برای تقویت ترافیک از ویژگی کشویی اینستاگرام استفاده کنید

برای تقویت ترافیک از ویژگی کشویی اینستاگرام استفاده کنید

ویژگی اینستاگرام “Swipe Up” راهی عالی برای ارتباط با مخاطب هدف شما و کسب بازدید بیشتر از وب سایت شما است.

اینستاگرام با داشتن بیش از 800 میلیون کاربر فعال (و شمارش!) به اعتبار آن ، اگر جدی در ساخت برند خود هستید ، یک پلتفرم به طور فزاینده ای است.

امروز ، بازاریابی رسانه های اجتماعی بیش از ارسال مطالب خوب تشکیل شده است. شما باید راه های جدیدی پیدا کنید تا مخاطبان خود را درگیر نگه دارید.

استفاده از این ویژگی داستان اینستاگرام به شما کمک می کند تا همین کار را انجام دهید.

بنابراین ، بیایید هر آنچه را که باید بدانید برای شروع کار با انفجار ، پیش برویم.

چه است ، کشیدن (و چگونه کار می کند)؟

اگر قبلاً با اینستاگرام آشنا هستید ، می دانید که دو گزینه در مورد چگونگی نزدیک شدن به یک پست جدید دارید.

شما می توانید یک پست استاندارد را برای تغذیه اصلی خود ایجاد کنید یا به جای آن می توانید مطالب را به داستان خود ارسال کنید.

پست های خوراک به طور دائم از بین می روند ، اما داستان ها بعد از 24 ساعت از بین می روند. در نگاه اول ، ویژگی داستان ممکن است غیر ضروری یا زائد به نظر برسد ، اما استفاده از آن می تواند به تجارت شما کمک کند:

  • به شما امکان می دهد بیشتر ارسال کنید و تعامل را تقویت کنید بدون آبکردن فیدهای مردم با محتوای خود
  • به شما کمک می کند تا از قدرت بازاریابی در زمان واقعی برای ایجاد آگاهی از برند و توجه مردم در هنگام اهمیت بیشتر استفاده کنید.
  • شما را تا حد امکان قابل مشاهده در هنگام فیدهای پیروان خود نگه دارید. (داستانها همیشه در صدر خوراک اینستاگرام همه ظاهر می شوند.)

“کشویی Up” یک ویژگی مفید است که می توانید از آن استفاده کنید تا پست های داستان را قدرتمندتر کنید.

پست های کشویی دقیقاً مانند هر سهم داستان دیگر به جز فلش “بیشتر” یا “کشیدن به سمت بالا” در پایین به نظر می رسند.

هنگامی که بیننده به طور غریزی به کارگردانی می چرخد ​​، آنها به طرز جادویی به مقصد مورد نظر شما منتقل می شوند (به عنوان مثال یک صفحه محصول یا وب سایت شرکت شما). خیلی باحال ، درست است؟

چگونه می توانم به داستان خود ضربه بزنم؟

تکان دادن برای هر کاربر اینستاگرام در دسترس نیست، بنابراین اگر علاقه مند به استفاده از آن برای تقویت اعتبار برند و ترافیک سایت خود هستید ، ابتدا باید دو مورد از الزامات پایه را برآورده کنید.

  • آیا اینستاگرام تجارت شما یک حساب کاربری واقعی است؟ (اگر اینگونه نباشد ، تبدیل آن به یکی بسیار آسان است.)
  • آیا حساب شما حداقل 10،000 دنبال کننده دارد؟

هنگامی که می توانید به “بله” به هر دو سؤال پاسخ دهید ، می توانید شروع به تعبیه پیوندها به داستانهای خود و برداشت همه مزایا کنید.

faredepot از GIF و انیمیشن برای ارتقاء پیوند کشش خود استفاده می کند:

ویژگی کشیدن اینستاگرام

فقط تصویر پایه خود را انتخاب کنید ، روی نماد پیوند مشخص شده در بالا کلیک کنید و در لینک مورد نظر خود را بچسبانید. همین است!

با استفاده از کش رفتن به نفع خود

مانند خود داستانها ، اضافه کردن ضربه زدن به استراتژی اینستاگرام شما یک تغییر دهنده بازی در تعدادی از سطوح است. موارد زیر فقط چند مورد از بزرگترین دلایلی است که مشاغل واجد شرایط باید از آن استفاده کنند.

ترافیک خود را تقویت کنید

به طور طبیعی ، شما لینک وب سایت اصلی کسب و کار خود را در Bio اینستاگرام خود درج کرده اید ، اما اگر واقعاً بخواهید پیروان خود را بررسی کنند ، آنچه را که ارائه می دهید بررسی کنند.

از یک چیز ، فاصله توجه مردم کوتاه است ، بنابراین اکثر آنها بدون دلیل واقعاً خوب قصد ندارند از یک پست دور شوند. به علاوه ، شما فقط دارید یکی پیوند زیستی ، بنابراین ممکن است شما راهی کارآمد برای نمایش محصولات جدید نباشد.

البته ، شما هنوز هم می توانید با استفاده از فید خود ، افزودنی های جدیدی را در کاتالوگ محصول یا خدمات خود به نمایش بگذارید ، اما قطعاً در داستان های خود پیوند کشش را نیز شامل می شود. (از همان استراتژی استفاده کنید تا مشتریان از فروش فلش ، رویدادهای محدود و ویژه ها نیز آگاه شوند.)

در وهله اول افراد احتمالاً در وهله اول پست را می بینند. هرچه بتوانید روی صفحه محصول واقعی خود کلیک کنید ، بیشتر احتمال دارد که یک فروش واقعی را از این معامله بدست آورید.

طرف دیگری را به شرکت خود نشان دهید

از آنجا که هر چیزی که با یک داستان اینستاگرام به اشتراک گذاشته می شود پس از 24 ساعت از بین می رود ، بیشتر مردم از خود استفاده می کنند تا یک طرف را به زندگی خود ارائه دهند که خودجوش تر و “واقعی” تر از آنچه در غیر این صورت نشان می دهد.

برای مشاغل ، داستانها فرصتی طلایی برای انسان سازی خود را در چشم جمعیتی هدف خود نشان می دهند.

گفته می شود ، بدون شک پست های کشیدن می تواند به شما در افزایش ترافیک وب و فروش محصول بیشتر کمک کند. با این حال ، آنها همچنین می توانند به شما در ارتباط با مشتریان خود در سطح بسیار شخصی و دلپذیر انسانی کمک کنند.

مصرف کنندگان مدرن – به ویژه آنهایی که از رسانه های اجتماعی استفاده می کنند تا از مارک های مورد علاقه خود استفاده کنند – دوست دارند که یک شرکت را در یک شرکت “می دانند” عمیق تر ، معنی دار تربشر

Jennakutcher داستانهای معنی داری را به اشتراک می گذارد که از طریق پیوند کشویی به راحتی قابل دسترسی هستند:

اینستاگرام با یک تم در حال راه رفتن در خط حافظه استاینستاگرام با یک تم در حال راه رفتن در خط حافظه است

قابل مشاهده و مرتبط باشید

ارسال بیش از حد به فید استاندارد اینستاگرام شما می تواند با طغیان فیدهای پیروان خود با فراوانی از محتوا که ممکن است در یک لحظه معین مورد توجه آنها باشد ، شما را بیش از حد کند. به علاوه ، شما هرگز نمی توانید مطمئن باشید که همه مهمترین پست های حساس به زمان شما را در زمان مشاهده می کنند تا در واقع روی آنها عمل کنند.

داستانها درست در صدر خوراک کاربر در همه زمان ها ، به ویژه مواردی باقی می مانند تأثیرگذار ارزشمند رسانه های اجتماعی، بنابراین آنها روشهای ایده آل برای هشدار دادن به پیروان در مورد اطلاعات ، اخبار یا پیوندها فوق العاده مرتبط هستند. فرمت داستان های اینستا همچنین باعث می شود تا همه پست های شما را به سرعت تلنگر بزنند و بیشتر به مواردی که بیشتر به آنها علاقه مند هستند توجه کنند.

به عبارت دیگر ، کشیدن داستان ها روشی فوق العاده برای افزودن انعطاف پذیری و محدودیت بیشتر به حضور در اینستاگرام شما به عنوان یک تجارت است ، بنابراین ارزش کاوش دارد.

  • نینا بنسوننینا بنسون

    نینا بنسون یک اینستاگرام است که دارای علاقه مندان است و همیشه روشهای جدیدی را برای استفاده از آخرین ابزارهای این سیستم عامل کشف می کند. از قرقره گرفته تا داستان ، او می داند که چگونه هر ویژگی را برای شما کار کند. هنگامی که نینا در حال کاوش در اینستاگرام نیست ، او را طراحی می کنید یا لیست های پخش مورد علاقه خود را انتخاب می کنید!

    مشاهده همه پست ها

مجله ترفندهای اینستاگرام

How to Use the Instagram Swipe Up Feature to Ramp Up Traffic

دیدگاهتان را بنویسید