آیا می توانید مرور کنید که چه کسی شما را در اینستاگرام آنفالو می کند؟

آیا می توانید مرور کنید که چه کسی شما را در اینستاگرام آنفالو می کند؟

بنابراین اینستاگرام را چک کردید و چیز بسیار تکان دهنده ای دیدید. یک فالوور کمتر از دیروز داری! چه کسی می تواند باشد، و چرا آنها آنفالو کردند، و آیا شما واقعا برای آن فالوور اینستاگرام پول پرداخت کردید؟

در حالی که اینستاگرام به شما اطلاع می دهد که چه کسی شما را فالو کرده است، اما به شما نمی گوید چه کسی برعکس این کار را انجام داده است.

قبل از تحقیق، ابتدا چند سوال از خود بپرسید. آیا این مهم است؟ اگر کاربر مرموز یکی از نزدیکان شما بود، چه واکنشی نشان می دادید؟

آیا می توانید مرور کنید که چه کسی شما را در اینستاگرام آنفالو می کند؟

اگر این یک حساب شخصی است، زیاد به آن اهمیت ندهید. با گذشت زمان می توانید فالوورهای بیشتری به دست آورید. گاهی اوقات، ندانستن اینکه چه کسی شما را فالو کرده است، می تواند برای سلامت روان شما نیز مفید باشد.

از طرف دیگر، اگر یک صفحه تجاری است یا شما یک تأثیرگذار هستید، ارزش دارد که بدانید چه کسی شما را آنفالو کرده است. هنگام انجام تجزیه و تحلیل کمک می کند. دانستن اینکه چه کسی به طور ناگهانی علاقه خود را به پست های شما از دست داده است، می تواند شما را قادر سازد تا تصمیمات آگاهانه ای بگیرید. می تواند باعث شود مخاطبان خود را بیشتر درک کنید و مشخص کند که چه کاری اشتباه انجام می دهید.

بنابراین، چگونه می توانید بدانید چه کسی شما را در اینستاگرام آنفالو کرده است؟ شما به صورت دستی متوجه می شوید یا از یک برنامه شخص ثالث استفاده می کنید. این مقاله شما را راهنمایی می کند که چگونه این کار را انجام دهید.

چگونه از طریق تحقیق بفهمیم چه کسی شما را فالو کرده است

می توانید بدون نصب اپلیکیشن دیگری متوجه شوید چه کسی شما را در اینستاگرام آنفالو کرده است. با این حال، شما باید مایل باشید که تلاش کنید زیرا ممکن است زمان‌بر باشد. همچنین، فقط زمانی کار می کند که شما فالوورهای زیادی نداشته باشید و نسبت فالوور-فالو تقریبا برابری داشته باشید. از شما می‌خواهد فهرست «فالوورها» خود را اجرا کنید. در یک دنیای عالی، هرکسی که دنبال می‌کنید، شما را دنبال می‌کند. بنابراین، شما می خواهید “فالوور” خود را با لیست زیر مقایسه کنید.

بنابراین این چیزی است که می خواهید انجام دهید:

برنامه اینستاگرام خود را باز کنید و وارد حساب کاربری خود شوید. سپس، روی عکس نمایه خود در گوشه سمت راست پایین صفحه ضربه بزنید.

روی «دنبال کردن» ضربه بزنید، سپس اسکرین شات بگیرید یا نام‌های کاربری را در دفترچه یادداشت بنویسید. در مرحله بعد، روی “Followers” ضربه بزنید و آن لیست را با اسکرین شات ها یا یادداشت های خود مقایسه کنید.

فرض کنید چند مظنون دارید. نام کاربری آنها را در نوار جستجو در بالا وارد کنید. اگر نام کاربری آنها ظاهر نمی شد، یا شما را آنفالو می کردند یا هرگز شما را دنبال نمی کردند.

همانطور که می بینید، حتی با این همه تلاش، این یک راه مطمئن برای دانستن نیست. مظنون اصلی شما ممکن است در گذشته شما را دنبال کرده باشد یا نداشته باشد.

استفاده از برنامه های شخص ثالث برای اینکه بدانید چه کسی شما را آنفالو کرده است

همانطور که در بالا ذکر شد، یافتن دستی اینکه چه کسی شما را برای حساب‌های بزرگ آنفالو کرده است، گزینه خوبی نیست. ممکن است ساعت ها طول بکشد. بنابراین در عوض، توصیه می شود از یک برنامه شخص ثالث استفاده کنید. داده هایی را که نیاز دارید به شما ارائه می دهد.

آیا می توانید مرور کنید که چه کسی شما را در اینستاگرام آنفالو می کند؟

البته، هنگام انتخاب برنامه شخص ثالث برای استفاده باید مراقب باشید. اگر برنامه رایگان است، دلیل بیشتری برای احتیاط دارید. اینستاگرام یک پلتفرم رسانه اجتماعی حاوی اطلاعات حساس در مورد شما است. و اگر از برنامه های شخص ثالث استفاده می کنید، باید به آنها اجازه دسترسی به داده های شما را بدهید. اگر یک برنامه غیرایمن برای استفاده را انتخاب کنید، افراد مشکوک می توانند اطلاعات شخصی شما را دریافت کنند. این می تواند به موقعیت های مضر منجر شود یا برند یا حرفه شما را نابود کند.

علاوه بر این، همه این برنامه ها نمی توانند API جدید اینستاگرام را ردیابی کنند. این بدان معناست که همه آنها نمی توانند نتایج دقیقی ایجاد کنند. عامل دیگری است که باید در نظر گرفت.

یک برنامه قابل اعتماد به شما ارزش زیادی می دهد. می‌تواند به شما اجازه دهد ببینید چه کسی شما را دنبال نمی‌کند یا چه کسی را دنبال نمی‌کنید. برخی همچنین می توانند به شما نشان دهند که اخیراً چه کسی شما را دنبال کرده یا حتی چه کسی شما را بلاک کرده است.

مسلماً تعیین اینکه کدام برنامه ها به تنهایی قابل اعتماد هستند دشوار است. بنابراین در اینجا مجموعه ای از برنامه های عالی وجود دارد که می توانید از آنها استفاده کنید.

دنبال کننده برای اینستاگرام

این برنامه فقط در دستگاه های iOS در دسترس است. بنابراین اگر اندرویدی هستید، می توانید این یکی را رد کنید.

ردیابی فالوور برای اینستاگرام به شما امکان می‌دهد ببینید چه کسی شما را فالو کرده و آن‌فالو کرده است. همچنین به شما نشان می دهد که چه کسانی را دنبال نمی کنید یا چه کسانی شما را دنبال نمی کنند. همچنین، نشان می دهد که چه کسی از فالوورهای شما با نمایه شما درگیر است و چه کسی نه.

اینها اطلاعات مفیدی در هنگام ایجاد استراتژی های بازاریابی شما هستند. به شما این امکان را می دهد که ببینید آیا تغییراتی که انجام داده اید نتایج مثبت یا منفی دارند.

همچنین می توانید از این برنامه برای نظارت بر چندین حساب به طور همزمان استفاده کنید.

Follower Track برای اینستاگرام رایگان است اما دارای یک نسخه پریمیوم است که به شما امکان دسترسی به ویژگی های بیشتری را می دهد.

گزارش ها: دنبال کننده ها ردیاب

گزارش ها: Followers Tracker یک برنامه شگفت انگیز است. این به شما امکان می دهد بفهمید چه کسی شما را در اینستاگرام دنبال کرده و آنفالو کرده است. اما به غیر از آن کاربردهای دیگری نیز دارد.

این برنامه به شما امکان می دهد ببینید کدام یک از دنبال کنندگان شما با حساب شما تعامل دارند. همچنین نشان می دهد که چه کسی شما را دنبال نمی کند. علاوه بر این، می توانید کاربران را با استفاده از این برنامه لغو فالو کنید. همچنین اعلان هایی در مورد هر گونه فعالیت حساب دریافت خواهید کرد. و به شما امکان می دهد از چندین حساب به طور همزمان استفاده کنید.

گزارش‌ها: ردیاب فالوورها با ویژگی‌های بیشتر علاوه بر اینها، یک اپلیکیشن مفید برای اینفلوئنسرها و مدیران رسانه‌های اجتماعی می‌سازد.

گزارش ها: استفاده از ردیاب فالوورها آسان است، با این حال، لطفاً توجه داشته باشید که با خریدهای درون برنامه ای همراه است.

بینش دنبال کنندگان: نمایه +

این برنامه در دستگاه های اندروید و iOS موجود است، بنابراین همه می توانند از آن استفاده کنند. این به شما امکان می دهد ببینید چه کسی شما را در اینستاگرام آنفالو کرده است، چه کسی شما را فالو نمی کند و چه کسی شما را بلاک کرده است. علاوه بر این، اطلاعاتی در مورد تعامل در حساب شما به شما می دهد. بینش فالوورها: Profile + به شما امکان می‌دهد بدانید چه کسی استوری‌های اینستاگرام شما را می‌بیند و بیشتر از پروفایل شما بازدید می‌کند. علاوه بر این، به شما اطلاع می دهد که کدام یک از دنبال کنندگان شما با حساب شما تعامل ندارند.

مانند برنامه های فوق الذکر، این برنامه نیز خریدهای درون برنامه ای دارد.

آیا می توانید مرور کنید که چه کسی شما را در اینستاگرام آنفالو می کند؟

FollowMeter

استفاده از FollowMeter بسیار آسان است. نکته مهم این است که برای دسترسی به برخی از ویژگی های آن به اشتراک Plus نیاز دارید. اگر مایلید برای این برنامه پول خرج کنید، در اینجا چیزی است که می توانید دریافت کنید.

این برنامه به شما این امکان را می دهد که ببینید چه کسی شما را در اینستاگرام دنبال کرده یا آنفالو کرده است. همچنین نشان می دهد چه کسی شما را دنبال نمی کند و چه کسی شما را بلاک کرده است. اطلاعات مربوط به افرادی که داستان های شما را بیشتر می بینند و پست های شما را بیشتر دوست دارند نیز در دسترس هستند. همین امر در مورد داده های مربوط به دنبال کنندگانی که با حساب شما تعامل ندارند نیز صدق می کند.

تاریخ: 8 دسامبر 2022 / دسته بندی ها: نکات، / نویسنده: ریچ دریس

مجله ترفندهای اینستاگرام

Can You Review Who Unfollows You on Instagram?

دیدگاهتان را بنویسید