از این طرح برای تبدیل چشم انداز به مشتریان برای زندگی استفاده کنید

از این طرح برای تبدیل چشم انداز به مشتریان برای زندگی استفاده کنید

نظرات بیان شده توسط همکاران کارآفرین خودشان هستند.

برخلاف آنچه در فرهنگ پاپ می بینید ، فروش همه چیز در ایجاد روابط پایدار است که باعث ایجاد مشتری برای زندگی می شود. این که آیا شما تازه کار را شروع کرده اید یا سالهاست که مشاغل کوچک خود را اداره می کنید ، راه موفقیت اغلب می تواند مانند پیمایش در یک مسیر غیرقانونی باشد. اما این خبر خوب است: با نقشه مناسب ، می توانید سفر را صاف ، قابل پیش بینی و از همه مهمتر پایدار انجام دهید.

در این مقاله ، ما استراتژی های اساسی را که هر کارآفرین برای به دست آوردن فرصت ها و ایجاد روابط پایدار و سودآور مشتری نیاز دارد ، طی خواهیم کرد. این را به عنوان طرح فروش خود فکر کنید – راهنمای تبدیل پتانسیل منجر به مشتریان وفادار می شود ، ضمن اینکه وقت و تلاش شما را بهینه می کنید تا روی آنچه واقعاً مهم است تمرکز کنید.

مرتبط: 5 راه برای تسلط بر فروش

مرحله 1: روی فرصت های برنده تمرکز کنید

اولین قدم در هر فرآیند موفقیت آمیز فروش این است که بدانید انرژی خود را در کجا متمرکز کنید. هر چشم انداز مناسب برای تجارت شما نیست و صرف وقت زیاد در تعقیب و گریز که مناسب نیست می تواند وقت شما را هدر داده و منجر به فرسودگی شود. به همین دلیل شناسایی و اولویت بندی فرصتهایی که در واقع می توانید برنده شوید بسیار مهم است.

شما ممکن است در حال حاضر با ایده ارزیابی چشم اندازها بر اساس نیازهای آنها آشنا باشید ، اما چیزهای بیشتری برای آن وجود دارد. این در مورد ارزیابی تناسب بین آنچه شما ارائه می دهید و آنچه واقعاً چشم انداز ارزش دارد. یک راه خوب برای نزدیک شدن به این امر با ارزیابی منظم فرصت های شما ، به ویژه با تغییر شرایط است. چرخه فروش می تواند تکامل یابد ، و همچنین می تواند اولویت های Prospect باشد. با ماندن انعطاف پذیر و تطبیق با آن تغییرات ، می توانید پرچم های قرمز را زود تشخیص داده و رویکرد خود را مجدداً ارزیابی کنید.

به عنوان مثال ، شاید شما با مدیر یک شرکت کوچک که به نظر می رسد علاقه مند بوده اید ، صحبت کرده اید ، اما بعد از چند مکالمه ، متوجه می شوید که تصمیم گیرنده از جدول غایب است. یا شاید شما اطلاعات کافی برای تعیین تأثیر حل چالش های تجاری آنها نداشته باشید ، یا هیچ برنامه مشخصی برای پیشروی وجود ندارد. اینها نشانه های هشدار دهنده ای هستند که ممکن است چیزی از معادله گم شود-و این نشانه شما برای تغییر مجدد و مجدداً گفتگو است. اگر نمی توانید در مناطق کلیدی مانند اینها پیشرفت کنید ، ممکن است زمان حرکت باشد.

مرحله 2: از ابزارهایی برای تصحیح آنچه در آن است استفاده کنید و یک معامله برنده نیست

هنگامی که چشم اندازهای امیدوارکننده را شناسایی کردید ، مرحله بعدی ارزیابی مکان شما است. آیا شکافی در درک فعلی شما وجود دارد؟ آیا چیزی وجود دارد که هنوز باید قبل از اینکه بتوانید معامله را ببندید ، روشن یا مجدداً مورد بررسی قرار گیرد؟

اینجاست که یک ابزار ارزیابی فرصت اثبات شده می تواند شگفتی ها را انجام دهد. مانند یک آینه عقب به آن فکر کنید – فرصتی برای نگاه به عقب و ارزیابی مکان در روند فروش. با بررسی تعامل های گذشته خود و ارزیابی آنچه هنوز مورد نیاز است ، می توانید فرصت های از دست رفته احتمالی یا مناطقی را که ممکن است زمین شما به پالایش نیاز داشته باشد ، کشف کنید.

ابزارهایی از این دست به شما امکان می دهد تا به عقب برگردید ، سؤالات سخت را از خود بپرسید و مطمئن شوید که هیچ چیزی را برای شانس نمی گذارید. به عنوان مثال ، ممکن است بپرسید:

  • آیا آنها باید بخرند؟ (مشکلی که برای حل آنها نیاز دارند چیست و چگونه آن را انجام می دهید؟)

  • آیا ارزشش را دارد؟ (آیا مشکل ارزش حل آن را دارد؟ ROI چیست؟)

  • آیا آنها می توانند بخرند؟ (آیا شما با تصمیم گیرنده نهایی صحبت می کنید؟)

  • چه زمانی خرید اتفاق می افتد؟ (آیا در تمام مراحلی که باید اتفاق بیفتد روشن هستید؟)

با پرسیدن این نوع سؤالات ، می توانید هرگونه شکاف را برطرف کرده و استراتژی خود را بر این اساس تنظیم کنید. در صورت لزوم در مورد بخش های قبلی مکالمه تجدید نظر نکنید. سؤالات باز ، تحقیق و تأیید – آنچه را که ما به آن سؤالات OPC می نامیم – بپرسید تا واقعاً خریدار خود را درک کنید. هرچه وضوح بیشتری در این مرحله ارائه دهید ، احتمال بستن معامله بیشتر است.

مرتبط: 7 استراتژی ضد گلوله برای افزایش فروش و کسب درآمد بیشتر

مرحله 3: با چشم انداز خود طرحی ایجاد کنید

برای اطمینان از اینکه هم شما و هم چشم انداز خود در همان صفحه قرار دارید ، تهیه یک برنامه واضح و عملی مهم است. این برنامه متقابل باید هر دو طرف را در مورد آنچه باید انجام شود و چه موقع هماهنگ کند.

یک برنامه جامد در مورد جدول زمانی Prospect ساخته شده است. با تعیین انتظارات برای زمان و چگونگی تصمیم گیری ، شما و چشم انداز شما می توانید بدون هیچ گونه سردرگمی به سمت یک هدف مشترک کار کنید. ضروری است که این طرح انعطاف پذیر باشد ، امکان تنظیم را فراهم می کند ، اما همچنین به اندازه کافی ساختار یافته برای حفظ حرکت است.

به یاد داشته باشید ، این طرح نه تنها باید بر بستن معامله بلکه بر تضمین همکاری موفق فراتر از فروش متمرکز شود. برای ارائه ارزش پس از توافق باید چه اقداماتی انجام شود؟ چگونه ارتباطات را به جلو حفظ خواهید کرد؟ اینها همه جنبه های مهم ایجاد یک رابطه طولانی مدت و متقابل سودمند است.

مرحله 4: خود را برای موفقیت مدیریت کنید

سرانجام ، فراموش نکنید که خود را در طول فرآیند مدیریت کنید. کارآفرینان موفق می دانند که همه چیز در مورد نحوه نزدیک شدن به روز ، طرز فکر خود و چگونگی تمرکز روی اهداف خود است. ماندن سازمان یافته و حفظ چشم انداز روشنی در مورد موفقیت به نظر می رسد به شما کمک می کند تا به طور مؤثر در چالش ها حرکت کنید.

فعال بودن ، تعیین اهداف واقع بینانه و تأمل مداوم در پیشرفت شما همه مهم برای حفظ حرکت هستند. فروش می تواند یک سوار غلتکی با ارتفاع و کمترین سطح باشد ، اما با نگه داشتن خود در پایه و سازماندهی ، مجهز تر خواهید بود تا هر آنچه را که به دست می آید رسیدگی کنید.

مرتبط: بدون تجربه فروش؟ مشکلی نیست در اینجا نحوه اطمینان با اطمینان مکالمات به درآمد آورده شده است.

به دنبال طرح خود برای فروش موفق

حدس و گمان را از فروش خارج کنید: با پیروی از یک فرایند واضح و ساخت یافته – از شناسایی فرصت های برنده گرفته تا بسته شدن معاملات و مدیریت روابط مداوم – نه تنها مشاغل بیشتری کسب خواهید کرد ، بلکه برای ارائه ارزش واقعی نیز شهرت می کنید. چشمان خود را برای شکاف ها باز نگه دارید ، به طور مرتب فرصت های خود را مجدداً مورد بررسی قرار دهید و از ایجاد یک برنامه دقیق که هم تراز شما و هم چشم انداز شما به سمت موفقیت متقابل است ، خودداری نکنید.

ایجاد مشتری برای زندگی به معنای ایجاد ارتباطات معنی دار و ارائه راه حل هایی است که واقعاً تغییر می کند. بنابراین ، این مراحل را به قلب خود برسانید ، طرح فروش خود را ایجاد کنید و سفر کارآفرینی خود را به شکوفایی تماشا کنید.

برخلاف آنچه در فرهنگ پاپ می بینید ، فروش همه چیز در ایجاد روابط پایدار است که باعث ایجاد مشتری برای زندگی می شود. این که آیا شما تازه کار را شروع کرده اید یا سالهاست که مشاغل کوچک خود را اداره می کنید ، راه موفقیت اغلب می تواند مانند پیمایش در یک مسیر غیرقانونی باشد. اما این خبر خوب است: با نقشه مناسب ، می توانید سفر را صاف ، قابل پیش بینی و از همه مهمتر پایدار انجام دهید.

در این مقاله ، ما استراتژی های اساسی را که هر کارآفرین برای به دست آوردن فرصت ها و ایجاد روابط پایدار و سودآور مشتری نیاز دارد ، طی خواهیم کرد. این را به عنوان طرح فروش خود فکر کنید – راهنمای تبدیل پتانسیل منجر به مشتریان وفادار می شود ، ضمن اینکه وقت و تلاش شما را بهینه می کنید تا روی آنچه واقعاً مهم است تمرکز کنید.

مرتبط: 5 راه برای تسلط بر فروش

بقیه این مقاله قفل شده است.

به کارآفرین بپیوندیدبا امروز برای دسترسی

مجله ترفندهای اینستاگرام

https://www.entrepreneur.com/growing-a-business/use-this-blueprint-to-turn-prospects-into-customers-for-life/496277

دیدگاهتان را بنویسید