این سرآشپز در ناهار خوری سریع و سریع شرط بندی می کند
نظرات بیان شده توسط همکاران کارآفرین خودشان هستند.
میشل فالکون همیشه ریشه های پرو را در آغوش نمی گرفت. به عنوان یک کودک در کانادا ، او خجالت کشید که وعده های غذایی خانگی را به مدرسه بیاورد. او به یاد می آورد: “من تنها بچه پرو بودم.” “من Arroz Con Pollo را در یک Tupperware می آورم ، و کودک در کنار من با یک ژامبون و ساندویچ پنیر آن را مسخره می کند. من فقط می خواستم در آن جا بگیرم.”
این احساس با او گیر افتاد – تا زمانی که به سوخت تبدیل شود. اکنون ، به عنوان بنیانگذار Brasa Peruvian Kitchen ، Falcon در مأموریتی است که غذاهای پرو را روی نقشه سریع و سریع قرار دهد.
او به شاون والچف ، میزبان “می گوید:” من به حرفه خود شرط می بندم که غذای پرو می خواهد زمان خود را زیر آفتاب بگذارد. ” حرفتأثیرگذار استروران پادکست
اما برای Falcon ، این سفر چیزی بیش از غذا است. شخصی است
اتصال Falcon به میهمان نوازی عمیق است. پدر وی ، یک اپراتور رستوران فصلی ، زمانی یک رستوران در ونکوور را به دست گرفت و ناآگاهانه بدهی مالک قبلی را به ارث می برد. بار مالی وی را مجبور به ورشکستگی کرد.
فالکون به یاد می آورد: “این اولین باری بود که پدرم را گریه کردم.” “در 16 سالگی ، من کاملاً نفهمیدم. اما اکنون ، فقط می توانم شکست او را تصور کنم.”
این تجربه به جای اینکه او را از صنعت دور کند ، آتش سوزی را در زیر Falcon روشن کرد. “من می دانم که پدرم همیشه می خواست غذاهای پرو را به آمریکای شمالی بیاورد. این دقیقاً همان کاری است که من انجام می دهم.”
آشپزخانه پروسا پرو یک رستوران سنتی پرو نیست-این یک مفهوم مدرن و سریع است که برای مخاطبان آمریکای شمالی ساخته شده است. اما Falcon نه تنها نمی خواهد مردم غذای پرو را امتحان کنند – او می خواهد که آنها فرهنگ خود را تجربه کنند.
مرتبط: یک Google Exec طولانی مدت اسرار را برای کمک به مشتریان برای یافتن رستوران شما به اشتراک می گذارد
چرا یک رستوران خط تلفن را راه اندازی کرد
با 1-844-Go-Brasa تماس بگیرید ، و یک پیام صوتی معمولی رستوران را نخواهید شنید. درعوض ، یک شخص واقعی پاسخ می دهد ، آماده است تا درباره هر چیزی درباره پرو بحث کند.
فالکون می گوید: “ما می خواهیم میلیون ها نفر را به طعم های پرو معرفی کنیم ، اما همچنین به فرهنگ ، گردشگری ، هنر و تاریخ. شما می توانید از تگزاس تماس بگیرید ، جایی که ما هیچ رستوران نداریم و از شما می خواهیم بهترین رستوران پرو باشد. رزرو. “
Zappos ، که به دلیل خدمات افسانه ای مشتری شناخته شده است ، از این ایده الهام گرفته است. سالها قبل از راه اندازی Brasa ، Falcon برای مطالعه رویکرد مشتری اول خود از دفتر مرکزی این شرکت بازدید کرد. آنچه دید با او گیر کرده است.
وی به یاد می آورد: “زاپوس افرادی را خواسته بود كه از كجا می توانند پیتزا را در شهر خود بخرند.” “یک تجربه عالی و افسانه ای مشتری ، بازاریابی رایگان و روابط عمومی رایگان است.”
برای Falcon ، رستوران ها فقط مربوط به سرو غذا نیستند. آنها در مورد داستان پردازی هستند. این با تجربه مهمان شروع می شود اما با تیمش آغاز می شود.
بسیاری از دارندگان رستوران با حفظ کارمندان مبارزه می کنند. رویکرد Falcon؟ بیشتر پرداخت کنید
مدل “چگالی استعداد” نتفلیکس الهام بخش این تاکتیک بود – استخدام افراد کمتری اما پرداخت بهتر به آنها. او می گوید: “من می خواستم ببینم که آیا می تواند در رستوران ها کار کند.” “و این کار را انجام می دهد. ما دستمزد خود را در خط موضوع ارسال های شغلی ذکر می کنیم. بیشتر رستوران ها آن را در پایین دفن می کنند زیرا آنها از اینکه چقدر کم ارائه می دهند شرمنده هستند. من به آنچه می پردازیم افتخار می کنم.”
این همه بخشی از مأموریت بزرگتر براسا است: “برای ساختن یک شرکت ، جهان به بیشتر نیاز دارد – یکی از افراد که افراد روزمره برای کسب درآمد زیاد ، دستیابی به رشد شغلی و کمک به بستن شکاف برابری درآمد” مجاز هستند. “
این مأموریت به همان اندازه در مورد مردم در مورد غذا است. و برای Falcon ، این در مورد احترام به گذشته او در حالی است که آینده را شکل می دهد.
او می گوید: “من قبلاً از پیشینه پرو خود شرمنده بودم.” “اکنون ، من می خواهم آن را با جهان به اشتراک بگذارم.”
مرتبط: این وکیل میهمان نوازی برای مارک های بزرگ کار کرده است-و او می گوید این بزرگترین اشتباهی است که صاحبان رستوران ها مرتکب شده اند
در مورد تأثیرگذار رستوران
تأثیرگذار رستوران توسط Toast ، سیستم قدرتمند فروش و سیستم مدیریتی رستوران که به رستوران ها کمک می کند تا عملیات را بهبود بخشند ، فروش را افزایش داده و تجربه مهمان بهتری را برای شما فراهم می کند.
نان تست – قدرت رستوران های موفق. در مورد نان تست بیشتر بدانید.
مرتبط: این سرآشپز یک امپراتوری گوشتی ساخت ، میلیون ها نفر را از دست داد و با انقلاب پیتزا قوی تر شد
https://www.entrepreneur.com/growing-a-business/this-chef-is-betting-on-the-next-big-thing-in-fast-casual/488504