این پیامی است که قبلا گفته بود.
ماسک قیمت تخمینی این وسیله نقلیه یا بازه زمانی برای رسیدن آن را اعلام نکرد.
رویداد “ما، ربات” تسلا در پنجشنبه شب نشان داد که ایلان ماسک سازنده خودروهای الکتریکی را به سمت آینده ای بدون فرمان هدایت می کند.
مشاهده در موضوعات
مرتبط: تقاضای نمایش فروش تسلا برای خودروهای برقی افزایش می یابد
ماشین دو نفر را مینشیند، از جمله یکی در جایی که میتوانست در صندلی راننده باشد، و درهایی دارد که مانند بالهای پروانه باز میشوند. درست مانند یک تلفن به صورت بی سیم شارژ می شود: یک پد مغناطیسی در قسمت زیرین خودرو بدون نیاز به اتصال سیمی با یک پد شارژ ثابت هم راستا می شود.
مرتبط: طرح جامع جدید ایلان ماسک برای تسلا چیست؟ طرح اولیه پس از 18 سال از وب سایت تسلا ناپدید شد
مجله ترفندهای اینستاگرام
https://www.entrepreneur.com/business-news/elon-musk-unveils-new-tesla-ev-cybercab-robovan-robotaxis/481165
مرتبط: “یکی از مهم ترین رویدادها”: آیا تسلا بالاخره روباتاکسی خود را با رانندگی کاملاً خودران معرفی می کند؟
با ورود به فضای روباتاکسی، تسلا با Waymo متعلق به Alphabet و کروز خریداری شده توسط GM رقابت می کند. از ماه آگوست، Waymo گزارش داد که هر هفته بیش از 100000 سفر روباتاکسی پولی در لس آنجلس، سانفرانسیسکو و فینیکس انجام داده است. کروز 250000 سفر بدون راننده را انجام داده است.
اگرچه تسلا بهخاطر خودروهای برقیاش، بهویژه پرفروشترین مدل 3 و مدل Y شناخته میشود، اما اعلامیههای روز پنجشنبه دستاوردهای آن در رباتیک را به نمایش گذاشت – که نشاندهنده یک تغییر استراتژیک گستردهتر است. در ماه آگوست، ماسک گفت که تسلا یک شرکت خودروسازی نیست و باید در عوض آن را “یک شرکت رباتیک هوش مصنوعی” در نظر گرفت.
ارسال توسط @artificialintelligencenews.in
تاکسی سایبر. اعتبار عکس: تسلا
ماسک همچنین روبووان را معرفی کرد که سورپرایز اصلی آن شب بود. او ادعا کرد که این یک ون 20 نفره و خودران است که هزینه سفر را به “5 تا 10 سنت در مایل” کاهش می دهد.
ماسک در مراسمی که در استودیوی برادران وارنر در بربنک، کالیفرنیا برگزار شد، با یک «Cybercab»، یک خودروی خودران بدون کنترلهای استاندارد وارد شد: بدون پدال، دوشاخه شارژ یا فرمان. ماسک گفته است که تا قبل از سال 2027 تولید خواهد شد و قیمت آن زیر 30000 دلار خواهد بود.
ماسک در تماسی با درآمد ماه آوریل اظهار داشت: «روش فکر کردن به تسلا تقریباً به طور کامل از نظر حل استقلال و توانایی فعال کردن این استقلال برای یک ناوگان غول پیکر است.