با خط تلفن AI Klarna تماس بگیرید و با یک کلون هوش مصنوعی مدیرعامل آن صحبت کنید
مدیرعامل Klarna ، سباستین سیمیاتکوفسکی از یک کلون هوش مصنوعی برای ارائه گزارش های درآمدی استفاده کرده است-دو بار ، یک بار در دسامبر 2024 و دوباره در ماه مه 2025. اکنون ، مدیرعامل در حال دستیابی به فناوری کلونینگ هوش مصنوعی برای هدف دیگر است: برای تعامل با مشتریان از طریق خط تلفن AI.
روز پنجشنبه ، کلارنا خط تلفن را برای مشتریان آغاز کرد تا مستقیماً به یک کلون صوتی هوش مصنوعی Siemiatkowski بازخورد ارائه دهند. کلارنا در یک پست LinkedIn درباره این راه اندازی اظهار داشت: این کلون در “صدای واقعی و بینش” مدیرعامل آموزش داده شد.
از طریق خط تلفن ، هر کسی می تواند برای پرسیدن سؤال ، به اشتراک گذاشتن بازخورد و تعامل با کلون صوتی Siemiatkowski تماس بگیرد. کلون هوش مصنوعی برای پاسخ به سؤالات مربوط به ارزش ها ، مأموریت ها و داستان های بنیانگذار ، آموزش دیده است.
مدیرعامل Klarna Sebastian Siemiatkowski. عکس توسط جان فیلیپس/گتی تصاویر برای SXSW لندن
مکالمات با استفاده از AI رونویسی می شوند. متن و خلاصه ای که به طور خودکار تولید می شود به تیم های محصول و مهندسی Klarna ارسال می شود ، در هر آستانهبشر Klarna فوراً بازخورد مشتری را پردازش می کند ، تیم ها بینش های عملی را بررسی می کنند و وظایف اولویت را اختصاص می دهند. این شرکت اظهار داشت که هدف آن حل و فصل مسائل مطرح شده در طی تماس روز بعد است.
مرتبط: AI Cloning Hoax می تواند صدای شما را در 3 ثانیه کپی کند – و این حسابهای بانکی را خالی می کند. در اینجا نحوه محافظت از خود آورده شده است.
کلارنا دو شماره را برای تماس با ما ارائه داد: +14246675385 برای مشتریان در ایالات متحده و +46852512594 برای افراد سوئد.
این شرکت خاطرنشان کرد: تماس ها از طرف آنها عاری است ، اما نرخ یا هزینه استاندارد می تواند از ارائه دهندگان شبکه تلفن شخصی اعمال شود.
چه اتفاقی افتاد که من خط تلفن جدید AI Klarna را صدا کردم
من می خواستم خط تلفن هوش مصنوعی Klarna را در ایالات متحده آزمایش کنم تا ببینم آیا این تجربه وعده داده شده است یا خیر. من شماره را صدا کردم و در ابتدا یک پیام کوتاه وجود داشت که به من اطلاع داد که این تماس ضبط می شود.
کلون صوتی سیمیاتکوفسکی باعث شد: “من فرض می کنم که شما در مورد کلارنا برای من بازخورد دارید.” “آیا می توانید در مورد آخرین تجربه خود با استفاده از کلارنا به من بگویید؟”
وقتی از من پرسیدم که چرا باید از Klarna استفاده کنم ، کلون صوتی من را از طریق گزینه های مختلف پرداخت: اکنون پرداخت کنید ، که نیاز به پرداخت فوری دارد. بعداً پرداخت کنید ، که نیاز به پرداخت ظرف 30 روز دارد. و در 4 پرداخت کنید ، که پرداخت به چهار قسط را می دهد.
این صدا به طور غیرقانونی شبیه به Siemiatkowski بود ، اما در بعضی مواقع ، پاسخ ها به نظر می رسید که دوباره تمرین می شود ، گویی صدا از مستندات می خواند.
مرتبط: کلارنا کارت بدهی را معرفی می کند و به کاربران امکان می دهد “اکنون بخرند ، بعداً بپردازند” در محل
وقتی از من پرسیدم ، “برای تبدیل شدن به مدیرعامل کلارنا ، چه چیزی لازم است؟” هوش مصنوعی پاسخ داد ، “این یک سؤال عالی است. تبدیل شدن به مدیرعامل کلارنا در مورد توانمندسازی مردم ، شفاف بودن و قرار دادن مشتری در مرکز هر کاری است که انجام می دهید.”
من سعی کردم از آن سؤالات دیگری بپرسم ، اما هوش مصنوعی متمرکز شده بود تا من را برای بازخورد به من ارائه دهد. به عنوان مثال ، وقتی یک سؤال جالب پرسیدم: “کلارنا در مورد وسایل نقلیه خودمختار چه فکر می کند؟” هوش مصنوعی پاسخ داد ، “این یک سوال جالب است ، اما تمرکز من بر جمع آوری بازخورد است.”
وقتی پرسیدم: “نظر شما در مورد تأیید چیست؟”
تأیید یکی از رقبای اصلی کلارنا است ، با هر شرکت حدود 20 ٪ از خرید اکنون ، سهم بازار بعدی را در ایالات متحده پرداخت می کند
کلون صوتی به طور مرتب این سؤال را با پاسخ کنار گذاشت: “من از این سؤال قدردانی می کنم ، اما من اینجا هستم تا در مورد بازخورد بحث کنم. من در مورد سایر شرکت ها و پیشنهادات آنها بحث نمی کنم.”
مرتبط: “یک تعویض بازی”: کلارنا به ارائه دهنده اختصاصی خرید و فروش و فروشنده والمارت تبدیل می شود
به طور کلی ، به نظر می رسد خط تلفن یک روش بصری برای بازخورد است و این یک تجربه به مراتب بهتر از پر کردن نظرسنجی یا ارسال ایمیل بود. داشتن صدای مدیرعامل در انتهای دیگر یک احساس توانمند بود ، مانند سؤالات من مستقیم به بالا می رفت.
کلارا تنها شرکتی نیست که خط تلفن خود را با یک چت بابات هوش مصنوعی صحبت می کند. سازنده چتپپ Openai نیز در 1-800 چاتگپ یک مورد دارد.
مدیرعامل Klarna ، سباستین سیمیاتکوفسکی از یک کلون هوش مصنوعی برای ارائه گزارش های درآمدی استفاده کرده است-دو بار ، یک بار در دسامبر 2024 و دوباره در ماه مه 2025. اکنون ، مدیرعامل در حال دستیابی به فناوری کلونینگ هوش مصنوعی برای هدف دیگر است: برای تعامل با مشتریان از طریق خط تلفن AI.
روز پنجشنبه ، کلارنا خط تلفن را برای مشتریان آغاز کرد تا مستقیماً به یک کلون صوتی هوش مصنوعی Siemiatkowski بازخورد ارائه دهند. کلارنا در یک پست LinkedIn درباره این راه اندازی اظهار داشت: این کلون در “صدای واقعی و بینش” مدیرعامل آموزش داده شد.
از طریق خط تلفن ، هر کسی می تواند برای پرسیدن سؤال ، به اشتراک گذاشتن بازخورد و تعامل با کلون صوتی Siemiatkowski تماس بگیرد. کلون هوش مصنوعی برای پاسخ به سؤالات مربوط به ارزش ها ، مأموریت ها و داستان های بنیانگذار ، آموزش دیده است.
بقیه این مقاله قفل شده است.
به کارآفرین بپیوندیدبا امروز برای دسترسی
https://www.entrepreneur.com/business-news/call-klarnas-ai-hotline-and-talk-to-an-ai-clone-of-its-ceo/493160