آیا شما آماده ویروسی هستید؟ 4 راه برای حرکت یک شبه
نظرات بیان شده توسط همکاران کارآفرین خودشان هستند.
فقط یک لحظه ویروسی طول می کشد تا یک تجارت کوچک بتواند برند خود را به سمت کانون توجه جهانی ببیند. این که آیا این یک فیلم Tiktok است ، یک هشتگ گرایش یا یک کانون توجه محصول در یک انتشار مشهور ، رفتن به ویروسی هم یک تجربه هیجان انگیز و هم چالش برانگیز است.
اما واقعیت این است که مشاغل می توانند بدون لحظه ویروسی ، چه با توصیه های مشتری کلمه به دهان و چه در حال تغییر چشم انداز رقابتی ، با رشد شهرت مشابهی روبرو شوند. بنابراین چگونه می توانید اطمینان حاصل کنید که برای موفقیت تنظیم شده اید ، مهم نیست که تجارت شما چگونه از بین برود؟ و چگونه می توانید به عنوان یک صاحب مشاغل کوچک ، این تغییرات را بدون اینکه بیش از حد خود یا ظرفیت تیم خود را تحت الشعاع قرار دهید ، حرکت کنید؟
در اینجا برخی از استراتژی ها وجود دارد که می تواند به شما در حرکت سریع به عنوان یک تجارت کوچک کمک کند و پایه ای برای موفقیت طولانی مدت ایجاد کند.
مرتبط: آیا می خواهید ویروسی شوید؟ چیزی ایجاد کنید که این احساس را برانگیخته باشد
1. یک عملیات مقاوم در برابر AI را آماده کنید
هنگامی که شما با یک لحظه ویروسی برای کسب و کار خود به طلا ضربه می زنید ، عملیات شما مورد آزمایش قرار می گیرد. راه اندازی سیستم ها و فرآیندهای قابل مقیاس از محل کار مهم است تا بدانید که تجارت شما می تواند افزایش ناگهانی درگیری را انجام دهد.
چندین روش برای انجام این کار وجود دارد – یکی از کارآمدترین SMB ها با ظرفیت کم کارکنان ، استفاده از ابزارهای اختصاصی هوش مصنوعی است. به عنوان مثال ، خدماتی مانند موجودی Zoho می توانند با تجزیه و تحلیل الگوهای فروش ، نوسانات تقاضا را پیش بینی کنند ، صاحبان مشاغل کوچک را برای ردیابی و مدیریت سطح سهام ، سفارشات و تأمین کنندگان خود آزاد کنند.
یک زنجیره تأمین قوی برای رسیدگی به سنبله های تقاضا نیز بسیار مهم است. به دنبال ارائه دهندگان باشید که می توانند مدیریت زنجیره تأمین را بهینه کنند و تنگناهای بالقوه را پیش بینی کنند ، یا تأمین کنندگان جایگزین را برای تأمین حجم بالاتر ارائه دهند. حتی با کمک این ابزارهای دیجیتال ، هنوز هم مهم است که خود را با مقررات گمرک در بازارهای کلیدی آشنا کنید. اینها می توانند بر هزینه و سرعت واردات کالا در مرزها تأثیر بگذارند ، بنابراین ارزش آن را دارد که در صورت تفاوت ، برای شناسایی مقرون به صرفه ترین و کارآمدترین روش های توزیع برای هر بازار وقت بگذارید.
با راه اندازی عملیات مقیاس پذیر و یک زنجیره تأمین انعطاف پذیر از محل دریافت ، خطر عدم توانایی مقابله با لحظه های افزایش تقاضا را کاهش می دهید. برای موفقیت آماده شوید!
ترتیب. اهرم ابزارهای مالی اختصاصی برای مدیریت پرداخت های بین المللی
مدیریت کارآمد پرداخت برای مقیاس بندی مشاغل شما بسیار مهم است ، به خصوص هنگامی که شما در سطح بین المللی گسترش می دهید. این که آیا این امر به پیمانکاران و فروشندگان از راه دور اضافی در خارج از کشور پرداخت می کند یا پرداخت های خارج از کشور را دریافت می کند ، معاملات مرزی غالباً کند و پرهزینه است که می تواند عملیات را برای مشاغل کوچک مختل کند. برای کاهش این امر ، می توانید از ابزارهای مالی خاص برای حمایت از مدیریت پول در چندین کشور استفاده کنید. به عنوان مثال ، گزینه ای مانند Wise Business شما را قادر می سازد تا در بیش از 20 ارز محلی به سرعت پرداخت کنید ، مشتریان را به ارز مورد نظر خود شارژ کنید و در هزینه های تبدیل ارز پس انداز کنید.
اگر تجارت شما این امکان را دارد که مشتریانی را که در خارج از کشور زندگی می کنند ، جذب کنید ، کار خود را با این راه حل های مالی در اوایل تضمین می کند که شما آماده خدمت به مشتریان بین المللی هستید ، با این حال آنها شما را پیدا می کنند.
3. تلاش های بازاریابی خود را بومی سازی کنید
دستیابی به بازارهای بین المللی نیاز به یک رویکرد متفکرانه برای بازاریابی دارد. با بومی سازی وب سایت ، کانال های رسانه های اجتماعی و پشتیبانی مشتری خود شروع کنید تا زبانها و تفاوت های فرهنگی مناطق هدف خود را منعکس کنید. حتی بدون یک لحظه ویروسی ، خیاط بازاریابی خود برای مخاطبان محلی به ایجاد روابط قوی تر و طولانی مدت با جمعیت های متنوع کمک می کند.
اگر در یک بازار خاص ویروسی می شوید یا شاهد افزایش خاص رشد از یک منطقه هستید ، بومی سازی حتی از اهمیت بیشتری برخوردار می شود. به عنوان مثال ، اگر محصول شما در ژاپن کشش می یابد ، در نظر بگیرید که تبلیغات مربوط به بازار را برای بازار ایجاد کنید و شاید خدمات مشتری ژاپنی زبان را ارائه دهید. این توجه به جزئیات نه تنها باعث رشد می شود بلکه شما را به عنوان یک برند که به مشتریان جهانی خود ارزش می دهد ، از هم جدا می کند.
مرتبط: پس از ویروسی ، یک خبرنگار در مقاله ای به من سوءاستفاده کرد. این چیزی است که من آموختم.
4. تجربه مشتری را در اولویت قرار دهید
رشد – چه به طور ناگهانی اتفاق می افتد یا به مرور زمان – به ناچار به معنای پذیرایی از یک مشتری بزرگتر است و تأیید نیازها و انتظارات مشتریان را دشوارتر می کند. ماندن دستی در بالای بازخورد مشتری در لحظه های رشد شتاب ممکن است شامل ردیابی و پاسخ به نظرات در چندین کانال اجتماعی و بررسی باشد. اما حتی اگر این کار را انجام دهید و از تغییر احساسات مشتری آگاه شوید ، ممکن است زمان صرف شده برای نظرات از زمانی که می توانید برای حل مسائل آنها صرف کنید ، از بین برود.
برای مشاغل کوچک با ظرفیت محدود ، ابزارهای اهرمی برای کمک به نظارت بر تجربه مشتری می توانند یک تغییر دهنده بازی باشند. یک مثال Lexalytics است که می تواند بازخورد مشتری را در رسانه های اجتماعی یا سیستم عامل های مرور تجزیه و تحلیل کند ، و به مشاغل این امکان را می دهد تا فوراً احساسات را ارزیابی کنند و زمینه های نگرانی را شناسایی کنند. این کمک می کند تا به سرعت بازخورد منفی یا سرمایه گذاری در وزوز مثبت – بدون اینکه ساعت ها صرف کنید تا از طریق نظرات به صورت جداگانه صرف کنید.
رشد شتاب یا سریع بسیار هیجان انگیز است ، اما در صورت آماده بودن تجارت شما می تواند چالش هایی را نیز ایجاد کند. با آماده سازی قبل از موعد ، اطمینان حاصل می کنید که عملیات ، امور مالی و بازاریابی شما می تواند به طور مؤثر تقاضا را برطرف کند. با پیشگیری از شکاف های احتمالی در عملیات خود و استفاده از ابزارهایی برای کمک به شما در پر کردن آنها ، تجارت شما نه تنها می تواند در یک لحظه ویروسی سرمایه گذاری کند بلکه زمینه موفقیت پایدار را در یک بازار رقابتی نیز تعیین می کند.
https://www.entrepreneur.com/growing-a-business/are-you-ready-to-go-viral-4-ways-to-navigate-overnight/486528