این 3 مرحله را برای کوتاه کردن چرخه فروش خود بردارید

این 3 مرحله را برای کوتاه کردن چرخه فروش خود بردارید

نظرات بیان شده توسط همکاران کارآفرین خودشان هستند.

اگر در حال خرید یک جفت کفش جدید در حال اجرا هستید ، به طور معمول چه مدت طول می کشد تا تصمیم بگیرید؟ اگر دلپذیر باشید ، این روند می تواند ماه ها طول بکشد. مهم نیست که در کدام صنعت فعالیت می کنید ، چرخه های فروش این پتانسیل را دارند که بیشتر از آنچه لازم است طول بکشد.

در حالی که عوامل شامل خریداران دلپذیر هستند (حتی من شناخته شده ام که به دنبال لباس کامل و گسترده به نظر می رسم) ، برخی از تاکتیک های بازاریابی هنوز هم می توانند چالش برانگیزترین چشم انداز را ترغیب کنند.

یک بررسی جدید گزارش داد که 74 ٪ از مشاغل می گویند چرخه فروش طولانی تر می شود. این امر به صرف منابع بیشتر (زمان و پول) برای تولید نتایج مسطح ترجمه می شود.

در اجرای مشاغل خودم ، Postcardmania ، من با این و خیلی بیشتر روبرو شده ام ، اما رشد خود را در یک مسیر رو به بالا نگه داشته ام. در حقیقت ، سال گذشته رکورد درآمد جدیدی را برای 119 میلیون دلار تعیین کرده است ، و ما در 5 سال گذشته 239 ٪ سریعتر از آنچه در دهه گذشته انجام دادیم رشد کرده ایم ، به طور متوسط ​​17 ٪ رشد درآمد سالانه در حال حاضر در مقابل 5 ٪.

در اینجا تفکیک تاکتیک های بازاریابی آزمایش شده در جاده ها وجود دارد که به من کمک کرده است تا رشد خود را تسریع کنم و چرخه فروش را کوتاه کنم.

مرتبط: چگونه چرخه فروش خود را کوتاه کنیم و منجر به بیشتر شود

مرحله 1: با افزایش سرب بدون هزینه بیشتر ، قسمت بالای قیف را گسترش دهید – اینگونه هزینه متوسط ​​خود را برای هر سرب پایین آوردم

حدود 28 ٪ از مشاغل می گویند تولید منجر به یک چالش است. استراتژی برتر من ساده است: بازاریابی را متوقف نکنید و سازگار باشید.

هنگامی که این همه گیر در سال 2020 رخ داد ، بسیاری از شرکت ها تصمیم گرفتند بودجه بازاریابی خود را کاهش دهند ، اما من سریع نگه داشتم.

تصمیم من برای ادامه بازاریابی به طور مداوم در طول بیماری همه گیر منجر به افزایش 9.24 درصدی منجر به – 186 مورد اضافی در هفته – بدون هیچ گونه هزینه افزایش یافته یا انجام هر کاری متفاوت. پس از این همه گفته شد و تمام شد ، درآمد سالانه Postcardmania در آن سال با وجود هرج و مرج 10 ٪ افزایش داشته است.

اما برای کسانی که بازاریابی خود را کاهش می دهند ، تحقیقات نشان می دهد که احتمالاً آنها متحمل شده اند.

یک مطالعه جدید اثرات طولانی مدت را بررسی کرده است که دو مارک بزرگ تحت فشار مالی بر تبلیغات کاهش می یابد. یکی هزینه های بازاریابی خود را 27 ٪ و دیگری 65 ٪ کاهش داد. در سه ماهه اول پس از کاهش ، اولین شرکت شاهد کاهش درآمد 66 ٪ و دیگری 51 ٪ بود.

این مطالعه فقط به نشان دادن چیزی است که من ده ها سال است که می گویم: اگر می خواهید تجارت خود را رشد دهید ، باید به طور مداوم ، هفته در هفته و هفته را به بازار عرضه کنید.

فرقی نمی کند کانال بازاریابی را انتخاب کنید. فقط اطمینان حاصل کنید که بازاریابی و پاسخ های خود را پیگیری می کنید تا بتوانید مشتریان جدید و فروش خود را به طور دقیق نسبت دهید تا بدانید چه چیزی کار می کند و چه چیزی نیست.

هنگامی که می دانید چه چیزی برای تجارت شما مفید است ، بیشتر از آن را انجام دهید! و اگر می توانید ، آن را روی Autopilot قرار دهید.

یکی از مشتریان من ، یک سرمایه گذار در املاک و مستغلات ، یک اتوماسیون پستی مستقیم را اجرا کرد که به طور خودکار کارت پستال را برای افرادی که بیش از 30 ثانیه از وب سایت وی بازدید کرده اند بدون تبدیل ارسال می کند. وی پس از ارسال بیش از 100 نفر از این نامه ها ، دو فروش جدید به ارزش 70،000 دلار را بست.

از آنجا که این کمپین های خودکار روزانه اجرا می شود ، این بدان معنی است که شما می توانید هر روز پیشروهای جدیدی داشته باشید. این به مرور زمان پیچیده می شود و در نهایت لیست کاملاً جدیدی از مشتریان جدید را برای شما ایجاد می کند.

مرتبط: چگونه من یک قیف فروش ساختم که بیش از 80 میلیون دلار تولید می کند

مرحله 2: قیف پیگیری سرب خود را مرور کنید و در نظر بگیرید که تعادل بهتری از ارتباطات آنلاین و آفلاین ایجاد کنید

پیگیری با چشم انداز به همان اندازه مهم است که منجر به تولید سرب جدید می شود. در تجربه من ، تعادل مناسب ارتباطات آنلاین و آفلاین به حرکت کمک می کند تا قیف فروش را برای خرید کاهش دهد.

و این تحقیق از من در اینجا حمایت می کند-مطالعات نشان می دهد که نامه های مستقیم و کارزارهای دیجیتالی یکپارچه 39 ٪ بیشتر از کمپین های دیجیتالی تک رسانه ای توجه می کنند. در حقیقت ، نزدیک به 2 از 3 مصرف کننده (60 ٪) می گویند که آنها به تبلیغاتی که در چندین کانال می بینند بسیار یا به احتمال زیاد پاسخ می دهند.

پیگیری ها مانند یادآوری هستند و برای تحریک اقدام باید تعداد زیادی از آنها را ارسال کنید. در حالت ایده آل ، این یادآوری ها به طور همزمان اتفاق می افتد تا برند خود را در ذهن خود نگه دارید. بنابراین اگر هفتگی کارت پستال را ارسال می کنید ، باید تبلیغات آنلاین را در اینستاگرام ، فیس بوک و گوگل و همچنین پیام کوتاه و ایمیل اجرا کنید.

این کانال ها همه با هم کار می کنند تا چشم انداز به وب سایت شما بازگردند یا تلفن را برای خرید انتخاب کنند. بازاریابان حرفه ای در این مورد در حال قفل کردن هستند: 91 ٪ معتقدند که ادغام نامه مستقیم و دیجیتال تأثیر مثبتی بر عملکرد کمپین دارد.

در Postcardmania ، ما هر هفته کارت پستال را پست می کنیم ، اما ما همچنین تبلیغات پرداخت هر کلیک ، بازاریابی ، تبلیغات مبتنی بر فیلم در رسانه های اجتماعی و انفجارهای روزانه را در اولویت قرار می دهیم. همه این روشها در کنار هم به ما کمک کرده اند که به طور مداوم درآمد خود را نسبت به سال افزایش دهیم.

مرتبط: چگونه می توان تجارت خود را با اتوماسیون پستی مستقیم و بازپرداخت افزایش داد – راهنمای مفصل مبتدی

مرحله 3: برای جایگزین کردن برخی از نقاط لمسی ایمیل خود ، کانال های دیگر بازاریابی را کاوش کنید

شما در حال تولید با بازاریابی مداوم ، اجرای آنلاین و پیگیری های آفلاین هستید ، اما اگر پیام های بازاریابی شما حتی دیده نشوند یا باز نشوند ، چه می کنید؟ این مرحله از قیف فروش می تواند مدتی دوام بیاورد تا یک چشم انداز خرید نهایی را انجام دهد.

ایمیل یک روش برتر ارتباطی برای مشاغل است ، اما ایمیل ها 37 ٪ نرخ باز پایین دارند – و می تواند بدتر شود زیرا بیشتر مصرف کنندگان از ایمیل ها یا حذف انبوه آنها نادیده می گیرند. من می دانم که انجام می دهم! یک مطالعه نشان داد که ایمیل و پیام های متنی دو کانال برتر تحریک کننده بودند که در مورد بمباران با بازاریابی قرار می گیرند.

حدود 33 ٪ از مشاغل با کاهش نرخ باز تلاش می کنند ، اما با راه اندازی کمپین های بازاریابی مناسب می توان آنها را بهبود بخشید

به جای تمرکز روی آنچه استاندارد است ، روی آنچه کار می کند تمرکز کنید. استراتژی اصلی بازاریابی که من برای جلب چشم انداز در آن استفاده کردم ، نامه مستقیم بوده است و این در 27 سال گذشته هرگز تغییر نکرده است.

من تجارت خود را از زمین با صفر سرمایه ، در درجه اول مبتنی بر بازاریابی مستقیم نامه پستی ساخته ام و امروز بیش از 100 میلیون دلار درآمد سالانه کسب می کنیم. ما در هفته ارسال 1000 کارت پستال را برای تبلیغات خدمات خود شروع کردیم و اکنون بیش از 230،000 در هفته ارسال می کنیم.

واقعیت ها نیز دروغ نمی گویند ؛ تحقیقات تأیید می کند که نامه مستقیم دارای نرخ باز بسیار بالاتر 90 ٪ است. یک تجارت همچنین می تواند با کارت پستال ، کاتالوگ یا بروشور در کل نرخ های باز را بدست آورد زیرا گیرنده پیام و تصاویر را بلافاصله می بیند. این به تجارت شما فرصتی بهتر می دهد تا جلوه ای ماندگار ایجاد کند.

یکی دیگر از مزیت های مستقیم نامه: رقابت کمتر در صندوق پستی در مقابل صندوق ورودی. من شخصاً دوست ندارم هر روز صدها ایمیل از زمینه استفاده کنم. USPS گزارش می دهد که میانگین خانوار 7،750 ٪ بیشتر از نامه های پست الکترونیکی در روز دریافت می کند – به طور متوسط ​​دو تبلیغات مستقیم نامه بر خلاف 157 ایمیل در روز.

همه این روشها در کنار هم به ما کمک کرده اند که به طور مداوم درآمد خود را نسبت به سال افزایش دهیم. من با این روشهای بازاریابی با چالش های خود روبرو شده ام و با تلاش می دانم ، شما همین کار را خواهید کرد.

مجله ترفندهای اینستاگرام

https://www.entrepreneur.com/growing-a-business/take-these-3-steps-to-shorten-your-sales-cycle/493199

دیدگاهتان را بنویسید