بشکه کراکر با آرم مجدداً مورد استفاده قرار می گیرد.

بشکه کراکر با آرم مجدداً مورد استفاده قرار می گیرد.

یک آرم که خیلی خوب پیش نمی رود غیر معمول نیست – فقط از جگوار ، یا شکاف یا فیس بوک در Aughts بپرسید. اکنون ، بشکه Cracker در وسط یک بحث و جدال ویروسی در مورد آخرین طراحی مجدد خود قرار دارد. هفته گذشته ، این شرکت از یک آرم جدید با یک فونت تمیزتر رونمایی کرد که پیرمرد و بشکه را از طراحی خارج کرد. عبارت “فروشگاه قدیمی کشور” نیز حذف شد. این پنجمین بار دیگر Cracker Barrel در تاریخ 56 ساله خود است.

به طور طبیعی ، رسانه های اجتماعی در مورد Rebrand مهربان نبودند ، و به نظر می رسد همه از آن استفاده می کنند ، از رئیس جمهور دونالد ترامپ گرفته تا رستوران های رقیب مانند Steak ‘N Shake.

با این حال ، بشکه تركر در این دوره می ماند. روز دوشنبه در وب سایت خود ، زنجیره ای رستوران بیانیه ای صادر کرد که می گوید: “شما به ما نشان داده اید که می توانستیم کار بهتری را به اشتراک بگذاریم که چه کسی هستیم و ما همیشه خواهیم بود.”

مرتبط: در تلاش برای توضیح آنچه می فروشید؟ این مارک نوشیدنی بیش از حد بود-تا زمانی که این اصلاح 4 مرحله ای را امتحان کرد

آرم جدید بشکه

این شرکت خاطرنشان کرد: “آرم و بازسازی ها ممکن است عناوین ایجاد شود” ، اما بسیاری از چیزها از بین نمی روند ، از جمله “صندلی های تکان دهنده در ایوان ، آتش سوزی گرم در قلب ، بازی های Peg روی میز ، گنجینه های منحصر به فرد در مغازه هدیه ما ، و آمریکایی های پرنعمت با عتیقه ها که مستقیماً از انبار ما در لبانسون بیرون می آیند ، تنسی ، تنسی.”

در این بیانیه آمده است: “اگر چند روز گذشته به ما چیزی نشان داده است ، این است که مردم به شدت به بشکه کراکر اهمیت می دهند.” “ما واقعاً از صداهای صمیمانه شما سپاسگزاریم.”

در این بیانیه آمده است: “تایمر قدیمی” ، عمو هرشل ممکن است از آرم به خوبی از بین برود ، اما او “به جایی نمی رود – او خانواده است.” “او هنوز در منوی ما خواهد بود (خوش آمدید بشقاب صبحانه مورد علاقه عمو هرشل) ، در علائم جاده ای ما ، و در فروشگاه کشور ما نمایش داده شده است.”

یک رستوران بشکه کراکر ، با آرم قدیمی این شرکت ، در استرلینگ ، ویرجینیا ، ایالات متحده ، سه شنبه ، 26 آگوست 2025. AL Drago/Bloomberg | تصاویر گتی

مرتبط: Gwyneth Paltrow حلقه را در ستاره شناس ، رسوایی کنسرت Coldplay بسته می کند

این تغییر بخشی از به روزرسانی گسترده تر و گسترده تر شرکت بود.

Cracker Barrel فضای داخلی بسیاری از رستوران های خود را به روز کرده است ، که قبلاً عتیقه فروشی ها را در یک طراحی حداکثر به نمایش می گذارند ، و اکنون دارای رنگ های رنگی خنثی تر و مبلمان مدرن است. یک نماینده شرکت گفت زندگی کشور سال گذشته که 25-30 فروشگاه می توانند تازه کنند.

در این بیانیه ادامه داد: “ما همچنین می خواهیم مطمئن باشیم که بشکه Cracker برای نسل بعدی خانواده ها ، دقیقاً همانطور که برای شما بوده است ، در اینجا است.” “این بدان معناست که در سیستم عامل های جدید و به روش های جدید نمایش داده می شویم ، اما همیشه با میراث ما در قلب. ما این مسئولیت را بسیار جدی می گیریم. می دانیم که همیشه اولین بار همه چیز را درست نمی کنیم ، اما ما آزمایش ، یادگیری و گوش دادن به میهمانان و کارمندان خود را ادامه خواهیم داد.”

یک آرم که خیلی خوب پیش نمی رود غیر معمول نیست – فقط از جگوار ، یا شکاف یا فیس بوک در Aughts بپرسید. اکنون ، بشکه Cracker در وسط یک بحث و جدال ویروسی در مورد آخرین طراحی مجدد خود قرار دارد. هفته گذشته ، این شرکت از یک آرم جدید با یک فونت تمیزتر رونمایی کرد که پیرمرد و بشکه را از طراحی خارج کرد. عبارت “فروشگاه قدیمی کشور” نیز حذف شد. این پنجمین بار دیگر Cracker Barrel در تاریخ 56 ساله خود است.

به طور طبیعی ، رسانه های اجتماعی در مورد Rebrand مهربان نبودند ، و به نظر می رسد همه از آن استفاده می کنند ، از رئیس جمهور دونالد ترامپ گرفته تا رستوران های رقیب مانند Steak ‘N Shake.

با این حال ، بشکه تركر در این دوره می ماند. روز دوشنبه در وب سایت خود ، زنجیره ای رستوران بیانیه ای صادر کرد که می گوید: “شما به ما نشان داده اید که می توانستیم کار بهتری را به اشتراک بگذاریم که چه کسی هستیم و ما همیشه خواهیم بود.”

بقیه این مقاله قفل شده است.

به کارآفرین بپیوندیدبا امروز برای دسترسی

مجله ترفندهای اینستاگرام

https://www.entrepreneur.com/business-news/cracker-barrel-is-sticking-with-its-rebranded-logo-design/496360

دیدگاهتان را بنویسید