بشکه کراکر با آرم مجدداً مورد استفاده قرار می گیرد.
یک آرم که خیلی خوب پیش نمی رود غیر معمول نیست – فقط از جگوار ، یا شکاف یا فیس بوک در Aughts بپرسید. اکنون ، بشکه Cracker در وسط یک بحث و جدال ویروسی در مورد آخرین طراحی مجدد خود قرار دارد. هفته گذشته ، این شرکت از یک آرم جدید با یک فونت تمیزتر رونمایی کرد که پیرمرد و بشکه را از طراحی خارج کرد. عبارت “فروشگاه قدیمی کشور” نیز حذف شد. این پنجمین بار دیگر Cracker Barrel در تاریخ 56 ساله خود است.
به طور طبیعی ، رسانه های اجتماعی در مورد Rebrand مهربان نبودند ، و به نظر می رسد همه از آن استفاده می کنند ، از رئیس جمهور دونالد ترامپ گرفته تا رستوران های رقیب مانند Steak ‘N Shake.
با این حال ، بشکه تركر در این دوره می ماند. روز دوشنبه در وب سایت خود ، زنجیره ای رستوران بیانیه ای صادر کرد که می گوید: “شما به ما نشان داده اید که می توانستیم کار بهتری را به اشتراک بگذاریم که چه کسی هستیم و ما همیشه خواهیم بود.”
مرتبط: در تلاش برای توضیح آنچه می فروشید؟ این مارک نوشیدنی بیش از حد بود-تا زمانی که این اصلاح 4 مرحله ای را امتحان کرد
آرم جدید بشکه
این شرکت خاطرنشان کرد: “آرم و بازسازی ها ممکن است عناوین ایجاد شود” ، اما بسیاری از چیزها از بین نمی روند ، از جمله “صندلی های تکان دهنده در ایوان ، آتش سوزی گرم در قلب ، بازی های Peg روی میز ، گنجینه های منحصر به فرد در مغازه هدیه ما ، و آمریکایی های پرنعمت با عتیقه ها که مستقیماً از انبار ما در لبانسون بیرون می آیند ، تنسی ، تنسی.”
در این بیانیه آمده است: “اگر چند روز گذشته به ما چیزی نشان داده است ، این است که مردم به شدت به بشکه کراکر اهمیت می دهند.” “ما واقعاً از صداهای صمیمانه شما سپاسگزاریم.”
در این بیانیه آمده است: “تایمر قدیمی” ، عمو هرشل ممکن است از آرم به خوبی از بین برود ، اما او “به جایی نمی رود – او خانواده است.” “او هنوز در منوی ما خواهد بود (خوش آمدید بشقاب صبحانه مورد علاقه عمو هرشل) ، در علائم جاده ای ما ، و در فروشگاه کشور ما نمایش داده شده است.”
یک رستوران بشکه کراکر ، با آرم قدیمی این شرکت ، در استرلینگ ، ویرجینیا ، ایالات متحده ، سه شنبه ، 26 آگوست 2025. AL Drago/Bloomberg | تصاویر گتی
مرتبط: Gwyneth Paltrow حلقه را در ستاره شناس ، رسوایی کنسرت Coldplay بسته می کند
این تغییر بخشی از به روزرسانی گسترده تر و گسترده تر شرکت بود.
Cracker Barrel فضای داخلی بسیاری از رستوران های خود را به روز کرده است ، که قبلاً عتیقه فروشی ها را در یک طراحی حداکثر به نمایش می گذارند ، و اکنون دارای رنگ های رنگی خنثی تر و مبلمان مدرن است. یک نماینده شرکت گفت زندگی کشور سال گذشته که 25-30 فروشگاه می توانند تازه کنند.
در این بیانیه ادامه داد: “ما همچنین می خواهیم مطمئن باشیم که بشکه Cracker برای نسل بعدی خانواده ها ، دقیقاً همانطور که برای شما بوده است ، در اینجا است.” “این بدان معناست که در سیستم عامل های جدید و به روش های جدید نمایش داده می شویم ، اما همیشه با میراث ما در قلب. ما این مسئولیت را بسیار جدی می گیریم. می دانیم که همیشه اولین بار همه چیز را درست نمی کنیم ، اما ما آزمایش ، یادگیری و گوش دادن به میهمانان و کارمندان خود را ادامه خواهیم داد.”
یک آرم که خیلی خوب پیش نمی رود غیر معمول نیست – فقط از جگوار ، یا شکاف یا فیس بوک در Aughts بپرسید. اکنون ، بشکه Cracker در وسط یک بحث و جدال ویروسی در مورد آخرین طراحی مجدد خود قرار دارد. هفته گذشته ، این شرکت از یک آرم جدید با یک فونت تمیزتر رونمایی کرد که پیرمرد و بشکه را از طراحی خارج کرد. عبارت “فروشگاه قدیمی کشور” نیز حذف شد. این پنجمین بار دیگر Cracker Barrel در تاریخ 56 ساله خود است.
به طور طبیعی ، رسانه های اجتماعی در مورد Rebrand مهربان نبودند ، و به نظر می رسد همه از آن استفاده می کنند ، از رئیس جمهور دونالد ترامپ گرفته تا رستوران های رقیب مانند Steak ‘N Shake.
با این حال ، بشکه تركر در این دوره می ماند. روز دوشنبه در وب سایت خود ، زنجیره ای رستوران بیانیه ای صادر کرد که می گوید: “شما به ما نشان داده اید که می توانستیم کار بهتری را به اشتراک بگذاریم که چه کسی هستیم و ما همیشه خواهیم بود.”
بقیه این مقاله قفل شده است.
به کارآفرین بپیوندیدبا امروز برای دسترسی
https://www.entrepreneur.com/business-news/cracker-barrel-is-sticking-with-its-rebranded-logo-design/496360