از طریق مراجعه به مشتری های جدید نمی گیرید؟ این اشتباه نامرئی می تواند به همین دلیل باشد

از طریق مراجعه به مشتری های جدید نمی گیرید؟ این اشتباه نامرئی می تواند به همین دلیل باشد

نظرات بیان شده توسط همکاران کارآفرین خودشان هستند.

شما حق رای دادن را خریداری کرده اید یا تجارت خود را راه اندازی کرده اید. شما علائم ، کارمندان و سیستم ها را در اختیار دارید. اما یک عنصر مهم وجود دارد که بسیاری از آنها غافل می شوند: دید که واقعاً در آن حساب می شود – در جامعه خود شما.

شاید شما متوجه شده باشید که سربهای شما مسطح شده است ، ارجاع ها خشک شده اند و از شما تعجب کرده اید که “چه اتفاقی افتاده است؟”

در اینجا یک حقیقت شگفت آور وجود دارد: مصرف کنندگان دیگر به مارک ها وفادار نیستند. آنها به مردم وفادار هستند. در بازار شلوغ امروز ، مشاغلی که شکوفا می شوند ، مشاغل دارای صاحبان قابل رویت ، قابل اعتماد و واقعاً در زندگی همسایگان خود هستند. تأثیرگذار چشمک زن یا Tiktok مشهور نیست – فقط در حال حاضر ، معتبر و متصل است.

انسان سازی تجارت شما نیاز به تغییر ذهنیت دارد. مشتریان آینده شما می خواهند واقعی شما را بدانند. چه چیزی شما را هدایت می کند؟ چرا این تجارت را در محله آنها شروع کرده اید یا خریداری کردید؟

من آن را دریافت می کنم شما فکر می کنید ، “من بازاریاب نیستم و برای رسانه های اجتماعی زمان صفر دارم.” اما این راز وجود دارد – وقتی ترس از قرار دادن خود را در آنجا پشت سر می گذارید و به طور مداوم شروع به نمایش می کنید ، نتایج شما را شگفت زده می کند. تعجب خواهید کرد که چرا زودتر شروع نکردید.

بیش از حد آن را بیان نکنید. بگذارید درگیری شما به طور طبیعی از احساسات و زندگی شما جریان یابد. نکات هفتگی ساده را بر اساس تخصص خود به اشتراک بگذارید یا از تیم ورزشی محلی کودک خود حمایت کنید. این اقدامات کوچک و معتبر دارای اثرات گسترده ای بر مراجعه و شهرت است.

مرتبط: چگونه می توان اعتبار برند خود را در عصر دیجیتال بهتر مدیریت کرد

دید غرور نیست – بسیار مهم است

این در مورد تبدیل شدن به یک ستاره رسانه های اجتماعی نیست. این در مورد قدم گذاشتن از پشت برند خود و نشان دادن به عنوان خودتان است – در محله ، صنعت و زندگی مشتریان.

وقتی مردم به خدماتی که شما ارائه می دهید فکر می کنند ، باید با نام شما فکر کنند – نه به این دلیل که شما ثروت خود را صرف تبلیغات کرده اید ، بلکه به این دلیل است که شما یک حضور آشنا و قابل اعتماد هستید که بیشترین اهمیت را دارد.

نشان دهید که جامعه شما از قبل جمع می شود:

  • تیم های ورزشی محلی را حمایت مالی کنید.
  • هنگام ورود به سایت شخصاً به صاحبان خانه سلام کنید.
  • در قلمه های روبان ، مهمانی های مسدود و رویدادهای جامعه شرکت کنید.

این “شبکه” نیست. این در مورد شناخته شدن و اعتماد به نفس است زیرا شما به طور مداوم ظاهر می شوید.

نکته حرفه ای: از بازاریابی متنفر است؟ عالی فقط در محله خود کارهای خوبی انجام دهید و بگذارید این بازاریابی شما باشد.

برند شخصی شما شما را در بازی نگه می دارد

حق رای دادن یا نام شرکت شما درها را باز می کند ، اما نحوه نمایش شما شما را در آنجا نگه می دارد.

اگر ارائه دهنده خدمات محلی هستید ، اجازه ندهید که تیم خود بدون اینکه ظاهر شخصی ایجاد کنید ، کار را انجام دهید. در بازرسی نهایی با مشتریان خود ملاقات کنید. دست ها را تکان دهید. از آنها متشکرم خدمه خود را در مقابل مشتری تشخیص دهید. حرکات کوچک قدردانی باعث وفاداری ماندگار می شود و کلمه ای قدرتمند ایجاد می کند.

این رویکرد نیازی به تقویم محتوای پیچیده ندارد – فقط ارتباط واقعی و مداوم.

نکته حرفه ای: داستانهایی را در مورد تیم ، مشارکت جامعه یا موفقیت های مشتری به جای زمین های سخت فروش به اشتراک بگذارید. وقتی مردم به شما احترام می گذارند ، نیازی به فروش ندارید.

برای به یاد ماندنی کسب و کار خود از داستان پردازی استفاده کنید

مردم داستان ها را به خاطر می آورند ، نه شعارها.

می خواهید ایستادگی کنید؟ به اشتراک بگذارید که چرا تجارت خود را شروع کرده اید ، چگونه بازخورد مشتری در هنگام خدمت به محله خود ، رویکرد یا درسهایی را که آموخته شده است تغییر داده است. داستانهای واقعی ارتباطات عاطفی ایجاد می کنند ، اعتماد ایجاد می کنند و ارجاع را هدایت می کنند.

راه هایی برای به اشتراک گذاشتن داستان خود:

  • یک فیلم کوتاه در مورد سفر خود.
  • یک پست وبلاگ یا مقاله LinkedIn با یک درس ارزشمند.
  • صحبت در کلوپ های محلی یا سازمان های خدماتی – بدون فروش ، فقط اتصال.
  • پست های مختصر در رسانه های اجتماعی که از نقاط عطف تجلیل می کنند.

نکته حرفه ای: لیستی در حال اجرا از تجربیات مشتری معنی دار نگه دارید تا وقتی لحظه مناسب است به داستانهایی تبدیل شوید.

مرتبط: ایجاد یک برند: نحوه ساخت یک برند از ابتدا

نامرئی بودن را متوقف کنید – شناخته شوید

سرب های مسطح ، رشد متوقف شده و جریان های ارجاع خشک همیشه مربوط به اقتصاد یا رقبا نیست. بعضی اوقات ، به سادگی این است که هیچ کس نمی داند چه کسی پشت کار است.

در اینجا رفع وجود دارد: به صورت محلی درگیر شوید. به باشگاه های خدماتی بپیوندید ، در رویدادهای مجلسی شرکت کنید ، از خیریه ها و جشنواره های محله حمایت کنید. با سایر صاحبان مشاغل آشنا شوید ، آنها را ارجاع دهید و بگذارید آنها را ارجاع دهند.

وقتی مردم شما را می شناسند ، به شما اعتماد دارند. این اعتماد چند برابر می شود ، و شهرت شما به صورت نمایی رشد می کند. کل تیم خود را درگیر کنید – هر شخص سفیر می شود که دسترسی شما را گسترش می دهد.

نکته حرفه ای: با هر تعامل به عنوان یک فرصت فروش رفتار نکنید. فقط کسی باشید که مردم بخواهند از آن حمایت کنند.

از آنجا خارج شوید و ظاهر شوید

بازاریابی به زمان و پول نیاز دارد ، اما تعامل جامعه نیز چنین است – و یکی احساس اصالت می کند ، دیگری چنین نمی کند.

پنهان کردن پشت مارک خود را متوقف کنید. در زندگی همسایگان خود سرمایه گذاری کنید. تعقیب توجه را متوقف کنید و شروع به کسب آن کنید.

نیازی نیست که یک ستاره راک رسانه های اجتماعی باشید. شما فقط باید در گوشه جهان حضور داشته باشید و شناخته شوید.

آماده هستید تا سقف درآمد خود را بشکنید؟ با ما در سطح UP ، کنفرانسی برای رهبران جاه طلب مشاغل برای باز کردن فرصت های رشد جدید بپیوندید.

شما حق رای دادن را خریداری کرده اید یا تجارت خود را راه اندازی کرده اید. شما علائم ، کارمندان و سیستم ها را در اختیار دارید. اما یک عنصر مهم وجود دارد که بسیاری از آنها غافل می شوند: دید که واقعاً در آن حساب می شود – در جامعه خود شما.

شاید شما متوجه شده باشید که سربهای شما مسطح شده است ، ارجاع ها خشک شده اند و از شما تعجب کرده اید که “چه اتفاقی افتاده است؟”

در اینجا یک حقیقت شگفت آور وجود دارد: مصرف کنندگان دیگر به مارک ها وفادار نیستند. آنها به مردم وفادار هستند. در بازار شلوغ امروز ، مشاغلی که شکوفا می شوند ، مشاغل دارای صاحبان قابل رویت ، قابل اعتماد و واقعاً در زندگی همسایگان خود هستند. تأثیرگذار چشمک زن یا Tiktok مشهور نیست – فقط در حال حاضر ، معتبر و متصل است.

بقیه این مقاله قفل شده است.

به کارآفرین بپیوندیدبا امروز برای دسترسی

مجله ترفندهای اینستاگرام

https://www.entrepreneur.com/growing-a-business/not-getting-new-clients-through-referrals-this-invisible/492376

دیدگاهتان را بنویسید