ایمیل های خود را به دستگاه های اعتماد سازی و رانندگی تبدیل کنید-بدون اینکه هرگز پوشه هرزنامه را لمس کنید
نظرات بیان شده توسط همکاران کارآفرین خودشان هستند.
نمی دانید که آیا باید در ایمیل سرمایه گذاری کنید تا تجارت خود را به بازار عرضه کنید؟ جای تعجب نیست: 93 ٪ از افراد روزانه ایمیل را بررسی می کنند ، و 35 ٪ روزانه تا پنج ساعت در صندوق ورودی خود می گذرانند. علاوه بر این ، 41 ٪ از مصرف کنندگان ایمیل خود را با دقت بررسی می کنند و برای تخفیف های برند شکار می کنند.
این امر باعث می شود ایمیل یکی از بزرگترین فرصت های شما برای هدایت فروش و ایجاد وفاداری باشد – اگر با پیام مناسب ظاهر شوید. در اینجا نحوه ایستادگی در صندوق های ورودی چشم انداز و ایجاد ایمیل برای شما آورده شده است.
اول. ابتدا ایمیل های خود را از هرزنامه دور نگه دارید
اگر می خواهید مردم ایمیل های شما را ببینند ، نگه داشتن آنها از پوشه هرزنامه اولین قدم است. مهم نیست که پیشنهاد شما چقدر خوب است ؛ اگر پیام شما در ناخواسته قرار می گیرد ، بازی تمام شده است.
برای دریافت ایمیل های خود در صندوق ورودی ، از این لیست چک کوتاه بهترین روشها استفاده کنید:
- پایگاه داده خود را به روز حفظ کنید. اگر بیش از شش ماه ایمیل شما را باز نکنند ، مخاطبین منسوخ را به طور مرتب حذف کرده و مشترکان خفته را از بین نبرید.
- اطمینان حاصل کنید که ایمیل های شما به درستی تأیید شده اند (فکر کنید SPF ، DKIM و DMARC). این پروتکل ها به ارائه دهندگان صندوق پستی می گویند که شما در واقع شما هستید ، یک کلاهبردار نیست که وانمود می کند که شما هستید.
- افرادی را که در طی دو روز مشترک هستند ، حذف کنید تا از مجازات ارائه دهندگان بزرگ ایمیل مانند Google ، Yahoo و Outlook مجازات شوند.
هدف شما این است که به یک فرستنده اعتماد کنید و ارائه دهندگان صندوق پستی به عنوان مشروعیت آن را می شناسند. اینگونه است که شما در صندوق ورودی یک نقطه کسب می کنید – و در آنجا بمانید.
مرتبط: بیش از یک چهارم از لیست ایمیل شما ممکن است بد باشد – در اینجا 5 روش برای تمیز کردن آن آورده شده است
5. در زمینه اعتماد به نفس کار کنید
ایمیل یک روش قدرتمند برای رشد تجارت شما است ، اما بسیاری از افراد آن را با اسپم و اضافه بار پیشنهادات بازاریابی مرتبط می کنند. اگر می خواهید ایستادگی کنید ، ابتدا باید اعتماد مخاطبان خود را کسب کنید.
به جای اینکه دائماً به فروش بپردازید ، روی مفید بودن ایمیل های خود تمرکز کنید. مقالات مفید ، نکات خبره و منابع دیگر را به اشتراک بگذارید – حتی اگر تماس شما به عمل (CTA) هنوز به یک محصول یا خدمات منجر شود. این رویکرد به جای اینکه آنها را تحت الشعاع قرار دهد ، مردم را به خود جلب می کند و وفاداری و تعامل طولانی مدت را در این راه ایجاد می کند.
3. ایمیل های خود را شخصی کنید
هنگامی که در صندوق ورودی و اعتماد به نفس قرار دارید ، مرحله بعدی این است که ایمیل های خود را احساس کنید که برای هر یک از مشترکین شما منظور شده است ، نه برای کل لیست شما. در اینجا سه روش ساده برای دستیابی به آن وجود دارد:
- مخاطبان خود را در گروه های کوچکتر قرار دهید تا بتوانید ایمیل های خود را بیش از حد مرتبط کنید. چشم اندازهای شما بسیار بیشتر به احتمال زیاد باز می شود ، کلیک و تبدیل می شود.
- حتی شخصی سازی ساده – مانند استفاده از نام های اول مشتریان – می تواند تعامل را بهبود بخشد.
- با ایمیل های فقط متن آزمایش کنید. بدون تصاویر فانتزی ، بدون پیام رسانی – فقط ایمیلی که به نظر می رسد از طرف یک دوست یا همکار باشد. فقط مطمئن شوید که احساس طبیعی می شود ، اجباری نیست.
مرتبط بودن و انسان اعتماد و احترام مخاطبان شما را به دست می آورد. و هنگامی که مردم احساس می کنند ، به احتمال زیاد به اطراف می چسبند و خریداری می کنند.
مرتبط: 5 راه برای لذت بردن از مشتریان با ایمیل
4. خطوط موضوعی را بنویسید که کلیک می کنند
شما آن را به صندوق ورودی تبدیل کرده اید ، اکنون باید برنده شوید. خط موضوع شما اولین شلیک شما (و اغلب تنها) برای جلب توجه است.
از کلیشه هایی مانند “عجله!” خودداری کنید یا “از دست ندهید” ، که هرزنامه فریاد می زند و اغلب باعث ایجاد فیلترها می شود. در عوض ، روی وضوح ، کنجکاوی یا ارزش تمرکز کنید. چه چیزی در آن برای خواننده وجود دارد؟ چرا باید اهمیت دهند همین الان؟
در اینجا چند نکته سریع وجود دارد:
• آن را کوتاه و اسکن کنید – زیر 50 کاراکتر بهترین کار در تلفن همراه است.
• از زبان اکشن گرا استفاده کنید ، اما از اعتیاد به مواد مخدره استفاده کنید.
• خطوط موضوع را به طور مرتب آزمایش کنید تا ببینید چه چیزی طنین انداز است (حتی ترفندهای کوچک می توانند تفاوت ایجاد کنند).
مانند یک عنوان به خط موضوع خود فکر کنید. اگر باعث نمی شود شما بخواهید کلیک کنید ، آن را بازنویسی کنید.
5. طراحی برای خواندن سریع
هیچ کس با یک فنجان چای در حال حل و فصل نیست تا ایمیل شما را ببخشد. مردم لاغر می شوند. آنها پیمایش می کنند. آنها در حال بررسی هستند. بنابراین اگر ایمیل شما مانند دیوار متن به نظر می رسد ، احتمالاً مستقیماً به پوشه زباله می رود.
برای اسکن کردن ایمیل های خود ، از پاراگراف های کوتاه و نقاط گلوله برای برجسته کردن غذای کلیدی استفاده کنید. همچنین می توانید با زیرنویس ها و متن جسورانه چیزها را بشکنید. و موبایل را در خاطر داشته باشید – بیشتر افراد ایمیل را از طریق تلفن های خود بررسی می کنند. اگر دکمه چیدمان شما یا دکمه CTA دفن شده است ، کلیک را از دست می دهید.
مرتبط: 3 ترفند برای دریافت کلیک بیشتر ایمیل
6. پیشنهاد خود را کریستال روشن کنید
اگر چشم انداز شما مجبور است ایمیل خود را دوباره خواند تا بفهمد چه کاری می خواهید انجام دهند ، آنها این کار را نمی کنند. بنابراین پیشنهاد خود را پاپ کنید. چه 20 ٪ تخفیف ، دسترسی زود هنگام یا یک منبع رایگان ، آن را هجی کرده و CTA را غیرقابل تصور می کند.
هنگام نوشتن ایمیل بعدی خود ، به یاد داشته باشید:
• به یکی تماس اصلی به هر ایمیل.
• از دکمه های CTA روشن و خاص مانند “دریافت تخفیف من” یا “بارگیری راهنما” استفاده کنید.
• CTA خود را زود قرار دهید و در پایان آن را برای اسکیمرها تکرار کنید.
وقتی مردم فوراً درک می کنند که شما چه چیزی را ارائه می دهید و چرا اهمیت دارد ، آنها به احتمال زیاد اقدام می کنند.
نمی دانید که آیا باید در ایمیل سرمایه گذاری کنید تا تجارت خود را به بازار عرضه کنید؟ جای تعجب نیست: 93 ٪ از افراد روزانه ایمیل را بررسی می کنند ، و 35 ٪ روزانه تا پنج ساعت در صندوق ورودی خود می گذرانند. علاوه بر این ، 41 ٪ از مصرف کنندگان ایمیل خود را با دقت بررسی می کنند و برای تخفیف های برند شکار می کنند.
این امر باعث می شود ایمیل یکی از بزرگترین فرصت های شما برای هدایت فروش و ایجاد وفاداری باشد – اگر با پیام مناسب ظاهر شوید. در اینجا نحوه ایستادگی در صندوق های ورودی چشم انداز و ایجاد ایمیل برای شما آورده شده است.
اول. ابتدا ایمیل های خود را از هرزنامه دور نگه دارید
بقیه این مقاله قفل شده است.
به کارآفرین بپیوندیدبا امروز برای دسترسی
https://www.entrepreneur.com/growing-a-business/turn-your-emails-into-trust-building-revenue-driving/491265