او از مشتری به مدیرعامل 16 دستگیره رفت
نظرات بیان شده توسط همکاران کارآفرین خودشان هستند.
نیل هرلمن تازه از یک حرفه مالی غیرقابل تحقق ، به دنبال چیز دیگری بود – چیزی که می توانست با دست خودش بسازد. این جستجو او را به 16 دسته ، یک مارک Froyo مستقر در نیویورک سوق داد که او به عنوان مشتری مکرر می کرد.
مدرک اخترفیزیک از یک طرف ، از رزومه مالی از طرف دیگر ، هرلمن خود را در پشت پیشخوان 16 حق رای دادن دستگیره خود پیدا کرد ، آستین ها چرخیدند و فروشگاه را از Open to Close اداره کردند.
آنچه به عنوان یک پروژه جانبی شروع شد به سرعت به چیزی بزرگتر تبدیل شد. هرلمن می گوید: “باز و نزدیک ، هر شیفتی که من کار می کردم.” “من توانستم تجارت را پیش ببرد [and] درآمد اضافی را به جایی برسانید که سود آنقدر عالی بود که تصمیم گرفتم تمام پروژه های دیگر خود را ترک کنم و فقط روی 16 دسته تمرکز کنم. “
در زمانی که سایر کارآفرینان در حال عقب نشینی بودند ، هرلمن گسترش یافت. وی شروع به ساختن فروشگاه های جدید در سراسر نیویورک در طول Covid-19 کرد ، هنگامی که اجاره خرده فروشی ارزان بود و رقبا در حال تعطیل بودند. او می گوید: “به جای ترسیدن ، من کسی بودم که وارد می شدم و می ساختم.”
مرتبط: او یک تجارت را آغاز کرد و در آستانه ورشکستگی به پایان رسید. او اشتباهات خود را برطرف کرد – و اکنون به کارآفرینان می آموزد که چه چیزی را می خواهد هنگام شروع کار می دانست.
به زودی ، او فقط مکانهایی را اجرا نمی کرد. او کل شرکت را رهبری می کرد.
از زمان به دست آوردن این برند از بنیانگذار سلیمان چوی در سال 2022 ، هرلمن رهبری در سراسر کشور از زنجیره Froyo را از 30 تا 150 مکان به همراه داشت. سفر غیر منتظره او از مشتری به حق رای دادن به مدیرعامل به او یک مزیت منحصر به فرد در بازار دسر شلوغ امروز می بخشد.
هرلمن پشت برخی از وحشی ترین طعم های این برند است ، از هری پاتر منابع به “ماست یخ زده سرخ شده فرانسوی” (نمایشنامه ای در مورد بستنی های بستنی که اغلب شکسته مک دونالد) است. او می گوید: “من بخشی از پایگاه مشتری هستم.” “خانواده من ، دوستان من ، همه بخشی از پایگاه مشتری هستند. بنابراین این فقط ایده هایی است که ما داریم.”
نتایج برای خودشان صحبت می کنند. “رشد فروش ما فوق العاده بوده است ، مانند زمانی که ما فرانسوی را راه اندازی کردیم ، یا بازی های ماهی مرکبعطر و طعم الهام گرفته شده ، یا آبجو کره از هری پاتر، “او می گوید. “فروش ما مانند 30-40 ٪ هفته ای است که ما در مقایسه با سالهای قبل راه اندازی کردیم. بنابراین واقعاً تغییر می کند. “
اما ساختن یک برند پر رونق بیش از عطر و طعم است. این اعتماد ، ثبات و وفاداری را می طلبد – نه فقط از مشتریان بلکه از تیم. به همین دلیل اولین کسی که هرلمن استخدام کرد لیزا مالون بود که به مدت 13 سال با همسرش در مکان Fairfield ، کانکتیکات شرکت کرد.
“چه کسی مارک را بهتر می شناسد و بیش از افرادی که با این برند موفق بوده اند به برند اعتقاد دارد؟” هرشمن می گوید. “کسی که 13 سال از اجرای یک فروشگاه را برای بستن باز کرده و تعامل مشتری را می شناسد و [what] مشتریان می خواهند ، چگونه می توان بهترین نتیجه را برای این کار در این زمینه کسب کرد. “
مرتبط: نمایش او لغو شد – اما این بازپرداخت مشغول به کار فیلیپز یک درس قدرتمند برای سازندگان و کارآفرینان بود
این استراتژی به برند کمک می کند تا سازگار باشد ، که فراخوانی های Hershman بیشتر در بررسی مشتری از آن قدردانی می کند.
او می گوید: “ما قبلاً یک دختر داشتیم که هر روز سفارش می داد ، و همیشه در همان زمان می آمد ، تا جایی که وقتی در آن زمان چاپ چاپگر را شنیدید ، می دانستیم که این دستور او است و چه کاری باید انجام شود.”
یک روز ، او با تصویری از Froyo خود را روی میز قهوه خود یک بررسی پنج ستاره گذاشت. او نوشت: “این مکان را دوست داشته باشید ، شکلات عالی.”
برای هرلمن ، این چند کلمه منبع تشویق بود. او می گوید: “حتی اگر احساس یکنواختی داشته باشد که ما هر روز به همان ترتیب بسته بندی می کنیم ، در انتهای دیگر کسی وجود دارد که تمام روز احتمالاً منتظر این لحظه باز کردن این کیف است.”
هرلمن بر اهمیت توجه زیاد به بررسی ها ، چه مثبت و چه بحرانی تأکید کرد.
“[Loyal customers] او می گوید ، “می دانید که به دنبال چه چیزی باشید.” این برای ما به عنوان یک حق رای دادن بسیار مهم است که بدانیم با مکان های ما چه می گذرد و اپراتورهای فروشگاه می دانند که در ذهن مشتری چه می گذرد. ”
مرتبط: این نانوایی محلی دارای خطوط خارج از درب است. در اینجا اسرار موفقیت آن آورده شده است.
هرلمن و تیمش برای کمک به تصحیح عملیات و ایجاد اعتماد در حالی که در خاطر داشته باشید که هر نقد فراخوانی برای عمل نیست ، به سیستم عامل های بازنگری مانند YELP توجه می کنند.
به عنوان مثال ، یکی از چالش هایی که هرلمن شناسایی کرده است ، گرفتن تصویر کامل از تجربه مشتری بر اساس بررسی آنها است. او می گوید: “شما فقط لبه ها را بدست می آورید ، بنابراین استفاده از این بررسی ها به عنوان یک تصمیم گیرنده بلند مدت کمی سخت می شود.”
با این وجود ، بررسی های انتقادی می توانند وضوح ارائه دهند ، و بررسی های خوب می تواند اعتبار را ایجاد کند. هر دو فرصت برای رشد به عنوان یک تجارت هستند.
داستان هرلمن در مورد دیدن پتانسیل هایی است که دیگران در آن می بینند فلات ها و ایجاد لحظات واقعاً ویژه برای مشتریان ، که دوباره و دوباره به تجربه مداوم باز می گردند.
پس از به دست آوردن مدیرعامل و تجسم مجدد 16 دستگیره برای نسل جدید ، توصیه های هرلمن به کارآفرینان ساده اما قدرتمند است:
- وسواس در مورد تجربه مشتری. از محصولات اصلی گرفته تا خدمات افزودنی ، همه چیز را می توان برای ایجاد اعتماد و پرورش تجارت تکرار کرد.
- در هر نوبت وفاداری مشتری را بسازید. خواندن و پاسخ به بازخورد مشتری به مشتریان این امکان را می دهد تا بدانند که صدای آنها شنیده می شود.
- با هدف نوآوری کنید. هر ایده تجاری نور روز را مشاهده نمی کند ، اما تمرکز بر پیشرفت مداوم باعث می شود تجارت شما رقابتی شود.
- تجارت خود را از طریق چشم مشتری مشاهده کنید. گذراندن وقت در خطوط مقدم می تواند چشم انداز جدیدی را در مورد آنچه کار می کند و چه چیزی باید بهبود یابد ، به شما بدهد.
به قسمت گوش دهید تا مستقیم از نیل هرلمن بشنوید و مشترک شوید پشت بررسی برای اطلاعات بیشتر از صاحبان مشاغل جدید و داوران هر سه شنبه.
مشارکتهای تحریریه جیا چو و کریستی لیندال
https://www.entrepreneur.com/growing-a-business/he-went-from-customer-to-ceo-of-16-handles/494378