این 5 تهدید برتر در حال حاضر با خرده فروشان است – و آنچه می توانید انجام دهید تا از آنها پیش بروید
نظرات بیان شده توسط همکاران کارآفرین خودشان هستند.
برای خرده فروشان ، سال 2025 در حال شکل گیری است تا یک سوار غلتکی باشد.
از یک طرف ، هیجان در مورد اقتصاد تحت رئیس جمهور دونالد ترامپ وجود دارد. از طرف دیگر ، مردم معامله می خواهند. اگرچه بیشتر مصرف کنندگان نسبت به سال آینده احساس مثبت می کنند ، اما بیش از نیمی از برنامه ریزی برای خرج کردن با احتیاط. سه چهارم برای کشش یک ضربه به عنوان تورم ، می گویند که آنها به احتمال زیاد مارک های ارزان تری خریداری می کنند.
Frugality فقط یکی از نیروهایی است که می تواند زندگی را برای خرده فروشان در سال آینده سخت کند. هیچ مارکی ، بزرگ یا کوچک ، از این فشارها در امان نیست ، بنابراین نارضایتی گزینه ای نیست.
در اینجا پنج تهدید با مارک های خرده فروشی وجود دارد – و چگونگی پیشبرد آنها.
مرتبط: چه مارک های بزرگی می توانند از مغازه های مادر و پاپ برای ارتباط با مشتریان خود بیاموزند
1. چشم انداز رقابتی همچنان شدیدتر می شود
با عرض پوزش از اینکه آن را به خرده فروشان خسته از نوسانات اخیر می شکند ، اما در سال 2025 ، آنها برای پیروزی مشتری باید سخت تر و باهوش تر کار کنند.
برای مبتدیان ، بازیکنان بزرگ همچنان سهم بازار بیشتری را به دست می آورند. والمارت ، که فروش آنلاین وی در سال 2023 100 میلیارد دلار در صدر قرار دارد ، فقط یک نمونه است. مصرف کنندگان نیز برای انتخاب خراب شده اند تا آن را ملایم بیان کنند. در حال حاضر حدود 27 میلیون سایت تجارت الکترونیکی وجود دارد – تقریباً پنج سال پیش تقریباً سه برابر.
هزینه های بازاریابی ، بزرگترین هزینه متغیر برای مارک ها ، ادامه T ، OO. میانگین قیمت دستیابی به مشتری بین سالهای 2013 و 2022 بیش از 200 ٪ صعود کرده است. از این گذشته ، قوانین سختگیرانه تر داده های حریم خصوصی با تبلیغات آنلاین در حال آشفتگی هستند. به عنوان مثال ، در اروپا ، متا اکنون باید به کاربران فیس بوک و اینستاگرام اجازه دهد تبلیغات شخصی کمتری را انتخاب کنند.
هنوز هم جایی برای بالابرها وجود دارد ، اما شما نمی توانید با قد بلندتر از آنها غول پیکر را بزنید – باید بازی خود را اختراع کنید. برای جلوگیری از گم شدن در این تغییر و در عین حال که عادت تبلیغ را نیز می شکند ، خرده فروشان باید یک جامعه را پرورش داده و با مردم ارتباط برقرار کنند. فقط از Kith ، برند آنلاین لباس خیابانی بپرسید که ZIP را در تبلیغات خرج می کند ، اما هنوز به یک تجارت جهانی تبدیل شده است.
چگونه؟ علاوه بر افتتاح فروشگاه های فیزیکی استراتژیک در شهرهای بزرگ ، Kith با سایر مارک ها همکاری می کند و نسخه های با نسخه محدود را ارائه می دهد. این افراد مشهور مانند برایان کاکس ، لیکیت استنفیلد و لیزا بلکپینک برای الگوبرداری از لباس های خود ثبت نام کرده اند. Kith همچنین از برنامه وفاداری خود استفاده می کند ، که قدرت آن شامل موارد سفارشی فقط اعضای ، دسترسی زود هنگام به محصولات خاص و دعوت های رویداد VIP است.
2. خریداران آگاه از قیمت انتظار کمتری دارند
خریداران ممکن است در سال 2025 به دنبال معامله باشند ، اما آنها همچنین می خواهند چیزهایی که ساخته شده اند دوام داشته باشند و سیاره را زباله نکند. از این گذشته ، نزدیک به 95 ٪ از مصرف کنندگان از خرده فروشانی که ضمانت نامه یا ضمانت نامه ارائه می دهند ، حمایت می کنند ، در حالی که حدود 80 ٪ فکر می کنند پایداری اهمیت دارد.
تیک زدن هر سه جعبه – مقرون به صرفه ، بادوام و پایدار – یک سفارش بلند است. بنابراین ، چگونه فروشندگان می توانند با هر سه نفر ملاقات کنند؟
تکیه به اقتصاد دایره ای می تواند گامی محکم به سمت ایده آل باشد. به عنوان مثال ، پاتاگونیا دنده های استفاده شده را به فروش می رساند ، در حالی که اصلاحات یک برنامه بازیافت لباس را با تعهد به دایره کامل تا سال 2030 ارائه می دهد. AG Jeans مجموعه ای را که از 95 ٪ جین بازیافت شده AG ساخته شده است ، راه اندازی کرد و لوی را تعمیرات و تنظیم سفارشی انجام می دهد. نایک ، که به سمت مواد پایدارتر مانند پنبه ارگانیک و پلی استر بازیافت شده حرکت می کند ، با اجازه دادن به آنها اجازه می دهد تا لگد های خود را بدون هیچ هزینه اضافی سفارشی کنند.
3. تعرفه ها تقریباً تضمین شده اند – اما راه حل وجود دارد
از آنجا که خرده فروشان به سال 2025 نگاه می کنند ، نمی توانند تهدیدات تعرفه ترامپ را نادیده بگیرند.
اگر رئیس جمهور بازگردانده تعرفه های 10 ٪ تا 100 ٪ در تمام واردات را به خود اختصاص دهد ، این امر به زنجیره های عرضه می پردازد زیرا همه چیز از چین گران تر می شود. هنگامی که خرده فروشان برای تأمین مالیات قیمت ها را افزایش می دهند ، مصرف کنندگان آمریکایی می توانند 78 میلیارد دلار قدرت هزینه سالانه را در شش دسته اصلی محصولات از دست بدهند.
آیا خریداران در نهایت می خورند؟ در بسیاری از موارد ، من به آن شک دارم. از آنجا که مردم عاشق قیمت های مقرون به صرفه هستند ، خرده فروشان بزرگ باید بفهمند که چگونه آنها را از این طریق حفظ کنند. برای آماده سازی برای تعرفه ها ، برخی از شرکت ها موجودی موجودی و تجدید نظر در استراتژی زنجیره تأمین خود را دارند.
البته بسیاری از مارک های کوچکتر نمی توانند آن بازی قیمت گذاری را انجام دهند. بهترین شرط آنها این است که با انتخاب محصول باریک تر که به نفع رقابتی آنها است ، تخصصی تر شوند.
آنها می توانند صفحه ای را از خرده فروشان لوازم آرایشی Glossier ، که لیست محصولات تنگ آن در هنگام ظاهر شدن یک پیشنهاد جدید نادر ، به ایجاد وزوز در بین مشتریان شدید وفادار خود کمک می کند. برند کفش Allbirds این درس را به سختی آموخت – مجبور شد پس از گسترش خود بسیار نازک با سرمایه گذاری در پوشاک ، به خط کفش اصلی خود برگردد.
مرتبط: قبل از اجرای تعرفه ها چه چیزی را باید بخرم؟
4. تغییر سلیقه های مصرف کننده خرده فروشان را روی انگشتان خود نگه می دارد ، در حالی که ژنرال Z راه را هدایت می کند
در پاسخ به تقاضای مصرف کننده ، دیجیتال همچنان به تغییر چشم انداز خرده فروشی در سال آینده ادامه خواهد داد و هیچ صنعتی ایمنی را حفظ نمی کند.
فقط به تجارت مواد غذایی نگاه کنید – که از طریق تجارت الکترونیک پناه گرفته شده است – جایی که وانت و تحویل آنلاین در حال گرفتن نیش از فروشگاه های گوشه ای است. در ایالات متحده ، فروش مواد غذایی آنلاین در ماه اکتبر گذشته به ماهانه 10.5 میلیارد دلار رسیده است که نسبت به سال گذشته 28 درصد افزایش یافته است.
خرده فروشان همچنین باید با تأثیر فزاینده ژنرال Z ، که هزینه های آن می تواند تا سال 2030 به 12 تریلیون دلار چشمگیر برسد ، دست و پنجه نرم کنند. جالب اینجاست که این مصرف کنندگان جوان ممکن است از نظر عاطفی و جسمی به مارک ها نزدیک شوند. بیش از 40 ٪ از آنها-سهم بسیار بزرگتر از مصرف کنندگان به طور کلی-فروشگاه آنلاین خود یک برند را به یک پلت فرم چند نفره ترجیح می دهند.
ژنرال Zers ممکن است سفر خرید خود را به صورت آنلاین آغاز کند ، اما تقریبا نیمی از کالاهای انبوه و خریدهای مواد غذایی آنها در فروشگاه صورت می گیرد. فراموش نکنید که این نسل از خریداران نیز به دنبال Trifecta جادویی هستند: کیفیت ، پایداری و قیمت پایین.
چالش برای خرده فروشان؟ ارائه یک تجربه خرید که به سلیقه های تغییر مصرف کنندگان توجه می کند و آنها را در آنجا ملاقات می کند. به عنوان مثال ، برنامه Home-on Home Maker Maker Warby Parker به مشتریان این امکان را می دهد تا فریم ها را بصورت آنلاین انتخاب کنند ، در حالی که مکان های فیزیکی آن اتصالات و خرید حضوری را ارائه می دهند. این مدل ملاقات می کند تمایل ژنرال Z به انعطاف پذیری و راحتی.
5. سطح فناوری زمین بازی ، و فروش خرده فروشان برای گرفتن انسان
فناوری خرده فروشی پیشرفته در سال 2025 به جدول تبدیل خواهد شد و مارک ها را وادار می کند تا از راه های دیگر مارک خود را رقم بزنند.
Tech در حال تراز کردن زمین بازی برای غول های خرده فروشی و مشاغل کوچکتر است. به عنوان مثال ، تدارکات شخص ثالث (3PL) اکنون به طور گسترده ای در دسترس است و به هر کسی اجازه می دهد تا به لوله کشی خرده فروشی ضربه بزند. و به لطف ظهور هوش مصنوعی تولیدی ، مارک های کوچک می توانند به سرعت ، به راحتی و ارزان تیم های پشتیبانی مشتری خود را گسترش دهند. در یک بررسی ، 93 ٪ از خرده فروشان گفتند که از AI برای کمک به شخصی سازی ارتباطات مشتری مانند ایمیل و توصیه های محصول استفاده می کنند.
این تغییر برای خرده فروشان بزرگ یک مشکل است ، که دیگر نمی توانند از رقبای کوچکتر خود در مورد فناوری استفاده کنند. اما پیشرفت های فناوری همچنین بازیکنان بزرگتر را قادر می سازد که Nimbler شوند – منطقه ای که شرکت های کوچکتر از آن برتری داشتند – بنابراین هر دو مورد تهدید قرار می گیرند.
از آنجا که جستجوی هوش مصنوعی و خرید یک کلیک استاندارد می شود ، مارک ها باید با درگیر کردن و سرگرمی افراد ، بیش از کارآیی ارائه دهند. این به معنای اضافه کردن یک لمس انسانی به صورت آنلاین و آفلاین است. به عنوان مثال ، نمایشگرهای تصویری تخیلی در مکان های آجر و ملات یا فعال سازی همهجانبه در یک پاپ آپ می توانند علاقه و ایجاد پیوند عاطفی ایجاد کنند.
در نهایت ، مارک های خرده فروشی که در سال 2025 موفق می شوند ، راه هایی برای کاهش سر و صدا پیدا می کنند و در عین حال باعث می شود خریداران احساس ارزش کنند. فناوری ممکن است به شما کمک کند تا مشتریان را در درب قرار دهند ، اما اتصالات واقعی باعث می شود که آنها دوباره به عقب برگردند.
https://www.entrepreneur.com/growing-a-business/these-are-the-top-5-threats-facing-retailers-right-now/485824