از ماندن در بازاری که همیشه در حال تغییر است ، خودداری کنید
نظرات بیان شده توسط همکاران کارآفرین خودشان هستند.
روندها این روزها می تواند تفاوت بین یک شرکت پر رونق و یک عمل راکد را هجی کند. رهبران غالباً در تصمیم گیری در مورد پذیرش تحولات نوظهور یا فقط تماشا از حاشیه ، گرفتار می شوند.
من معتقدم که وقتی با هدف استراتژیک نزدیک می شویم ، پریدن به این شیفت ها کمتر از یک قمار و بیشتر راه برای رشد انفجاری می شود.
برای رهبری بازار خود از روند استفاده کنید
روند نشان می دهد که چگونه افراد محصولات یا خدمات را جستجو و مصرف می کنند. اتخاذ یک نوآوری خوب تحقیق و معتبر به یک شرکت اجازه می دهد تا به یک چراغ پیشرفت تبدیل شود. هنگامی که یک سازمان برای اولین بار در فضای خود برای تراز کردن با تقاضای رو به رشد است ، خود را از رقبا جدا می کند و به عنوان یک صنعت صنعت شهرت می کند.
یک مطالعه موردی قانع کننده را می توان در بخش درمانی جایگزین هورمون (HRT) یافت. ما این روشهای درمانی را در اوایل یکپارچه کردیم تا محبوبیت روزافزون آگونیست های گیرنده GLP-1 (مانند سماگلوتید) را برای مدیریت وزن تشخیص دهیم.
تیم رهبری ما مشاهده کرد که بسیاری از افراد با عدم تعادل هورمونی نیز با چالش های وزن روبرو شده اند. وقتی آگونیست های گیرنده GLP-1 را به پیشنهادات خود اضافه کردیم ، ما توانستیم خودمان را نه تنها به عنوان ارائه دهندگان راه حل های هورمون بلکه به عنوان همکار در سلامت کل نگر قرار دهیم. این امر خدمات ما را برای افرادی که به دنبال یک رویکرد جامع برای بهزیستی هستند ، ضروری می کند و در نهایت منجر به افزایش درآمد و وفاداری مشتری می شود.
یکی دیگر از روند نوظهور HRT ، درمان جایگزینی تستوسترون (TRT) برای زنان است. از نظر تاریخی ، TRT با مردان همراه بوده است ، اما محققان اکنون مزایای آن را برای برخی از نقایص هورمونی زنان تشخیص می دهند. مشاغل موجود در این فضا با گسترش خدمات به یک جامعه کاملاً جدید وارد شده اند تا TRT مبتنی بر شواهد را برای زنان درج کنند. این گسترش دوگانه-GLP-1 روشهای درمانی و TRT با محوریت زنان-نشان می دهد که چگونه توجه به روندها با برآورده کردن نیازهای واقعی و کم تحرک ، سودآوری را هدایت می کند.
مرتبط: 5 روند صاحبان مشاغل کوچک باید در سال 2025 تماشا کنند
چگونه می توان از لحاظ استراتژیک با تغییرات صنعت درگیر شد
در حالی که انجام یک تجزیه و تحلیل کامل از حرکات صنعت ضروری است ، غفلت از روندهای زنده در کل می تواند منجر به مشکلات قابل توجهی شود. هنگامی که یک سازمان در نهایت تصمیم به انجام این نوآوری های صنعت گرفت ، ممکن است بازار از قبل اشباع شود. این منجر به از بین بردن مزایای اولیه مرتبط با پذیرش زودهنگام ، از جمله رهبری برند ، بازاریابی قوی کلمه به دهان و فرصتی برای افزایش پیشنهادات آنها قبل از ورود رقبا به بازار می شود.
علاوه بر این ، نادیده گرفتن تغییرات در هر بخش می تواند ناخواسته به مشتری های فعلی و بالقوه منتقل شود که یک شرکت از آخرین “هنجارها” جدا شده است. به عنوان مثال ، در بخش مراقبت های بهداشتی ، بیماران به طور فزاینده ای مداخلات برش و تحقیقاتی را پیش بینی می کنند.
کلینیکی که نتواند در درمان های تحت حمایت علمی سرمایه گذاری کند ، خطر بیگانگی کسانی را که مایل به مراقبت از لبه هستند ، بیگانه می کند. همین مورد در مورد صنایع دیگر نیز صدق می کند: چه فناوری ، چه خرده فروشی و چه از خدمات حرفه ای ، افراد به طور فزاینده ای به دنبال ارائه دهندگان هستند که درک راه حل های نسل بعدی را نشان می دهند.
گفته می شود ، هر روند نوظهور ارزش پیگیری ندارد. مشاغل باید یاد بگیرند که یک روند طولانی مدت و مبتنی بر شواهد را از یک فلاش صرف در تابه تشخیص دهند. بدون داده های قوی یا پشتوانه نظارتی ، چسباندن به یک شوق عبور می تواند به شهرت آسیب برساند و خطرات قانونی را به ویژه در زمینه هایی که شامل بهداشت عمومی است ، ایجاد کند. منابع بیش از حد می توانند عملیات را تحت فشار قرار دهند.
سرانجام ، عدم تمایز یک روند جدید از پیشنهادات موجود می تواند بازده سرمایه گذاری را محدود کند. پیوستن به باند بدون اضافه کردن ارزش منحصر به فرد ممکن است تمایز بازار مورد نیاز برای موفقیت را ایجاد نکند. چشم انداز رقابتی در حال رشد شلوغ است زیرا بازیکنان بیشتری از همان نوآوری ها استفاده می کنند ، بنابراین ادغام روندها به روشی که نقاط قوت ویژه یک شرکت را برجسته می کند ، بسیار مهم می شود.
کاری که شرکت ها می توانند برای سرمایه گذاری در روند صنعت انجام دهند
یک چارچوب واضح و استراتژیک به رهبران این امکان را می دهد تا تشخیص دهند که نوآوری ها پرسود هستند و کدام یک باید کنار گذاشته شود. سه عامل اصلی-اثربخشی ، تقاضای دنیای واقعی و پایداری بلند مدت-برای هر فرآیند ارزیابی روند ضروری است.
- علم (یا داده ها) را تأیید کنید. رهبرانی که تصمیم به اتخاذ یک روند دارند ، باید تأیید کنند که از تحقیقات معتبر حمایت می شود و توسط مقامات محترم پشتیبانی می شود. در مراقبت های بهداشتی ، این ممکن است به معنای مطالعات بالینی و مصوبات نظارتی باشد. فناوری ممکن است شامل برنامه های آزمایشی مبتنی بر آزمایش و بررسی های همسالان باشد.
- به مشتری های فعلی و آینده نگر گوش دهید. سیگنال های بازار قوی از تعامل واقعی ناشی می شوند – چه فرم های بازخورد ، مشاوره یا تجزیه و تحلیل گسترده تر بازار. هنگامی که سوالات مربوط به یک سرویس یا محصول ادامه می یابد ، ممکن است تقاضای مداوم را نشان دهد.
- از پایداری اطمینان حاصل کنید. هر نوآوری محبوب قدرت ماندگار نیست. رهبران مشاغل باید چگونگی تراز توسعه جدید با پیشرفت های گسترده تر یا تغییرات اجتماعی را اندازه گیری کنند. اگر راه حل های موجود را تکمیل کند و تجربیات کاربر را تقویت کند ، ممکن است طول عمر داشته باشد. اگر کاملاً شیک باشد ، ممکن است بازده پایدار را تحویل ندهد.
مرتبط: 10 روند برتر برای فروش مشاغل کوچک
تبدیل روند به فرصت های استراتژیک
برای هر شرکت آینده نگر ، روندها کمتر از یک خطر و بیشتر یک فرصت استراتژیک هستند-مشروط بر اینکه به آنها متفکرانه نزدیک شود. مشاغلی که موفق به تبدیل این فرصت ها به رشد پایدار می شوند ، مواردی هستند که به طور کامل تحقیق می کنند ، بر نیازهای واقعی زندگی می کنند و در تمایز پیشنهادات خود سرمایه گذاری می کنند.
به خاطر داشته باشید که روندها مسیری را برای مشاغل فراهم می کنند تا نسبت به گذشته به افراد بیشتری بپردازند. فقط در هنگام ترکیب ارزیابی دقیق با تعهد به نوآوری ، شرکت ها می توانند خود را صرفاً برای گرفتن موج علاقه مصرف کننده بلکه هدایت آن ، غنی سازی زندگی و سودآوری رانندگی برای سالها قرار دهند.
https://www.entrepreneur.com/growing-a-business/avoid-getting-left-behind-in-a-market-thats-always/489136