این طرز فکر می تواند از تجارت شما در برابر اشتباهات پرهزینه محافظت کند

این طرز فکر می تواند از تجارت شما در برابر اشتباهات پرهزینه محافظت کند

نظرات بیان شده توسط همکاران کارآفرین خودشان هستند.

ضرب المثل قدیمی روسی ، “اعتماد ، اما تأیید کنید” ، با اظهار نظر رئیس جمهور پیشین در مورد پیمان سلاح های هسته ای مشهور است. از نظر من ، این لفظی خاص یک مفهوم منفی را نشان می دهد ، به همین دلیل من عبارت “اعتماد و تأیید” را ترجیح می دهم.

تمایل به اعتماد به دیگران بخشی پیچیده از تجارت است. چیزی در درون ما می خواهد بیشتر باور کند ، اگر نه همه چیز ، که کارمندان ، مشتریان و فروشندگان ما اعلام می کنند. با این حال ، یکی از ارزشمندترین درسهای آموخته شده در 20 سال من به عنوان کارآفرین شامل تأیید اطلاعات اساسی است که من به طور غریزی می خواهم به آن اعتماد کنم.

بر اساس اکثر دستورالعمل ها ، ما یک شرکت کوچک هستیم. این بدان معناست که کارکنان ارشد ما منابع قابل توجهی را برای استخدام کارمندان بالقوه و بازاریابی خدمات ما به آنچه ما معتقدیم سودآور و بلند مدت هستند ، اختصاص می دهند. خوشبختانه ، بیشتر این روابط باعث ایجاد کارمندان تولیدی و مشتری های سودآور می شود.

از طرف دیگر ، این واقعیت نهفته است که یک فرد ضعیف یا یک حساب کاربری زیر کار می تواند به خط اصلی ما آسیب برساند. دقیقاً به همین دلیل است که تأیید اطلاعات کلیدی قبل از تمدید پیشنهاد اشتغال یا امضای قرارداد با مشتری یا فروشنده ضروری است. در حالی که ذهنی است ، استراتژی جدید من ناامیدی و درآمد بیشتری را ارائه می دهد.

مرتبط: از شرکت خود در برابر رزومه تقلب محافظت کنید

تأیید اشتغال

متقاضیان غالباً رزومه های بکر را ارائه می دهند که تجربه و دستاوردهای باورنکردنی آنها را برجسته می کند. من خوش شانس هستم که بسیاری از نامزدهای عالی مایل به کار برای سازمان من هستند.

با این حال ، گاهی اوقات ، آن رزومه درخشان حاوی اطلاعات نادرست ، نادرست یا گمراه کننده است. یک پیشنهاد تمدید و پذیرفته شده است ، فقط برای تعیین ماهها بعد که استخدام جدید فوق العاده نمی تواند یا نتواند تحویل دهد.

آیا شما یا کارکنان خود به طور مرتب جدول زمانی اشتغال ، ادعاهای عملکرد یا سطح آموزشی را تأیید می کنید؟ اگر اینطور نیست ، توصیه می کنم بلافاصله شروع کنید. یک نظرسنجی 2024 که در HRO امروز ، یک وب سایت پیشرو در منابع انسانی ذکر شده است ، نشان داد که بیش از نیمی از کارمندان پذیرفته شده اند که در یک رزومه دراز بکشید.

هنگام ایجاد اختلاف ، از متقاضی بخواهید که توضیح دهد. ارزیابی واکنش آنها ممکن است بینشی در مورد چگونگی تحمل فشار یا شرایط دشوار ارائه دهد. به طور طبیعی ، یک ساختگی آشکار لیاقت یک فرصت دوم را ندارد. حرکت کنید و تلاش های خود را برای یافتن کارمندانی متناسب با نیازهای شما و فرهنگ سازمان اختصاص دهید.

تأیید مشتری

همین مورد در مورد مشتریان و مشتریان نیز صادق است. ممکن است ماهها یا سالها در لیستی از چشم اندازهای با ارزش کار کنید و در نهایت آن نهنگ بزرگ را فرود بیاورید. تیم شما ساعات بی شماری و دلارهای ارزشمند بازاریابی را برای تحویل امضای مورد نظر سرمایه گذاری کرده است. سپس ، هیجان ممکن است بعداً محو شود که حساب با ارزش به طور مداوم نتواند به سرعت پرداخت کند یا تجارت موعود را ارائه نمی دهد.

آیا شخصی در چشم انداز تیم شما برای تأیید اطلاعات حیاتی در مورد شهرت یا پرداخت مالی مالی آنها است؟ مشتریان یا مشتریان آنها چگونه شرکت را ارزیابی می کنند؟

ما یک بار یک شرکت Fortune 100 را شلیک کردیم که حسابهای دریافتی آنها 180 روز رسید. تبدیل شدن به یک وام دهنده ما نیست ، بنابراین قطع رابطه معقول است. تأیید انتظارات پرداخت ما می تواند باعث صرفه جویی در وقت و هزینه طرفین شود.

مرتبط: راهنمای 7 مرحله ای برای یافتن مشتری های مناسب و جلوگیری از کسانی که وقت شما را تلف می کنند

تأیید فروشنده

تأیید اطلاعات فروشنده با من به خانه می رود. من به عنوان مدیرعامل ، نه تنها به آگاهی از صنعت خود ، بلکه به ادامه روند افزایش سهم بازار و درآمد ، زمان قابل توجهی را اختصاص می دهم.

برخی از شرکت های بازاریابی دیجیتال که من آنها را حفظ کردم ترافیک یا لینک های قابل توجهی در وب سایت قابل توجه داشتند ، اما فقط نتایج ناخوشایند و فاکتور گران قیمت را ارائه دادند. در حالی که برخی از استراتژی های بازاریابی ذهنی هستند ، انجام احتیاط بر ادعاهای آنها و تماس با سایر مشتری ها ممکن است بر روند تصمیم گیری ما تأثیر داشته باشد.

هیچ کس نمی تواند استدلال کند که هوش مصنوعی ابزاری در حال رشد برای مشاغل و مصرف کنندگان است. به عنوان مثال ، استخدام رونویسی های واجد شرایط انسانی (هزینه کار) مهمترین هزینه ما است. آیا استفاده از سیستم عامل های هوش مصنوعی برای رونویسی پرونده های مشتری و احتمالاً کاهش هزینه های نیروی کار منطقی است؟

برای پاسخ به این سؤال ، من می خواستم میزان صحت شرکت هایی را که خدمات رونویسی هوش مصنوعی را علیه رونویسی های با تجربه و واجد شرایط ارائه می دهند ، اندازه گیری کنم. به خاطر داشته باشید که ما در تلاش هستیم و میزان دقت 99 ٪ را تضمین می کنیم. آیا دستگاه های بزرگ هوش مصنوعی می توانند با چنین هدف بالایی مطابقت داشته باشند یا از آن فراتر بروند؟

جواب نه. برای این تمرین ، ما 14 پرونده از صنایع مختلف جمع آوری کردیم ، از یک بلندگو واحد (یک مونولوگ کوتاه) گرفته تا یک جلسه هیئت مدیره با بیش از 20 بلندگو ، و درصد دقت را از 500 کلمه اول مقایسه کردیم. میانگین میانگین برای رونویسی AI در مقایسه با میزان دقت 99 ٪ رونویسی های انسانی ، در زیر 62 ٪ قرار گرفت.

آیا پیشرفت در فناوری هوش مصنوعی سرانجام میزان دقت 99 ٪ را ایجاد می کند؟ شاید. با این حال ، انسان هنوز هم در هنگام رسیدگی به موارد پیچیده ای که دانش و تخصص انسانی بسیار مهم است ، از دقت دقت برخوردار هستند.

مرتبط: فناوری احراز هویت در حال شکل گیری تأیید فروشنده-شریک و در داخل است

اعتماد داده می شود و به دست می آید

استفاده از شیوه های تأیید ، تجارت خوبی دارد. با این حال ، فراموش نکنید که اعتماد بخش مهمی از شیوه های تجاری ما است. من می خواهم کارمندان ، مشتری ها و فروشندگان من به من اعتماد کنند ، بنابراین من همان حسن نیت را برای آنها گسترش می دهم.

این مرا آزار می دهد وقتی می بینم که شرکت های موجود در صنعت من ادعاهای دروغین یا گمراه کننده ای دارند. به همین دلیل من مراقب هستم که چگونه خدمات خود را قرار می دهم. من نه تنها می خواهم مشتری هایم به من اعتماد کنند ، بلکه آنها را نیز تشویق می کنم تا توانایی های خود را تأیید کنند. تأیید توانایی و وعده های من برای انجام فقط باعث ایجاد اعتماد بیشتر و امیدوارم روابط طولانی مدت و سودآور تر شود.

برای بررسی شیوه های تأیید یا اجرای برخی از دستورالعمل ها وقت بگذارید. تأیید اطلاعات همچنین بینش ارزشمندی را در مورد موضوعات مختلف ارائه می دهد که باید به نفع شیوه های تجاری شما باشد.

اعتماد همیشه بخش مهمی از فرهنگ تجاری جهان ما باقی خواهد ماند. اجرای یک استراتژی “اعتماد و تأیید” در سازمان شما به نفع همه است. آیا کارمندان ، مشتریان و فروشندگان به سازمان شما اعتماد دارند؟

ضرب المثل قدیمی روسی ، “اعتماد ، اما تأیید کنید” ، با اظهار نظر رئیس جمهور پیشین در مورد پیمان سلاح های هسته ای مشهور است. از نظر من ، این لفظی خاص یک مفهوم منفی را نشان می دهد ، به همین دلیل من عبارت “اعتماد و تأیید” را ترجیح می دهم.

تمایل به اعتماد به دیگران بخشی پیچیده از تجارت است. چیزی در درون ما می خواهد بیشتر باور کند ، اگر نه همه چیز ، که کارمندان ، مشتریان و فروشندگان ما اعلام می کنند. با این حال ، یکی از ارزشمندترین درسهای آموخته شده در 20 سال من به عنوان کارآفرین شامل تأیید اطلاعات اساسی است که من به طور غریزی می خواهم به آن اعتماد کنم.

بر اساس اکثر دستورالعمل ها ، ما یک شرکت کوچک هستیم. این بدان معناست که کارکنان ارشد ما منابع قابل توجهی را برای استخدام کارمندان بالقوه و بازاریابی خدمات ما به آنچه ما معتقدیم سودآور و بلند مدت هستند ، اختصاص می دهند. خوشبختانه ، بیشتر این روابط باعث ایجاد کارمندان تولیدی و مشتری های سودآور می شود.

بقیه این مقاله قفل شده است.

به کارآفرین بپیوندیدبا امروز برای دسترسی

مجله ترفندهای اینستاگرام

https://www.entrepreneur.com/leadership/this-mindset-can-protect-your-business-from-costly-mistakes/494595

دیدگاهتان را بنویسید