اکانت اینستاگرام ساخت اکانت اینستاگرام ایجاد اکانت اینستاگرام | instaa

چند سال پس از عرضه شدن، سایت اینستاگرام هم به‌نوعی برای کاربران قابل استفاده شد. تا قبل از آن امکانات اکانت اینستاگرام در سایت بسیار محدود بود. برای ساخت اکانت اینستاگرام از طریق موبایل، ابتدا باید اپلیکیشن این شبکه اجتماعی را روی موبایل خود نصب کنید.

http://amoozesh-agrcs.irحالا یک پسورد برای پیج جدید خودمون انتخاب میکنیم و روی گزینه next کلیک میکنیم. اولین قدم اینه که مثل تصویر زیر وارد صفحه پروفایل بشیم و بعد روی آیدی یا یوزرنام خودمون کلیک کنیم. در قدم اول از این لینــــــک، شماره تلفن خود را وارد کنید و سپس بر روی گزینه آبی رنگ Next کلیک کنید. در مرحله بعد از شما سوال می‌شود که آیا می‌خواهید تماس‌های موجود در دفترچه تلفن گوشی را به اینستاگرام وارد کنید یا خیر . همانند ثبت نام در گوشی، در اینجا نیز از شما تقاضا می‌شود تا تاریخ تولد واقعی خودتان را وارد کنید. نکاتی که در ثبت نام اپلیکیشن در این خصوص گفته شد در ثبت نام با کامپیوتر نیز صادق است بنابراین حتما تاریخ تولد خود را بالاتر از 18 سال ثبت کنید و حتما تاریخ تولد واقعی خودتان را ثبت کنید.

ساخت اکانت اینستاگرام از طریق گوشی

این تاریخ را به‌دقت به یاد بسپارید که بعدها به مشکل برنخورید. در این مرحله اینستاگرام از شما میخواهد یک عکس پروفایل برای اینستاگرام خود انتخاب کنید . اینستاگرام سپس لیستی از افراد احتمالی را برای دنبال کردن به شما می دهد و یک بار دیگر ، پیشنهاد می دهد شما را به حساب Facebook یا مخاطبین تلفن خود متصل کنید.

اطلاعات لازم برای ایجاد حساب کاربری اینستاگرام را وارد کنید.

در مرحله اول باید با مرورگرهای موجود در کامپیوتر خود به سایت رسمی اینستاگرام مراجعه کنید. همچنین می‌توانید همان لحظه شروع به عکس گرفتن کنید و یا از Fasebook عکسی را وارد اکانت خود کنید. در آخرین مرحله از شما می‌خواهد تا عکسی برای پروفایل خود انتخاب کنید. شما می‌توانید عکس را از گالری خود انتخاب کرده و جای گذاری کنید. در این مرحله از شما تاریخ تولد را به صورت تاریخ میلادی می‌خواهد. شما می‌توانید روز و ماه و سال را از روی تقویم مشخص نمایید.

برای درک بهتر مراحل انجام کار، در ادامه مراحل انتخاب عکس از کتابخانه را بررسی می‌کنیم. بنابراین با زدن گزینه انتخاب از کتابخانه به گالری گوشی خود هدایت خواهید شد. مجددا تایید کنید که علاقه‌ای به اضافه کردن دوستان فیس بوک خود به اکانت اینستاگرام ندارید. اگر این گزینه را انتخاب کنید، اینستاگرام مجله خبری اینستا مخاطب‌هایی که در موبایلتان ذخیره شده را برای فالو کردن پیشنهاد می‌کند. شماره تلفن وارد شده در هنگام ثبت نام نباید قبلا توسط اکانت دیگری استفاده شده باشد. اگر کسی بخواهد در سوشیال مدیا مارکتینگ به موفقیت برسد، باید دانش و اطلاعات کافی برای دستیابی آسان و بی‌دردسر به مخاطبان هدف را کسب کند.

  • یکی از رایج ترین این نرم افزارها، اینستاگرام است که محصول شرکت فیس بوک می باشد و بر پایه انتشار تصویر است.
  • مثلا ما این‌جا هم مثل مرحله قبل، شماره موبایل را انتخاب می‌کنیم.
  • توجه کنید که تصویر پروفایل و نام و نام کاربری را بعداً ازطریق تنظیمات حسابتان می‌توانید تغییر دهید.
  • در این مقاله شما را با نحوۀ ساختن اکانت اینستاگرام آشنا کردیم.

دیدگاهتان را بنویسید