اشتباه ایمیل گران قیمت بیش از حد بسیاری از بنیانگذاران ایجاد می کنند – و چگونه از آن جلوگیری کنند

اشتباه ایمیل گران قیمت بیش از حد بسیاری از بنیانگذاران ایجاد می کنند – و چگونه از آن جلوگیری کنند

نظرات بیان شده توسط همکاران کارآفرین خودشان هستند.

دلیلی وجود دارد که هر وب سایتی که بازدید می کنید آدرس ایمیل شما را می خواهد: این با ارزش ترین نوع اطلاعات تماس در دنیای دیجیتال است. سال گذشته ، درآمد بازاریابی ایمیل از 9.5 میلیارد دلار فراتر رفت و تا سال 2028 پیش بینی می شود به 18.9 میلیارد دلار برسد.

اما در اینجا جایی است که بسیاری از بنیانگذاران آن را اشتباه می گیرند: آنها مانند یک بلندگو با ایمیل رفتار می کنند. یک لیست بسازید یا بخرید ، “انفجار” ارسال کنید و هر زمان که می خواهید فروش بیشتری انجام دهید تکرار کنید. فقط ایمیل به این صورت کار نمی کند – حداقل ، نه اگر می خواهید با افراد ارتباط برقرار کنید و درآمد خود را افزایش دهید. لیست ایمیل شما فقط مجموعه ای از آدرس های ایمیل نیست. این یک سیستم زنده است و وقتی از آن غفلت می کنید ، اعتبار فرستنده شما رنج می برد.

مرتبط: در بازاریابی ایمیل نخوابید – به همین دلیل هنوز هم قدرتمندترین ابزار تجارت شما است

چه چیزی اعتبار فرستنده ایمیل شما را لکه دار می کند

هر فرستنده ایمیل با ارائه دهندگان صندوق ورودی شهرت دارد – خدماتی مانند Google ، Yahoo یا Outlook که ارتباطات ایمیل را امکان پذیر می کند. این شهرت به الگوریتم های خود کمک می کند تا تعیین کنند که آیا یک ایمیل باید به صندوق ورودی یا پوشه هرزنامه برود.

به زبان ساده ، مانند نمره اعتماد ایمیل شما است. هرچه بهتر باشد ، احتمال پیام های شما به مخاطبان شما خواهد رسید. هرچه بدتر شود ، فرود در هر جایی در نزدیکی صندوق ورودی سخت تر می شود.

متأسفانه ، بسیاری از بنیانگذاران خوب و خوب حتی بدون تحقق آن به شهرت خود آسیب می رسانند. در اینجا برخی از اشتباهات متداول که انجام می دهند آورده شده است:

  • لیست های خرید یا خراش
  • هرگز آدرس های ایمیل را تمیز یا اعتبار دهید
  • پرش به گرمای ایمیل در کل

هر زمان که یک ایمیل ارسال می کنید ، در حال ساخت – یا لکه دار کردن – شهرت خود با ارائه دهندگان ایمیل هستید. و هنگامی که این شهرت آسیب دید ، رفع آن بسیار سخت تر از محافظت از آن در وهله اول است.

بنابراین ، امروز برای بهبود و حفظ اعتبار قوی فرستنده و دریافت ایمیل های خود به صندوق ورودی چه کاری می توانید انجام دهید؟ این لیست چک را در زیر دنبال کنید و بازاریابی ایمیل شما به یکی از مطمئن ترین کانال های تجارت شما تبدیل می شود.

از لیست ایمیل خود استفاده کنید

خرید لیستی از مخاطبین و ریختن آن در CRM یا سیستم عامل ایمیل ممکن است مانند یک پیروزی سریع باشد ، اما تقریباً همیشه آتش سوزی می کند. من دیده ام که رهبران بی شماری از مشاغل این میانبر را می گیرند و قیمت آن را پرداخت می کنند – پرش ها ، شکایات اسپم و تعامل ناخوشایند.

برای به دست آوردن مزایای بازاریابی ایمیل ، لیست ایمیل خود را بسازید و پرورش دهید. تلاش بیشتری می کند ، اما نتایج واقعی و پایدار است.

اطمینان حاصل کنید که همه افراد را انتخاب می کنند

ساختن لیست ایمیل خود به این معنی نیست که می توانید به سادگی افراد را به آن اضافه کنید. مشتریان و چشم اندازها باید در ایمیل های شما مشترک شوند و اجازه صریح را برای دستیابی به شما اعطا کنند. ممکن است برای رشد لیست شما از این طریق بیشتر طول بکشد ، اما بازپرداخت بسیار زیاد است: تعامل بالاتر ، تحویل بهتر و لیستی پر از افرادی که خواستن برای شنیدن از شما

دامنه و IP خود را گرم کنید

بسیاری از بنیانگذاران از ارسال آن ایمیل اول بسیار هیجان زده می شوند که یک قدم مهم را پشت سر می گذارند: گرم کردن دامنه و IP آنها. این می تواند تحویل ایمیل شما را قبل از شروع کار شما مخزن کند.

گرمای ایمیل از نزدیک با اعتبار فرستنده شما گره خورده است:

  • اگر تا به حال یک ایمیل انبوه ارسال نکرده اید ، رسیدن به هزاران نفر از دروازه یک پرچم بزرگ قرمز برای ارائه دهندگان ایمیل است.
  • در عوض ، به آرامی شروع کنید. حجم خود را به تدریج افزایش دهید تا با Gmail ، Outlook ، Yahoo و سایر ارائه دهندگان اعتماد کنید. یا یک ابزار گرم کردن ایمیل خوب پیدا کنید.
  • حتی فرستنده های معمولی نیز می توانند از گرم کردن ایمیل های خود بهره مند شوند ، به خصوص پس از تعویض سیستم عامل یا اجازه دادن به لیست های آنها سرد. این به برقراری مجدد اعتبار و بهبود قرار دادن صندوق ورودی کمک می کند.

مخاطبین خود را مرتباً بررسی کنید

حتی اگر همه افراد موجود در لیست شما تصمیم گرفته اند ، این بدان معنا نیست که آدرس ایمیل آنها هنوز معتبر است یا اینکه هنوز روی ایمیل های شما کلیک می کنند. 28 ٪ حیرت انگیز از میانگین پایگاه داده هر ساله تخریب می شود. افراد شغل را تغییر می دهند ، صندوق ورودی خود را رها می کنند یا پیام های شما را به عنوان هرزنامه علامت گذاری می کنند اگر دیگر علاقه ای ندارند.

هرس لیست منظم به شما کمک می کند تا فیلتر کنید:

ارائه دهندگان ایمیل در حال مشاهده نحوه رفتار لیست شما هستند. نرخ گزاف گویی بالا ، شکایات اسپم و نرخ کم کلیک بر اعتبار فرستنده شما تأثیر می گذارد. لیست خود را حداقل یک بار در یک چهارم – یا بیشتر اوقات در صورت ارسال هر هفته کمپین ها ، تمیز کنید.

به تصویر بزرگ نگاه کنید

نرخ های باز قبلاً همه چیز در بازاریابی ایمیل بود. اما به لطف به روزرسانی های حریم خصوصی و مقررات سختگیرانه تر داده ها ، این تعداد از همیشه قابل اعتماد تر هستند.

اگر می خواهید یک تصویر واقعی از نحوه عملکرد ایمیل های خود داشته باشید ، تمرکز خود را به معیارهایی تغییر دهید که بینش عمیق تری ارائه می دهند:

  • با کلیک بر روی نرخ-آیا مردم اقدام می کنند؟
  • نرخ گزاف گویی – آیا لیست شما می تواند منسوخ شود؟
  • شکایات اسپم – آیا پیام های شما مخاطبان شما را آزار می دهد؟
  • نامزدی با گذشت زمان – آیا مردم روی شما کلیک می کنند یا شما را تنظیم می کنند؟

این شماره ها نشان می دهد که مخاطبان شما نسبت به ایمیل های شما چه احساسی دارند و اینکه آیا ارائه دهندگان صندوق ورودی شما را به عنوان قابل اعتماد درک می کنند. تمرکز روی تعامل طولانی مدت ، نه فقط یک طرفه باز می شود.

مرتبط: 8 نکته ساده بازاریابی ایمیل برای بهبود باز و کلیک از طریق نرخ ها

مثل مشترک خود فکر کنید

قبل از ارسال ایمیل بعدی خود ، متوقف شوید و بپرسید: آیا این را باز می کنم؟ آیا من اهمیت می دهم؟

بنابراین بسیاری از مارک ها برای خودشان می نویسند ، نه برای شخص در آن طرف صفحه نمایش. اما اگر می خواهید افراد درگیر شوند ، باید توجه آنها را جلب کنید. این بدان معنی است که واضح ، سازگار و واقعاً مفید است.

بازاریابی ایمیل مرده نیست ، اما بازاریابی ایمیل تنبل قطعاً است.

لیست خود را با همان احترامی که می خواهید در صندوق ورودی خود رفتار کنید. با گذشت زمان اعتماد ایجاد کنید. به طور مرتب نمایش داده می شود. چیزی را که ارزش خواندن دارد بگویید. اینگونه است که شما از هرزنامه خودداری می کنید – و در تجارت.

دلیلی وجود دارد که هر وب سایتی که بازدید می کنید آدرس ایمیل شما را می خواهد: این با ارزش ترین نوع اطلاعات تماس در دنیای دیجیتال است. سال گذشته ، درآمد بازاریابی ایمیل از 9.5 میلیارد دلار فراتر رفت و تا سال 2028 پیش بینی می شود به 18.9 میلیارد دلار برسد.

اما در اینجا جایی است که بسیاری از بنیانگذاران آن را اشتباه می گیرند: آنها مانند یک بلندگو با ایمیل رفتار می کنند. یک لیست بسازید یا بخرید ، “انفجار” ارسال کنید و هر زمان که می خواهید فروش بیشتری انجام دهید تکرار کنید. فقط ایمیل به این صورت کار نمی کند – حداقل ، نه اگر می خواهید با افراد ارتباط برقرار کنید و درآمد خود را افزایش دهید. لیست ایمیل شما فقط مجموعه ای از آدرس های ایمیل نیست. این یک سیستم زنده است و وقتی از آن غفلت می کنید ، اعتبار فرستنده شما رنج می برد.

مرتبط: در بازاریابی ایمیل نخوابید – به همین دلیل هنوز هم قدرتمندترین ابزار تجارت شما است

بقیه این مقاله قفل شده است.

به کارآفرین بپیوندیدبا امروز برای دسترسی

مجله ترفندهای اینستاگرام

https://www.entrepreneur.com/growing-a-business/the-costly-email-mistake-too-many-founders-make-and-how/492465

دیدگاهتان را بنویسید