احساس می کنید تجارت شما برای کوچک ماندن است؟ در اینجا نحوه باز کردن رشد انفجاری آورده شده است.

احساس می کنید تجارت شما برای کوچک ماندن است؟ در اینجا نحوه باز کردن رشد انفجاری آورده شده است.

نظرات بیان شده توسط همکاران کارآفرین خودشان هستند.

هنگامی که من کار خود را شروع کردم ، Postcardmania ، تمام آنچه که من داشتم تلفن ، رایانه ، یک کلبه کوچک 600 متر مربع و بهترین من ملیسا (که اکنون رئیس جمهور است) در کنار من بود. پیش از این ، من کارهای عجیب و غریب کار کرده بودم ، اما مصمم شدم که رویای خود را برای ایجاد یک تجارت موفق دنبال کنم.

من کوچک را شروع کردم ، اما امروز ، ما سالانه 100 میلیون دلار در شمال می پردازیم و بیش از 390 نفر را استخدام می کنیم و هنوز در حال رشد هستیم! بعضی اوقات حتی خودم نمی توانم آن را باور کنم. من هرگز هیچ سرمایه گذاری سرمایه گذاری نکردم و رشد ما کاملاً ارگانیک بود. “راز” برای موفقیت ما این بود که ما به طور مداوم به بازار عرضه می کردیم و خیلی بیشتر از آنچه رقبای خود انجام دادند ، به بازار عرضه کردیم.

من همیشه سعی می کنم آنچه را که برای شرکت من بهتر است انجام دهم ، اما نیروی محرک من به صاحبان مشاغل کوچک کمک می کند تا موفق شوند زیرا می خواهم آنها برنده شوند. من می خواهم که آنها از مزایا و رضایت از استفاده از افراد و زندگی در رویاهای خود بهره مند شوند. ناگفته نماند که وقتی همه ما پیروز می شویم ، اقتصاد ما نیز قوی تر می شود!

با گذشت سالها ، من شاهد بوده ام که برخی از مراجعان ما از راه اندازی کودک به مشاغل پر رونق می روند. من نمی دانم که شما به عنوان یک کارآفرین در کجا هستید ، اما اگر این دو اصل اصلی بازاریابی را در زیر دنبال کنید ، می توانید از یک بذر کوچک به یک درخت بلوط عظیم بروید.

مرتبط: آنچه دنیای دیجیتالی ما از دست رفته است – و چگونه من پس از ترک دبیرستان ، آن را به 100 میلیون دلار تبدیل کردم

1. کشف کنید که روشهای بازاریابی به بهترین وجه کار می کنند و به آنها متعهد بمانید

آن کلیشه مشترک ، “روم در یک روز ساخته نشده است” ، یک حقیقت شناخته شده به یک دلیل است. برای ایجاد یک تجارت بزرگ زمان لازم است. بخش عظیمی از این فرآیند می دانند که کدام استراتژی های بازاریابی بیشترین میزان و بیشترین درآمد را به همراه دارد.

پیدا کردن این استراتژی رانندگی بخش سخت است-هنگامی که علت آن رشد فروش برتر را پیدا کنید ، در آن نگه دارید و آن را به همان اندازه که می توانید تهیه کنید. سپس ، در صورت رفتن به بهینه سازی هزینه خود و به حداکثر رساندن نتایج خود ، در کارآیی ایجاد کنید.

کاری که شما نمی خواهید انجام دهید این است که از روش بازاریابی تا روش بازاریابی برای مدت زمان کوتاه و ضمن صرف حداقل در همه آنها ، سرشار است. این یک روش مطمئن برای راکد رشد است.

من خیلی زود در آن کارهای بازاریابی پستی مستقیم کشف کردم و بالاترین ROI را برای تجارت خود ارائه می دهم ، بنابراین با آن گیر کردم ، و امروز ، ما هر هفته بیش از 230،000 کارت پستال را ارسال می کنیم تا خودمان را تبلیغ کنیم! در حقیقت ، حدود 84 ٪ از بازاریابان موافق هستند که نامه مستقیم بالاترین ROI هر کانال مورد استفاده را ارائه می دهد ، از 74 ٪ در سال 2023 و 67 ٪ در سال 2022.

همچنین ، به عنوان مثال ، یکی از موفق ترین مشتری های من ، یک دندانپزشک در کارولینای شمالی را بگیرید. او با یک تمرین در هالی اسپرینگز ، NC شروع به کار کرد و در ابتدا ، او تبلیغات محلی را امتحان کرد ، اما واقعاً برای او در آوردن بیماران جدید کار نکرد. بنابراین او نامه مستقیم را امتحان کرد. اولین کمپین وی شامل ارسال 7،500 کارت پستال در هر ماه به مدت شش ماه ، با استفاده از لیست پستی مصرف کننده که محلات را در نزدیکی مطب دندانپزشکی وی هدف قرار داده بود.

هنگامی که مالک متوجه افزایش دست و پنجه نرم در بیماران جدید شد ، وی تصمیم گرفت با افزایش تعداد کارت پستال به حدود 13000 در ماه ، در نامه های ماهانه خود سرمایه گذاری کند ، که 73 ٪ در مقدار پستی افزایش می یابد.

در نتیجه ، بیماران ماهانه وی دو برابر شدند. با افزایش درآمد ، او مکان دوم را در رالی ، NC افتتاح کرد و تعداد بیمار جدید وی از زمان شروع کار سه برابر شده است و از 15 به 56 ماه می رود. مکان هالی اسپرینگز درآمد را از حدود 9000000 دلار به 2 میلیون دلار افزایش داده است و مکان جدید Raleigh در حال حاضر نزدیک به 1 میلیون دلار است.

این دو نکته از بزرگترین نکات بازاریابی من را اثبات می کند: با بازاریابی خود سازگار باشید و تا آنجا که می توانید در استراتژی های بازاریابی که باعث درآمد می شود هزینه کنید.

و بگذارید من واضح باشم: لازم نیست نامه مستقیم باشد. من به تازگی در مورد چگونگی راه اندازی Modelo یک کمپین تهاجمی و از Bud Light به عنوان پرفروش ترین آبجو در آمریکا صحبت کردم.

چه در پست الکترونیکی ، تبلیغات دیجیتالی ، تبلیغات تلویزیونی یا سایر کانال های بازاریابی سرمایه گذاری کنید ، بسیار مهم است که این کانال ها را آزمایش کنید تا ببینید کدام یک از آنها بهتر کار می کنند و به ژنراتورهای درآمد واقعی متعهد هستند.

مرتبط: آنچه آبجو شماره یک آمریکا می تواند به کارآفرینان در مورد بازاریابی مؤثر آموزش دهد

2. پس از شکوفایی ، داستان خود را به اشتراک بگذارید و به دیگران الهام بخشید

چگونه از بزرگ به بزرگ می روید؟ اگر می خواهید رشد خود را ادامه دهید ، روی به اشتراک گذاشتن داستان خود با دیگران و ایجاد روابط متمرکز شوید. دلیلی وجود دارد که بسیاری از کارآفرینان پادکست ها و کانال های YouTube را شروع می کنند و توصیه های آنها باعث افزایش رسانه های اجتماعی می شود.

اگر می خواهید یک نام خانوادگی شوید ، باید با دنیا چه کسی را به اشتراک بگذارید. هنگامی که به سطح خاصی از موفقیت رسیدید ، می توانید به اندازه کافی اطمینان داشته باشید که با تخصص خود عمومی شوید.

من شخصاً دوست دارم با صاحبان مشاغل صحبت کنم و آنها را تشویق کنم. این بخش بزرگی از اشتیاق من است و مأموریت من الهام بخش سایر کارآفرینان است. به همین دلیل است که من در اینجا می نویسم – برای به اشتراک گذاشتن آنچه که من راه سخت آموخته ام.

یکی دیگر از مشتری های من ، یک منظره مستقر در میشیگان ، تصمیم گرفت اسرار خدمات چمن خود را با سایر صاحبان مشاغل محوطه سازی مشتاق به اشتراک بگذارد. شروع به کار ، چمن زنی فقط فشار جانبی او بود. اما در سال 2020 ، وی تصمیم گرفت آن را به یک تجارت محوطه سازی تمام عیار تبدیل کند.

اکنون که او شش رقم در حال ساخت است ، وی برنامه آموزش آنلاین خود را دارد. محتوای وی ویروسی شده است و اکنون درآمد بیشتری نیز به همراه دارد. هزاران منظره در سراسر کشور اکنون از او پیروی می کنند و او را به خاطر دانش و تجربه خود جستجو می کنند.

یکی از مشترکین وی برای ایجاد مشاغل جدید به رسانه های اجتماعی اعتماد کرده بود ، اما این کار زیادی انجام نمی داد. آنها رویکرد خود را بر اساس آنچه برای مشتری من کار می کرد تغییر دادند و در آن فصل ، آنها 70 مشتری جدید را برای خدمات مکرر چمن خود ثبت نام کردند که 52000 دلار در درآمد پیش روی آن ارزش داشت. اما اگر این مشتری ها برای یک فصل دیگر در کنار آنها بمانند ، این تعداد به 122،000 دلار افزایش می یابد ، ROI خود را از 800 ٪ بسیار قابل احترام به 2000 ٪ ذهن می پردازد.

این کارآفرین دیگر بدون اینکه این توصیه را به اشتراک بگذارد ، ممکن است تا حد تسلیم تلاش کند. هم اکنون هر دو – و بیشتر – رونق دارند! همه به این دلیل که یک مرد تصمیم گرفت سفر خود را به اشتراک بگذارد.

بنابراین ، اگر یک داستان عالی برای گفتن یا مشاوره برای به اشتراک گذاشتن دارید ، عقب نشینی نکنید. این می تواند به تبلیغات و ثروت بسیار بیشتر در آینده منجر شود.

مرتبط: گفتن داستان برند شما بسیار مهم است. 4 مرحله برای اطمینان از طنین انداز آن.

در پایان ، واقعاً فرقی نمی کند که از کجا آمده اید یا چگونه به عنوان کارآفرین شروع می کنید. این اشتیاق ، دیدگاه شما ، تعهد شما به بازاریابی و علاقه شما به ارتباط با دیگران است که باعث ایجاد تفاوت می شود.

پس از همکاری با 121.976 صاحب مشاغل در کمپین های بازاریابی ، می توانم دست اول به شما بگویم که این واقعاً کلید رشد یک تجارت است.

مجله ترفندهای اینستاگرام

https://www.entrepreneur.com/growing-a-business/feel-like-your-business-is-destined-to-stay-small-heres/487893

دیدگاهتان را بنویسید