برند شما باید به راحتی قابل تشخیص باشد – در اینجا به همین دلیل است

برند شما باید به راحتی قابل تشخیص باشد – در اینجا به همین دلیل است

نظرات بیان شده توسط همکاران کارآفرین خودشان هستند.

غذای اصلی

  • ایجاد اعتماد از طریق قوام و شفافیت برای به دست آوردن اعتماد به نفس مشتری ، به ویژه در بین مصرف کنندگان جوان ، بسیار مهم است.
  • رویکردها و مشارکتهای خلاق می تواند منجر به دستیابی به بازار و نفوذ اقتصادی ، حتی برای مشاغل کوچک شود.
  • تمایز برند شما از رقبا و پرورش وفاداری به برند از طریق تجربیات استثنایی با روابط مصرف کننده ماندگار پرداخت می شود.

در بازار بسیار رقابتی امروز ، شناخت برند نقش مهمی در ماندگاری هر سرمایه گذاری تجاری دارد. با توجه به اینکه مشتریان با گزینه های ثابت و بی شماری بمباران می شوند ، ایستادن به عنوان یک صاحب مشاغل کوچک چالش برانگیز تر شده است.

با این حال ، با تقویت آگاهی قوی برند و ارائه مداوم تجربیات استثنایی مشتری ، کارآفرینان می توانند هویت متمایز را به دست آورند و از وفاداری مصرف کننده پایدار اطمینان حاصل کنند. در اینجا چهار دلیل من وجود دارد که چرا اولویت بندی درک برند ، بخش اساسی استراتژی تجاری بلند مدت شما است و اینکه چرا نشان دادن به روشی غیر منتظره ثابت می کند که یک تاکتیک بی موقع است.

مرتبط: 7 روش قدرتمند برای بهبود اعتبار و شناخت برند شما

ایجاد اعتماد و اعتبار

کسب و کار برای مصرف کنندگان بیش از آگاهی نیاز دارد-مشتریان باید بدانند که می توانند به توانایی شما در تأمین نیازهای خود اعتماد کنند. مشتریان به طور فزاینده ای برای کسب اطلاعات به دنیای دیجیتال می روند و حضور فعال آنلاین را برای مارک های مختلف در هر اندازه بسیار مهم می کنند. اگرچه ممکن است اساسی به نظر برسد ، سازگاری در آرم ها ، رنگ ها ، امضاهای ایمیل و لحن صوتی برای همه مخاطبان. استفاده از همان اصول در تمام قسمت های مارک تجاری خود ، حرفه ای بودن و قابلیت اطمینان را نشان می دهد.

مصرف کنندگان جوان (فکر می کنند ژنرال Z و آلفا) ، به ویژه ، شفافیت ، اخلاق و مسئولیت اجتماعی را در هنگام تصمیم گیری آنلاین خود ارزش قائل هستند. به طور خاص ، این گروه ها به سمت کار عمدی و قابل تأثیر اجتماعی توسط مارک ها گرایش می یابند.

از منظر شناخت برند ، به خاطر داشته باشید که نسل های جوان نسبت به تبلیغات سنتی نسبت به پیشینیان خود شک دارند. با این حال ، برندسازی قوی ، تعامل را تقویت می کند و داستان پردازی مؤثرتر و مورد نظر را فراهم می کند. مشاغل کوچک در این زمینه اهرم دارند ، زیرا ارتباطات غالباً از یک تیم کوچکتر حاصل می شود ، یک عنصر انسانی را پرورش می دهند و یک صدای معتبر ایجاد می کنند. با به اشتراک گذاشتن انگیزه خود برای شروع کار خود ، پاسخ دادن به شخصاً به سوالات و بررسی های مشتری یا همکاری با سایر مشاغل کوچک ، از شخصیت خود استفاده کنید.

گسترش دسترسی و تأثیر بازار

گسترش دسترسی شما برند شما را به سمت خط مقدم سوق می دهد و از مصرف کنندگان ارزش منحصر به فرد محصولات و خدمات شما را درک می کند. حتی برای مشاغل کوچک ، برخی از پیشنهادات می توانند در یک بازار اشباع اشباع تحت الشعاع قرار بگیرند. اما جعل یک مسیر جدید برای رسیدن به بخش های جدید مشتری می تواند همه تفاوت ها را ایجاد کند.

به عنوان مثال ، برای افزایش آگاهی مشتری از خدمات اسناد اسناد فروشگاه UPS ، ما یک کمپین با محوریت این سرویس را با تبلیغات اضافی در بازار اولویت بندی راه اندازی کردیم. به طور معمول ما در نمایش غیر منتظره ، ما در شهر نیویورک با تاپ های تاکسی و بیلبوردهای دیجیتال نشان دادیم و نزدیک به 155 میلیون برداشت و بیش از 700،000 دلار ارزش برند کسب کردیم. این کمپین به مصرف کنندگان یادآوری می کند که به لطف خدمات خرد کردن در فروشگاه UPS ، اطلاعات حساس می توانند و باید خصوصی بمانند. برای تقویت بیشتر ، ما با تأثیرگذار همکاری کردیم تا خدمات و تبلیغات خود را با مخاطبان Tiktok به اشتراک بگذاریم.

از دیدگاه تجاری کوچک ، شناخت برند رانندگی لزوماً نیازی به انجام کار گسترده ندارد. یک همکاری استراتژیک با یک کارآفرین دیگر یا سرمایه گذاری در روند نوظهور با پایگاه مشتری خود در نظر بگیرید. “غیر منتظره” در چشم بیننده است.

برکناری این رقابت

تمایز دهنده های رقابتی به یک برند کمک می کنند تا از رقبای خود جدا شود. این که آیا این روابط شخصی شما با مشتریان ایجاد می کنید ، ابتکارات تأثیر جامعه که ارتباطات محلی را پرورش می دهند یا محصولی جدید که نیاز به یک نیاز نادیده گرفته را برآورده می کند ، پیدا کردن گزاره ارزش منحصر به فرد شما می تواند برند شما را بالا ببرد.

جالب اینجاست که اعتماد مشتری به شرکتهای بزرگ همچنان رو به کاهش است. فقط 52 ٪ از مصرف کنندگان می گویند طبق نظرسنجی گارتنر در مورد ارزش مصرف کننده ، در سال 2024 به مارک های بزرگ اعتماد دارند که از 66 ٪ در سال 2021 کاهش یافته است. این داده ها نشان می دهد که شناخته شدن کافی نیست ؛ مصرف کنندگان معنی می خواهند. به طور خاص ، آنها به ارتباط ، شخصی سازی و ارتباط می پردازند – مناطقی که صاحبان مشاغل کوچک به دلیل روابط عمیقی که با جوامع خود و سایر ذینفعان ایجاد می کنند می درخشند.

هنگامی که به دنبال پیشروی هستید ، تمایز دهنده رقابتی شما به امضای ماندگار شما تبدیل می شود. هنگامی که مردم می دانند که می توانند برای بازگرداندن پرفروش ها ، حضور شما در یک نمایشگاه هنری محلی یا خدمات مشتری قابل اعتماد ، روی شما حساب کنند ، احتمالاً دلار خرید آنها دنبال خواهد شد.

مرتبط: نحوه استفاده از داستان پردازی برای افزایش تعامل با مشتری

رانندگی وفاداری مشتری و تکرار تجارت

با اعتماد مشتری وفاداری برند می آید. وفاداری برند ، دقیقاً همانطور که اعتماد ، باید با اطمینان از یک تجربه استثنایی ثابت باشد ، دائماً به دست می آید. ارائه تجربیات قابل اعتماد و با کیفیت بالا مطابق با بازخورد مشتری ، مزایای غیرقابل انکار برای خط مشی تجاری دارد. بودن برند تعالی ، تجربیات فراموش نشدنی مشتری را ایجاد می کند. و هنگامی که اشتباهات اتفاق می افتد ، مالکیت بسیار مهم است.

این که آیا شما در حال ایجاد پایگاه وفاداری مشتری خود هستید یا از یک خطا بهبود می یابید ، فهمیدم که همدلی سریع و شفاف دورترین است. این رویکرد ممکن است بلافاصله مسئله را حل نکند ، بلکه در اسرع وقت با ذهنیت آن ، اگر در کفش مشتری خود بودید ، به آن بپردازید ، چه چیزی شما را راحت می کند؟ در دنیایی که مردم گزینه های بی پایان دارند ، مارک هایی که به طور مداوم گوش می دهند ، سازگار می شوند و در پشت وعده های خود می ایستند ، مواردی هستند که نه تنها موفق می شوند – بلکه به صورت نمایی شکوفا می شوند.

هویت ، تمایز و مالکیت سنگ بنای شناخت پایدار برند است. با تجسم این اصول – نه فقط ارتقاء آنها – سازمان شما می تواند سر و صدا را از بین ببرد و روابط پایدار را با مشتریان فعلی و آینده برقرار کند.

غذای اصلی

  • ایجاد اعتماد از طریق قوام و شفافیت برای به دست آوردن اعتماد به نفس مشتری ، به ویژه در بین مصرف کنندگان جوان ، بسیار مهم است.
  • رویکردها و مشارکتهای خلاق می تواند منجر به دستیابی به بازار و نفوذ اقتصادی ، حتی برای مشاغل کوچک شود.
  • تمایز برند شما از رقبا و پرورش وفاداری به برند از طریق تجربیات استثنایی با روابط مصرف کننده ماندگار پرداخت می شود.

در بازار بسیار رقابتی امروز ، شناخت برند نقش مهمی در ماندگاری هر سرمایه گذاری تجاری دارد. با توجه به اینکه مشتریان با گزینه های ثابت و بی شماری بمباران می شوند ، ایستادن به عنوان یک صاحب مشاغل کوچک چالش برانگیز تر شده است.

با این حال ، با تقویت آگاهی قوی برند و ارائه مداوم تجربیات استثنایی مشتری ، کارآفرینان می توانند هویت متمایز را به دست آورند و از وفاداری مصرف کننده پایدار اطمینان حاصل کنند. در اینجا چهار دلیل من وجود دارد که چرا اولویت بندی درک برند ، بخش اساسی استراتژی تجاری بلند مدت شما است و اینکه چرا نشان دادن به روشی غیر منتظره ثابت می کند که یک تاکتیک بی موقع است.

مرتبط: 7 روش قدرتمند برای بهبود اعتبار و شناخت برند شما

مجله ترفندهای اینستاگرام

https://www.entrepreneur.com/leadership/your-brand-needs-to-be-easily-recognizable-heres-why/497484

دیدگاهتان را بنویسید