افزایش فروش و مشارکت در سال 2025
خرید زنده اینستاگرام در حال تحول در نحوه تبلیغ مارک های محصولات خود است. این پلتفرم اخیراً خرید زنده را معرفی کرده است ، که به مارک ها و سازندگان امکان می دهد محصولات را مستقیماً از طریق پخش زنده اینستاگرام خود بفروشند.
اینستاگرام لایو قبلاً مارک خود را به عنوان راهی عالی برای مارک ها شخصی تر با مخاطبان خود ساخته است. اکنون با وجود ویژگی خرید زنده در اثر کامل ، مارک ها می توانند انتظار داشته باشند که شاهد تعامل بیشتر ، افزایش در تبدیل و نتایج بهتر به طور کلی باشند.
به عبارت ساده تر ، اینستاگرام Live Shopping یک ویژگی تجارت الکترونیکی است که به حساب هایی که به پرداخت اینستاگرام دسترسی دارند اجازه می دهد تا قبل از رفتن به صورت زنده ، محصولات خود را از فروشگاه یا فروشگاه فیس بوک خود برچسب گذاری کنند.
چگونه کار می کند
با خرید زنده ، مارک ها می توانند حداکثر 30 محصول تأیید شده را به مجموعه ای برای تبلیغ اضافه کنند. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد محصولات مصوب اینستاگرام ، صفحه راهنمای آنها را در اینجا بخوانید. در طول جریان مستقیم ، یک حساب می تواند تعداد موارد تأیید شده خود را یک به یک به دست آورد. این محصولات در طول فیلم در پایین صفحه نمایش ظاهر می شوند و به بینندگان این امکان را می دهد تا محصولات تبلیغاتی را در طول جریان مشاهده کنند.
اگر بیننده محصول را مفید بدانیم ، می تواند یک یا چند محصول را که در جریان مستقیم گنجانده شده اند ، خریداری یا ذخیره کنند. ادغام خرید زنده در اینستاگرام مطمئناً برای مارک ها کشش می یابد و یک راحتی مناسب برای مصرف کنندگان برای دسترسی فوری به برخی از محصولات مورد علاقه خود است.

Instagram Live Shopping یک تغییر دهنده بازی برای مارک هایی است که می خواهند دید و تبلیغ محصول خود را افزایش دهند. در عین حال ، خرید زنده راه های بیشتری را برای مصرف کنندگان فراهم می کند تا بتوانند برخی از محصولات مورد علاقه خود را بدست آورند. بیایید نگاهی دقیق تر کنیم که چرا مارک ها باید از این ویژگی استفاده کنند.
اینستاگرام زنده در مقابل داستان ها و پست های اینستاگرام
Instagram Live در مورد تبلیغ محصول برنده واضحی بر داستان ها و پست ها است. با استفاده از Instagram Live ، هنگام شروع یک فیلم جدید ، به دنبال کنندگان شما می توان اطلاع داد. اگر قبلاً پیروان وفادار در انتظار تنظیم جریان مستقیم بعدی خود هستید ، می توانید آن را یک قدم جلوتر برداشته و آنها را با محصولات تبلیغی خود معرفی کنید. با اعلان ها ، مارک ها اساساً می توانند دید محصول را با سهولت افزایش دهند.
علاوه بر این ، Instagram Live در مقایسه با داستان ها و پست ها ، تعامل بیشتری به همراه دارد. در حقیقت ، 82 ٪ از افراد محتوای ویدیویی جریان مستقیم را نسبت به پست های استاندارد رسانه های اجتماعی ترجیح می دهند. این بدان معنی است که مارک ها می توانند انتظار داشته باشند که هنگام تبلیغ محصولات از طریق پخش مستقیم جریان خود ، نرخ پاسخ بهتری را مشاهده کنند.
محصولات بیشتری را تبلیغ کنید
زنده رفتن فقط تعامل بهتری بین مارک ها و پیروان ارائه نمی دهد. استفاده از ویژگی خرید زنده در اینستاگرام به این معنی است که مارک ها می توانند محصولات بیشتری را تبلیغ کنند. همانطور که قبلاً گفته شد ، می توانید حداکثر 30 محصول تأیید شده را به ویدیوی زنده خود اضافه کنید. این بدان معنی است که مارک ها می توانند به راحتی دسترسی محصولات خود را به مشتریان بالقوه به حداکثر برسانند. علاوه بر این ، مارک ها از آنجا که به صورت زنده منجر به تعامل بیشتر می شود ، به احتمال زیاد به این محصولات علاقه مند می شوند.


دنبال کنندگان مستقیم برای خرید
یکی دیگر از مزایای اینستاگرام لایو این است که می توانید به راحتی دنبال کنندگان را برای خرید هدایت کنید. Live به مارک ها اجازه می دهد نه تنها شفاف باشند و تعامل را تقویت کنند بلکه مستقیماً با مخاطبان خود صحبت می کنند. این فرصت مناسبی را برای حرکت پیروان در قیف فروش ایجاد می کند. در اصل ، مارک ها می توانند در مورد ویژگی ها و مزایای محصولات تبلیغاتی خود صحبت کنند و مشتریان بالقوه را به خرید تشویق کنند. در عین حال ، Video Live به بینندگان این امکان را می دهد تا بدون انجام مراحل بسیار زیاد ، یک محصول را به راحتی خریداری کنند.
تعامل با مباحث و واکنشهای پین را افزایش دهید
از دیگر فواید استفاده از خرید زنده می توان به پین موضوعات و واکنش به نظرات پیروان خود اشاره کرد. هنگامی که موضوع ویدیوی جریان مستقیم خود را پین می کنید ، می توانید به دنبال کنندگان خود بینش در مورد جریان زنده شما در مورد همه چیز بپردازید. این همچنین بدان معنی است که شما به احتمال زیاد در اطراف جریان خود ایجاد می کنید و علاقه پیروان خود را جلب می کنید. حتی بیشتر ، Instagram Live به مارک ها اجازه می دهد تا به پیام ها واکنش نشان دهند و در مورد این فیلم اظهار نظر کنند. این ویژگی تعامل بین مارک ها و پیروان را بهبود می بخشد ، که نه تنها منجر به تعامل بیشتر می شود بلکه پیروان وفادارتر نیز مایل به سرمایه گذاری در محصولات هستند.


در حال حاضر ، تنها حساب های واجد شرایط برای خرید زنده اینستاگرام ، کسانی هستند که دارای پرداخت اینستاگرام هستند. با این حال ، پرداخت اینستاگرام فقط برای مارک ها و سازندگان مستقر در ایالات متحده واجد شرایط است.
اینستاگرام بیان نکرده است که خرید زنده در سطح جهان انجام شود. با این حال ، ما احتمالاً به دلیل پیشرفت های اخیر اینستاگرام در صنعت تجارت الکترونیکی می توانیم به زودی انتظار داشته باشیم.
پرداخت اینستاگرام: چیست و چگونه می توانید آن را دریافت کنید؟
اگر علاقه مند به خرید زنده در اینستاگرام هستید ، احتمالاً تعجب می کنید که پرداخت اینستاگرام چیست و چگونه می توانید آن را دریافت کنید. پرداخت اینستاگرام ویژگی ایجاد شده توسط این پلتفرم است که به کاربران امکان می دهد بدون ترک برنامه اینستاگرام خرید کنند. این ویژگی راه حل پلتفرم برای ایجاد یک فرآیند ساده برای تبدیل پیروان به مشتریان است.
این بدان معنی است که پیروان می توانند برای مشاهده یک محصول از یک پست ، ضربه بزنند و در صورت آماده بودن برای خرید ، به روند پرداخت حرکت کنند. انجام این کار از طریق اینستاگرام به راحتی تعداد مراحل مورد نیاز برای خرید را به حداقل می رساند. نه تنها این ، بلکه مارک ها می توانند با بهبود تجربه مشتری ، نرخ تبدیل بهتری را مشاهده کنند.
اگر هنوز در مورد پرداخت اینستاگرام اشتباه گرفته اید ، به این راهنمای ساده گام به گام در مورد نحوه عملکرد این روند نگاهی بیندازید.
مرحله 1: کاربر روی محصولی که می خواهد استفاده کند ضربه می زند.
مرحله 2: پس از انتخاب یک محصول ، کاربر بسته به آنچه که هست ، مشخصات خود را برای محصول انتخاب می کند. به عنوان مثال ، آنها ممکن است رنگ و اندازه محصول را انتخاب کنند.
مرحله 3: روی دکمه “پرداخت در اینستاگرام” کلیک کنید.
مرحله 4: جزئیات پرداخت را وارد کنید.
مرحله 5: روی “سفارش سفارش” کلیک کنید.


Instagram Live یکی از بهترین ویژگی هایی است که این پلتفرم به خصوص در مورد تعامل بهبود یافته ارائه می دهد. به همین دلیل مکان مناسبی برای تبلیغات محصول است. در اصل ، خرید زنده اینستاگرام فرصت های بیشتری را برای مشتریان بالقوه برای خرید از برند شما فراهم می کند.
صحت را بهبود بخشید
مصرف کنندگان هنگام تصمیم گیری در مورد اصالت اهمیت می دهند. با این گفته ، فیلم های زنده به مارک ها فرصتی می دهند تا مستقیماً با علاقه مندان به یک محصول خاص صحبت کنند. برندها می توانند به سرعت به سؤالاتی پاسخ دهند که بدون شک تجربه خرید را بهبود می بخشد. در نتیجه ، مشاغل می توانند با ادغام خرید زنده انتظار فروش بیشتری داشته باشند.
در کنار این ، خرید زنده به مارک ها این فرصت را می دهد تا نسخه های نمایشی و آموزش محصولات تبلیغاتی را انجام دهند. این امر نه تنها اعتماد را ایجاد می کند بلکه احتمال تبدیل بینندگان به مشتریان را نیز بهبود می بخشد.
روند خرید را ساده کنید
خرید زنده اینستاگرام همچنین در هنگام ساده کردن روند خرید به مارک ها کمک می کند. در دنیای دیجیتال ، از دست دادن علاقه به چشم انداز بسیار آسان است. این امر به این دلیل است که در حال حاضر گزینه های زیادی برای انتخاب مصرف کنندگان وجود دارد. به همین دلیل ، مارک ها باید مراحل مورد نیاز برای خرید را به حداقل برسانند. شما نمی خواهید چشم انداز را در موقعیتی قرار دهید تا خیلی طولانی فکر کنید. درعوض ، تمرکز روی ساده کردن روند با استفاده از هرچه چند مرحله ممکن است ، یکپارچه است. این یکی از بزرگترین مزایای استفاده از خرید زنده است. پیروان می توانند زنده را تماشا کنند ، محصولات را مشاهده کنند و از طریق اینستاگرام خرید کنند.


قابلیت های فروش را با محصولات بیشتر بهبود بخشید
علاوه بر این ، خرید زنده قابلیت فروش مارک ها را در مقایسه با سایر گزینه ها بهبود می بخشد. قادر به فروش محصولات بیشتر با یک جریان زنده به مارک ها کمک می کند تا در حالی که مخاطبان خود را همزمان درگیر نگه می دارند ، به موقع تبلیغات را کاهش دهند.
بیشتر اوقات ، شما فقط یک فرصت برای جلب توجه بیننده دارید. داشتن انعطاف پذیری و راحتی در تبلیغ چندین محصول در یک ویدیوی زنده واحد به این معنی است که می توانید پیشنهادات محصول خود را متنوع کنید و گزینه های بیشتری را برای انتخاب بینندگان انتخاب کنید بدون اینکه هرگز ویدیوی خود را ترک کنید.
تبدیل و فروش را افزایش دهید
در کنار این ، ترویج محصولات بیشتر منجر به افزایش تبدیل و فروش می شود. در اصل ، شما می خواهید محصولات خود را هر زمان که ممکن است به روش ارگانیک ممکن تبلیغ کنید. هرچه بیشتر محصولات خود را در مقابل مخاطبان خود قرار دهید ، نتایج شما بهتر خواهد شد. به همین دلیل ، فیلم زنده یک استراتژی مناسب برای بازاریابی برای مشاغلی است که آماده افزایش محصول خود و رشد برند خود هستند.
با پیروان خود شخصی شوید
استفاده از خرید زنده همچنین به مارک ها اجازه می دهد تا با روشی معتبر و شفاف با پیروان خود ارتباط برقرار کنند. خرید زنده اینستاگرام به این معنی است که می توانید با پیروان ارتباط برقرار کرده و محصولات خود را در سطح شخصی و بدون فیلتر به نمایش بگذارید. نکته جالب در این مورد این است که به مارک ها اجازه می دهد تا واکنش ها ، خواسته ها و نیازهای مشتریان خود را درک کنند. این بسیار مهم است زیرا نیازهای مشتریان شما به تکامل خود ادامه خواهد داد.
هرچه مخاطبان خود را بیشتر درک کنید ، بهتر می توانید به نقاط درد بپردازید ، مرتبط باشید و مشتریان وفادار را پرورش دهید.
در عین حال ، مخاطبان شما در هنگام شفاف بودن با آنها به احتمال زیاد در برند شما سرمایه گذاری می شوند. در حقیقت ، اعتماد امروز اولویت اصلی مصرف کنندگان است. بیشتر مصرف کنندگان قبل از خرید و فروش تحقیقاتی انجام می دهند. بخشی از این تحقیق شامل مارک های فیلتر شده است که می توانند نیازهای آنها را برآورده کنند و در مورد کیفیت و ارزش محصول صادق هستند. ارتقاء محصولات از طریق اینستاگرام زنده به مارک ها اجازه می دهد تا اعتماد و پرورش مشتریان بالقوه را در این فرآیند ایجاد کنند.
خرید زنده اینستاگرام مطمئناً باعث ایجاد موج برای مارک ها و مصرف کنندگان می شود. برای مارک ها و سازندگان ، خرید زنده روشی مؤثر برای تقویت تعامل و ترویج محصولات ارائه می دهد. با تشکر از موفقیت اینستاگرام Live ، این مارک ها می توانند انتظار داشته باشند که فروش بهبود یافته و پاسخ های بهتر از طرفداران خود را ببینند.
برای مصرف کنندگان ، مارک هایی که می توانند محصولات مورد علاقه خود را با تجربه خرید ساده ارائه دهند ، یک مزیت رقابتی واضح کسب می کنند. امروزه مصرف کنندگان راحتی خرید را با مارک ها و سازندگان معتبر ترجیح می دهند بدون اینکه مراحل زیادی را در این فرآیند انجام دهند.