اخراج های Sweetgreen: برش کارکنان پشتیبانی ، سیب زمینی سرخ شده

اخراج های Sweetgreen: برش کارکنان پشتیبانی ، سیب زمینی سرخ شده

Sweetgreen ، غذای محبوب معروف به سالادهای 16 دلاری خود ، پس از گزارش درآمدهای ناامیدکننده این هفته ، کارکنان و منوی خود را ساده تر می کند.

مطابق تجارت رستوران، Sweetgreen باعث شده است که مشاغل معادل 10 ٪ از موقعیت های باز و موجود در تیم پشتیبانی مستقر در کالیفرنیا باشد. Sweetgreen از پایان سال گذشته بیش از 6،400 کارگر را به کار گرفت.

در همین حال ، این زنجیره همچنین سیب زمینی سرخ شده 4.95 دلاری خود را قطع می کند ، که به عنوان یک جایگزین سالم تر برای سیب زمینی سرخ شده فرانسوی ، صرفاً پنج ماه پس از معرفی این گزینه ، به بازار عرضه می شود.

مرتبط: AT&T و Sweetgreen با دستورالعمل های دقیق تر بازگشت به دفتر ، رهبری آمازون را دنبال می کنند-هرچند که برنامه آمازون به یک ضربه محکم و ناگهانی رسیده است

جاناتان نمان ، مدیرعامل Sweetgreen گفت: در تماس با درآمد روز پنجشنبه با تحلیلگران گفت: در حالی که مصرف کنندگان “عاشق” سیب زمینی سرخ شده هوا “بودند و یک” واکنش عالی “نسبت به محصول داشتند ، این یک” حواس پرتی “برای کارمندان بود و پیچیدگی آشپزی اضافی را به روز خود اضافه می کرد.

Neman در این تماس گفت: Sweetgreen قبلاً از بین بردن سیب زمینی سرخ شده از منوی خود در فروشگاه های خاص آزمایش کرده است و به عنوان “پیشرفت های عظیم در رضایت مشتری” دیده می شود زیرا کارمندان روی محصولات اصلی زنجیره سالاد تمرکز می کنند. وی افزود: Sweetgreen مورد را در هفته آینده قطع خواهد کرد.

Sweetgreen پس از ارسال درآمد ناامیدکننده سه ماهه ، این تغییرات را در کارمندان و منوی خود ایجاد کرد. روز پنجشنبه ، Sweetgreen نتایج سه ماهه دوم خود را اعلام کرد و خاطرنشان کرد که فروش همان فروشگاه 7.6 ٪ کاهش یافته است. این زنجیره از دست دادن خالص 23.2 میلیون دلار گزارش شده است که در مدت مشابه سال گذشته از 14.5 میلیون دلار افزایش یافته است. درآمد کل فقط 0.5 ٪ نسبت به سال گذشته به 185.6 میلیون دلار افزایش یافته است.

برنامه چرخش Sweetgreen چیست؟

اگرچه ممکن است Sweetgreen نتایج مالی ضعیفی را در این هفته گزارش کرده باشد ، اما زنجیره سالاد دارای یک برنامه چرخش در محل است که شامل ارائه اندازه های بزرگتر پروتئین ، بهبود طعم مرغ و ماهی قزل آلا و ارائه تخفیف در سالاد (13 دلار به جای 15 دلار) برای اعضا است.

میچ ریک ، مدیر ارشد مالی Sweetgreen ، در مورد تماس با درآمد گفت که این شرکت همچنین گزینه های فصلی و همکاری های سرآشپز را باز می گرداند ، و همچنین ارائه پیشنهادات جدید در “نقاط قیمت معتدل تر” را ارائه می دهد.

“Reback در این تماس گفت:” در حالی که ما هنوز جایی که می خواهیم باشیم ، اطمینان داریم که این اقدامات Sweetgreen را قرار می دهد تا قوی تر ، متمرکز تر و بهتر با آنچه میهمانان و سرمایه گذاران ما از ما انتظار دارند مطابقت داشته باشد. “

مرتبط: این دوستان کالج می خواستند غذای بهتری بفروشند. اکنون ، شرکت آنها به طور عمومی معامله می شود.

به گفته بازپرداخت ، این تغییرات قبلاً عملی شده است و در سه ماهه جاری به فروش کمک کرده است.

سهام Sweetgreen در زمان نوشتن بیش از 70 ٪ نسبت به سال گذشته کاهش یافته است. ارزش بازار این شرکت کمی بیش از 1 میلیارد دلار بود.

به مدیر عاملان برتر ، بنیانگذاران و اپراتورها بپیوندید کنفرانس سطح بالا برای باز کردن استراتژی ها برای مقیاس بندی تجارت ، افزایش درآمد و ایجاد موفقیت پایدار.

Sweetgreen ، غذای محبوب معروف به سالادهای 16 دلاری خود ، پس از گزارش درآمدهای ناامیدکننده این هفته ، کارکنان و منوی خود را ساده تر می کند.

مطابق تجارت رستوران، Sweetgreen باعث شده است که مشاغل معادل 10 ٪ از موقعیت های باز و موجود در تیم پشتیبانی مستقر در کالیفرنیا باشد. Sweetgreen از پایان سال گذشته بیش از 6،400 کارگر را به کار گرفت.

در همین حال ، این زنجیره همچنین سیب زمینی سرخ شده 4.95 دلاری خود را قطع می کند ، که به عنوان یک جایگزین سالم تر برای سیب زمینی سرخ شده فرانسوی ، صرفاً پنج ماه پس از معرفی این گزینه ، به بازار عرضه می شود.

بقیه این مقاله قفل شده است.

به کارآفرین بپیوندیدبا امروز برای دسترسی

مجله ترفندهای اینستاگرام

https://www.entrepreneur.com/business-news/sweetgreen-layoffs-cutting-support-staff-ripple-fries/495690

دیدگاهتان را بنویسید