او از Franchisee به رئیس جمهور برند رفت – در اینجا چگونه آمده است
سوزان والورد رئیس جمهور برند Sylvan Learning ، یک حق رای دادن به مرکز آموزش و تست است. او حرفه خود را به عنوان “مجموعه ای از چرخش های خوشبخت اما بسیار غیر منتظره” توصیف می کند.
والورد در شمال مکزیک متولد شد و در اوایل دهه 1980 به عنوان یک کودک به ایالات متحده مهاجرت کرد و کارآفرینی را از والدینش آموخت ، که یک تجارت حمل و نقل در می سی سی پی ایجاد کردند. او اولین فارغ التحصیل کالج در خانواده خود شد ، سپس در بانکداری و توسعه اقتصادی کار کرد – تا اینکه حرفه ای وی به روشی پیش بینی نشده تغییر کرد.
این اتفاق در سال 2000 رخ داد ، هنگامی که شوهر والورد نیاز به امتحان حرفه ای داشت. او این کار را در یک مکان حق رای دادن Sylvan Learning در نزدیکی خانه جنوبی تگزاس انجام داد. در حالی که شوهرش آزمایش خود را انجام داد ، والورد مرکز را در عمل مشاهده کرد. او به یاد می آورد: “این فقط یک وتر را زده است.” “من بچه ها را دیدم که بعد از یک روز طولانی مدرسه در حال دویدن هستند. من آن بچه ای بوده ام که هنگام یادگیری انگلیسی به پشتیبانی اضافی احتیاج داشتم.”
او فرصت را دید. طی چند هفته ، او به یک حق رای دادن تبدیل شد – و به ساخت چندین واحد موفق ، که در سال 2016 فروخت تا به تیم رهبری سیلوان بپیوندد. وی سپس از معاون رئیس جمهور به افسر عملیات حق رای دادن رسید – و سرانجام ، در سال 2024 ، رئیس جمهور شد. در اینجا ، او به اشتراک می گذارد که چگونه زمان خود در سنگرها به تعریف دید او کمک کرده است.
مرتبط: این سوال مصاحبه “مورد علاقه” این بنیانگذار فقط 1 پاسخ درست دارد
سرزمین های شما در جنوب تگزاس برخی از مناطق اقتصادی محروم در کشور بودند ، اما آنها به طور مداوم مجریان برتر بودند. برخی از چالش هایی که در آن محیط با آن روبرو بودید چیست؟
من دریغ می کنم که آنها را به چالش می کشم ، زیرا می فهمم که مناطقی با منابع محدود بسیار ماهر هستند. اما موانع مشخصی وجود داشت که باید بر آن غلبه کنیم. به عنوان مثال ، تمام پیام های بازاریابی ما به زبان انگلیسی بود ، بنابراین ما مجبور شدیم آستین های خود را جمع کنیم و ترجمه کنیم. خوشبختانه ، همه ما دو زبانه هستیم.
برخی از ابتکاراتی که شما برای مشتری خود اختصاص داده اید چیست؟
ما یک مدل موبایل ایجاد کردیم تا بتوانیم تدریس خود را به مدارس ببریم ، زیرا در تگزاس برخی از جیب های روستایی وجود دارد که دستیابی به آنها دشوار است. نکته دیگری که ما در بازار من پیشگام بودیم ، همکاری با مدارس کم درآمد است-ما درخواست کمک های مالی فدرال ، کمک های مالی ایالتی و کمک های مالی بنیاد کردیم. ما توانستیم بورس های تحصیلی را برای خانواده ها و کودکان کم درآمد که قادر به دسترسی به خدمات ما نبودند ، تأمین کنیم.
آیا چیزی در مورد مدل حق رای دادن وجود دارد که به نظر شما به ویژه مؤثر است؟
متعلق به محلی است و اداره می شود. برای این افراد که سعی می کردم با آنها شریک شوم ، فقط یک فروشنده نبودم. اینها مردمی هستند که من در فروشگاه مواد غذایی سوار می شوم. ما در همان جامعه زندگی می کنیم. بنابراین یک سطح پاسخگویی ، پذیرش و مشارکت واقعی وجود دارد که یک تجارت متعلق به شرکت نمی تواند به آن برسد.
چالش برانگیزترین بخش انتقال از حق رای دادن به رهبری شرکت ها چیست؟
این نیاز به تغییر کامل در چشم انداز داشت. من به عنوان یک حق رای دادن ، دامنه بسیار محلی داشتم و تأثیر مستقیمی دیدم. اگر من نیاز به رشد داشتم ، برای انجام این کار در دست من بود. اما اگر کلاه شرکتی را می پوشید ، چیزی را ارائه می دهید که امیدوارم قانع کننده باشد ، مردم در آغوش گرفته و اجرا می شوند. اما شما نمی توانید این کار را برای آنها انجام دهید.
مرتبط: من دیده ام که چگونه حق رای دادن بی پروا می تواند زندگی مردم را خراب کند. در اینجا آمده است که چگونه بهترین حق رای دادن ها رشد می کنند ، حق رای دادن مناسب را پیدا می کنند و با هم شکوفا می شوند
پیشینه شما به عنوان یک حق رای دادن بر شما به عنوان یک مدیر اجرایی و یک رهبر تأثیر داشته است؟
از آنجا که من در سنگرها بوده ام و فداکاری هایی را که یک حق رای دادن از آن عبور می کند درک می کنم ، که یک صاحب مشاغل کوچک از آن عبور می کند ، من تمام تصمیمات خود را از طریق آن لنز فیلتر می کنم.
آیا یک فلسفه تجاری فراگیر وجود دارد که شما را قادر به موفقیت کرده است؟
آنچه من معتقدم – و این مربوط به کل تیم من است – این است که موفقیت در مورد تأثیر است. اگر شاهد رشد دانش آموزان باشیم ، مناطق مدرسه ، جوامع و خانواده ها آنچه را که ما انجام می دهیم پذیرفته اند. بنابراین اگر ما به آنچه انجام می دهیم اعتقاد داریم و یک کار واقعاً عالی انجام می دهیم ، به دلیل تأثیر برنده می شویم. سپس درآمد زیر است – نه راه دیگر.
آماده هستید تا سقف درآمد خود را بشکنید؟ با ما در سطح UP ، کنفرانسی برای رهبران جاه طلب مشاغل برای باز کردن فرصت های رشد جدید بپیوندید.
سوزان والورد رئیس جمهور برند Sylvan Learning ، یک حق رای دادن به مرکز آموزش و تست است. او حرفه خود را به عنوان “مجموعه ای از چرخش های خوشبخت اما بسیار غیر منتظره” توصیف می کند.
والورد در شمال مکزیک متولد شد و در اوایل دهه 1980 به عنوان یک کودک به ایالات متحده مهاجرت کرد و کارآفرینی را از والدینش آموخت ، که یک تجارت حمل و نقل در می سی سی پی ایجاد کردند. او اولین فارغ التحصیل کالج در خانواده خود شد ، سپس در بانکداری و توسعه اقتصادی کار کرد – تا اینکه حرفه ای وی به روشی پیش بینی نشده تغییر کرد.
این اتفاق در سال 2000 رخ داد ، هنگامی که شوهر والورد نیاز به امتحان حرفه ای داشت. او این کار را در یک مکان حق رای دادن Sylvan Learning در نزدیکی خانه جنوبی تگزاس انجام داد. در حالی که شوهرش آزمایش خود را انجام داد ، والورد مرکز را در عمل مشاهده کرد. او به یاد می آورد: “این فقط یک وتر را زده است.” “من بچه ها را دیدم که بعد از یک روز طولانی مدرسه در حال دویدن هستند. من آن بچه ای بوده ام که هنگام یادگیری انگلیسی به پشتیبانی اضافی احتیاج داشتم.”
بقیه این مقاله قفل شده است.
به کارآفرین بپیوندیدبا امروز برای دسترسی
https://www.entrepreneur.com/franchises/she-went-from-franchisee-to-brand-president-heres-how/494367