از این رویکرد علمی برای تبدیل ایده خود به موفقیت استفاده کنید

مطالب مرتبط: ده فرمان نوآوری تجاری

تجزیه و تحلیل داده ها و تکرار بهبودها

بازخوردهای اولیه به ما اعتماد به نفس داد، اما به همین جا بسنده نکردیم. اندازه گیری واقعی حفظ و تعامل یک رویداد طولانی است. مرحله MVP تاثیر مقیاس را در زمان واقعی به ما آموزش داد، اما محصول هنوز در مراحل اولیه است حتی پس از عرضه به ده‌ها هزار بازیکن. دقیقاً مانند برنامه پرچم‌دار ما که سال‌ها آزمایش و بهینه‌سازی آن طول کشید تا درآمد آن به بیش از صد میلیون برسد، ما همچنان به جمع‌آوری داده‌ها و اصلاح با بهبودهای بیشتر ادامه می‌دهیم تا مطمئن شویم بازی‌مان جذاب و مرتبط باقی می‌ماند.

مطالب مرتبط: چگونه نوآوری را وارد بازار می کنید؟

آزمایش و اصلاح کنید

برای پیمایش در این زمین جدید، اجازه دادیم روش علمی راهنمای ما باشد: رفتار و ترجیحات کاربر نهایی را در مقایسه با تجربیات گذشته مشاهده کردیم و پرسیدیم که چگونه بر اساس آن داده‌ها تعامل ایجاد کنیم. با استفاده از دانش بازار و آنچه در مورد کاربران خود می دانیم، این فرضیه را مطرح کردیم که مردم به یک بازی با فرصت های ماهانه جمع آوری و برنده شدن و هدایای جذاب پاسخ خوبی می دهند. ما همچنین به چندین فرضیه دیگر هم رسیدیم، اما وقتی آنها را در برابر داده‌های موجود خود نگه داشتیم، به سراغ فرضیه‌ای رفتیم که به نظر می‌رسید مؤثرترین راه حل را برای ما به ارمغان آورد.

با هر آزمایش داده‌های بیشتری برای اصلاح بیشتر ارائه می‌شود، هر تکرار آن ایده اولیه را به محصولی با ارزش سرمایه نزدیک‌تر می‌کند. معیارهای کلیدی که نشان دهنده موفقیت محصول است را مشاهده و شناسایی کنید. سپس، سؤالاتی بپرسید: چگونه این معیارها را هدایت کنیم؟ شرکای مناسب چه کسانی هستند؟ کوچکترین نسخه ای که می توانیم برای تست استفاده کنیم کدام است؟ تا حد امکان گسترده شروع کنید و سپس با هر یک از تکرارهای زیاد اصلاح کنید.

برای ما، پذیرش پیام فشار مستقیماً بر تعامل کاربر تأثیر داشت، بنابراین ما مشاهده کردیم و سؤالاتی پرسیدیم: آیا بازیکنان همانطور که انتظار می‌رفت با بازی درگیر شدند؟ آیا اعلان‌های فشار بیشتری را می‌پذیرفتند؟ داده ها در مورد ترجیحات آنها به ما چه می گوید؟ ما یک شرکت سازنده بازی با تجربه وارد کردیم، نظرسنجی انجام دادیم و رفتار بازیکن، تعامل و پذیرش پیام فشار را قبل و بعد از شروع بازی تجزیه و تحلیل کردیم. فرضیه ما در مسیر درستی قرار داشت، اما با تجزیه و تحلیل داده‌ها و دقت در این معیار، نشان دادیم که چه چیزی در کنار مناطق هدف برای بهبود کار می‌کرد.

نتیجه گیری کنید، راه اندازی کنید و یاد بگیرید

نظرات بیان شده توسط مشارکت کنندگان کارآفرین مربوط به خود آنهاست.

اصول روش علمی به عنوان راهنمای جاودانه برای حل مشکلات و ایده های نو عمل می کند. این فرآیند تکراری ایده ها را از طریق کشف و بهبود می گیرد و آنها را به رشد و موفقیت پایدار تبدیل می کند. چه در حال توسعه یک برنامه جدید، راه اندازی یک محصول یا بهبود یک سرویس موجود باشد، روش علمی فرآیندی ساختاریافته را ارائه می دهد که هرکسی می تواند برای هدایت نوآوری با اطمینان بیشتر از آن استفاده کند.

مجله ترفندهای اینستاگرام

https://www.entrepreneur.com/leadership/use-this-scientific-approach-to-transform-your-idea-into/479044

مطالب مرتبط: روش علمی برای کارآفرینان: 6 گام برای موفقیت بلندمدت

مشاهده کنید، سوال کنید و فرضیه سازی کنید

برای تبدیل یک فرضیه محصول به یک جریان درآمد، باید آن را به مؤثرترین شکل آن آزمایش و اصلاح کنیم. هنگامی که بازی خود را توسعه دادیم و جنبه هایی را که پیش بینی می کردیم کاربران از آن لذت خواهند برد، یک نمونه اولیه کوچک ساختیم و آن را با چند صد بازیکن به اشتراک گذاشتیم. مجدداً رفتار آنها را مشاهده کردیم و سؤالات بیشتری پرسیدیم: آنها چگونه با بازی درگیر شدند؟ چند نوتیفیکیشن فشار پذیرفته اند؟

با این حال، هیچ محصولی در خارج از دروازه کامل نیست. به همین دلیل است که روش علمی نیاز به آزمایش مداوم دارد. در توسعه محصول، این به معنای آزمایش‌های سریع و مکرر برای تأیید نظریه‌های ما یا جمع‌آوری بازخورد فوری برای اصلاح رویکرد است. پس از آزمایش اولیه، ما بازی را برای گروه‌های بزرگتر عرضه کردیم، بازیکنان را مورد بررسی قرار دادیم و مناطقی را برای بهبود شناسایی کردیم. از طریق بازخورد کاربران و تجربیات خود، ما به این نتیجه رسیدیم که گزینه‌های گیم‌پلی بیشتری برای انواع مختلف بازیکنان پاسخگو است و محصول خود را برای رفع نیازهای بیشتر کاربران اصلاح کردیم.

به عنوان یک رهبر، من همچنان از همان رویکرد علمی برای توسعه محصول نوآورانه استفاده می کنم. برای رقابتی بودن، ما همیشه نیاز به نوآوری داریم، به این معنی که مراقب مشکلات جدید برای حل باشیم. چنین راه‌حل‌های نوآورانه‌ای اغلب از ما می‌خواهند که پیشرفت‌هایی را انجام دهیم که هرگز تلاش نکرده‌ایم، و سؤالاتی را دعوت می‌کنند که ممکن است ندانیم چگونه به آنها پاسخ دهیم. حتی هنگام نزدیک شدن به ناشناخته ها، ما همیشه ابزاری برای نتیجه گیری برای تصمیم گیری آگاهانه تر داریم – روش علمی.

برای تحقق کامل یک ایده میلیون دلاری، با یک هدف روشن در ذهن شروع کنید. یافتن آن جرقه اولیه اغلب از طریق فرآیند علمی خود به وجود می آید: مشاهده مسئله ای که باید حل شود و سؤالاتی درباره بهترین راه حل آن. در شرکت ما، اخیراً مشاهده کردیم که پیام‌های فشار محرک اصلی درآمد هستند و از خود پرسیدیم: “چگونه می‌توانیم با بازیکنان بلندمدت برنامه خود تعامل داشته باشیم و پذیرش پیام‌های فشاری و حفظ آن‌ها را افزایش دهیم؟” استراتژی سنتی ما بر تعامل اولیه و روز 1 ROAS متمرکز بود، بنابراین این اولین سرمایه گذاری عمده ما در گسترش پنجره تعامل بود.

قابل توجه است که 90 درصد از بازیکنان اعلان‌های فشاری را فعال می‌کردند و از هر 10 بازیکن، 6 بازیکن حداکثر 10 بازیکن را در روز دریافت کردند. تقریباً 40٪ از بازیکنانی که قطعات بازی را معامله کردند، به جای انجام معاملات به صورت خودکار، چانه زدن را انتخاب کردند. این پذیرش بالای پیام‌های فشار و مشارکت جامعه چالش‌های جدیدی را برای ما ایجاد کرد، اما بازخورد اولیه امیدوارکننده بود.

پس از چندین دور آزمایش و پالایش، می‌توانیم در مورد بهترین محصول برای راه‌اندازی نتیجه‌گیری کنیم که به احتمال زیاد موفقیت میلیون دلاری را به همراه خواهد داشت. برای بازی ما، به این نتیجه رسیدیم که گیم‌پلی رقابتی و گزینه‌های شخصی‌شده باعث تعامل طولانی‌مدت و پذیرش push notification می‌شود. بنابراین، ما حداقل محصول قابل دوام (MVP) خود را برای مخاطبان بیشتری عرضه کردیم، داده‌های جدید را ارزیابی کردیم و مشکلات بیشتری را کشف کردیم. مجدداً برای مشاهده، پرسش، فرضیه، آزمایش و اصلاح بزرگترین فرصت های خود برای بهبود، به روش علمی روی آوردیم.

همه خواهان یک ایده میلیون دلاری هستند، اما برای تبدیل امواج مغزی به یک سرمایه گذاری بیش از تخیل نیاز است – داشتن یک روش اثبات شده کمک می کند. مانند اکثر بچه‌ها، من روش علمی را در مدرسه یاد گرفتم، بنابراین، اولین باری که می‌خواستم یک کسب‌وکار را راه‌اندازی کنم، با رویکردی که می‌دانستم پیش رفتم: فرضیه کسب‌وکارم را آزمایش کردم، نتایجم را تجزیه و تحلیل کردم و تا زمانی که به راه‌حل رسیدم تجدیدنظر کردم. . در این فرآیند، یاد گرفتم که عاشق حل چالش‌های تجاری از طریق نوآوری محصول باشم، که باعث شد Influence Mobile را راه‌اندازی کنم، محصول شاخص خود را توسعه دهم و یک ایده ساده را به میلیون‌ها ایده تبدیل کنم.

دیدگاهتان را بنویسید