این مدیرعامل می گوید راز رشد این است که بدانید برای چه کسی نیستید

این مدیرعامل می گوید راز رشد این است که بدانید برای چه کسی نیستید

نظرات بیان شده توسط همکاران کارآفرین خودشان هستند.

کی [solidcore] طی 14 روز یک چالش 10 طبقه را راه اندازی کرد ، با یک جایزه ساده همراه بود: یک کاپشن مارک دار.

مشتریان در سراسر کشور استودیو را بسته بندی کردند. برخی کلاس را در طلوع آفتاب گرفتند. برخی ، مانند مدیرعامل برایان مایرز ، در جلسات اواخر شب برای صلاحیت فشرده شدند.

او در آخرین قسمت از من گفت: “من ساعت 10 بعد از ظهر کلاس می گرفتم.” یک روز با جان بییربشر “شوهرم مثل این بود ،” من کاملاً مطمئن هستم که احتمالاً می توانید کسی را متقاعد کنید که از اتاق پشتی کاپوت به شما بدهد. ” و من مثل این هستم ، “من می خواهم این کاپشن عجیب و غریب را بدست آورم.”

این طرز فکر همان چیزی است که مایرز معتقد است که از آن استفاده کرده است [solidcore]رشد این شرکت اکنون بیش از 140 استودیو در بیش از 25 ایالت فعالیت می کند. اما برای مایرز ، چالش واقعی گسترش نیافته است. این در مورد آنچه باعث شده مردم در وهله اول به هم بپیوندند صادق است.

در اینجا او درس های مقیاس گذاری را به اشتراک می گذارد [solidcore] بدون از دست دادن هسته خود.

مرتبط: 7 ستون مالی که مشاغل در حال رشد را ایجاد یا از بین می برند

مشتری همیشه درست نیست

مایرز به عنوان مدیرعامل شروع نکرد. او به عنوان مشتری شروع کرد. سالها بعد ، هنگامی که او به تیم رهبری شرکت پیوست ، او با یک عرشه استراتژی قدم زد. او وارد تمرین مربی شد.

وی گفت: “من می خواستم بفهمم این تجارت از نقش مربی چه احساسی دارد.” “بله ، به عنوان مشتری شما یک تجربه دارید. اما شما نمی توانید به یک تجارت بروید و می گوید هر کاری که انجام می دهید آشفته است. احتمالاً دلیل خوبی وجود دارد که از این طریق کار می کند.”

یک چیز که او آموخته است این است که آنچه مشتریان می گویند که می خواهند و تجارت چه چیزی می تواند حفظ کند همیشه تراز نشده است. به عنوان مثال نصب دوش.

مایرز گفت: “به عنوان یک مشتری ، ممکن است شما بگویید ،” سلام ، من می خواهم در استودیو دوش وجود داشته باشد ، اما پس از آن شما به سمت تجارت می شوید و دوست دارید ، اوه صبر کنید ، تمام سربار و زیرساخت هایی که در واقع ممکن است مسیر و پایداری این تجارت را تغییر دهد. “

مردم را در راه خود قرار دهید

شما نمی پیوندید [solidcore] برای یک تمرین اوقات فراغت. شما می پیوندید تا خود را تحت فشار قرار دهید.

وی گفت: “مهم نیست که به نظر می رسد ، از کجا می آیید ، چقدر مناسب هستید.” “مثل این است – آیا شما این ذهنیت را دارید که به خود خود ادامه دهید و کار خود را انجام دهید؟”

او اخلاق این برند را با چیزی که با آن بزرگ شده است مقایسه می کند. وی گفت: “پدر من دریایی بود.” “وقتی او دریایی دیگری را می بیند ، اینگونه نیست ،” بیایید برویم. ” مثل این است ، “من چیزی در مورد شما می دانم.” این چیزی است که [solidcore] است شما شخصی را با آن پیراهن می بینید و می دانید که آنها آن را بدست آورده اند. “

نتیجه ، برندی است که مردم به روشی عمیق تر احساس ارتباط با آنها می کنند. تلاش هویت می شود. آنها به اطراف می چسبند.

مرتبط: “من قبلاً زیر میز کار خود می خوابیدم:” چگونه یک مدیر اجرایی سوخته راه های خود را تغییر داد و اکنون یک شرکت پوشیدنی خواب را اداره می کند.

یک سطح شیب دار ایجاد کنید

اما این نوع شدت نیز می تواند مردم را دور نگه دارد.

[solidcore]سخت ترین فروش خود تمرین نیست ؛ این باعث می شود که کسی در در راه برود.

“وقتی با افرادی صحبت می کنید که هرگز [solidcore] کلاس و از آنها می پرسید که چرا آنها چنین نکرده اند ، این چیزی است که آنها می گویند ، “مایرز توضیح داد.” “واقعاً ، واقعاً سخت است. این تنها چیزی است که من در مورد آن می دانم. این واقعاً واقعاً ارعاب کننده است. “

راه حل؟ نقطه شروع بهتری را طراحی کنید. این شد استارت 50، کلاس با انتقال کندتر ، دستورالعمل بیشتر و استراحت های داخلی برای کمک به افراد راحت در قالب.

مایرز گفت: “برخی در نهایت در کلاس Signature50 فارغ التحصیل می شوند.” “برخی می گویند ،” سلام ، این در واقع سرعت من است. ” هر یک از این پاسخ ها برای ما خوب است. “

آنچه مهم است این است که آنها نشان دادند.

افرادی را که برند شما را حمل می کنند جبران کنید

در [solidcore]مربیان مربیان نامیده می شوند و به خاطر تلاششان به خوبی جبران می شوند.

بسیاری از شرکت ها با استاندارد سازی استعدادها مقیاس می کنند. مایرز در بالا بردن آن دو برابر شد.

“اگر شما یک عملکرد قوی و با عملکرد بالا هستید [solidcore] مربی ، شما می توانید در اینجا حقوق شش رقمی کسب کنید ، “او گفت:” این واقعاً بسیار مهم است. “

برخی از مربیان برای یک کلاس 50 دقیقه ای بیش از 300 دلار درآمد دارند. بسیاری به عنوان خود مشتری شروع به کار کردند. مایرز آنها را “حامل های فرهنگ” می نامد. و او با مزایا ، تمرینات مداوم و حتی یک هفته تقدیر مربی اختصاصی روی آنها سرمایه گذاری می کند.

آنچه را دوام می آورد بسازید

مایرز شرط بندی در روند تناسب اندام بوتیک نیست. او در حال شرط بندی در یک تغییر فرهنگی است: مردم می خواهند برای مسافت طولانی احساس قدرت و متحرک کنند.

وی گفت: “ما از محیطی دور می شویم که مردم احساس می کنند باید بدن خود را مورد ضرب و شتم قرار دهند تا ثابت کنند که چقدر قوی هستند.”

به همین دلیل [solidcore] تمرکز روی تمرینات کم فشار و با شدت زیاد است که برای یک کودک 25 ساله به همان اندازه که برای یک 55 ساله در حال بهبودی از مصدومیت است ، مؤثر است.

وی گفت: “انجام کارها برای احساس بهتر فردا در واقع مهمتر از انجام کارها امروز است تا فردا بهتر به نظر برسند.” “و من فکر می کنم این یک چیز زیبا است.”

وی افزود که رقابت واقعی یک سالن ورزشی دیگر نیست. “این نیمکت است.”

کی [solidcore] طی 14 روز یک چالش 10 طبقه را راه اندازی کرد ، با یک جایزه ساده همراه بود: یک کاپشن مارک دار.

مشتریان در سراسر کشور استودیو را بسته بندی کردند. برخی کلاس را در طلوع آفتاب گرفتند. برخی ، مانند مدیرعامل برایان مایرز ، در جلسات اواخر شب برای صلاحیت فشرده شدند.

او در آخرین قسمت از من گفت: “من ساعت 10 بعد از ظهر کلاس می گرفتم.” یک روز با جان بییربشر “شوهرم مثل این بود ،” من کاملاً مطمئن هستم که احتمالاً می توانید کسی را متقاعد کنید که از اتاق پشتی کاپوت به شما بدهد. ” و من مثل این هستم ، “من می خواهم این کاپشن عجیب و غریب را بدست آورم.”

بقیه این مقاله قفل شده است.

به کارآفرین بپیوندیدبا امروز برای دسترسی

مجله ترفندهای اینستاگرام

https://www.entrepreneur.com/growing-a-business/this-ceo-says-the-secret-to-growth-is-knowing-who-youre/492012

دیدگاهتان را بنویسید