آیا تجارت کوچک شما واقعاً آماده اتخاذ هوش مصنوعی است؟

آیا تجارت کوچک شما واقعاً آماده اتخاذ هوش مصنوعی است؟

نظرات بیان شده توسط همکاران کارآفرین خودشان هستند.

هوش مصنوعی در سال 2022 از آزمایشگاه ها خارج شد و تاکنون ، تقریباً همه از آن شنیده اند. هوش مصنوعی همچنین در سه سال گذشته به صورت تصاعدی پیشرفت کرده است. کارشناسان گفته اند که طی چند سال ، هوش مصنوعی همه چیز را از مراقبت های بهداشتی گرفته تا طوفان مغزی و فراتر از آن تأثیر می گذارد. آنها همچنین اعلام کرده اند که ما وارد دوره ای می شویم که مانند هیچ چیز قبل از آن بر بشریت تأثیر خواهد گذاشت.

اگر به زودی هوش مصنوعی را در تجارت خود استخدام نکنید ، ممکن است نتوانید رقابت کنید. اما چگونه شروع می کنید؟ مطالعه موردی زیر مربوط به تجربه من در نصب هوش مصنوعی در یک تجارت کوچک است. هدف این پروژه افزایش ارزش شرکت است تا بتواند در موقعیتی برای فروش باشد. ما تصمیم گرفتیم برای انجام این کار از هوش مصنوعی استفاده کنیم.

مرتبط: 3 راه برای آماده سازی شغل خود برای آینده هوش مصنوعی

یک مورد کلاسیک برای رفتار با مالکیت مشاغل به عنوان یک کار

این شرکت یک شرکت عمده فروشی عمده فروشی است. این یک شرکت نسل سوم است و دارای مارک و شهرت خوبی است.

صاحب مشاغل 40 سال است که شبها در سفارشات پردازش انبار کار می کند. او احساس می کند که او تنها کسی است که می تواند این عملکرد را انجام دهد زیرا بسیار پیچیده است. مشکلات اغلب بوجود می آیند.

یک کارمند کلیدی وجود دارد که 15 سال با این شرکت بوده است ، که وقتی مالک در تعطیلات می رود ، به عهده می گیرد.

اولین کار ما این بود که مالک را از انبار خارج کنیم ، آن کار را به کارمند کلیدی تبدیل کرده و عملکرد مالک را به عنوان مدیرعامل داشته باشیم.

مالک تمایلی به انجام این کار نداشت زیرا فکر می کرد ممکن است درآمد خود را از دست بدهد. وی سرانجام در پنجمین ماه پروژه تصمیم گرفت.

دوره سازگاری

پس از 40 سال کار در انبار ، مالک به زمان نیاز داشت تا نه تنها با رژیم خواب خود بلکه برای رها کردن شغل سابق خود سازگار شود. ما زمان زیادی را برای استخدام هوش مصنوعی در شرکت از دست دادیم. با این حال ، بیرون کشیدن مالک از انبار عامل بزرگی در پیشروی بود.

مالک می خواست AI-AITING شرکت خود را با پردازش سفارش شروع کند زیرا این امر به وضوح گردش کار اصلی شرکت بود و نگران این بود که شخص دیگری پس از مدت 40 سال خود را به دست بگیرد.

کنترل موجودی یک کارکرد اصلی در این تجارت است. از آنجا که محصول خراب می شود ، باید در اسرع وقت موجودی را وارد و خارج کند. بنابراین ، این شرکت با شخص ثالث برای کنترل کنترل موجودی حدود سه سال قبل از اینکه درگیر شویم ، قرارداد داشت. ما بلافاصله با شخص ثالث گفتگو ایجاد کردیم و آنها بسیار همکاری داشتند. با این حال ، تماس اصلی این شرکت را ترک کرد و شایعاتی مبنی بر اینکه این شرکت دچار مشکل شده است ، بنابراین ما پردازش سفارش را به حالت تعلیق در می آوریم تا اینکه مطمئن شویم که شخص ثالث در تجارت باقی بماند.

مرتبط: چرا باید هوش مصنوعی را در تجارت خود بگنجانید – و چگونه این کار را به روش صحیح انجام دهید

محوری بزرگ

خیلی زود در این الگوی برگزاری ، ما تصمیم گرفتیم که به بازاریابی محوری کنیم تا بتوانیم به جلو حرکت کنیم. اگر مالک آنقدر در نیاز به پردازش سفارش به عنوان اولین کسی که از هوش مصنوعی استفاده می کرد ، پایدار نبود ، ما با بازاریابی شروع می کردیم.

بیش از 90 ٪ شرکت هایی که از هوش مصنوعی استفاده می کنند با بازاریابی شروع می کنند. اجرای سریع و آسان است ، و درخواست خوب استفاده از ChatGPT می تواند بدون نیاز به اتوماسیون پیچیده ، در بیشتر عملکردها تأثیر زیادی بگذارد. همچنین این یک روش ملایم برای معرفی هوش مصنوعی به کارمندان است. آنها می توانند آن را در عمل ببینند بدون اینکه شغل خود را تهدید کند.

اولین کاری که ما AI انجام دادیم تهیه یک برنامه بازاریابی به طور خاص برای یک شرکت تولید عمده فروشی بود. این طرح در ابتدا روی پایگاه مشتری متمرکز شده بود ، و اولین کار این بود که یک نظرسنجی مشتری را برای تعیین احساسات آنها در مورد محصولات و خدماتی که دریافت می کردند ، و همچنین خواسته ها و نیازهای آنها به جلو نشان دهند.

یک مشکل بزرگ دیگر

ما بلافاصله با یک مشکل روبرو شدیم. این شرکت هرگز بازاریابی را انجام نداده بود. آنها حدود 200 مشتری در طی 80 سال فعالیت خود به صورت دهان به دست می آیند. در نتیجه ، آنها CRM با اطلاعات لازم برای ارسال نظرسنجی ندارند. آنها لیست های مختلفی برای کارکردهای مختلف داشتند که مخاطبین مختلفی داشتند و اغلب آدرس ایمیل نداشتند – و غالباً تماس با آنها تصمیم گیرنده نبود.

به دو فرد اداری برای توسعه CRM منصوب شد و آنها این کار را در اوقات فراغت خود انجام می دادند. سرانجام ، مالک یک فریلنسر بازاریابی باتجربه را استخدام کرد تا در CRM کمک کند و با تلاش بازاریابی به جلو ادامه یابد.

ممکن است ما قبل از اینکه تعداد قابل توجهی از پاسخ دهندگان را برای تجزیه و تحلیل داده ها دریافت کنیم ، باید چند بار نظرسنجی را به غیر پاسخ دهندگان ارسال کنیم. ما یک برنامه بازاریابی دقیق را بر اساس نتایج تجزیه و تحلیل نظرسنجی تهیه خواهیم کرد.

شایعات در مورد مشکلات مالی شخص ثالث نادرست است و وقتی برنامه بازاریابی هموار اجرا می شود ، ما به استفاده از هوش مصنوعی در گردش کار پردازش سفارش باز خواهیم گشت.

ما همچنین به مصاحبه با مالک ادامه خواهیم داد تا داده ها را برای آموزش ربات آموزش و ربات پشتیبانی مشتری تهیه کنیم.

مرتبط: هوش مصنوعی برای آینده: 5 دلایل قدرتمند مشاغل کوچک باید روی هیئت مدیره پرش کنند

آنچه یاد گرفتیم

غذای مورد نظر از این مطالعه موردی اساساً عدم آمادگی برای استفاده از هوش مصنوعی است. اما این تقصیر مالک نبود. او انتظار AI را نداشت. این همچنین یک وضعیت غیرمعمول بود که مالک 40 سال در انبار کار می کرد و این شرکت هرگز بازاریابی انجام نداده بود. این یک نمونه اغراق آمیز از مالک است که در شرکت کار می کند و نه بر روی شرکت. اگر این به خاطر تمایل او برای تبدیل شدن به شرکت خود به یک دارایی با ارزش در بازار نبود ، ما پیشرفتی را که انجام دادیم انجام نمی دادیم.

آماده سازی برای هوش مصنوعی در واقع ایجاد محیطی است که استفاده از هوش مصنوعی را سریع و یکپارچه می کند. نگرش کارکنان بسیار مهم است ، همانطور که مستندات گردش کار شرکت است که AI-شده خواهد بود.

درک اهمیت آماده سازی برای هوش مصنوعی می تواند تفاوت بین موفقیت و عدم موفقیت را در مهمترین تصمیم تجاری که تا به حال گرفته اید ، ایجاد کند.

مجله ترفندهای اینستاگرام

https://www.entrepreneur.com/science-technology/is-your-small-business-actually-ready-to-adopt-ai/488556

دیدگاهتان را بنویسید