بسیاری از برندها با نادیده گرفتن این مراحل مهم تبلیغاتی در معرض خطر رها شدن هستند

تعطیلات ممکن است دور باشد، اما از دیدگاه صندوق تبلیغات، این چیزی است که شما می خواهید قبل از رسیدن به آن، برای مدت طولانی آماده باشید. برندها می توانند به فصول تعطیلات مختلف پایبند باشند، برخی ممکن است بخواهند در این مدت هزینه تبلیغات خود را به میزان قابل توجهی افزایش دهند و برخی دیگر ممکن است بخواهند آن را مجددا ارزیابی کنند. فراتر از تعطیلات، سایر رویدادهای فصلی می توانند به طور قابل توجهی بر هزینه های تبلیغاتی تأثیر بگذارند. رویدادهایی مانند مسابقات ورزشی بزرگ (به عنوان مثال، المپیک، جام جهانی فوتبال)، نمایش جوایز، و حتی فصل بازگشت به مدرسه می‌توانند شاهد افزایش رقابت و نرخ تبلیغات بالاتر باشند. این دوره های زمانی نقش مهمی در افزایش هزینه تبلیغات دارند. بر کسی پوشیده نیست که مصرف کنندگان دوست دارند در فصل تعطیلات نسبت به رفتار معمول خرج کردنشان پول بیشتری خرج کنند. به این ترتیب، مهم است که برای تعطیلات سالانه خود جلوتر از منحنی باشید و توجه داشته باشید که این دوره زمانی است که تبلیغ کنندگان بیشترین علاقه را به جذب مخاطبان هدف خود دارند. این بدان معناست که تقاضا برای تبلیغات معمولاً سالانه افزایش قابل توجهی دارد، اما توجه به این امر و برنامه ریزی از قبل شما را در خط مقدم نگه می دارد. مهم است که این دوره ها و برنامه ریزی را بخشی از استراتژی بازاریابی خود قرار دهید.

ابزارهای بازاریابی هوشمند و اتوماسیون بازاریابی بزرگترین متحدان شما در پیمایش این چالش هستند. اتوماسیون می‌تواند کنترل هزینه‌های تبلیغاتی شما را مدیریت کند، و دائماً بهترین موجودی را بر اساس عملکرد گذشته و همچنین نرخ‌های تبلیغات مداوم و کانال‌های با عملکرد برتر جستجو کنید. شناسایی و اولویت بندی این کانال های با عملکرد برتر تضمین می کند که بودجه شما به سمت تاثیرگذارترین راه ها هدایت می شود. ابزارهای بازاریابی می‌توانند با تعیین دقیق‌ترین گزینه‌های هدف‌گیری، حذف حدس و گمان از تبلیغات آنلاین و دادن زمان و انرژی به شما برای بازگشت به سایر حوزه‌های کسب‌وکارتان، به‌عنوان متحدانی کم‌هزینه عمل کنند. این فوکوس لیزری هزینه و زمان تبلیغاتی تلف شده را حذف می‌کند و اطمینان می‌دهد که پیام شما دقیقاً به مخاطب مورد نظر شما می‌رسد و در نهایت هزینه کلی تبلیغات شما را کاهش می‌دهد.

بیایید با وضعیت فعلی شروع کنیم. نرخ تبلیغات در حال افزایش است، به این معنی که برای جذب کیفیت ترافیک مورد نظر خود باید بودجه خود را افزایش دهید. هزینه تبلیغات آنلاین موثر بر اساس عرضه و تقاضا تعیین می شود. هنگامی که شرکت های بیشتری برای قرار دادن تبلیغات مشابه رقابت می کنند، قیمت آن مکان افزایش می یابد.

مطالب مرتبط: آیا هزینه های تبلیغاتی شما به هدر می رود؟ اگر این معیار را به طور کامل درک نکنید، ممکن است باشد

عرضه و تقاضا هزینه را دیکته می کند

دلایل این افزایش اخیر چیست؟ اولاً، همه‌گیری باعث افزایش تجارت الکترونیک شد زیرا مصرف‌کنندگان از فروشگاه‌های آجر و ملات به خرده‌فروشی‌های آنلاین روی آوردند. با این حال، این رونق با چالش هایی مواجه شده است. هنگامی که جهان تعطیل شد، برندها به طور قابل توجهی هزینه های بازاریابی خود را کاهش دادند – یا حتی به طور کلی متوقف کردند. اکنون که اقتصاد دوباره رشد کرده است، رقابت با انتقام بازگشته است. تسلط گوگل ادز و تبلیغات فیسبوک نیز شمشیری دولبه برای تبلیغ کنندگان ایجاد کرده است. در حالی که این پلتفرم‌ها قابلیت‌های گسترده و هدف‌گیری را ارائه می‌دهند، محبوبیت آنها هزینه‌های تبلیغات را افزایش داده است. این به دلیل یک مورد کلاسیک از عرضه و تقاضا است. با رقابت بیشتر کسب‌وکارها برای فضای تبلیغاتی مشابه در این پلتفرم‌ها، جنگ‌های پیشنهادی شروع می‌شود و هزینه هر کلیک یا نمایش را افزایش می‌دهد. این روند با محدودیت‌هایی در ردیابی داده‌ها تقویت می‌شود و مشخص کردن مخاطب ایده‌آل خود را برای تبلیغ‌کنندگان سخت‌تر می‌کند. نتیجه؟ هزینه های سنگین تر برای کسب و کارها برای دستیابی به مشتریان بالقوه خود به صورت آنلاین. علاوه بر این، افزایش محبوبیت خرید آنلاین، تبلیغ‌کنندگان بیشتری را به خود جلب کرده و رقابت برای جلب توجه مصرف‌کننده را افزایش داده و هزینه فضای تبلیغاتی را افزایش داده است. این عوامل چشم‌انداز پیچیده‌ای را برای کسب‌وکارهای تجارت الکترونیک ایجاد می‌کنند و نیازمند استراتژی‌های نوآورانه برای حرکت در واقعیت‌های جدید بازار آنلاین هستند. این، همراه با جمعیت رو به رشد تبلیغ‌کنندگان، و همچنین بسیاری از برندها که بازاریابی آنلاین خود را به دلیل فرهنگ دور از راه دور انجام داده‌اند، به این معنی است که هزینه‌ها افزایش می‌یابد و تنها ادامه خواهد یافت.

از تکنولوژی و اتوماسیون بهره ببرید

نظرات بیان شده توسط مشارکت کنندگان کارآفرین مربوط به خود آنهاست.

چشم انداز هزینه های تبلیغات در سال های اخیر به طور قابل توجهی تغییر کرده است. ما شاهد یک تغییر عمده در کمپین های بازاریابی از قبل از همه گیری تا کنون بوده ایم. همه چیز از سبک‌های گرافیکی گرفته تا شخصی‌سازی تکامل یافته است و هزینه‌ها نیز تغییر کرده است. با وجود برندهای بیشتر در ترکیب، هزینه های تبلیغاتی به طور مداوم در حال افزایش است.

مطالب مرتبط: 4 هک بودجه بازاریابی که کسب و کار شما را در سال 2024 تقویت می کند

از قبل برای فصل های مختل برنامه ریزی کنید

اگرچه بسیاری از صاحبان کسب و کار به دلیل هزینه تصمیم به اتخاذ رویکرد DIY می کنند، هزینه فرصت ناشی از ندانستن نحوه صحیح هدف قرار دادن مخاطب، استفاده از ابزارها برای بهبود نتایج و کاهش هزینه های هر کلیک و هر بار نمایش معمولاً بسیار گران تر است. به جای کار با یک متخصص یکی از راه‌های تولید تبلیغات بسیار مرتبط، استفاده از فناوری امروزی است. هوش مصنوعی می تواند در مورد هر زیرمجموعه ای از مخاطبان شما بیشتر از آنچه تصور می کنید بیاموزد. علاوه بر این، بهترین ابزارهای بازاریابی هوش مصنوعی استفاده از داده های خود را برای ایجاد تبلیغات بسیار مرتبط آسان می کند. بنابراین، اگر هنوز در حال بررسی صفحات گسترده هستید، به امید پیدا کردن روند، زمان آن رسیده است که فناوری خود را ارتقا دهید.

در طول سال‌ها، بازاریابان شاهد افزایش تقاضا در طول فصل تعطیلات بوده‌اند و ظاهراً پس از فصل تعطیلات کاهش می‌یابند. با این حال، به نظر می رسد که این کاهش فصلی هر سال در حال کاهش است. در نهایت، به نظر می رسد بازاریابان کاهش تقاضا را پس از فصل تعطیلات پیش بینی می کنند و به همین دلیل، بسیاری در حال صرفه جویی در مقادیر قابل توجهی برای این دوره هستند. این باعث افزایش تقاضا می شود که رقبای تعطیلات افزایش می یابد، که به نوبه خود به این معنی است که باید در این زمان ها به فکر اضافه کردن بیشتر به صندوق تبلیغات خود باشید. داشتن یک شریک اتوماسیون بازاریابی می تواند به شما کمک کند تا با خودکارسازی فرآیند برای شما، به موفقیت برسید.

خط پایین

سوال این است که چرا برخی هنوز در تعدیل مخارج خود مردد هستند؟ واقعیت ساده این است که بودجه باید در طول زمان تغییر کند. اگر بودجه شما تغییر نکند، نمی توانید با تعداد روزافزون برندهایی که به صورت آنلاین تبلیغ می کنند، رقابت کنید.

بیایید آنچه را که باید بدانید اگر قصد دارید در فضای تبلیغاتی رقابتی فزاینده ادامه دهید را تجزیه و تحلیل کنیم.

نتیجه نهایی این است که صنعت بازاریابی دارای تاریخچه ای از تکامل سریع است و این تکامل به احتمال زیاد به این زودی ها پایان نخواهد یافت. با پیوستن بیشتر و بیشتر تبلیغ‌کنندگان به این مبارزه، تقاضا احتمالاً به رشد خود ادامه می‌دهد که منجر به افزایش قیمت‌های تبلیغاتی می‌شود. با برنامه ریزی برای آینده و تغییرات احتمالی در تبلیغات، مطمئن شوید که برند شما از رقبا جلوتر است.

مجله ترفندهای اینستاگرام

https://www.entrepreneur.com/growing-a-business/many-brands-risk-being-left-behind-by-overlooking-these/476897

دیدگاهتان را بنویسید