برندی بسازید که شما را مورد توجه قرار دهد – با این یک ابزار شروع کنید
نظرات بیان شده توسط همکاران کارآفرین خودشان هستند.
در دنیای دیجیتال اول ، اولین برداشت شما به ندرت به صورت حضوری اتفاق می افتد. این به صورت آنلاین اتفاق می افتد – در نتایج Google ، در LinkedIn ، در خط شما. این که آیا شما یک بنیانگذار ، Freelancer یا Exec Future هستید ، چگونه به صورت دیجیتالی فرصت هایی را که به دست می آورید شکل می دهد. اما تا همین اواخر ، ساختن یک برند شخصی معتبر و صیقلی به زمان ، پول و کمک حرفه ای نیاز داشت.
هوش مصنوعی در حال تغییر آن است. این فقط تغییر نحوه عملکرد مشاغل نیست. این تغییر می کند که چگونه افراد خود را وارد می کنند.
هوش مصنوعی می تواند برند شما را تقویت یا تضعیف کند
ابزارهای برندسازی AI نوید سرعت ، مقیاس و لهستانی با کیفیت استودیویی را دارند. اما این حقیقت است: هوش مصنوعی یک مارک کثیف را برطرف نمی کند. این فقط آشفتگی را بیشتر نشان می دهد.
افراد زیادی انتظار دارند که هوش مصنوعی تمام کارها را انجام دهد – صدای خود را تولید کند ، پیام آنها را تعریف کند و به مخاطبان خود برسد. اما هنگامی که از کار بنیادی صرف نظر می کنید ، محتوای تولید شده تمایل به احساس عمومی یا سوء استفاده می کند. مارک هایی که با هوش مصنوعی موفق می شوند توسط افرادی هدایت می شوند که در مورد آنچه در نظر می گیرند ، چگونه صحبت می کنند و با چه کسی صحبت می کنند ، روشن هستند.
هوش مصنوعی یک تقویت کننده است. اگر آن را وضوح تغذیه می کنید ، ثبات می کنید. اگر آن را به سردرگمی تغذیه کنید ، سر و صدا می کنید.
مرتبط: چگونه هوش مصنوعی تولیدی آینده برند شما را متحول خواهد کرد
دید خلاق هنوز مهم است
به عنوان دستیار خود به هوش مصنوعی فکر کنید ، نه جایگزینی. بهترین نتیجه هنگامی حاصل می شود که مانند یک مدیر خلاق به آن نزدیک شوید – جهت گیری ، ویرایش با مراقبت و تزریق دیدگاه شخصی. هوش مصنوعی می تواند به شما در نوشتن سریعتر ، ایجاد تصاویر و خودکار سازی گردش کار کمک کند ، اما نمی تواند جایگزین تجربه زندگی یا شهود شما شود.
لحن ، داستان ها و نظرات شما همان چیزی است که برند شما را به یاد ماندنی می کند. هوش مصنوعی به مقیاس کمک می کند – آن را جایگزین نمی کند.
استفاده از هوش مصنوعی با قصد
اگر تازه شروع به کار کرده اید ، روی سه حوزه تمرکز کنید که هوش مصنوعی می تواند بیشترین تأثیر را داشته باشد.
با هویت بصری خود شروع کنید. اگر عکس های حرفه ای ندارید ، عکسهای مربوط به AI می توانند فوراً حضور شما را در LinkedIn ، وب سایت ها ، عرشه های زمین و حتی پیشنهادات صحبت کردن ارتقا دهند. یکی از مشاورین من با عکسهای سازگار با AI سازگار با محتوای او کار کردم و تصویری قابل تشخیص را ایجاد کردم که باعث می شود برند وی معتبر تر و منسجم تر شود-بدون فتوشاپ.
سپس ، هوش مصنوعی را در پیام رسانی و محتوای خود اعمال کنید. از آن برای ایده های طوفان مغزی ، پیش نویس طرح ها و ویرایش پست ها استفاده کنید. اما همیشه خروجی را اصلاح کنید تا مطمئن شوید که صدای شما از بین می رود.
سرانجام ، به اتوماسیون گردش کار نگاه کنید. هوش مصنوعی می تواند تماس ها را خلاصه کند ، ایده های محتوا را پیشنهاد کند و حتی به مدیریت تقویم شما کمک کند.
چه موفقیتی به نظر می رسد
من شخصاً دیده ام که سولپنرها از عکسهای مربوط به AI ، الگوهای محتوا و اتوماسیون استفاده می کنند تا برند خود را با بودجه کفش تبدیل کنند-رزرو برای پادکست ها ، امضای مشتری های جدید و نغمه صحبت کردن.
موضوع مشترک؟ آنها با هوش مصنوعی به عنوان میانبر رفتار نکردند. آنها با آن به عنوان یک شریک خلاق رفتار کردند.
برای چه چیزی باید مراقب باشید
البته هوش مصنوعی بدون خطر نیست. بزرگترین اشتباه برون سپاری صدای شما به طور کامل است. اگر محتوای شما مانند همه افراد دیگر به نظر می رسد ، آنچه را که شما را متمایز می کند از دست می دهید. اصالت هنوز ارز اعتماد است.
تله دیگر اضافه بار ابزار است. سیستم عامل های جدید هوش مصنوعی روزانه راه اندازی می شوند ، اما تعقیب همه آنها تمرکز شما را پراکنده می کند. ساده شروع کنید. یک یا دو نفر را که از گردش کار شما پشتیبانی می کند ، مانند Chatgpt برای نوشتن یا جمینی برای خلاصه های سریع ، استاد کنید و از آنجا رشد کنید.
مرتبط: هوش مصنوعی برای underdog – در اینجا چگونگی رشد مشاغل کوچک با هوش مصنوعی است
آینده متعلق به کسانی است که سازگار هستند
هوش مصنوعی دیگر اختیاری نیست. این یک مزیت استراتژیک برای هرکسی است که به صورت آنلاین شهرت ایجاد می کند. هرچه بیشتر در ایجاد محتوا ، برندسازی و فعالیتهای تجاری تعبیه می شود ، افرادی که یاد می گیرند از آن استفاده کنند ، متفکرانه برجسته خواهند شد.
مهمتر از همه ، هوش مصنوعی مانع از برندسازی شخصی با کیفیت بالا است. شما دیگر نیازی به یک تیم یا بودجه پنج رقمی ندارید تا مانند یک حرفه ای به نظر برسید. آنچه شما نیاز دارید بینایی ، وضوح و تمایل به رهبری روند است.
اگر دیدگاه را به ارمغان بیاورید ، هوش مصنوعی می تواند قدرت را به ارمغان بیاورد.
در دنیای دیجیتال اول ، اولین برداشت شما به ندرت به صورت حضوری اتفاق می افتد. این به صورت آنلاین اتفاق می افتد – در نتایج Google ، در LinkedIn ، در خط شما. این که آیا شما یک بنیانگذار ، Freelancer یا Exec Future هستید ، چگونه به صورت دیجیتالی فرصت هایی را که به دست می آورید شکل می دهد. اما تا همین اواخر ، ساختن یک برند شخصی معتبر و صیقلی به زمان ، پول و کمک حرفه ای نیاز داشت.
هوش مصنوعی در حال تغییر آن است. این فقط تغییر نحوه عملکرد مشاغل نیست. این تغییر می کند که چگونه افراد خود را وارد می کنند.
هوش مصنوعی می تواند برند شما را تقویت یا تضعیف کند
بقیه این مقاله قفل شده است.
به کارآفرین بپیوندیدبا امروز برای دسترسی
https://www.entrepreneur.com/starting-a-business/build-a-brand-that-gets-you-noticed-starting-with-this/491194