این عمل می تواند حرفه شما را از یک جستجوی بد Google نجات دهد

این عمل می تواند حرفه شما را از یک جستجوی بد Google نجات دهد

نظرات بیان شده توسط همکاران کارآفرین خودشان هستند.

یکی از مهمترین جنبه های اعتبار شخصی امروز همان چیزی است که گوگل در مورد آنها در هنگام جستجو فاش می کند. بیشتر شرکت ها و افراد ارزش این را درک می کنند و مفهوم اصلی را درک می کنند ، اگرچه ممکن است با خود این اصطلاح آشنا نباشند.

مدیریت شهرت آنلاین (ORM) فرآیند ایجاد محتوای مثبت ، سرکوب مطبوعات منفی و حفظ یک تصویر آنلاین قوی برای مشاغل و افراد است.

مرتبط: کسب و کار شما یکی از جستجوی Google به دور از یک بحران است

چرا ORM مهم است؟

ORM برای مشاغل و افراد در دنیای بیش از حد اتصال امروز ضروری است. تبلیغات بد معمولاً منجر به شهرت شخصی و حرفه ای آسیب دیده بصورت آنلاین می شود. این مسائل می تواند منجر به اخراج توسط یک کارفرما ، طلاق گرفتن ، از دست دادن مشتری های جدید یا حتی سخت شدن دور در دور بعدی بودجه شود.

از ORM به عنوان شهرت دیجیتال فکر کنید. اینترنت به راحتی فراموش نمی کند ، و حتی یک مقاله منفی یا پست ویروسی می تواند سالها کار خوب را تحت الشعاع قرار دهد. این بدان معناست که نتایج جستجوی Google شما اغلب اولین “مقدمه” یک مشتری بالقوه ، سرمایه گذار یا کارفرمای برای شما است.

مرحله شماره 1. نظارت

چندین عنصر اصلی ORM به جلوگیری از بلایای احتمالی کمک می کند. اولین مورد نظارت بر حضور آنلاین شما است تا ببینید مردم درباره شما یا شرکت شما چه می گویند. نظارت خوب می تواند از وضعیت فوق جلوگیری کند و به شما اجازه می دهد قبل از موج لغو و بازخورد منفی پاسخ دهید.

بهترین دوره عمل برای این کار استفاده از یک ابزار مانیتورینگ است که به شما در ردیابی نام آنلاین کمک می کند. این ابزارها اغلب آسانتر ، ارزان تر و مؤثرتر از جستجوی دستی نام شما در سیستم عامل های مختلف هستند. من شخصاً دیده ام که شرکت ها طی چند ساعت اطلاعات نادرست را می گیرند و قبل از برداشتن کشش ، آن را تصحیح کرده اند و آنها را از آنچه می توانست به یک کابوس شهرت تبدیل شود ، نجات می دهد.

مرتبط: چگونه می توان اعتبار برند خود را در عصر دیجیتال بهتر مدیریت کرد

مرحله شماره 2. رسیدن به منبع

پس از شناسایی نتایج جستجوی منفی که می خواهید از Google حذف کنید ، مرحله بعدی ارسال ایمیل یا دستیابی از طریق رسانه های اجتماعی به هر انتشار است. این یک روش ظریف است ، و مهم نیست که دفاعی به نظر برسید ، زیرا این امر می تواند اوضاع را بدتر کند و اوضاع می تواند ویروسی شود.

موفقیت این استراتژی ORM به انتشار خاص و تیم تحریریه بستگی دارد: هرچه انتشار بزرگتر باشد ، شانس کمتری دارید. اگر محتوا منسوخ ، گمراه کننده یا در واقع نادرست باشد ، وبلاگ های کوچکتر و سایت های جامعه ممکن است برای تصحیح باز باشند. از طرف دیگر ، رفتن به دنبال یک خبرنامه ملی به ندرت نتیجه می گیرد.

مرتبط: چگونه با آرامش با بررسی های بد مقابله کنیم و آنها را به رشد تبدیل کنیم

مرحله شماره 3. بهبود شهرت شما

بهترین روش برای رفع اعتبار شما استفاده از تکنیک های مناسب SEO و PR برای پایین آوردن یا دفن نتایج جستجوی منفی در موتورهای جستجو مانند Google و Bing است. با بهینه سازی محتوای مثبت با تکنیک های مناسب SEO ، می توانید محتوای مثبت بالاتر را در موتورهای جستجو رتبه بندی کرده و دید مقالات ، تصاویر یا انجمن های ناخواسته را کاهش دهید. به طور متوسط ​​، تمیز کردن نتایج جستجوی منفی 6 تا 12 ماه طول می کشد.

یک استراتژی و پایداری قوی ORM گاهی اوقات می تواند صفحات منفی خاصی را از نتایج جستجو به طور کامل حذف یا از بین ببرد ، به ویژه اگر دستورالعمل های پلت فرم را نقض کنند یا گمراه کننده باشند. در مواردی که شاخص های غیرقانونی امکان پذیر نیست ، تکنیک های سرکوب اینترنت-مانند ترویج محتوای معتبر بالا-می تواند برای غلبه بر محتوای منفی با نتایج جستجوی مثبت و مثبت تر استفاده شود.

با گذشت زمان ، الگوریتم Google شروع به اولویت بندی محتوای جدید شما می کند. نکته اصلی قوام است – یک یا دو مقاله نتیجه را تغییر نمی دهد. اما شش یا نه ماه کار شهرت آنلاین پایدار می تواند صفحه اول نتایج جستجو را تغییر دهد.

یک مشتری موسسه حقوقی که من با آن کار کردم به دلیل دستگیری آنها تقریباً ویران شده است. با انتشار داستانهای موفقیت مشتری ، ایجاد محتوای معتبر مثبت و کسب اطلاعات در رسانه ها ، ما توانستیم طی نه ماه ادعاهای دروغین را به صفحه دو سوق دهیم و همانطور که می دانید تعداد بسیار کمی از افراد روی صفحه اول کلیک می کنند.

مطالعه موردی از ORM در عمل

وندی وقتی حساب رسانه های اجتماعی خود را برای سرمایه گذاری در ممتاز گرایش در آن زمان به دست آورد ، تأثیر زیادی در شهرت آنلاین خود گذاشت.

حساب توییتر به دلیل کاربران “کباب کردن” شناخته شد ، عبارات پر روند توییتر را به محصولات خود وصل کرد و از طنز برای ایجاد تعامل استفاده کرد. اگرچه استراتژی ORM آنها نمی تواند به طور قطعی با افزایش فروش گره خورده باشد ، اما به وضوح صدمه ای ندید.

مرتبط: مخاطبان LinkedIn خود را با این نکات تخصصی رشد دهید

همه اینها را گرد هم می آوریم

مدیریت شهرت آنلاین فرایند استراتژیک بهبود درک یک برند شخصی یا تجاری در موتورهای جستجو مانند Google است. در دنیایی که درک عمومی توسط موتورهای جستجو مانند Google شکل می گیرد ، ORM دیگر اختیاری نیست – ضروری است.

این که آیا شما یک کارآفرین هستید که دور بعدی خود را بالا می برد ، شرکتی که از اعتماد سهامداران محافظت می کند یا فردی که متقاضی نقش جدید است ، ORM یک سرمایه گذاری بلند مدت در اعتبار است. اگر روایت خود را کنترل نکنید ، شخص دیگری چنین خواهد کرد ، و ممکن است تمسخرآمیز نباشد. شرکت ها و افرادی که به صورت آنلاین شکوفا می شوند ، کسانی هستند که می دانند شهرت فقط کاری نیست که شما به صورت آفلاین انجام می دهید. این همان چیزی است که گوگل در مورد شما می گوید.

مجله ترفندهای اینستاگرام

https://www.entrepreneur.com/growing-a-business/this-practice-could-save-your-career-from-one-bad-google/496599

دیدگاهتان را بنویسید