خود اضافه کنید. نمایش آرم های نشریات را که در آن نمایش داده شده است. این تأییدیه های شخص ثالث اعتبار فوری را ایجاد می کند.

  • وثیقه فروش: عناوین ، نقل قول ها یا پیوندهای داستان را در عرشه های زمین و ایمیل های ارتباطی خود وارد کنید. وقتی یک چشم انداز شرکت شما را در یک فروشگاه شناخته شده نشان می دهد ، فقط چشمگیر نیست – قانع کننده است.

  • رسانه های اجتماعی: پوشش را چندین بار در سیستم عامل ها به اشتراک بگذارید ، نه فقط یک بار. انتشارات را برچسب بزنید ، از روزنامه نگار تشکر کنید و کارمندان را به تغییر شکل تشویق کنید. این امر به پیشرفت می رسد و باعث حرکت می شود.

  • کمپین های ایمیل: از پوشش رسانه ای به عنوان پایه و اساس خبرنامه یا ایمیل تغذیه استفاده کنید. اضافه کردن CTA مانند “چه چیزی را بخوانید [Publication] درباره ما گفت. “

با این کار ، شما آن رویداد یک بار را به یک تقویت کننده اعتماد چند لمسی تبدیل می کنید و شانس هایی را که یک چشم انداز از Observer Passive به سمت فعال می رود ، افزایش می دهد.

مرتبط: چگونه می توان از روابط عمومی خود نهایت استفاده

برای تأمین نیرو در تیم فروش خود از پرس استفاده کنید

PR فقط در بالای قیف کمک نمی کند. این می تواند یک دارایی عظیم در وسط و پایین روند فروش شما باشد – به ویژه در چرخه فروش طولانی و پیچیده B2B که در آن اعتماد و اعتبار اغلب نتیجه را تعیین می کنند.

تصور کنید که شما یک نماینده فروش هستید که سعی در بستن معامله دارید. کدام پیام قانع کننده تر است؟

“بگذارید توضیح دهم که چرا پلتفرم ما بهترین است.”

در مقابل

“در اینجا یک مقاله اخیر در صنعت هفتگی وجود دارد که توضیح می دهد که چگونه ما به شرکتی مانند شما کمک کردیم تا 40 ٪ کارآیی را بهبود بخشد.”

تفاوت را می بینید؟

پوشش مطبوعاتی به تیم فروش شما اعتبار سنجی شخص ثالث را می دهد که می توانند برای تقویت ارزش شما ، سهولت شک و تردید ، ایجاد فوریت و ایجاد اجماع داخلی استفاده کنند. این فقط برای دسترسی به سرما نیست. این همچنین یک منبع قدرتمند برای معاملات چند رشته ای و مسلح کردن قهرمانان داخلی شما با امتیازات اثبات است. هنگامی که درست انجام شود ، روابط عمومی به یکی از همه کاره ترین ابزارهای فروش شما تبدیل می شود.

شروع به اندازه گیری آنچه مهم است

بسیاری از برنامه های روابط عمومی هنوز هم به معیارهای مبهم مانند “برداشت” یا “معادل ارزش تبلیغ” متکی هستند. این با یک تیم اجرایی مدرن پرواز نمی کند.

اگر می خواهید تأثیر روابط عمومی را اثبات کنید ، باید آن را به نتایج تجاری وصل کنید:

  • چند بازدید از سایت از منابع روابط عمومی دریافت کرده اید؟

  • چه تعداد از این بازدید کنندگان به سرب تبدیل شده اند؟

  • آیا پس از کمپین رسانه ای شما ، حجم جستجوی مارک شده افزایش یافته است؟

  • آیا فروش از محتوا استفاده کرده است ، و آیا به سریعتر معاملات کمک می کند؟

سفر کامل را پیگیری کنید. و اگر ابزاری برای انجام این کار ندارید ، روی آنها سرمایه گذاری کنید. زیرا آنچه اندازه گیری می شود تأمین می شود.

مرتبط: یک لیست چک 5 مرحله ای برای به حداکثر رساندن پوشش مطبوعاتی برای تجارت شما

اگر با یک ایده دور می شوید ، آن را انجام دهید: ضربه مطبوعات شما برنده نیست. این درب باز است.

این همان کاری است که شما انجام می دهید – نحوه استفاده از این پوشش برای ایجاد اعتماد ، تولید سرب و فعال کردن فروش – که تعیین می کند PR یک مرکز هزینه است یا موتور رشد است.

شما برای جلب توجه سخت کار کرده اید. نگذارید آن را هدر دهد.

از اکثر کارآفرینان بپرسید که از یک کمپین روابط عمومی چه می خواهند ، و شما تنوع همان پاسخ را خواهید شنید: “ما می خواهیم نام خود را از آنجا بیرون بیاوریم.” این عادلانه است دید مهم است.

اما این مشکل در اینجا وجود دارد: دید به تنهایی صورتحساب را پرداخت نمی کند.

من نمی توانم تعداد صاحبان مشاغل را که با آنها صحبت کرده ام ، حساب کنم که ده ها هزار نفر را در روابط عمومی صرف کرده ام ، پوشش خود را در TechCrunch ، Fast Company ، حتی Forbes – به زمین انداخته ام و هنوز هم نتوانستم یک مشتری جدید را به آن قرار دهد.

بقیه این مقاله قفل شده است.

به کارآفرین بپیوندیدبا امروز برای دسترسی

مجله ترفندهای اینستاگرام

https://www.entrepreneur.com/growing-a-business/what-to-do-after-your-business-gets-media-coverage/492004

دیدگاهتان را بنویسید