ببینید اولویت اصلی برای حق رای دادن جوان است
ژنرال Z و Millennials بیشتر از سودآوری از مالکیت حق رای دادن می خواهند.
غذای اصلی
- داده های بینش Franchise نشان می دهد که انعطاف پذیری بهترین ویژگی حق رای دادن پس از عوامل مالی است.
- نسل های جوان ، به ویژه Millennials و Gen Z ، تقاضای مدل های حق رای دادن مناسب برای شیوه زندگی را دارند.
- حق رای دادن به برنامه آزادی و انعطاف پذیری عملیاتی در زمین های خود ، بیشتر به جذب نامزدهای برتر می پردازند.
هنگامی که کارآفرینان مشتاق در مورد خرید حق رای دادن فکر می کنند ، اولین نگرانی آنها بدیهی است: پول. از هزینه های راه اندازی گرفته تا ROI بالقوه ، اعداد باید معنا پیدا کنند. اما هنگامی که نامزدها به فراتر از ترازنامه نگاه می کنند ، یک بررسی جدید نشان می دهد که اولویت بعدی آنها چیزی کمتر ملموس است: انعطاف پذیری.
براساس داده های جدید از بینش های حق رای دادن ، انعطاف پذیری برنامه کاری پس از ملاحظات مالی ، مطلوب ترین ویژگی در بین چشم انداز حق رای دادن است. به عبارت دیگر ، پس از اطمینان از اینکه یک حق رای دادن مقرون به صرفه و سودآور است ، کارآفرینان امروز می خواهند اطمینان حاصل کنند که مدل کسب و کار آنها را به یک ساختار سفت و سخت و 9 تا 5 زنجیر نمی کند.
مرتبط: با توجه به مالکیت حق رای دادن؟ اکنون شروع کنید تا لیست شخصی خود را از حق رای دادن که با سبک زندگی ، علایق و بودجه شما مطابقت دارد ، پیدا کنید.
چرا انعطاف پذیری اهمیت دارد
این تأکید بر انعطاف پذیری نشان دهنده تغییرات فرهنگی و اقتصادی بزرگتر است. طی چند سال گذشته ، نیروی کار ایالات متحده ارزیابی مجدد بی سابقه ای از آنچه “کار” باید به نظر برسد ، تجربه کرده است. این همه گیر حرکت به سمت برنامه های از راه دور و ترکیبی را تسریع کرد و نسل های جوان که وارد نیروی کار می شوند ، علاقه چندانی به بازگشت به مدل های قدیمی نشان نداده اند.
این احساسات به حق رای دادن منتقل می شود. بسیاری از افرادی که فرصت های حق رای دادن را کشف می کنند ، نه تنها با استقلال مالی ، بلکه از توانایی شکل دادن به سبک زندگی خود نیز انگیزه می گیرند. آنها می خواهند آزادی شرکت در یک رویداد مدرسه کودک ، یک مسابقه ظهر یا حتی مدیریت از راه دور تجارت را انجام دهند. حق رای دادن که صاحبان آنها را در ساعات طولانی و انعطاف پذیر قفل می کند می تواند یک فروش فزاینده سخت باشد.
این به توضیح ظهور حق رای دادن های غیر آرا و ملات کمک می کند ، که محبوبیت زیادی پیدا کرده است زیرا به صاحبان اجازه می دهد بدون اینکه به یک فروشگاه فیزیکی گره خورده باشند ، فعالیت کنند. به همین ترتیب ، مارک های مستقر در خانه در دسته هایی مانند تدریس ، تمیز کردن یا مراقبت های ارشد رونق می گیرند زیرا به آنها حق رای دادن بیشتری بر زمان خود می دهند.
مرتبط: من برای شروع کار کوچک خودم از یک حرفه شرکتی دور شدم – در اینجا به همین دلیل است که شما باید همین کار را انجام دهید
این برای حق رای دادن به چه معنی است
این روند هم یک چالش و هم فرصتی برای حق رای دادن است. از یک طرف ، هر مدل تجاری نمی تواند نوید انعطاف پذیری کند. به عنوان مثال ، حق رای دادن رستوران و خرده فروشی ، اغلب به صاحبان نیاز دارند که در ساعات اوج از نظر جسمی حضور داشته باشند. اما حتی در آن بخش ها ، بسیاری از مارک ها در حال یافتن راه های خلاقانه برای برجسته کردن انعطاف پذیری هستند. برخی حق رای دادن را به استخدام مدیران قدرتمندی که روزمره عمل می کنند ، تشویق می کنند و یک ساختار مدیریتی مشترک ایجاد می کنند که صاحبان آن را برای تمرکز بر رشد آزاد می کند. برخی دیگر به فناوری تکیه می کنند و از ابزارهای دیجیتالی برای برنامه ریزی ، مدیریت زنجیره تأمین و ارتباطات مشتری استفاده می کنند تا حق رای دادن ها بتوانند راحت تر از بین بروند.
مالکیت چند واحدی نه تنها به عنوان یک استراتژی رشد مالی بلکه به عنوان راهی برای صاحبان می تواند فاصله بیشتری بین خود و عملیات روزانه قرار دهد. برای حق رای دادن مبتنی بر خدمات و خانه ، زاویه انعطاف پذیری حتی قوی تر است. مارک های موجود در دسته هایی مانند تدریس ، مراقبت از حیوانات خانگی یا مشاوره می توانند خود را مستقیماً به چشم اندازهایی که می خواهند تعادل کار و زندگی را بدون اینکه به یک فروشگاه گره خورده باشند ، به بازار عرضه کنند.
داده های بینش Franchise همچنین با تحقیقات نسلی که نشان می دهد هزاره ها و ژنرال Z حق بیمه بالاتری نسبت به گروههای قبلی دارند ، هماهنگ است. این خریداران جوان نه تنها بیشتر احتمال دارد که کارآفرینی را زودتر دنبال کنند ، بلکه آنها نیز کمتر مایل به قربانی کردن سبک زندگی برای مالکیت هستند.
برای حق رای دادن هایی که امیدوارند از این استخر رو به رشد استفاده کنند ، انعطاف پذیری در مواد بازاریابی ، روزهای کشف و افشای FDD می تواند تفاوت بین برنده یا از دست دادن نامزد را ایجاد کند.
مرتبط: این تأمین کنندگان برتر حق رای دادن سال 2025 هستند
آنچه آنها نمی خواهند
به همان اندازه مهم است که دانستن ارزش چشم انداز درک آنچه دیگر تصمیمات آنها را هدایت نمی کند. براساس داده های Francise Insights ، نگرانی هایی که زمانی بر مکالمه حق رای دادن-مانند پروتکل های بهداشتی و ایمنی مرتبط با بیماری همه گیر-حاکم بود ، عمدتاً از دید محو شده اند. برای خریداران امروز ، Covid-19 در حال شکل گیری انتخاب های تجاری به روشی نیست که فقط چند سال پیش انجام داد.
درعوض ، چشم اندازها برای مدلهایی که خواستار برنامه های بی امان و انعطاف پذیر هستند ، صبر کمتری نشان می دهند یا صاحبان آن را ملزم می کنند که در طول شبانه روز در محل باشند. بسیاری از مشاغل محتاط هستند که بیش از حد شبیه شغل تمام وقت دیگر هستند ، به خصوص اگر مسیر سودآوری نیاز به سالها ساعات طولانی در پشت پیشخوان داشته باشد. آنها همچنین تمایل به مقاومت در برابر مارک هایی دارند که پشتیبانی عملیاتی روشنی را ارائه نمی دهند یا به سیستم های منسوخ که آنها را به کارهای دستی سوق می دهند ، تکیه می کنند.
به عبارت ساده ، نامزدهای حق رای دادن دیگر مایل به تجارت استقلال مالی برای فرسودگی شغلی نیستند. فرمول برنده اکنون اقتصاد قوی را با عملیات مدرن ترکیب می کند – و آزادی ایجاد یک تجارت بدون قربانی کردن سبک زندگی.
خط پایین
ملاحظات مالی همیشه اول خواهد بود – هیچ کس نباید بدون اجرای شماره ها حق رای دادن را خریداری کند. اما افزایش انعطاف پذیری به عنوان یک ثانیه نزدیک باید حق رای دهندگان را به سمت تجدید نظر در زمین خود سوق دهد. چشم اندازهای امروز می پرسند: “آیا می توانم درآمد کسب کنم – و آیا می توانم این کار را با شرایط خود انجام دهم؟”
مارک هایی که به هر دو سؤال “بله” پاسخ می دهند ، موقعیت خوبی خواهند داشت تا در یک بازار حق رای دادن به طور فزاینده رقابتی رشد کنند.
غذای اصلی
- داده های بینش Franchise نشان می دهد که انعطاف پذیری بهترین ویژگی حق رای دادن پس از عوامل مالی است.
- نسل های جوان ، به ویژه Millennials و Gen Z ، تقاضای مدل های حق رای دادن مناسب برای شیوه زندگی را دارند.
- حق رای دادن به برنامه آزادی و انعطاف پذیری عملیاتی در زمین های خود ، بیشتر به جذب نامزدهای برتر می پردازند.
هنگامی که کارآفرینان مشتاق در مورد خرید حق رای دادن فکر می کنند ، اولین نگرانی آنها بدیهی است: پول. از هزینه های راه اندازی گرفته تا ROI بالقوه ، اعداد باید معنا پیدا کنند. اما هنگامی که نامزدها به فراتر از ترازنامه نگاه می کنند ، یک بررسی جدید نشان می دهد که اولویت بعدی آنها چیزی کمتر ملموس است: انعطاف پذیری.
براساس داده های جدید از بینش های حق رای دادن ، انعطاف پذیری برنامه کاری پس از ملاحظات مالی ، مطلوب ترین ویژگی در بین چشم انداز حق رای دادن است. به عبارت دیگر ، پس از اطمینان از اینکه یک حق رای دادن مقرون به صرفه و سودآور است ، کارآفرینان امروز می خواهند اطمینان حاصل کنند که مدل کسب و کار آنها را به یک ساختار سفت و سخت و 9 تا 5 زنجیر نمی کند.
مرتبط: با توجه به مالکیت حق رای دادن؟ اکنون شروع کنید تا لیست شخصی خود را از حق رای دادن که با سبک زندگی ، علایق و بودجه شما مطابقت دارد ، پیدا کنید.
https://www.entrepreneur.com/franchises/this-is-one-of-the-top-factors-driving-young-franchise/497541