استراتژی ویدیویی خود را با قرقره های آزمایشی اینستاگرام بهینه کنید
جذب مخاطبان جدید در اجتماعی یک عمل متعادل بین ارسال محتوای است که می دانید در حالی که چند خطرات را با سبک های جدید محتوا می گیرید طنین انداز می شود. طرفداران شما ممکن است به زیبایی شناسی جدید برای فیلم های شما اهمیتی ندهند ، اما ممکن است این قلاب باشد که در مشتریان جدید جلب می کند.
امتحان کردن چیز جدید می تواند احساس نامشخصی کند ، به خصوص وقتی صحبت از فیلم می شود. محتوای ویدیویی به ویژه برای استراتژی بازاریابی اینستاگرام شما مهم است و به سطح خاصی از خلاقیت برای ایستادگی نیاز دارد. چند مورد ناامید کننده تر از دیدن ویدیویی است که هفته ها در فلاپ گذرانده اید. در حالت ایده آل ، شما می توانید قبل از قرار دادن تمام منابع تولید خود به سمت یک پروژه ، نسخه های MVP از ایده های جدید خود را آزمایش کنید.
آزمایش A/B یک رویکرد سنتی بازاریابی است که می تواند در رسانه های اجتماعی نیز به خوبی کار کند. اینستاگرام Trial Realels ، ویژگی ای که در سال 2024 آزمایش و شروع به کار در سطح جهانی آغاز شده است ، قصد دارد به مارک ها و سازندگان یک عملکرد سبک A/B ارائه دهد تا ایده های جدید ویدیویی ، چندین تغییر فیلم و موارد دیگر را امتحان کند.
شما می توانید به محتوای قلب خود آزمایش کنید ، بازخورد زمان واقعی را دریافت کنید و از ارسال ایده های جدید خود به فید اصلی خود استفاده کنید تا اینکه مطمئن شوید که آنها برای زمان نخست آماده هستند. بیایید دقیقاً تجزیه کنیم که قرقره های آزمایشی چیست و چگونه از آنها استفاده کنیم.
قرقره های آزمایشی در اینستاگرام چیست؟
قرقره های آزمایشی اینستاگرام به شما امکان می دهد فیلم های فرم کوتاه را به اشتراک بگذارید ، به طور خاص با افرادی که از حساب شما پیروی نمی کنند تا در مورد نحوه طنین انداز محتوا بخوانید. کاربرانی که از حساب شما پیروی می کنند ، این قرقره های خاص را در صفحه حساب شما یا در فید آنها مشاهده نمی کنند.
شما می توانید بازخورد ، واکنش ، نظرات و موارد دیگر را دقیقاً مانند یک حلقه معمولی ردیابی کنید. این کمی شبیه به یک گروه تمرکز دیجیتال است که در آن کاربران به صورت عادی به حلقه های آزمایشی توصیه شده در فیدهای خود ارائه می شوند و مارک ها از آزمایش ایده های جدید در یک ظرف سرپوشیده بهره می برند.
در طی 24 ساعت بینش های مربوط به حلقه آزمایشی خود را مشاهده خواهید کرد ، و اگر محتوا طنین انداز است ، می توانید آن را با همه به اشتراک بگذارید. اگر این فیلم با افراد غیرقانونی شما خاموش نشود ، باز هم بینش ارزشمندی برای استراتژی بازاریابی ویدیویی خود به دست می آورید.
چگونه می توان قرقره های آزمایشی را در اینستاگرام دریافت کرد
از دسامبر سال 2024 ، قرقره های آزمایشی در سطح جهان به حساب های تجاری و سازنده حرفه ای می روند. برخی از سازندگان منتخب بدون حساب های حرفه ای نیز به عنوان بخشی از تست های مداوم دسترسی دارند. این ویژگی به احتمال زیاد با گذشت زمان به حساب های بیشتری اضافه می شود.
مزایای استفاده از حلقه های آزمایشی اینستاگرام
ادغام حلقه های آزمایشی در استراتژی ویدیویی شما ، یک میانبر الگوریتم را برای مخاطبان گسترده تر به شما می دهد و محتوای خود را مستقیماً در مقابل غیر پیروان قرار می دهید.
این ویژگی همچنین به شما مکانی می دهد تا بدون ترس از تأثیر منفی بر مخاطبان فعلی ، ایده های جدید محتوای خود را امتحان کنید. هنگامی که از اینستاگرام برای تجارت استفاده می کنید ، می توان از شهرت برند خود در فضا محافظت کرد. قبل از اینکه به فید اصلی خود بپردازید ، آن ایده های ویدیویی خارج از جعبه را که همیشه می خواستید روی قرقره های آزمایشی امتحان کنید ارسال کنید!
شما می توانید با ارسال نسخه های مختلف از همان قطعه ، آزمایش واقعی A/B از ایده های محتوای ویدیویی خود را انجام دهید تا ببینید که بازخورد بهتری دارد. برای برش های همان محتوا از سبک های مختلف موسیقی ، زیبایی شناسی ، طول فیلم و غیره استفاده کنید و بازخوردی را جمع آوری کنید که به شدت طنین انداز است.
این رویکرد برای پیش آزمون های کامل که می خواهید انجام دهید مفید است و می تواند استراتژی محتوای آینده شما را آگاه کند.
نحوه ایجاد و به اشتراک گذاری حلقه های آزمایشی اینستاگرام
اگر حساب برند شما به قرقره های آزمایشی دسترسی دارد ، استفاده از این ویژگی آسان است و درست مثل به اشتراک گذاری قرقره های اینستاگرام معمولی احساس می شود.
نحوه به اشتراک گذاشتن قرقره های آزمایشی با افراد غیرقانونی
برای به اشتراک گذاشتن یک حلقه آزمایشی ، همانطور که معمولاً هنگام به اشتراک گذاشتن یک حلقه معمولی شروع می کنید ، شروع کنید.
- کلیک بر روی با در پایین برنامه و انتخاب کنید قرقرهبشر
- محتوای ویدیوی از قبل ویرایش شده خود را از پرونده های خود بارگذاری کنید ، یا یک حلقه جدید را در برنامه ضبط و ویرایش کنید.
- پس از اتمام بارگذاری و ویرایش ، کلیک کنید طرف دیگر برای رسیدن به صفحه نمایش ویرایش و نهایی. اگر به حلقه های آزمایشی دسترسی دارید ، یک دکمه ضامن را در زیر کادر زیرنویس مشاهده خواهید کرد. حتماً این کار را روشن کنید.

- عنوان ، انتخاب موسیقی و برچسب ها را به پایان برسانید و سپس انتخاب کنید سهم برای فشار آوردن حلقه آزمایشی خود به صورت زنده به غیر پیروان.
در طی 24 ساعت ، شما می توانید بینش هایی در مورد نحوه عملکرد حلقه ها مشاهده کنید. فقط شما می توانید ببینید که پست شما یک حلقه آزمایشی است. توجه: اگر غیر پیرو مستقیماً آن را با آنها به اشتراک بگذارد ، پیروان شما ممکن است حلقه آزمایشی شما را ببینند.
چگونه می توان قرقره های آزمایشی را با همه به اشتراک گذاشت
در حالی که بازخورد خود را در مورد حلقه آزمایشی خود پیگیری می کنید ، در نهایت ممکن است بخواهید اگر محتوای خوب بازی می کند ، آن را با مخاطبان گسترده تر خود به اشتراک بگذارید. شما چند گزینه برای به اشتراک گذاشتن حلقه های آزمایشی با پیروان خود علاوه بر غیر پیروان دارید.
- هنگام به اشتراک گذاشتن حلقه آزمایشی خود ، می توانید انتخاب کنید تنظیمات در صفحه ویرایش نهایی و گزینه را تغییر دهید به طور خودکار با همه به اشتراک بگذارید. اگر حلقه آزمایشی شما در 72 ساعت اول ارسال به خوبی عمل کند ، اینستاگرام آن را به طور خودکار به مخاطبان کامل شما سوق می دهد.
- اگر می خواهید تصمیم بگیرید که به تنهایی قرقره های آزمایشی خود را برای مخاطبان خود به اشتراک بگذارید ، این گزینه را خاموش کنید.
- پس از ارسال حلقه آزمایشی ، گزینه ای را در پایین حلقه مشاهده خواهید کرد بینش را مشاهده کنید. برای دیدن آمار برای عملکرد حلقه آزمایشی خود ، روی این گزینه کلیک کنید.
- در پایین ، گزینه ای را مشاهده خواهید کرد برای همه به اشتراک بگذاریدبشر می توانید این کار را در هر زمان انتخاب کنید تا حلقه خود را به سمت فید اصلی خود بکشید.

بهترین روشها برای به حداکثر رساندن آزمایش محتوای شما
در اینجا بهترین روشهای مورد نظر در هنگام آزمایش با قرقره های آزمایشی اینستاگرام وجود دارد.
آزمایش های آزمایشی خود را با اهداف تجاری خود تراز کنید
هنگام استراتژی ایده های مربوط به قرقره های آزمایشی ، به رسانه های اجتماعی کلی ، بازاریابی و اهداف تجاری خود نگاه کنید. ایده های جدید ویدیویی خود را که از اهداف شما پشتیبانی می کند ، چگونه می بینید؟ چه KPI ها مهم هستند و ایده های جدیدی که می خواهید با آنها پیوند بزنید چگونه است؟
به عنوان مثال ، شما ممکن است در مورد افزایش آگاهی از برند ، افزایش نرخ تبدیل ویدیو یا ایجاد ارتباطات قوی تر با جامعه برند خود ، اهداف داشته باشید.
یک حلقه آزمایشی که در آن شما یک سبک یادبود گرایش را آزمایش می کنید ، مارک شما که معمولاً از آن استفاده نمی کند ، می تواند آگاهی بیشتری از برند داشته باشد ، و یک رویکرد ویدیویی تعاملی تر می تواند به ایجاد جامعه کمک کند.
به روندهای جذاب ضربه بزنید
هر روند برای برند شما مناسب نیست ، اما ممکن است برخی از عناصر ویروسی درست در خارج از ویلچر معمولی شما وجود داشته باشد که ممکن است برای مخاطبان شما جالب باشد. برای آزمایش برخی از روندهای اینستاگرام در یک محیط ریسک پایین تر از حلقه های آزمایشی استفاده کنید.
با هشتگ های محبوب حلقه اینستاگرام که در بلوک عادی شما نیستند ، آزمایش کنید و موسیقی و صداهای گرایانه را اضافه کنید. قرقره های آزمایشی یک جعبه ماسه ای برای آزمایش طول های مختلف ویدیویی نیز هستند. طول ویدیوی مختلف را تا سه دقیقه و سنج داشته باشید که بیشترین کشش را به خود اختصاص می دهد. شما همچنین می توانید برش های مختلفی از همان فیلم ایجاد کنید و سپس یکی از مواردی را که برای مخاطبان کامل شما بهترین کار را انجام می دهد ، بیرون بیاورید.
انواع مختلفی از محتوا را امتحان کنید
هنگام تهیه محتوای ویدیویی ، طبیعی است که به یک زمان ارسال همان نوع محتوا زمان بپردازید. از این گذشته ، اگر مخاطبان شما عاشق فیلم های POV سبک “روز در زندگی” با محصولات شما هستند ، ممکن است احساس امنیت در آن خط شود.
اما مخاطبان “هنوز دنبال نشده” ممکن است به چیزهای دیگر علاقه مند باشند ، و مخاطبان فعلی شما می توانند از لرزیدن چیزها قدردانی کنند. برای بازی با انواع محتوا مانند Edutainment ، پست های تبلیغاتی که شامل محصولات و خدمات خود یا کلیپ های سبک تولید شده توسط کاربر (UGC) است ، از قرقره های آزمایشی استفاده کنید.
معیارهای مناسب را پیگیری کنید
قرقره های آزمایشی اینستاگرام نسخه متراکم از تجزیه و تحلیل حلقه های اینستاگرام ، از جمله دیدگاه ها ، نظرات ، لایک ها و اشتراک ها را ارائه می دهند. بر اساس اهداف کلی رسانه های اجتماعی شما و آنچه در حلقه های آزمایشی آزمایش می کنید ، اولویت بندی کنید که کدام معیارها برای شما تأثیرگذار است.
اگر می خواهید تعامل بیشتری را با حلقه های آزمایشی که آزمایش می کنید انجام دهید ، ممکن است تعداد زیادی از سهام و نظرات نشان دهد که این فیلم برنده در این زمینه است. به همین ترتیب ، اگر آگاهی بیشتر هدف شما است ، به تعداد دیدگاه هایی که قرقره آزمایشی می شود توجه کنید. برای قرقره های آزمایشی که به خوبی انجام می شود ، بارگذاری آنها را در کانال های دیگر در نظر بگیرید زیرا در نظر دارید چه چیزی را باید در هر بستر رسانه های اجتماعی ارسال کنید.
استراتژی محتوای اینستاگرام خود را با قرقره های آزمایشی بهینه کنید
قرقره های آزمایشی قبل از به اشتراک گذاشتن آنها با طرفداران وفادار خود ، روش جدیدی برای آزمایش ایده های محتوای ویدیویی ارائه می دهند. با استفاده از این ویژگی ، اگر ویدیویی که به اشتراک می گذارید عملکرد خوبی ندارد ، می توانید به راحتی آن را در طاق قرار دهید.
اما بهترین سناریو این است که شما یک ویروس غیر منتظره را کشف می کنید. دنیای کاربران رسانه های اجتماعی وجود دارد که هنوز از برند شما پیروی نکرده اند که می توانند بینش ارزشمندی را از طریق قرقره های آزمایشی ارائه دهند. برای ساخت ویدیوی عالی رسانه های اجتماعی بعدی خود ، برای پشتیبانی از روند خلاقیت خود ، کتاب کار محتوای ویدیوی رایگان ما را بارگیری کنید.
https://sproutsocial.com/insights/instagram-trial-reels/