آیا می خواهید یک رهبر فکر قابل اعتماد باشید؟ از این تعصب روانشناسی به نفع خود استفاده کنید

آیا می خواهید یک رهبر فکر قابل اعتماد باشید؟ از این تعصب روانشناسی به نفع خود استفاده کنید

نظرات بیان شده توسط همکاران کارآفرین خودشان هستند.

همه ما این کار را انجام می دهیم: فرض کنید کسی باهوش است زیرا آنها به خوبی صحبت می کنند ، صالح هستند زیرا به دلیل دوستانه بودن لباس مناسب یا قابل اعتماد هستند. این اثر هاله در عمل-تعصب روانی شناخته شده ای که در آن یک ویژگی مثبت بر نحوه درک شخصیت و اعتبار کلی کسی تأثیر می گذارد.

برای کارآفرینان ، بازاریابان و رهبران فکر ، اثر هاله فقط یک رفتار رفتار انسان نیست – این یک ابزار قدرتمند است. هنگامی که از قصد استفاده می شود ، می تواند پیام شما را تقویت کند ، اعتبار خود را افزایش داده و اعتماد عمیق تری را با مخاطبان خود ایجاد کند.

چرا اثر هاله باید برای شما مهم باشد

بیشتر رهبران مشاغل فرض می کنند که مخاطبان بر اساس حقایق و منطق تصمیم می گیرند. اما در واقعیت ، ما اول قضاوت می کنیم و بعداً توجیه می کنیم. روشی که کسی صحبت می کند ، می نویسد یا خود را حمل می کند ، اغلب برای ارزیابی هر آنچه می گویند ، میانبر می شود.

به همین دلیل است که برخی افراد پیگیری های وفادار را جذب می کنند در حالی که برخی دیگر – حتی با ایده های دقیق تر – برای شکستن.

به وارن بافت نگاه کنید. سبک ارتباطی او ساده و حتی در خانه است – و این رویکرد ناخوشایند باعث تقویت شهرت وی به عنوان خردمند ، قابل اعتماد و قابل اعتماد می شود. نامه های سالانه وی حتی در هنگام بحث در مورد استراتژی های پیچیده مالی ، احساس دسترسی و صادقانه می کند. سادگی فقط سبک نیست – این یک اعتبار اعتبار را ایجاد می کند.

اکنون آن را به بازاریابی B2B یا مارک شخصی ترجمه کنید. در سیستم عامل هایی مانند LinkedIn ، محتوایی که به اشتراک می گذارند همیشه روشنگری ترین نیستند – این اغلب قابل اعتماد ترین ، واضح ترین یا معتبر است. این شانس نیست این ادراک شکل را شکل می دهد.

مرتبط: تخصص خود را داشته باشید – 13 راه برای بالا بردن رهبری فکر خود

نحوه استفاده از اثر هاله در محتوای و حضور خود

برای تبدیل این بینش در یک استراتژی ، به محتوای خوب نیاز دارید. شما نیاز به شکل دادن به مردم دارید احساس کردن درباره شما قبل از اینکه آنها آنچه را می گویید ارزیابی کنند. در اینجا چگونه:

1. با معتبرترین صفات خود رهبری کنید
خود را سریع و سریع انجام دهید. مردم به طور طبیعی به شما اعتماد دارند – وضوح ، همدلی ، تفکر تیز یا طنز؟ از آنجا شروع کنید نکته اصلی این نیست که یک شخصیت را جعل کنید بلکه به آنچه در حال حاضر برای شما کار می کند ، تکیه دهید. اگر تحلیلی هستید ، از چارچوب ها و منطق استفاده کنید. اگر یک داستان نویس هستید ، روایاتی را به اشتراک بگذارید که دیدگاه شما را انسانی می کنند.
اعتماد هنگامی که نقاط قوت شما با نحوه برقراری ارتباط شما هماهنگ می شود ، سریعتر می شود.

2. حضور خود را با سکو و مخاطبان مطابقت دهید
فضاهای مختلف خواستار صفات مختلف هستند. کاریزما در یک کلید اصلی بسیار عالی عمل می کند ، اما دقت ممکن است در یک وبلاگ مالی اهمیت بیشتری داشته باشد. در مورد آنچه مخاطبان شما ارزش قائل هستند – و بر این اساس ظاهر شوید. قابل اعتماد بودن با بازاریابان ممکن است متفاوت از اعتماد به نفس سرمایه گذاران یا مهندسان باشد.

3. مخاطبان خود را قهرمان کنید
بسیاری از رهبران فکر می کنند بر تخصص خودشان تمرکز می کنند. در عوض ، به مخاطبان خود نشان دهید که بینش شما چگونه کمک می کند خود رابشر از پلتفرم خود برای حل مشکلات واقعی ، پاسخ دادن به سؤالات متداول یا ارائه چارچوب هایی که پیچیدگی را ساده می کند ، استفاده کنید. هرچه مفیدتر باشید ، معتبرتر می شوید.

4. تحویل با قوام و قصد
ترکیبات اثر هاله به مرور زمان. این مربوط به یک پست ویروسی نیست. این در مورد ایجاد یک بدن از مطالب است که شما را تقویت می کند و چرا صدای شما اهمیت دارد. چه از طریق لحن ، وضوح و چه ساختار ، سبک تحویل شما باید ارزشهای شما را منعکس کند.

5. بدانید که برای چه چیزی ایستاده اید
رهبری فکر فقط به توجه نیست – این مربوط به جهت است. POV منحصر به فرد شما چیست؟ می خواهید به چه مضامین شناخته شوید؟ هنگامی که هدف مشخصی دارید ، محتوای شما وزن بیشتری دارد. شما فقط یک متخصص دیگر نیستید – شما یک راهنما هستید.

فقط باهوش نباشید – به عنوان قابل اعتماد دیده شوید

مؤثرترین فکر رهبران فقط آگاه نیستند – آنها به یاد ماندنی ، معتبر و اعتماد به نفس هستند. این به طور تصادفی اتفاق نمی افتد. این اتفاق می افتد که نقاط قوت خود را با تحویل ، پیام خود با مخاطبان و محتوای خود با ارزش های خود تراز کنید.

شما قبلاً مواد اولیه را دارید. اثر هاله فقط به شما در تقویت آنها کمک می کند.

در یک بازار پر سر و صدا ، ادراک فرصت را شکل می دهد. بنابراین اگر می خواهید پیام خود را بچسبانید ، با تبدیل شدن به نوع صوتی که افراد به طور غریزی به آن اعتماد دارند ، شروع کنید.

آماده هستید تا سقف درآمد خود را بشکنید؟ با ما در سطح UP ، کنفرانسی برای رهبران جاه طلب مشاغل برای باز کردن فرصت های رشد جدید بپیوندید.

همه ما این کار را انجام می دهیم: فرض کنید کسی باهوش است زیرا آنها به خوبی صحبت می کنند ، صالح هستند زیرا به دلیل دوستانه بودن لباس مناسب یا قابل اعتماد هستند. این اثر هاله در عمل-تعصب روانی شناخته شده ای که در آن یک ویژگی مثبت بر نحوه درک شخصیت و اعتبار کلی کسی تأثیر می گذارد.

برای کارآفرینان ، بازاریابان و رهبران فکر ، اثر هاله فقط یک رفتار رفتار انسان نیست – این یک ابزار قدرتمند است. هنگامی که از قصد استفاده می شود ، می تواند پیام شما را تقویت کند ، اعتبار خود را افزایش داده و اعتماد عمیق تری را با مخاطبان خود ایجاد کند.

چرا اثر هاله باید برای شما مهم باشد

بقیه این مقاله قفل شده است.

به کارآفرین بپیوندیدبا امروز برای دسترسی

مجله ترفندهای اینستاگرام

https://www.entrepreneur.com/leadership/want-to-be-a-trusted-thought-leader-use-this-psychology/493451

دیدگاهتان را بنویسید